![]() |
||
Citaat:
![]() Was over je heen gelezen, dat krijg je van een hele dag in 'dampen' te werken. Maar ik wil t wel goed maken. Hoi Ieke, kom je ook op 12 nov, lijkt me gezellig ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik vind het ongeloofelijk jammer wanneer mensen generaliseren. Hier is het zo, dus het is overal zo. Heel jammer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
D'r komen wel leuke mensen bij de Lorre....
||
Citaat:
Ja zal wel, maar een studievereniging is toch wel heel wat anders dan een studentenvereniging en daar gaat het over blijkbaar...
Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 18:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet ik nog over nadenken. In mijn familie (gewoon jaarclubje) wouden er al een paar heen met z'n allen, maar als ik ga ben ik de komende tijd echt even geen heel weekend thuis en het wordt wel erg kostbaar. (Heb een weekov, dus moet zondag zoizo al betalen).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar dat komt vooral omdat dr veel lekkere ballen rondlopen. [utrecht is een meisjesstad namelijk..] |
![]() |
||
Citaat:
Leuk dat je bij Asopos wil komen! Jammer dat je niet vanaf het begin lid bent geworden, dan had je de VIP-week (introductie) kunnen doen, dan leer je wel veel mensen kennen. ![]() 6 november zijn de najaarswedstrijden op de Bosbaan in Amsterdam, dan komen er ploegjes uit heel Nederland tegen elkaar roeien. 's Avonds is er dan uiteraard feest bij Asopos. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ben jij ook zo iemand die 24/7 op Asopos zit ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat moet jij als communist tussen al die rijkeluiskindertje van VVD-pappies? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze pesten me ook geregeld omdat mijn papa actief bij de pvda was ![]() Is vindicat dan geen commune? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Tip: misschien kun je zeggen dat je pappa zijn leven heeft gebeterd en nu actief is bij de VVD. Zalm, Hoogervorst en Hirsi Ali maakten ook die overstap, dus dat doet het vast wel goed bij je nieuwe vrinden. ![]() Vindicat is in zeker zin wel een commune geloof ik, ze gaan immers het liefste alleen maar om met hun eigen soort. ![]()
||
Citaat:
![]() ben nog aan het denken over wel of niet lid worden van Woord&Daad..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zal het proberen, ik kan het natuurlijk niet hebben dat mn vrinden denken dat ik iets te maken heb met die linkse subjecten. ![]() Natuurlijk gaan wij graag alleen met ons eigen soort om, aangezien wij bewezen hebben tijdens de ontgroening dat wij mensen zijn die wel tegen een stootje kunnen, en niet zo laf zijn als al die anderen die wel willen, maar niet durven. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je komt ook redelijk snel aan een kamer hier, omdat iedereen doorverhuisd. Op zich ook wel een pluspuntje.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kunnen we die corps ventjes niet laten oprotten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dan vind ik Quintus meer iets voor jou. Dat is te vergelijken met Veritas. Ik woon nu nog bij mn ouders in Leiden en studeer nu in Utrecht [uvsv], en vind Utrecht echt veel leuker [maar ik was Leiden gewoon ook zat..]. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Voor degene die het nog niet doorhebben: lid bij het Delftsch Studenten Corps
||
![]() |
Citaat:
Maargoed, je hebt helemaal gelijk, ik vind het eigenlijk ook niet zo heel bijzonder, hoewel er in delft niet veel interessantere dingen te doen zijn.
||
Citaat:
Niks tegen Veritijnen, maar het lijkt me een erg massale en wannabe corporale bedoening eigenlijk. Als ik Utrecht gestudeerd had, was ik waarschijnlijk bij Unitas gegaan. |
![]() |
||
Citaat:
Ga je nog naar het gala? Ik wil er wel heen, nouja, moet zo ongeveer, maar heb nog geen date.
||
Citaat:
Geeft niks, je kan volgend jaar nog bij Jansbrug 1sengard: Jansbrug BRAVO!
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar vanavond ga ik niet hoor, ik krijg een vriendin op bezoek en morgen moet ik er weer vroeg uit.
||
Citaat:
![]() ![]() Jammer dat je niet komt. Maar ja, je hebt gelijk, het is ook wel erg duur. Kom je vrijdagavond met oudejaarsavond wel? Ik ga dan iig ook en volgende week heb ik het plan om maandag en woensdag te gaan.
||
Citaat:
Moest ik tijdens mn ontgroening over Duftenaren 'leren'. ![]() @Walrus : Welk jaarclub zit jij? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: Club Magnum
Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 16:27. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |