Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2004, 14:23
JackieZ
JackieZ is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 27-12-2004 @ 15:22 :
geen idee, maar volgens mijn vriendin was het geweldadig.
misschien bedoelde ze wel geweldadig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2004, 14:31
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik droomde van zaterdag op zondag dat ik met iemand op een kleine trimaran (catamaran met drie rompen in plaats van twee) voer, op een zee met blauw water, en er waren eilandjes met witte stranden en palmbomen. En daarna gingen we samen zwemmen.

Afgelopen nacht droomde ik dat ik een leuk e-mailtje van dezelfde persoon kreeg. JA IK HEB ECHT GEEN LEVEN NEE.

En het is nog iemand van het forum ook! (roddellssssssss)
Oud 27-12-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 27-12-2004 @ 13:34 :
Ik kan het me niet herinneren
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 15:15
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Oud 27-12-2004, 15:21
Balance
Balance is offline
Topic opgeschoond.
Een geintje maken over dromen mag best, maar geen ruziezoekende opmerkingen voor andere personen.
En vind je het onderwerp niet interessant, blijf dan vooral uit het topic.
Verder is ook de beginpost iets uitgebreid, zodat er wat meer verteld kan worden.
Oud 27-12-2004, 15:27
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 15:40
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Dat een oud-klasgenoot van mijn broertje mijn fiets probeerde te jatten en vervolgens ging dreigen met een mes
Oud 27-12-2004, 16:18
Xonzo
Xonzo is offline
dat ik moest geopereerd worden aan mn middenvinger maar dat de verdoving eerst al niet werkte en dan mijn pink werd geopereerd in de plaats van m'n middelvinger.. en dan zat ik plots aan zee
Oud 27-12-2004, 16:27
Mota
Mota is offline
Ik weet het niet meer precies.
Oud 27-12-2004, 16:41
zus
zus is offline
Echt ontzettend vreemd: Ik zat in de huiskamer met mijn moeder en mijn broertje. Jan(tje) Smit zat er ook en dat was mijn broer, dit zei hij niet maar dat was gewoon zo. Er werd aangebeld en Jan deed open. Het was een kerstpakket, voor mij. De afzender was school.. en toen werd ik wakker
Oud 27-12-2004, 16:42
SUMIREGUSA
SUMIREGUSA is offline
ik droom bijna nooit, maar als ik droom dan zijn mijn dromen freaky...
had laatst een droom; ik stond op een voetbalveld met een team (het leek nogal op een sportdag van zo'n 6 jaar geleden) en ik moest bij de scheidsrechter komen. Toen zag ik mezelf daar staan en ik wist dat de scheidsrechter tegen me aan het praten was en dat ie voor mn neus stond, maar ik zag 'm niet en hoorde 'm ook niet... heeeeel vaag
Ik hoor sowieso nooit mensen praten in mn dromen, terwijl ik weet dat ze dat wel doen.
Oud 27-12-2004, 16:44
Remqo
Remqo is offline
Ik viel met m'n fiets in het water, ik kon in eerste instantie niet boven water komen omdat de waterstroom zo snel was, maar het water was glashelder en licht. Toen liet ik mijn fiets los, want ik dacht: ik heb nu toch een auto laat die fiets maar op de bodem liggen. Op eens kwam ik boven water en zag ineens de brommer van mijn broertje voorbij drijven

Omdat ik drijfnat was moest ik ergens douchen, maar dat moest bij een vreemd gezin gebeuren en de douche stond daar in de meterkast tussen de bezems en dwijlen

Ineens stond ik op het schoolplein, bij mij achter. Het was koud en donker en het schoolplein veranderde in een ijsbaan. Na eventjes op de schaats gestaan te hebben kwam ik ineens een klein kaal mannetje tegen met een engels accent, die schijnt ineens een vriend van de familie te zijn

Opeens sta ik met dat kale mannetje en een meisje met bruin haar voor een raar gebouw en dat meisje zei dat ze iets ontdekt had. Ze wees me naar een geheime ingang en ik kwam in een houten kleedkamer terecht, teminste het leek op een kleedkamer.
Ik zag allemaal lijken liggen van vrienden, collega's en kennisen. Maar het gekke was, dat sommigen dubbel waren. Toen zei dat meisje met buine haar dat ik in een kloonfabriek ben beland

Toen liep ik met een paar collega's en vrienden op straat en toen kwamen er wat belangrijke invloedrijke mensen op ons af

en toen werd het allemaal vaag en werd ik wakker

Edit: De dromen waren wel bijzonder gedetailleerd, dat viel me wel erg op

Laatst gewijzigd op 27-12-2004 om 16:54.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 16:53
Verwijderd
ik had gedroomd dat ik in een winkel alles mee mocht nemen voor 21 euro
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 16:59
Balance
Balance is offline
Citaat:
per piacere schreef op 27-12-2004 @ 17:53 :
ik had gedroomd dat ik in een winkel alles mee mocht nemen voor 21 euro
wat voor winkel was het?
Oud 27-12-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 27-12-2004 @ 17:59 :
wat voor winkel was het?

de drogisterij in mijn dorp, die recentelijk failliet is gegaan
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 17:05
VLeinV
VLeinV is offline
vriend ging vreemd, hij en z`n nieuwe vriendin gingen naar m`n moeder toe (die irl overleden is). Ik ging ook naar daar toe. Toen zat ik opeens in de auto en trok aan de haren van dat meisje. En toen kwam ik erachter dat ze helemaal niets te zoeken hebben bij m`n moeder omdat ze geen familie zijn, dus heb ik ze weggestuurd.

En ik moest heel hard werken in een soort van verpleeghuis/ziekenhuis.

En volgens mij nog wel een paar dingen.

Ik droom erg veel... ook de cijfers op m`n wekker worden vaak in m`n droom opgenomen. Dan zijn ze een soort van code voor me en moet ik een puzzel oplossen. En als ik dan op de snooze knop druk heb ik iets opgelost.. Tja, ik kom in ieder geval m`n bed niet uit

Oh ja, schreeuwen, slaan, enorm veel bewegen, praten en dergelijke zijn bij mij niet uitgesloten. Je moet veel van me houden, wil je bij mij in bed komen te liggen
Oud 27-12-2004, 17:56
Sitroentje
Sitroentje is offline
Ik heb vannacht gedroomd dat ik en mijn ex weer samen waren... Keep on dreaming
Oud 27-12-2004, 20:40
Verwijderd
ik heb gedroomd dat ik een actieheld was. Ik kreeg allemaal brieven die zichzelf opbliezen en had meerdere paspoorten. De laatste missie was (want dat zei ik de hele tijd) de makkelijkste ooit. Ik moest namelijk dingen opvangen. ofzoiets. Ik was iig vet stoer.

geen tekenfilms meer kijken
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 21:13
Skilly
Skilly is offline
Ik ging paardrijden op me lievelingspaard maar ze waren de bak aan het verbouwen Ik ging toen buiten lopen met het paard maar mocht niet toen reed ik terug naar de manege die opeens in mijn school was veranderd
Oud 27-12-2004, 21:58
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
heb ik ook, er zijn maar weinigen die ik mij herinner.
maar er zijn er ook die ik wel herinner en die vergeet ik nooit meer... ik weet nog een droom van toen ik 4 jaar was
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 10:57
gekkie:D
gekkie:D is offline
Ik jatte een broodje, maar een paar mensen hadden dat gezien dus gingen ze me achtervolgen! En toen rende ik gauw een trein binnen!!! En toen.... werd ik wakker!

En ik droomde ook nog iets over de moeder van iemand die ik leuk vindt.
Oud 28-12-2004, 11:27
Verwijderd
Volgens mij was het geïnspireerd door een zeer vette animeserie die ik vlak voor het slapen gaan keek.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 11:51
Verwijderd
Ik zat bij één of andere vage studentenvereniging en ik zat op een stoepje. Verder weet ik het niet meer.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 11:54
Briseïs
Briseïs is offline
Ik weet het alwéér niet

