Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ten eerste kan je dat niet inschatten. Ten tweede is uiterlijk misschien wel niet het enige wat er verandert. Diegene kan heel onzeker worden, waardoor hij zich anders gedraagt. Hij kan een heleboel dingen niet meer doen, waardoor hij veel minder vrolijk is dan normaal. Enzovoorts, enzovoorts.
||
![]() |
Citaat:
![]() Tis een vraag waarbij moraliteit botst met verlangen...en jij noemt m lomp...dat is eerder lomp lijkt me... En ik zie al helemaal niet in waarom je over iets dat je niet kan inschatten, niet zou nadenken...
Laatst gewijzigd op 20-12-2004 om 17:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar blijkbaar ben je gewoon bang jezelf zo'n vraag te stellen, anders had je wel een echt antwoord gegeven...ipv "niet in te schatten" of "je moet er niet over nadenken"
|
Ik vind gewoon niet dat je over allemaal die dingen na moet denken, waarom? Ik weet heus wel of ik verliefd ben op uiterlijk en innerlijk, en als er een van de twee veranderd is dat altijd moeilijk, in welke situatie dan ook.
Maar k heb mijn punt al duidelijk gemaakt in mijn vorige post, nu maar weer ontopic?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan me soms echt mateloos irriteren aan dat gedrag maar ja, ze kunnen er zelf niet veel aan doen, ooit was ik ooit zo....nouja een klein beetje dan ![]() Dit is wel een beetje ... ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Je kan er wel over nadenken, dat zeg ik toch helemaal niet. Het enige dat ik zeg is dat je er geen antwoord op kan geven, omdat je gewoonweg niet kan inschatten hoe verschrikkelijk veel invloed en veranderingen enz. dat met zich meebrengt. Heus niet alleen diegenes uiterlijk verandert. Citaat:
En natúúrlijk val ik niet alleen op uiterlijk. Ik val op een combinatie van alles: humor, kleding, uiterlijk, karakter, spontaniteit, enz. Iemand kan nog zo knap zijn, als het voor de rest niet klikt of zijn karakter me niet aanspreekt zal het nooit wat worden. Hetzelfde geldt voor het omgekeerde; iemand kan nog zo aardig, lief, etc, zijn, maar als er geen lichamelijke aantrekkingskracht is houd ik hem wel als gewone vriend. Maar misschien worden dat soort dingen in zo'n situatie wel heel anders, veranderen je denkbeelden. Misschien verandert die persoon zelf wel totaal (zie mijn eerste post). Het is gewoon niet in te schatten.
|
rood Ik zou kiezen voor de liefste.. want ik kan me niet voorstellen dat je die gast waarmee je (vrijt..) niet leuk vindt anders doe je dat ook nie of heb je een zak over ze hoofd getrokken en ik denk dat iedereen wel iets moois heeft
![]()
|
![]() |
kies sowieso de knapste niet, tenminste dat is wat ik zou doen, je kan het goed vinden met de lieve jongen, maar je durft niet met hem over straat? iedereen is anders, toch? accepteer hem zoals hij is, en als je neit met hem over straat durft, praat daar dan over met hem dat lijkt me echt het allerbest
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat je een beetje raar in elkaar zit als je niet eens met je eigen vriend over straat durft. Ik bedoel ik weet niet hoe hij eruit ziet maar zo erg zal het wel niet zijn. Het maakt toch ook nie uit. Als je verliefd op hem bent dan moet je juist blij zijn dat je zo'n leuke jongen hebt.. van binnen iig. Ik zou iig nooit een relatie beginnen omdat iemand er goed uitziet, en zeker niet iemand dumpen omdat je een knapper iemand hebt gevonden..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat moet je dan als je verliefd bent op een gekleurd iemand, en je woont in een straat met allemaal racistische mensen... Zwicht je dan ook? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontipoq: Je bent een puber dus ik vergeef je maar even je opverlakkige gedachtengang. Volgens mij is het simpelweg zo dat je geen van 2-en moet kiezen aangezien je (nu al) wat aan ze hebt op te merken en je je niet op gemak zult voelen. En als er iets belangrijk is in een "relatie" is het dat wel ![]() |
![]() |
|
Allemaal verschillende voorbeelden bij allemaal verschillende mensen schiet niet op.
En ja, dit klinkt misschien heel oppervlakkig, en sommige mensen zou dit nooit kunnen overkomen, maar dat meiske zit ermee. Ik hoop voor haar dat ze er snel uitkomt, en ervan leert.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Opzich ben ik het wel met Sithan eens. Het zijn situaties waar je zomaar voor kan komen te staan.
Maar dan zal je denk pas echt de verschillen zien. Als je alleen maar op iemand valt omdat ie knap is (zoals topicstartster) dan zal is de kans groot dat de liefde zomaar over is, maar als je echt voor iemand gevallen ben, om wie hij/zij is, dan is de kans veel groter dat je wel bij diegene blijft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Of geef ik zulke vreemde argumentatie van mijn redenen waarom ik m stel ![]()
|
![]() |
vrouwen kiezen in de jonge jaren liever voor knappere jongens
en hoe ouder ze worden voor de meer betrouwbare lieve man met een goed inkomen om hun kinderen te verzorgen. Dit zit gewoon in de genen sinds de oertijd, overlevingsdrang... Onderzoek na gedaan dus kies de knappere en dump de .... |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan inhoudelijke reactie: Ja, ik vrees dat daar wat in zit. Maar de mens heeft in tegenstelling tot dieren een vrije wil EN intellect. Dus wij kunnen 'boven' onze genen staan. Lees als je klaar bent met Kant ook eens Richard Dawkins (The Selfish Gene): ja, wij hebben genen die zelfzuchtig zijn, maar ja: WIJ KUNNEN ONTSNAPPEN AAN HET SLAAF ZIJN VAN ONZE ZELFZUCHTIGE GENEN. Als laatste: maar als een man dan zijn vrouw + kids in de steek laat, voor een jonger exemplaar, dan is dat 'genetisch' ook voordelig. Maar dat vindt iedereen fout?!! Toch? Dus pubergirl, zie jij dat wel zitten, dat over 20 jaar je vent doei zegt, om je geheel volgens de evolutionaire wetten in te ruilen voor zijn secretaresse? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar hoezo oppervlakkig? liever dat dan hypocriet, want iemand kan nog zo´n mooi karakter hebben, maar als hij of zij kaal en dik is en puisten heeft, dan laat je diegene echt wel staan.. of val jij juist op lelijke mensen? ![]() en het is niet zo dat knappe mensen een lelijk karakter hebben.. het liefst heb ik iemand die knap is, maar die ook slim, grappig en volwassen is |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Joh, ik heb met supermooie meisjes gehad. En met meisjes die objectief gezien gewoon niet knap zijn. Maar als ik toch gelukkig met ze was!? Joh, ik weet zeker.... als jij niet-knappe collega hebt, en je leert haar steeds beter kennen... dat zelfs jij (bedoel ik net lullig) best verliefd op haar zou kunnen worden. ECHT! EDIT: tikfoutje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
bertbart , jij zei:
Citaat:
Liefde op het tweede gezicht zegmaar ![]() Sta er eens voor open, joh! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast moet er ook lichamelijke aantrekkingskracht zijn. Dat is vaak zo met iemand die 'jouw type' is.. Ik kan iemand nog zo leuk vinden en weet ik wat als ik met hem spreek, maar als ie dan niet knap (in mijn ogen dus) blijkt te zijn, dan is dat allemaal een stuk minder hoor.. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
En 'showen' (ik weet het, het is maar een woord) : joh, als *ik* iemand *zelf* leuk vind, is dat toch genoeg. Als je verliefd bent, ... wat interesseert de mening van de rest van de wereld je dan... En dat 'lelijke' meisje moet toch ook een leuke vriend hebben! ![]() Citaat:
Citaat:
Mijn vorige love-subject was niet zo knap, mijn huididge is weer wel meer beauty. Iedereen weer blij?!?!? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ja, ik vind daarbij het idee van Kant (maar iedereen kent dat al voor dat hij/zij gaat studeren ofzo) het beste: Behandel een ander, zoals je zelf behandelt zou willen worden. HET LEVEN IS NIET ZO MOEILIJK! Durf gewoon eens tegen je 'eigen belang' in te gaan. That's all! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eerst lopen klagen over een oppervlakkig topic, en wanneer daar geprobeerd wordt wat aan te doen is het ineens hoog van de toren blazen, nou schiet mij maar in een ballon ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het uitmaken? Wanhopigejongen | 9 | 12-04-2016 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-Poll: Thema "de fluitende blokeend" Halogeen | 170 | 02-07-2005 08:30 | |
Liefde & Relatie |
relatieproblemen freakzor1987 | 52 | 26-01-2005 14:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
verkrachting en schuld aan het slachtoffer never mind | 58 | 01-06-2003 16:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kut-Marokkanen Miss_Maroc | 254 | 23-11-2002 00:57 | |
Lifestyle |
*Lifestylers Verkiezing, the New Edition* - Es&Biertje - | 345 | 16-08-2002 16:49 |