Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn eerste rijles reed ik een band kapot. De 2de vloog ik uit de bocht. Enzovoorts. Maar goed wel de eerste keer geslaagd ![]() En ik was dus ook bijna met jou partyen maar die vieze hoerensupporters die bij rotterdam op het spoor stonden hadden ze kapot moeten rijden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Oja, ondertussen heb ik ook nog gedate met een dinnie en ben ik naar de bibliotheek en de drukker geweest. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *geeft siggiej aaan Konstiej* kusje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb vanmorge college geskipt maar in plaats daar van heb ik wel veel gelezen en ik ga nu naar de stad om te pre-christmashoppen want ik heb een craving om geld uit te geven. Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 14:14. |
![]() |
||
Citaat:
gecondoleerd ![]() ![]() ik ben nog steeds boos want ik kan nog steeds die cd niet vinden en bovendien heb ik net voor de vijfde keer naar de dokter gebeld voor een uitslag van rontgenfoto's van mijn voet omda ie gebroken is, maar die stomme kutdokter is nu al een week nauwelijks bereikbaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh ik verrek nu een spier in mn voet omg wat zeer maar goed wat ik vandaag heb gedaan GDOVER KFGJR kut voet. he nou ik ben naar school gegaan en saaie lessen gehad toen gingen ik en mn dinnie een jongen aangapen de hele dag want die is echt heet enzo. en er hadden 2 haartooi bitches gevochten en dat was grappig ![]() in de trein was het druk. en mn trein maties vond ik vervelend dus ik werd chagerijnig. want mn treinbitch zat allemaal heel sletterig en slijmerig te doen bij een treinhomie van me. en die heeft een vriendin. dus ik werd boos. en dat snapte ze niet. en ik ben mijn nieuwe oorbel vergeten in het lokaal ![]() maar heb nog eentje thuis <3 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Enne. Die oorbellen die je voor zondag had gekooocht? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() want hij irriteerde me en toen had ik m op mn tafel gelegt en natuurlijk laten liggen ![]() maar hee als iemand hem draagt he wooooojooww die krijgt nun boks voor zijne bakkes. ik ga je nu vragen wat er op stond <666merel666 YOU SHOULD BE IN MY SNEEEE |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Teveel onzin-topics op Lifestyle? Stem hier! Verwijderd | 52 | 27-11-2004 16:38 |