Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2004, 22:28
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
uitslapen (gister q and not u)
sex hebben
ontbijten met pannekoeken
naar winkelcentrum 'het doolhof' in capelle aan de ijssel;
geshopt voor sinterklaas
trein naar amsterdam
jordaan doorgelopen op jacht naar een stripwinkel
gevonden, suske & wiske's gescoord voor sinterklaas
naar heemskerk
daar eten en achter pc duiken... en daar ben ik nog steeds.
Oud 01-12-2004, 22:30
Verwijderd
Citaat:
matt trakker schreef op 01-12-2004 @ 17:15 :
dat dacht ik ook na mn eerste rijles en toch ben ik eerst 2x gezakt, ze waren zeker jaloers op mn talent

ot vandaag even naar school geweest daarna bijgeslapen nu ga ik zometeen een culinair verantwoorde diepvriespizza halen en dan vanavond naar jimmy edgar & machinedrum in calypso rotterdam, heute abend machen wir P.A.R.T.Y!

Mijn eerste rijles reed ik een band kapot. De 2de vloog ik uit de bocht. Enzovoorts. Maar goed wel de eerste keer geslaagd .

En ik was dus ook bijna met jou partyen maar die vieze hoerensupporters die bij rotterdam op het spoor stonden hadden ze kapot moeten rijden.
Oud 01-12-2004, 23:02
Drez
Drez is offline
Ik ben naar college geweest en naar de supermarkt om bier te kopen want ik ben morgen (nouja nu eigenlijk) jarig en er komen allemaal leuke mensen dan yeaa.
Oud 01-12-2004, 23:04
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
dReZ schreef op 02-12-2004 @ 00:02 :
Ik ben naar college geweest en naar de supermarkt om bier te kopen want ik ben morgen (nouja nu eigenlijk) jarig en er komen allemaal leuke mensen dan yeaa.
gefeliciteerd meid
Oud 01-12-2004, 23:05
Verwijderd
Als een slacker in bed hangen, sm0ken en tv kijken. Hoe nutteloos. Er is niks dat metal is aan mijn lamlendigheid

En yo dReZ - gefeliciteerd enzo
Oud 01-12-2004, 23:09
Verwijderd
Ik ben vandaag naar school geweest
al stond mijn hoofd er niet erg naar,
het was wel goed voor de afleiding.
Moest mijn examenopdracht afmaken want ik was
er de vorige keer mee begonnen alleen toen liep
die bithin' computer vast. Maar ik het het nu in een uurtje af
en hij is heel goed gelukt. Daarna moesten we nog
een andere opdracht maken die bij de opendeurdagen worden
geprojecteerd. En daar had ik er even 3 van gemaakt
Dus de leraar was trots. Nou en toen was ik klaar en had ik
een uur niks te doen. Dus wilde ik naar de dokas
alleen dat mocht niet. Maar toen was het weer tijd en
ging ik op het schoolplein wachten met mensen die bij mij
in de trein zitten. En toen gingen we naar de trein en we zaten met een stom accent te praten. Dus. En thuis heb ik niet veel gedaan. Ja gewebslet met mijn treinbitch en dat was heel grappig
want ik maakte leuke grapjes natuurlijk. En ik heb ook nog
mijn hoofdgestoten. En zometeen drrrrromen <3
Oud 01-12-2004, 23:14
Drez
Drez is offline
Dankjee
Oud 01-12-2004, 23:17
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 02-12-2004 @ 00:14 :
Dankjee
gefeli
Oud 01-12-2004, 23:18
Verwijderd
net naar een hardcore show geweest en nu ga ik hardcore slapen
Oud 01-12-2004, 23:19
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 02-12-2004 @ 00:04 :
gefeliciteerd meid
Oud 01-12-2004, 23:20
Konstantine
Konstantine is offline
Nou, ik heb notenrijst met een heleboel groenten met zoetzure saus gegeten en toen ik dat op had en netjes had afgewassen ontdekte ik een drama en toen gingen buurchick en ik dramaqueen uitgehangen en daar zijn we eigenlijk de hele avond mee bezig geweest. Eigenlijk hebben we nu Masha 'Sherlock' Paranoide nodig om het drama op te lossen, maar die is helaas niet in de buurt. Nu ga ik nog eventjes met buurchick bellen want net zat er de hele tijd een joch bij dus toen kon ik niet over hem roddelen.
Oud 01-12-2004, 23:21
Konstantine
Konstantine is offline
Oh en proficiat dReZ.
Oud 01-12-2004, 23:21
Verwijderd
vanmorgen college, maar ik had niet moeten gaan. vanmorgen ook nog hl2dm even uitgeprobeerd, wel grappig. overdag met mn broertje stad in geweest. vanavond met een vriendin bij de pizzaria gegeten.
Oud 02-12-2004, 08:35
RockaholiC
RockaholiC is offline
vandaag ga ik eindelijk m'n OV halen en daarna naar school tot 16.45 en weer daarna werken.
Oud 02-12-2004, 09:13
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 02-12-2004 @ 00:17 :
gefeli dReZ
Oud 02-12-2004, 09:44
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb net kerstlampjes opgehangen en gestofzuigd en huiswerk nagekeken en nu drink ik koffie terwijl ik me met het structuralisme bezig houd.
Oud 02-12-2004, 09:57
Ananias
Ananias is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 02-12-2004 @ 09:35 :
vandaag ga ik eindelijk m'n OV halen en daarna naar school tot 16.45 en weer daarna werken.
Ik zit nu op school, ook tot 16.45 en goed plan om die OV maar es op te halen!
Oud 02-12-2004, 10:23
Drez
Drez is offline
Bedankt allemaal
Ik ben net wakker en ik ga zo douchen en dan aan mn essay werken en daarna naar college van 4 tot 6 en dan komt een vriendinnetje eten en vnaaf feest
Oud 02-12-2004, 11:47
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 02-12-2004 @ 10:44 :
Ik heb net kerstlampjes opgehangen en gestofzuigd en huiswerk nagekeken en nu drink ik koffie terwijl ik me met het structuralisme bezig houd.
Nou, daar ben ik mee klaar en nu eet ik soep met zoute stengels terwijl ik mezelf bekijk (ondersteboven!) in de soeplepel terwijl ik Snoop Dawg luister.

Oja, ondertussen heb ik ook nog gedate met een dinnie en ben ik naar de bibliotheek en de drukker geweest.
Oud 02-12-2004, 11:49
Verwijderd
ik ben geboord door de tandarts en nu heb ik een verdoofde lip en mond en neus ook en stuk wang dus ik heb geen pijn

ik pak verhuisdozen in

ik rook een siggie en drink een koffie
Oud 02-12-2004, 11:55
Konstantine
Konstantine is offline
Mijn siggies zijn op.
Oud 02-12-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 02-12-2004 @ 12:55 :
Mijn siggies zijn op.
Oww dat pakken we de onzin-way aan

*geeft siggiej aaan Konstiej* kusje
Oud 02-12-2004, 11:59
Konstantine
Konstantine is offline
Owww dankjeee *kust* lafjoeee4eva!
Oud 02-12-2004, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 02-12-2004 @ 12:59 :
Owww dankjeee *kust* lafjoeee4eva!
*geeft ook vuurtjah aan Konstiej* Lufjah sgatjuh
Oud 02-12-2004, 12:06
Konstantine
Konstantine is offline
Ow hihi dankjeee want die was ook al op, daarom heb ik de afgelopen dagen mijn siggies aangestoken met zo'n grote gasaansteker van 30 centimeter
Oud 02-12-2004, 12:06
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik heb "gedicht".
Oud 02-12-2004, 12:09
Konstantine
Konstantine is offline
Ik ook.
Oud 02-12-2004, 12:13
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Ben naar school geweest voor 2 uurtjes, niks gedaan. Zometeen nog even de stad in en naar verjaardag van vriendinnetje. Gaaf.
Oud 02-12-2004, 12:21
monolo
monolo is offline
gister naar calypso geweest met rosa en daar jimmy edgar en allemaal andere dope acts gezien nu op school
Oud 02-12-2004, 12:27
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 02-12-2004 @ 13:21 :
gister naar calypso geweest met fran en nog iemand en daar jimmy edgar en allemaal andere dope acts gezien
zo werken.
Oud 02-12-2004, 12:31
Roosje
Roosje is offline
Ziek zijn.

Hoewel het ook wel lekker is om eens niet naar school te hoeven, in die drukke Sinterklaastijd.
Oud 02-12-2004, 12:56
vixen
vixen is offline
Eergisteravond had ik een feestje waarvoor ik per ongeluk expres twee jongens had uitgenodigd waarvan ik er 1 dus al 5 jaar leuk vindt. Het feestje was wel ok, iedereen was zat en toen ginggen we naar cafe Belgie, en om 3 uur naar huis en de leuke jongen ging mee . Toen hebben we woensdag de hele dag in bed gelegen en voor ontbijt om half 9 friet gehaald. Toen weer gaan slapen en nu ga ik huiswerk maken en naar de stad en steeds heel blij kijken .
Oud 02-12-2004, 13:08
Miles
Miles is offline
Vandaag ben 'k begonnen aan de surprise voor school. 't Wordt 'n badmintonracket bestaande uit 'n keukenrol een rond stuk karton en ijzerdraad. *gaapt*
Oud 02-12-2004, 13:54
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag bij informatica een programmatje gemaakt in visualcafe en nu zoek ik mijn cd-rom met visualcafe maar die kan ik niet vinden en nu ben ik boos want ik wil nog meer dingetjes maken
Oud 02-12-2004, 13:54
Marshall
Marshall is offline
hoi.. ik heb een mini kater van gisteren en ga zo de stad in om een stropdas te zoeken die ik toch niet ga vinden voor een bal dat ik morgen heb waar ik een grote kater aan over ga houden ..
Oud 02-12-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 02-12-2004 @ 13:56 :
en naar de stad en steeds heel blij kijken .
haha geweldig

ik heb vanmorge college geskipt maar in plaats daar van heb ik wel veel gelezen en ik ga nu naar de stad om te pre-christmashoppen want ik heb een craving om geld uit te geven.

Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 14:14.
Oud 02-12-2004, 14:41
sorry
sorry is offline
hoi toen ik wakker werd zei mijn vader dat mijn overgrootoma is gestorven ze zat helemaal te trippen op de morfeinne en toen het eindelijk goed ging is ze toch oerleden. en verder ben ik naar school gegaan en ga ik vanavond naar mijn overgrootoma kijken.
Oud 02-12-2004, 14:45
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik heb tot half 3 in bed gelegen en ga zo naar mn ouders toe en dan laptop scoren en morgen de ikea plunderen voor mn nieuwe kamer

Yeah.
Oud 02-12-2004, 15:03
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
sorry schreef op 02-12-2004 @ 15:41 :
hoi toen ik wakker werd zei mijn vader dat mijn overgrootoma is gestorven ze zat helemaal te trippen op de morfeinne en toen het eindelijk goed ging is ze toch oerleden. en verder ben ik naar school gegaan en ga ik vanavond naar mijn overgrootoma kijken.

gecondoleerd

ik ben nog steeds boos want ik kan nog steeds die cd niet vinden en bovendien heb ik net voor de vijfde keer naar de dokter gebeld voor een uitslag van rontgenfoto's van mijn voet omda ie gebroken is, maar die stomme kutdokter is nu al een week nauwelijks bereikbaar.
Oud 02-12-2004, 16:04
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik ben nog steeds ziek thuis en nu vind ik het echt niet leuk meer. ik verveel me dood. dus ik ben de hele dag aan het slapen&smsen. en ik heb tekenfilms gekeken. dat was hetttt.
Oud 02-12-2004, 17:12
Glory
Glory is offline
Ik ben gisteren naar Antwerpen geweest en dat was leuk. Maar wel veel gedoe, want eerst waren we in de trein naar Den Haag gestapt ipv Rdam ect en toen op de terug weg was er gedoe in Rdam dus moesten we via weet ik het waar helemaal naar utrecht dus het was weer wat. Vandaag heb ik getekend op school en nu ben ik moe.
Oud 02-12-2004, 19:26
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb wat colleges gevolgd en grapjes gemaakt en gegeten en toen was buurchick verdrietig om het drama van gisteren dus toen zijn we gaan wandelen en hebben we domme posters van domme feestjes gestolen om op onze domme muren te plakken. En ik heb speculaas aan een neger gegeven bij een gospelmeeting. Toen kwamen we thuis en hebben we blaadjes beschreven met beledigende leuzen en die op de deur van de onderbuurjongens geplakt om te laten zien dat wij lekker net zo kinderachtig zijn als zij en dat we het drama dus geen drama meer vinden. En net werd ik gebeld door de onderbuurjongen die we eigenlijk aansprakelijk stelden voor het drama maar hij complimenteerde me met die geweldig bedachte spreuken en nou ben ik blij want hij is mijn zwak iehh
Oud 02-12-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
suikerprinses schreef op 02-12-2004 @ 17:04 :
ik ben nog steeds ziek thuis en nu vind ik het echt niet leuk meer. ik verveel me dood. dus ik ben de hele dag aan het slapen&smsen. en ik heb de nieuwste southpark gekeken. dat was hetttt.
Oud 02-12-2004, 19:37
hmhm
hmhm is offline
20 min. verslapen, Half uur fietsen, te laat op school briefje gehaalt, les enzo, huiswerk maken met Hem. 3 kwartier naar huis fietsen, naar tandarts geweest, gewandeld met de hond, douchen, nfsu2-en.
Oud 02-12-2004, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 02-12-2004 @ 20:26 :
Ik heb wat colleges gevolgd en grapjes gemaakt en gegeten en toen was buurchick verdrietig om het drama van gisteren dus toen zijn we gaan wandelen en hebben we domme posters van domme feestjes gestolen om op onze domme muren te plakken. En ik heb speculaas aan een neger gegeven bij een gospelmeeting. Toen kwamen we thuis en hebben we blaadjes beschreven met beledigende leuzen en die op de deur van de onderbuurjongens geplakt om te laten zien dat wij lekker net zo kinderachtig zijn als zij en dat we het drama dus geen drama meer vinden. En net werd ik gebeld door de onderbuurjongen die we eigenlijk aansprakelijk stelden voor het drama maar hij complimenteerde me met die geweldig bedachte spreuken en nou ben ik blij want hij is mijn zwak iehh
yo chick wat interesant allemaal

oh ik verrek nu een spier in mn voet omg wat zeer
maar goed wat ik vandaag heb gedaan GDOVER KFGJR kut voet.
he nou ik ben naar school gegaan en saaie lessen gehad
toen gingen ik en mn dinnie een jongen aangapen de hele dag
want die is echt heet enzo. en er hadden 2 haartooi bitches gevochten en dat was grappig . ik kreeg ook hele erge buikpijn op school en toen ging ik echt bijna dood. verschrikkelijk zeg.
in de trein was het druk. en mn trein maties vond ik vervelend
dus ik werd chagerijnig. want mn treinbitch zat allemaal heel sletterig en slijmerig te doen bij een treinhomie van me. en die heeft een vriendin. dus ik werd boos. en dat snapte ze niet.
en ik ben mijn nieuwe oorbel vergeten in het lokaal
maar heb nog eentje thuis <3
Oud 02-12-2004, 19:40
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 02-12-2004 @ 20:39 :
yo chick wat interesant allemaal

oh ik verrek nu een spier in mn voet omg wat zeer
maar goed wat ik vandaag heb gedaan GDOVER KFGJR kut voet.
he nou ik ben naar school gegaan en saaie lessen gehad
toen gingen ik en mn dinnie een jongen aangapen de hele dag
want die is echt heet enzo. en er hadden 2 haartooi bitches gevochten en dat was grappig . ik kreeg ook hele erge buikpijn op school en toen ging ik echt bijna dood. verschrikkelijk zeg.
in de trein was het druk. en mn trein maties vond ik vervelend
dus ik werd chagerijnig. want mn treinbitch zat allemaal heel sletterig en slijmerig te doen bij een treinhomie van me. en die heeft een vriendin. dus ik werd boos. en dat snapte ze niet.
en ik ben mijn nieuwe oorbel vergeten in het lokaal
maar heb nog eentje thuis <3
Ja stiekem wil je weten wat er op die blaadjes stond he

Enne. Die oorbellen die je voor zondag had gekooocht?
Oud 02-12-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 02-12-2004 @ 20:40 :
Ja stiekem wil je weten wat er op die blaadjes stond he

Enne. Die oorbellen die je voor zondag had gekooocht?
ja
want hij irriteerde me en toen had ik m op mn tafel gelegt
en natuurlijk laten liggen
maar hee als iemand hem draagt he wooooojooww die krijgt
nun boks voor zijne bakkes.
ik ga je nu vragen wat er op stond <666merel666 YOU SHOULD BE IN MY SNEEEE
Oud 02-12-2004, 19:44
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 02-12-2004 @ 20:42 :
ja
want hij irriteerde me en toen had ik m op mn tafel gelegt
en natuurlijk laten liggen
maar hee als iemand hem draagt he wooooojooww die krijgt
nun boks voor zijne bakkes.
ik ga je nu vragen wat er op stond <666merel666 YOU SHOULD BE IN MY SNEEEE
Okay ik heb mijn posters opgehangen en mijn kerstlampjes weer want die waren er af gevallen PFFF.
Oud 02-12-2004, 19:50
Gadje
Gadje is offline
naar keulen naar het ludwig museum geweest en dat was leuk en toen over de kerstmarkt naar de stad en toen naar alle h&m's en toen naar de mac en toen weer naar huis
Oud 02-12-2004, 20:54
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Ik ben naar bridget jones geweest en dat was lachenn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten