Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2002, 14:06
lostprophet
lostprophet is offline
"Binnen no time waren de kaarten voor het concert van Coldplay, dat eerst in de Melkweg zou plaatsvinden op 5 juli, uitverkocht. MAAR...omdat wij graag willen dat ook jij en al je vrienden bij het concert van de Britse rockgroep kunnen zijn, is het concert verplaatst naar een grotere locatie; de Heineken Music Hall. De kaartverkoop begint aanstaande zaterdag."

net van mojo gekregen......

ook staat er in die mail dat de nieuwe cd op 26 augustus uitkomt...opzich wel een leuke datum om de cd dus op lowlands te gaan presenteren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2002, 18:53
disaster
disaster is offline
keb een kaartje voor de HMH

wihoe!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:11
lostprophet
lostprophet is offline
Citaat:
disaster schreef:
keb een kaartje voor de HMH

ik ook....heb er wel zin in
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:38
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
*is jaloers*
ik moest kiezen tussen K's Choice Coldplay(mn ma vond dat ik te veel wegging, bladieblaat),
en ja dan ga ik voor K's Coice!!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:04
Paniccore
Paniccore is offline
yeeh, nog meer mensen die gaan. Nou ik ga ook nog. duh..
gelukkig hoefde ik m'n kaartje van de melkweg niet om te wisselen in een nieuwe. Ik heb er zekers zin in!
Oud 07-07-2002, 17:10
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
dussssssssss
wie van de mensjes is geweest?
vertel vertel hoe was het?
Ik wil het weten!!!
(en mezelf nog meer kwellen dak nie ben geweest)
Oud 07-07-2002, 17:36
lostprophet
lostprophet is offline
het was best wel goed eigenlijk, best wel druk, maar als je van boven zit te kijken maakt dat ook niet uit. het 'voorprogramma' was alleen een beetje suf, dat was 1 of ander stom filmpje van one giant leap geloof ik. dat duurde veel te lang en daar zit je ook totaal niet op te wachten als je naar een concert gaat. de show van coldplay zelf was wel goed. de zanger is erg energiek enzo, de bassist en gitarist zijn een beetje statisch, maar dat boeit niet . heel af en toe vergat de zanger te zingen (tijdens het gitaarspelen enzo), maar door zn enthousiasme maakte dat ook niet zo veel uit (et was ook maar heel kort dat ie dat vergat eigenlijk), ook omdat hij best een leuk en goed contact met het publiek had, dat btw echt superenthousiast was. er werden ook veel nieuwe nummers gespeeld, die af en toe best wel wat harder waren/zijn dat het oude werk, maar ook zeker goed, ben benieuwed naar het nieuwe album. t was niet superlang, maar ze hebben nou eenmaal niet zoveel materiaal. al met al toch best leuk en gezellig, en zeker de moeite waard.

de setlist weet ik zo snel niet, maar volgens mij is sowieso parachutes helemaal gespeeld, en iig 'see you soon', en nog wat.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 17:50
disaster
disaster is offline
Citaat:
lostprophet schreef:
het was best wel goed eigenlijk, best wel druk, maar als je van boven zit te kijken maakt dat ook niet uit. het 'voorprogramma' was alleen een beetje suf, dat was 1 of ander stom filmpje van one giant leap geloof ik. dat duurde veel te lang en daar zit je ook totaal niet op te wachten als je naar een concert gaat. de show van coldplay zelf was wel goed. de zanger is erg energiek enzo, de bassist en gitarist zijn een beetje statisch, maar dat boeit niet . heel af en toe vergat de zanger te zingen (tijdens het gitaarspelen enzo), maar door zn enthousiasme maakte dat ook niet zo veel uit (et was ook maar heel kort dat ie dat vergat eigenlijk), ook omdat hij best een leuk en goed contact met het publiek had, dat btw echt superenthousiast was. er werden ook veel nieuwe nummers gespeeld, die af en toe best wel wat harder waren/zijn dat het oude werk, maar ook zeker goed, ben benieuwed naar het nieuwe album. t was niet superlang, maar ze hebben nou eenmaal niet zoveel materiaal. al met al toch best leuk en gezellig, en zeker de moeite waard.

de setlist weet ik zo snel niet, maar volgens mij is sowieso parachutes helemaal gespeeld, en iig 'see you soon', en nog wat.
kben het in grote lijnen wel met je eens

kvond het alleen nogal kort
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten