Advertentie | |
|
![]() |
|
yup, redelijke amateuristische oplossing voor de lokale pruts-punk band.
koop gewoon die export, en spaar wat door voor goede bekkens, je hebt om te beginnen alleen maar hihats, een ride en een crash nodig. meer niet, want pas als je iets leuks met die drie dingen kan dan pas kan je het gaan overwegen om uit te breiden
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar die pro dingen hangen er dus wel aan maarja ik heb t setje gekocht en ik ga ff bij een vriend luisteren naar de paiste dingen dus ik weet nog niet wat ik ga doen als die paiste bekkens nix zijn ga ik maar voor andere kijken... |
![]() |
|
Verwijderd
|
maar dus kan ik de conclusie trekken dat ik beter geen 302's kan kopen. En dan heb ik goed nieuws, dat ga ik ook niet want nu heb ik weer andere gehoord
![]() ik heb een Piaste 402 Ride 20" gehoord die klonk er tering lekker en een Piaste Alpha 802 14"Crash die klonk ook lekker, dus ik denk dat ik die maar ga kopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Code:
Art-Nr.: DRU07254 PAISTE 14" 802 Crash retail-price: 72,00 our price: 55,00 Code:
Art-Nr.: DRU02518 PAISTE Paiste 502 20" Ride retail-price: 122,00 our price: 101,00 best te doen toch ![]() |
![]() |
|
nog steeds 2 oude 502 crashes (16 en 18 inch), worden eind deze zomer vervangen door zildjian A customs (wordt weer geld ophoesten).....verder...zildjian A new beat hihats, zildjian A 20" ping ride, en 2 zildjian K splashes van 10" en 12"....ik ben van plan om eind deze zomer dus de crashes te vervangen, en als het meezit ook nog n oriental china trash en een 8" K splash erbij.
|
matbo, je moet gewoon een degelijk pedaal kopen, die dingen zijn best duur, dus je kan het beste of meteen sparen voor een goede (tama iron cobra, pearl eliminator), of begin eerst met een tweedehandse
|
onbetaalbaar? nou ja zeg
![]() een beetje pedaal van DW betaal je volgens mij wel 500 a 600 euro voor........en dan heb je nog Axis, die zijn volgens nog prijziger
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja klopt wel, ik weet t ook nog niet ik ga ns naar Triepels in Geleen das zo'n drumzaak en daar na kijken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja daar ben ik al aant kijken voor een 2dehandsje ja ![]() |
![]() |
|
matbo, begin je trouwens nu pas met drummen of heb je al wat ervaring? als je net begint is het eerlijk gezegd een beetje stom om al een doublebass te denken, als je na een jaar lekker strak wat simpelere rock/punk mee kan drummen ben je al goed op weg
||
Citaat:
![]()
|
mjah, ik zou eigenlijk ook wel een DW willen kopen, maar ik heb al een iron cobra hihat standaard, enzoveel verschil zit er niet tussen die DWs en iron cobras vind ik persoonlijk, so i`ll live with a cobra for now
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gitarist en Drummer zoeken leden voor relaxt indie bandje. Verwijderd | 142 | 28-08-2006 21:53 | |
Muziek |
En wie was de originele drummer van interpol. Verwijderd | 27 | 09-06-2005 00:46 | |
Muziek |
Het post-je-instrument-topic Verwijderd | 158 | 17-01-2004 13:27 | |
Muziek |
Drumstel Ik2010 | 22 | 08-01-2004 11:33 | |
Muziek |
Drum snare ANTIWAR | 30 | 05-01-2004 16:50 | |
Muziek |
met wat voor instrument spelen jullie? black magic | 78 | 21-06-2003 22:31 |