Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar het is zo gemakkelijk om op te geven en te stoppen met het leven. Het is toch een soort weglopen voor je problemen. En dat recht heb je, als jij dat echt wilt, moet je dat ook doen vind ik. Maar meestal wil je gewoon een fijner leven, en daarvoor moet je meer doen dan jezelf zielig vinden.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
het klinkt mij een beetje in de oren als: koop geen nieuwe broek als je er al een hebt want een kind in - vul in derde wereldland - kan er een jaar van leven net zo goed als iemand zelf moet weten wat ie met zijn geld doet, moet ie zelf weten wat ie met zijn leven doet, vind ik
||
![]() |
Citaat:
Hoi schaap1986, Inderdaad, ik denk dat het het beste voor je is als je eens met iemand gaat praten hierover. Want zo gaat het niet goed met je, als je hiermee blijft zitten. Wil je ECHT niet tegenover iemand gaan zitten en 'zomaar' je verhaal doen, ook al weet je voor jezelf dat het echt wel broodnodig is, je mag mij altijd een PM sturen, oké? (Ik ben kinderpsychologe). Vele lieve groetjes, Sylvie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar pas op hoor: straks word je overstelpt met berichten ![]() ik geloof dat meer dan de helft van de actieve posters hier zulke gevoelens heeft ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maakt mij toch niets uit? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om er inhoudelijk op in te gaan; ik zie twee problemen: - er zijn dingen gebeurd die waarschijnlijk onaangenaam waren. - dingen die zij ondernomen heeft zijn mislukt. In het eerste geval is het de moeilijkheid tegenslagen te incasseren of te accepteren, in het tweede geval laat zij zich klein krijgen door een tegenvallend resultaat, in plaats van zich erover heen te zetten. De oplossing is eenvoudiger dan menigeen zal denken: geniet van ieder moment met volle teugen, sta niet te lang stil bij dingen die gebeurd zijn (die kan je niet veranderen) of bij dingen die zouden kunnen gebeuren (geen enkele voorspelling is 100% betrouwbaar). Oftewel, kies voor het heden (eigenlijk is er geen sprake van keuze, eerder van inzicht) |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom zeg ik ook eerlijk dat k erom kan lachen ![]() on-topic: zoiets als Daboman zegt moet je doen. Ik heb me gewoon gericht op leuke dingen, grenzen verleggen enz. Het wat voor mij onbekend was opgezocht (voor een Benfatto-opwelling: niet de mij onbekende dood ![]() ![]() En bij mij heeft het misschien wel 5 a 6 maanden geduurd, de moeilijke periode. Dan niet alleen maar depressie ofzo maar naar het 'normale' leventje toeleven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar zo bedoelde ik het niet hoor er zijn hier zooo veel mensen met problemen
||
![]() |
Citaat:
Soms is de grens echt wel duidelijk zichtbaar, vind ik ![]() En ja... Ik denk dat er altijd een heel deel mensen zullen zijn met problemen, maar gelukkig is er voor hun goede hulp ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik bedoelde gewoon dat jij niet een soort huispsycholoog hier wordt ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
Héhé, neen, daar let ik wel voor op, hoor ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Geen zin meer hondenfreak | 6 | 28-07-2016 21:25 | |
Psychologie |
heb geen zin meer in da psycholoog gedoe looneylover | 29 | 26-08-2005 19:47 | |
Seksualiteit |
geen zin meer riva | 3 | 20-12-2004 11:10 | |
Psychologie |
heb er gewoon geen zin meer in... my iron lung | 3 | 05-09-2004 18:48 | |
Algemene schoolzaken |
Week school, nu al geen zin meer HoopStront | 24 | 11-09-2003 14:37 | |
Liefde & Relatie |
Geen zin meer om een relatie te houden puvin | 6 | 26-05-2002 18:53 |