En normaal onthoud ik ze altijd..
Oud 28-12-2004, 12:03
hmhm
hmhm is offline
Vanacht niet, gisteren wel
ik ging met mijn klas een of ander onderzoek doen over 1 1/2 meter hoge bruin/zwarte kegels ofzo en toen reden we verder met een dubbeldekker en ik had mijn huiswerk niet af en toen mocht ik overschrijven maar ik wou niet.
Toen gingen we weer uit de bus en hielpen we iemand met een vlieger oplaten in een maïsveld, we reden weer verder over het maïveld en toen kwamen we in een soort school waar een tornado en een aardbeving was (toen wist ik nog niet van die aardbeving in Azië) en ik ging schuilen en toen was de droom weg
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 13:03
Zoor
Zoor is offline
Ik was ergens in een of ander vaag doolhof met scheve duren.. ..En er zat een rare man achter me aan met een bijl..
Oud 28-12-2004, 13:57
Plo
Plo is offline
recentste droom: ik werd wakker op nieuwjaarsochtend, terwijl iemand aan de andere kant van me bed was gaan liggen (bij het voeteneind, dat is), het was een bepaald vrouwelijk persoon, maar het enige dat ik deed, was kijken. Zoals gewoonlijk, werd ik kort daarop wakker.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 18:00
Sitia
Sitia is offline
Citaat:
Plo schreef op 28-12-2004 @ 14:57 :
recentste droom: ik werd wakker op nieuwjaarsochtend, terwijl iemand aan de andere kant van me bed was gaan liggen (bij het voeteneind, dat is), het was een bepaald vrouwelijk persoon, maar het enige dat ik deed, was kijken.
Bespring je normaal iedere persoon die bij jou in bed komt dan?

Ontopic:
laats een droom dat ik op een boot stond, richting Engeland (ben ik anderhalf jaar geleden geweest, was precies dezelfde zeg maar). Ik viel achterover en een jongen vangt me op. Kon niet zien wie het was, maar ik wist het wel.

Werd met een glimlach wakker..
Oud 28-12-2004, 18:52
Plo
Plo is offline
Citaat:
Sitia schreef op 28-12-2004 @ 19:00 :
Bespring je normaal iedere persoon die bij jou in bed komt dan?

Ontopic:
laats een droom dat ik op een boot stond, richting Engeland (ben ik anderhalf jaar geleden geweest, was precies dezelfde zeg maar). Ik viel achterover en een jongen vangt me op. Kon niet zien wie het was, maar ik wist het wel.

Werd met een glimlach wakker..

haha nee gast

alleen; waarom zei ik niets, omdat ik die persoon toch wel mág, zachtsgezegd

waarom ik bleef kijken, en niets ondernam, zoals naar de persoon toelopen, en dan wat zeggen. (het is een verschil)

en waarom de droom daar eindigde.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 19:01
VLeinV
VLeinV is offline
Weer een bizar avontuur beleefd rond m`n wekker
Ik had de wekker om 7.00u gezet en om 8.00u kwam ik erachter dat het betekent dat ik eruit moest!
Oud 28-12-2004, 19:07
Plo
Plo is offline
:0

ik had me wekker niet gezet, met als gevolg dat ik niet meer kon slapen.

ik kan altijd alleen nog maar doorslapen als ik me wekker wel gezet heb.

vreemd,
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 20:00
Fainne
Fainne is offline
ik had gedroomd over mijn tante enzo en nicht en neefjes , dat ik daar bleef logeren op de martras waar ik vroeger altijd op sliep.

Dan ging ik naar een openbaar toilet en de vrouw in het kotje naast mij ging op de wc staan om, in de spiegel op de muur tegenover haar, haar mascara op te doen.
IK was de hele tijd beschaamd omdat ze mij over de rand kon zien zitten op de wc.
misschien wilt de droom zeggen dat ik heel preuts ben ofzo.?
Ik droom vaak vervelende dingen met wc's

Dan kreeg ik mijn lievelingssnoep(zo van die gekleurde bolletjes) van mijn tante en ging ik met mijn nicht bekers kopen om ze erin te doen.
En toen had ik ineens die mascara in mijn hand en liep die helemaal uit

edit: ik had wel koorts

Laatst gewijzigd op 28-12-2004 om 20:02.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:44
Miss_Eeef
Miss_Eeef is offline
Ik droomde dat m'n zus zwanger was. En dat even kwam melden en ik alles best vond. Toen ik wakker was viel me ook op dat ik helemaal neit vroeg wie de vader was. Dat maakte ook niks uit..

We zijn in m'n droom gezellig samen op zwangerschapsgym geweest en de baby trapte ook steeds. Toen ik mijn hand op d'r buik legde werd ik wakker..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 21:45
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Hm vanochtend wist ik het nog.
Oud 29-12-2004, 11:13
Briseïs
Briseïs is offline
Ik droomde dat ik jarig was en allemaal lieve briefjes kreeg van oud-klasgenoten.
Oud 29-12-2004, 11:33
Fainne
Fainne is offline
Ik had weer iets vervelends met wc's

En er liepen allemaal biggetjes en katjes enzo door ons huis en die plastten overal
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 29-12-2004 @ 12:33 :
Ik had weer iets vervelends met wc's

Jij ook al? Ik droom altijd over akelige wc's In mijn laatste droom waren het akelige chemische toiletten, met een geel chemisch goedje helemaal over de wc heen. Echt vies Maar normaal is het allemaal nog net wat viezer...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 15:37
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-12-2004 @ 12:53 :
Jij ook al? Ik droom altijd over akelige wc's In mijn laatste droom waren het akelige chemische toiletten, met een geel chemisch goedje helemaal over de wc heen. Echt vies Maar normaal is het allemaal nog net wat viezer...
Ik droom meestal over openbare toiletten met 3 in 1 kotje, of een wc vol wormen, of wc's zonder licht
best dom eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 15:38
Remqo
Remqo is offline
Ik reed met een Jeep door de jungle en ik had een rambo-mes bij me, maar ik wist niet waar ik het voor nodig had

en toen werd ik wakker
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 29-12-2004 @ 16:37 :
Ik droom meestal over openbare toiletten met 3 in 1 kotje, of een wc vol wormen, of wc's zonder licht
best dom eigenlijk
wc fobie

ik heb niet zoveel gedroomd geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 16:04
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 29-12-2004 @ 16:40 :
wc fobie
ja wie weet een wc-trauma ofzo!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 19:01
hmhm
hmhm is offline
Ik weet het niet meer
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 20:49
Aine
Aine is offline
Ontzettend loos: Over jurken uit LotR en er kwam ook een bepaalde leuke jongen in voor
Oud 29-12-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Aine schreef op 29-12-2004 @ 21:49 :
Ontzettend loos: Over jurken uit LotR en er kwam ook een bepaalde leuke jongen in voor
..die de jurk aanhad?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 01:08
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
jah ik had gedroomd over pamela anderson, was wel leuk.. ineens pamela anderson in mn huis (ze zag er heel jong uit met een petje op enzo ) ze wilde met me naar de bios.. tijdens de film moest ik nodig kakken.. en ineens liet ik een dikke bout. Pam zei; heb je een bout gelaten ofzo? ik zei ja ik moet nodig kakken ... toen ging ik weg, ik weet het niet goed meer
Fout aangepakt!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 09:15
Quiana
Quiana is offline
Over Kerst. :/
Oud 30-12-2004, 09:29
Verwijderd
Dat ik in het huis ging wonen (met mijn familie dan) van mijn ex-vriendje. Het huis is heel dicht bij het treinstation, dus daar was ik erg blij mee. Alleen toen ik van daar naar het station ging, fietste ik ineens langs een heel andere weg Naja het was heel vaag iig..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 09:39
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 30-12-2004 @ 02:08 :
jah ik had gedroomd over pamela anderson, was wel leuk.. ineens pamela anderson in mn huis (ze zag er heel jong uit met een petje op enzo ) ze wilde met me naar de bios.. tijdens de film moest ik nodig kakken.. en ineens liet ik een dikke bout. Pam zei; heb je een bout gelaten ofzo? ik zei ja ik moet nodig kakken ... toen ging ik weg, ik weet het niet goed meer
Fout aangepakt!
omfg

Ik droom niet.
Oud 30-12-2004, 09:40
Fruitcake
Fruitcake is offline
dat ik samen met men klas in een lift stond die dan heel hard naar beneden viel maar op het einde zachtjes afremde
Oud 30-12-2004, 12:02
cyntha
cyntha is offline
Ik heb gedroomd dat ik op een schoolreis naar Rome was met de mensen met wie ik in havo 5 heb gezeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten