Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2004, 16:46
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Ieke schreef op 20-10-2004 @ 13:21 :
Je vergeet mij.
Sorry
Was over je heen gelezen, dat krijg je van een hele dag in 'dampen' te werken.

Maar ik wil t wel goed maken.

Hoi Ieke, kom je ook op 12 nov, lijkt me gezellig
Oud 20-10-2004, 18:37
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
1sengard schreef op 19-10-2004 @ 20:38 :
Anders gaan mensen even ontopic blijven en het over studentenverenigingen hebben? Studieverenigingen zijn suf.
Dat vind jij, maar het is niet zo. Elke verniging heeft maar 1 opzet - groep mensen bij elkaar flikkeren, ze voorzien van een leuke bezigheid en als ze een beetje sociaal gericht zijn worden ze vroeg of laat vrienden. Op die manier werkt het overal, en het gezelligheid in jou ogen van elke studenten- of studievereniging is alleen afhangkelijk aan jou vaarigheden om zich aan andere mensen aan te passen en tijd die je met die mensen doorbrengt.

En ik vind het ongeloofelijk jammer wanneer mensen generaliseren. Hier is het zo, dus het is overal zo. Heel jammer.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 20-10-2004 @ 15:58 :

Ja, ik heb besloten het knorren bestaan de rug toe te keren
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:45
beuk
beuk is offline
virgiel,delft.
Oud 20-10-2004, 22:48
beuk
beuk is offline
Citaat:
white witch schreef op 17-10-2004 @ 23:21 :
De Lorre is nice
leg uit, het doet me altijd denken aan een vieze plakkerige kelder?
Oud 20-10-2004, 23:26
white witch
white witch is offline
Citaat:
beuk schreef op 20-10-2004 @ 23:48 :
Hé, mede-AHC'er, welk jaar ben je? Welke verticale zit je?
D'r komen wel leuke mensen bij de Lorre....
Oud 21-10-2004, 14:37
flamez
flamez is offline
link & audentis
Oud 21-10-2004, 15:12
Jamie Oliver
Jamie Oliver is offline
Citaat:
born2dance schreef op 20-10-2004 @ 19:37 :
Dat vind jij, maar het is niet zo. Elke verniging heeft maar 1 opzet - groep mensen bij elkaar flikkeren, ze voorzien van een leuke bezigheid en als ze een beetje sociaal gericht zijn worden ze vroeg of laat vrienden. Op die manier werkt het overal, en het gezelligheid in jou ogen van elke studenten- of studievereniging is alleen afhangkelijk aan jou vaarigheden om zich aan andere mensen aan te passen en tijd die je met die mensen doorbrengt.

En ik vind het ongeloofelijk jammer wanneer mensen generaliseren. Hier is het zo, dus het is overal zo. Heel jammer.

Ja zal wel, maar een studievereniging is toch wel heel wat anders dan een studentenvereniging en daar gaat het over blijkbaar...

Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 18:08.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 20:30
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 20-10-2004 @ 17:46 :
Sorry
Was over je heen gelezen, dat krijg je van een hele dag in 'dampen' te werken.

Maar ik wil t wel goed maken.

Hoi Ieke, kom je ook op 12 nov, lijkt me gezellig
Dan kan het gebeuren

Moet ik nog over nadenken. In mijn familie (gewoon jaarclubje) wouden er al een paar heen met z'n allen, maar als ik ga ben ik de komende tijd echt even geen heel weekend thuis en het wordt wel erg kostbaar. (Heb een weekov, dus moet zondag zoizo al betalen).
Oud 21-10-2004, 22:24
white witch
white witch is offline
Citaat:
Ieke schreef op 21-10-2004 @ 21:30 :
Dan kan het gebeuren

Moet ik nog over nadenken. In mijn familie (gewoon jaarclubje) wilden er al een paar heen met z'n allen, maar als ik ga ben ik de komende tijd echt even geen heel weekend thuis en het wordt wel erg kostbaar. (Heb een weekov, dus moet zondag sowieso al betalen).
Oud 22-10-2004, 12:42
Angel
Angel is offline
Citaat:
Lorre is echt onwijs leuk.
Maar dat komt vooral omdat dr veel lekkere ballen rondlopen. [utrecht is een meisjesstad namelijk..]
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 15:12
nienie
nienie is offline
Citaat:
white witch schreef op 20-10-2004 @ 12:21 :
Leidsche Flesch feestjes, erg gezellig! Bij welk dispuut zit je?
Asopos ken ik ook, word misschien lentelid. 6 nov. was er toch een feestje?
Ik zit nog niet bij een dispuut, misschien Nescia maar ik kan jammer genoeg niet naar veel activiteiten vanwege Asopos.

Leuk dat je bij Asopos wil komen! Jammer dat je niet vanaf het begin lid bent geworden, dan had je de VIP-week (introductie) kunnen doen, dan leer je wel veel mensen kennen.
6 november zijn de najaarswedstrijden op de Bosbaan in Amsterdam, dan komen er ploegjes uit heel Nederland tegen elkaar roeien. 's Avonds is er dan uiteraard feest bij Asopos.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 15:16
white witch
white witch is offline
Citaat:
nienie schreef op 22-10-2004 @ 16:12 :
Ik zit nog niet bij een dispuut, misschien Nescia maar ik kan jammer genoeg niet naar veel activiteiten vanwege Asopos.

Leuk dat je bij Asopos wil komen! Jammer dat je niet vanaf het begin lid bent geworden, dan had je de VIP-week (introductie) kunnen doen, dan leer je wel veel mensen kennen.
6 november zijn de najaarswedstrijden op de Bosbaan in Amsterdam, dan komen er ploegjes uit heel Nederland tegen elkaar roeien. 's Avonds is er dan uiteraard feest bij Asopos.
Nescia is cool! Daar zit mijn huisgenootje bij. Die wordt ook lentelid bij Asopos misschien. Ken je Tessa? Die zit in mijn mentorgroepje. En Steven, die doet ook dezelfde studie als ik. Roeien ook bij Asopos.

Ben jij ook zo iemand die 24/7 op Asopos zit
Oud 22-10-2004, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-10-2004 @ 22:03 :
Welke cafeetjes kom je dan?
Celebration?
De Koko-kroeg, duh
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:02
NN
NN is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 20-10-2004 @ 23:06 :
Ja, ik heb besloten het knorren bestaan de rug toe te keren
Ik zal de Vindi-praeses even jouw eerdere studentenverenigingsopinie mailen. Misschien dat ze zich dan nog even achetr het oor krabben, voordat ze jou toelaten.

Wat moet jij als communist tussen al die rijkeluiskindertje van VVD-pappies?
Oud 23-10-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 23-10-2004 @ 13:02 :
Ik zal de Vindi-praeses even jouw eerdere studentenverenigingsopinie mailen. Misschien dat ze zich dan nog even achetr het oor krabben, voordat ze jou toelaten.

Wat moet jij als communist tussen al die rijkeluiskindertje van VVD-pappies?
Niet doen, dan raak ik al mijn nieuwe vriendjes met de breedgestreepte truien en roze polos kwijt

Ze pesten me ook geregeld omdat mijn papa actief bij de pvda was
Is vindicat dan geen commune?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:07
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
geen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:16
NN
NN is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 23-10-2004 @ 13:06 :
Niet doen, dan raak ik al mijn nieuwe vriendjes met de breedgestreepte truien en roze polos kwijt

Ze pesten me ook geregeld omdat mijn papa actief bij de pvda was
Is vindicat dan geen commune?
Loop jij daar nu rond tussen de paardjes&krokodillen truien&polo's met van de T-shirts met communistentenhelden zoals ze bij de IS ook allemaal dragen?

Tip: misschien kun je zeggen dat je pappa zijn leven heeft gebeterd en nu actief is bij de VVD. Zalm, Hoogervorst en Hirsi Ali maakten ook die overstap, dus dat doet het vast wel goed bij je nieuwe vrinden.

Vindicat is in zeker zin wel een commune geloof ik, ze gaan immers het liefste alleen maar om met hun eigen soort.
Oud 23-10-2004, 12:50
CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 18-10-2004 @ 20:27 :
Daar in het bronsgroen eikehout,
De wortels tot een boom gebouwd.
Vol kracht en levenslust,
het vuur nooit uitgeblust,
Volupia, Volupia.

Wij dragen zorg voor de godin,
Volupia die ik bemin.
Het aangename is,
voor and'ren een gemis,
Volupia, Volupia.

Ons wapen leeft voort in 'de Tijd',
waar menigeen zijn beurs verslijt.
Het zaad dat wordt geplant,
ontkiemd tot levensband,
Volupia, Volupia.
Volupia, Volupia.

duidelijk denk ik
Heerlen!! (toch?? )

ben nog aan het denken over wel of niet lid worden van Woord&Daad..
Oud 23-10-2004, 12:52
Tante Reps
Tante Reps is offline
De Wafeldag
Oud 23-10-2004, 13:00
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 23-10-2004 @ 13:16 :
Loop jij daar nu rond tussen de paardjes&krokodillen truien&polo's met van de T-shirts met communistentenhelden zoals ze bij de IS ook allemaal dragen?

Tip: misschien kun je zeggen dat je pappa zijn leven heeft gebeterd en nu actief is bij de VVD. Zalm, Hoogervorst en Hirsi Ali maakten ook die overstap, dus dat doet het vast wel goed bij je nieuwe vrinden.

Vindicat is in zeker zin wel een commune geloof ik, ze gaan immers het liefste alleen maar om met hun eigen soort.
Met de IS wil ik nu natuurlijk niets meer te maken hebben, dat zijn knorren Ik draag nu natuurlijk ook alleen nog maar polos, en ik laat mn haar nu ook in zo'n mat groeien

Ik zal het proberen, ik kan het natuurlijk niet hebben dat mn vrinden denken dat ik iets te maken heb met die linkse subjecten.

Natuurlijk gaan wij graag alleen met ons eigen soort om, aangezien wij bewezen hebben tijdens de ontgroening dat wij mensen zijn die wel tegen een stootje kunnen, en niet zo laf zijn als al die anderen die wel willen, maar niet durven.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 18:22
NN
NN is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 23-10-2004 @ 14:00 :
Met de IS wil ik nu natuurlijk niets meer te maken hebben, dat zijn knorren Ik draag nu natuurlijk ook alleen nog maar polos, en ik laat mn haar nu ook in zo'n mat groeien

Ik zal het proberen, ik kan het natuurlijk niet hebben dat mn vrinden denken dat ik iets te maken heb met die linkse subjecten.

Natuurlijk gaan wij graag alleen met ons eigen soort om, aangezien wij bewezen hebben tijdens de ontgroening dat wij mensen zijn die wel tegen een stootje kunnen, en niet zo laf zijn als al die anderen die wel willen, maar niet durven.
Neem een voorbeeld aan Rutte, hij studeerde ook geschiedenis en was JOVD-voorzitter.
Oud 23-10-2004, 19:36
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 23-10-2004 @ 19:22 :
Neem een voorbeeld aan Rutte, hij studeerde ook geschiedenis en was JOVD-voorzitter.
Nu ik bij het corps zit kon ik natuurlijk niet tussen die geschiedenis knorren blijven zitten, en dus ben ik weer terug naar rechten gegaan.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 22:48
Romance
Romance is offline
Ik ben heel erg aan het twijfelen waar ik wil gaan studeren.

Ik wil iig bij een leuke studentenvereniging, dus dat speelt bij mij ook mee als ik voor een stad kies.

Nu gaat de keuze tussen Amsterdam (waar ik nu woon) Leiden (omdat het een echte studentenstad is) en Utrecht.

Ik vind dat Amsterdam niet echt een studentenleven heeft, niet zoals ik het ken inelk geval.Als ik hier blijf zou ik wel bij het corps gaan denk ik

In utrecht zou ik waarschijnlijk bij Veritas gaan alhoewel ik er vrij weinig van afweet
en in Leiden bij minerva of quintus...
alhoewel...Leiden lijkt me wel erg conservatief en ballerig misschien.Ik ben zelf ook wel enigszins kakker of yup of whatever, maar ben wel een vriendelijk persoon,niet al te zelfverzekerd ook , ben creatief en houd ook rekening met de medemens, weet in dat op zicht niet hoe de corpsleden zijn, het komt soms op me over alsof ze alleen maar geinteresseerd zijn in geld en zichzelf en dat ze altijd gemeen zijn tegen mensen

natuurlijk generalisieer ik nu, maar wil toch wel in een omgeving studeren die ik aangenaam vind *Ik van wel op hockey guys*
iemand advies?
Oud 23-10-2004, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Romance schreef op 23-10-2004 @ 23:48 :
*Ik val wel op hockey guys*
iemand advies?
Leiden.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 00:07
white witch
white witch is offline
Citaat:
Verhaal
Zeker wel Leiden! Leiden = leuk en ik zit ook bij Quintus. Waarschijnlijk ben je niet Minerva, wat ik zo lees, maar je zou prima bij Q passen. En het is hier echt een studentenstad. Ik heb het in ieder geval meer dan prima naar mijn zin.

Je komt ook redelijk snel aan een kamer hier, omdat iedereen doorverhuisd. Op zich ook wel een pluspuntje.
Oud 24-10-2004, 00:13
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ieke schreef op 20-10-2004 @ 13:21 :
Ik heb al naar je uit gekeken, maar je nog niet gezien. Ik stel jullie dan wel aan elkaar voor (Vanavond zijn we er in ieder geval, voor volgende week moeten we nog even afspreken)
Dan waren jullie al vroeg weg. Wij zijn met zijn allen nog even gekomen na de SV-borrel (maar das ws niets voor jou he ). Wat was het, uurtje of één? Kweenie, het bier was in ieder geval op. En ik had daaraan meegewerkt dus klokkijken ging niet. We hebben nog minstens een uur lang een toilet bezet gehouden om te vergaderen...
Oud 24-10-2004, 14:10
NN
NN is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 23-10-2004 @ 20:36 :
Nu ik bij het corps zit kon ik natuurlijk niet tussen die geschiedenis knorren blijven zitten, en dus ben ik weer terug naar rechten gegaan.
Moet ik als "knor" nu weg bij rechten dan?
Oud 24-10-2004, 14:47
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 24-10-2004 @ 15:10 :
Moet ik als "knor" nu weg bij rechten dan?
Een knor, en dat bij rechten

Kunnen we die corps ventjes niet laten oprotten
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 14:53
NN
NN is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 24-10-2004 @ 15:47 :
Een knor, en dat bij rechten

Kunnen we die corps ventjes niet laten oprotten
Ja, weg jij.
Oud 24-10-2004, 14:56
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 24-10-2004 @ 15:53 :
Ja, weg jij.
Niets liever dan dat, maar wat dan
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 15:05
NN
NN is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 24-10-2004 @ 15:56 :
Niets liever dan dat, maar wat dan
Weet ik niet, genoeg keuze toch?
Oud 24-10-2004, 19:22
Angel
Angel is offline
Citaat:
Ik ben heel erg aan het twijfelen waar ik wil gaan studeren.

Ik wil iig bij een leuke studentenvereniging, dus dat speelt bij mij ook mee als ik voor een stad kies.

Nu gaat de keuze tussen Amsterdam (waar ik nu woon) Leiden (omdat het een echte studentenstad is) en Utrecht.

Ik vind dat Amsterdam niet echt een studentenleven heeft, niet zoals ik het ken inelk geval.Als ik hier blijf zou ik wel bij het corps gaan denk ik

In utrecht zou ik waarschijnlijk bij Veritas gaan alhoewel ik er vrij weinig van afweet
en in Leiden bij minerva of quintus...
alhoewel...Leiden lijkt me wel erg conservatief en ballerig misschien.Ik ben zelf ook wel enigszins kakker of yup of whatever, maar ben wel een vriendelijk persoon,niet al te zelfverzekerd ook , ben creatief en houd ook rekening met de medemens, weet in dat op zicht niet hoe de corpsleden zijn, het komt soms op me over alsof ze alleen maar geinteresseerd zijn in geld en zichzelf en dat ze altijd gemeen zijn tegen mensen

natuurlijk generalisieer ik nu, maar wil toch wel in een omgeving studeren die ik aangenaam vind *Ik van wel op hockey guys*
iemand advies?
Waarom zou je in Utrecht bij Veritas willen [geen corps], maar in Leiden wel bij Minerrva?
Dan vind ik Quintus meer iets voor jou. Dat is te vergelijken met Veritas.
Ik woon nu nog bij mn ouders in Leiden en studeer nu in Utrecht [uvsv], en vind Utrecht echt veel leuker [maar ik was Leiden gewoon ook zat..].
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 19:42
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Citaat:
Kijk maar uit, of ik gooi je in de gracht, kutpaap

Citaat:
Angel schreef op 22-10-2004 @ 13:42 :
Lorre is echt onwijs leuk.
Maar dat komt vooral omdat dr veel lekkere ballen rondlopen.
Voel me stiekem een beetje aangesproken

Voor degene die het nog niet doorhebben: lid bij het Delftsch Studenten Corps
Oud 25-10-2004, 19:54
beuk
beuk is offline
niet hopen, kutsjaars
Oud 25-10-2004, 19:59
beuk
beuk is offline
nee maar goed ik kan me voorstellen dat je als je bij dsc zit je je wel vermaakt in lorre, maar dat ligt er dan toch aan dat je vriendjes er lopen. ik heb er wel eens een grappige avond beleefd hoor maar geef toe, het heeft niet zoveel te bieden. het is me er verder niet om te doen lorre te dissen, kon me alleen moeilijk voorstellen dat mensen er helemaal voor uit utrecht komen. maar bepaalde behoeften zijn blijkbaar erg sterk
Oud 26-10-2004, 12:45
Ik ben de Walrus!
Citaat:
beuk schreef op 25-10-2004 @ 20:59 :
nee maar goed ik kan me voorstellen dat je als je bij dsc zit je je wel vermaakt in lorre, maar dat ligt er dan toch aan dat je vriendjes er lopen. ik heb er wel eens een grappige avond beleefd hoor maar geef toe, het heeft niet zoveel te bieden. het is me er verder niet om te doen lorre te dissen, kon me alleen moeilijk voorstellen dat mensen er helemaal voor uit utrecht komen. maar bepaalde behoeften zijn blijkbaar erg sterk
Sjaars, wie zegt dat ik sjaars ben..

Maargoed, je hebt helemaal gelijk, ik vind het eigenlijk ook niet zo heel bijzonder, hoewel er in delft niet veel interessantere dingen te doen zijn.
Oud 26-10-2004, 12:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Angel schreef op 24-10-2004 @ 20:22 :
Ik woon nu nog bij mn ouders in Leiden en studeer nu in Utrecht [uvsv], en vind Utrecht echt veel leuker [maar ik was Leiden gewoon ook zat..].
Ik heb niet echt veel van Leiden gezien, maar ik vond het weinig bijzonders, ook op donderdagavond. Geef mij Utrecht dan maar.

Niks tegen Veritijnen, maar het lijkt me een erg massale en wannabe corporale bedoening eigenlijk. Als ik Utrecht gestudeerd had, was ik waarschijnlijk bij Unitas gegaan.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:59
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 24-10-2004 @ 01:13 :
Dan waren jullie al vroeg weg. Wij zijn met zijn allen nog even gekomen na de SV-borrel (maar das ws niets voor jou he ). Wat was het, uurtje of één? Kweenie, het bier was in ieder geval op. En ik had daaraan meegewerkt dus klokkijken ging niet. We hebben nog minstens een uur lang een toilet bezet gehouden om te vergaderen...
Klopt, ik was vroeg weg. Was erg moe en de avonden daarvoor was het al laat. In ieder geval kom ik morgen en ben ik van plan lang te blijven. (en donderdag dan om half 9 practicum doen)
Ga je nog naar het gala? Ik wil er wel heen, nouja, moet zo ongeveer, maar heb nog geen date.
Oud 26-10-2004, 22:33
Grenwiel
Grenwiel is offline
Citaat:
beuk schreef op 25-10-2004 @ 20:54 :
niet hopen, kutsjaars
Idd niet hopen, hopen is voor papen namelijk.
Geeft niks, je kan volgend jaar nog bij Jansbrug

1sengard: Jansbrug BRAVO!
Oud 26-10-2004, 22:37
Grenwiel
Grenwiel is offline
Zo, uitgeflamed (sorry, sterke indoctrinatie door J'brug)
En Lorre is inderdaad best een leuke disco, hoewel ik in andere steden me ook kostelijk kan vermaken. (Dizkoplaja, heb er zin in)
Precies zoals ik ben de walrus zegt; buiten de verenigingen om is er bar weinig te doen in Delft.
Oud 27-10-2004, 08:45
white witch
white witch is offline
Citaat:
Jamie Oliver schreef op 27-10-2004 @ 00:10 :

Fucking fietsenmaker!
Dufteriken, dat zijn het daar! Fietsenmakers en dufteriken.
Oud 27-10-2004, 13:18
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ieke schreef op 26-10-2004 @ 13:59 :
Klopt, ik was vroeg weg. Was erg moe en de avonden daarvoor was het al laat. In ieder geval kom ik morgen en ben ik van plan lang te blijven. (en donderdag dan om half 9 practicum doen)
Ga je nog naar het gala? Ik wil er wel heen, nouja, moet zo ongeveer, maar heb nog geen date.
Ik zou een date hebben, want mijn vriendje is ook lid daar, maar ik heb geen geld. En met dat schrikkeljaar ben ik bang dat ook de galaplicht omdraait, of niet? Nou ja, ik wil het hem toch niet laten betalen.

Maar vanavond ga ik niet hoor, ik krijg een vriendin op bezoek en morgen moet ik er weer vroeg uit.
Oud 28-10-2004, 09:55
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-10-2004 @ 14:18 :
Ik zou een date hebben, want mijn vriendje is ook lid daar, maar ik heb geen geld. En met dat schrikkeljaar ben ik bang dat ook de galaplicht omdraait, of niet? Nou ja, ik wil het hem toch niet laten betalen.

Maar vanavond ga ik niet hoor, ik krijg een vriendin op bezoek en morgen moet ik er weer vroeg uit.
Ik geloof het ook, maar ben er nog niet helemaal uit hoe het precies werkt. Maar ik heb nu sinds gisteren wel een date
Jammer dat je niet komt. Maar ja, je hebt gelijk, het is ook wel erg duur.

Kom je vrijdagavond met oudejaarsavond wel? Ik ga dan iig ook en volgende week heb ik het plan om maandag en woensdag te gaan.
Oud 28-10-2004, 12:48
stout!
stout! is offline
Ik zit bij MSV Tragos in Maastricht en ben dit jaar ook lid geworden van Orakel, de studievereniging van de faculteit der Cultuurwetenschappen.
Het is niet echt een voor de hand liggende combinatie, maar heb het bij beide erg leuk. Hoewel ik mijn studievrienden niet echt via de studievereniging heb gemaakt, maar er worden wel vaak activiteiten, feestjes en reizen (Parijs, Keulen etc) georganiseerd.

Ik vind een studentenvereniging erg leuk, maar vind het ook belangrijk om buiten dat wereldje te blijven rondkijken en ook met andere mensen om te gaan. Het moet wat mij betreft een toevoeging zijn, geen beperking.
Oud 29-10-2004, 16:24
Angel
Angel is offline
Citaat:
white witch schreef op 27-10-2004 @ 09:45 :
Dufteriken, dat zijn het daar! Fietsenmakers en dufteriken.
Hoogopgeleide fietsenmakers.
Moest ik tijdens mn ontgroening over Duftenaren 'leren'.

@Walrus : Welk jaarclub zit jij?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 16:24
Ik ben de Walrus!
Citaat:
Angel schreef op 29-10-2004 @ 17:24 :
Hoogopgeleide fietsenmakers.
Moest ik tijdens mn ontgroening over Duftenaren 'leren'.

@Walrus : Welk jaarclub zit jij?
Jaarclub... Je hebt tijdens je ontgroening toch ook wel geleerd dat we dat hier gewoon club noemen.

Ontopic: Club Magnum

Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 16:27.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 15:19
Quickbeam
Quickbeam is offline
Circumflex te maastricht.
Ik heb het prima naar mijn zin.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 18:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Quickbeam schreef op 29-12-2004 @ 16:19 :
Circumflex te maastricht.
Ik heb het prima naar mijn zin.
Naar welke cafés gaan jullie dan vaak?
Oud 29-12-2004, 19:44
Quickbeam
Quickbeam is offline
onafhankelijk?

we gaan uiteraard naar DE kroeg, maar ik ben ook vaak in de alla en de meta te vinden. Andere kroegen kom ik eerlijk gezegd niet vaak
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten