Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2004, 12:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik droomde dat ik naar de kapper ging en dat de kapster trut zomaar al m'n haar eraf knipte en ik er uitzag als een lesbo met een opgeschoren tondeuse harses.
En dat is best eng, want ik moet toevallig zo naar die kapster trut toe.
Oud 30-12-2004, 16:17
yavanna
yavanna is offline
Ik droomde dat ik helemaal in paniek was over een natuurkunde SO, ik had het niet geleerd en ik had het al het tweede uur het was op mijn horloge kwart voor acht, dus ik dacht dat ik nog even kon leren voor de lessen, maar toen kwam ik erachter dat ik nog thuis was. Ik keek op een andere klok en zag dat het vijf voor zeven 's avonds was, weer ergens anders stond 23.25 ofzoiets. Ik keek op alle klokken en overal stond iets anders ik raakte helemaal in paniek en wilde weten hoe laat het was en of ik die natuurkunde SO al moest maken, toen ik me opeens herinnerde dat het vakantie was en ik helemaal geen SO had....
gelukkig werd ik toen wakker

vaag, geen idee wat het betekend... misschien eens opzoeken wat tijd betekend in een droom...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 17:09
Xonzo
Xonzo is offline
dat mn ma me achtervolgde en bedreigde en dat ik op het einde van mn droom op haar heb geschoten maar ze had nix. Ze volgde me ook in het zwembad, in de bib, en ze wou me iets aan doen. Rare droom. en ik werkte ook in de bib, nja...
Oud 30-12-2004, 17:57
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Nou, ik droomde dat ik een hele grote roze vliegende nijlpaard was en ik ging toen op reis naar indonesie maar ik moest dan over de zee want ik zat nog in siberie en toen ging ik met de boot van sinterklaas want die was toevallig ook daar ijsjes halen voor ijspepernoten dus mocht ik mee want hij ging ook naar indonesie om bananen te kopen van de apen, dus toen kwam ik in indonesie en toen kwam ik een aap tegen en die was heeelll lief en toen werd ik verliefd op de aap en toen kregen we een baby aap/nijlpaard en die was heel leuk want die kon alles wat aap en nijpaard kunnen samen en toen gingen we trouwen en we leefden nog lang en gelukkig

Oud 30-12-2004, 20:57
Briseïs
Briseïs is offline
Vannacht had ik weer een lekker vage, zoals altijd.

Ik zal jullie er niet teveel mee vervelen maar er kwamen leden van het koninklijk huis, vaag openbaar vervoer, achtbanen, het Midden Oosten, een sultan met moordneigingen, studiegenoten, gifgassen, kastelen, tunnels, Arabische kermissen en jaren 70-families in voor.
Oud 31-12-2004, 15:11
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Een forumster kwam bij mij logeren of zoiets

Maar het was wel gezellig, hoor
Oud 31-12-2004, 15:39
VLeinV
VLeinV is offline
ben vannacht om 0.00u in slaap gevallen en werd nu pas wakker.

heb enorm veel gedroomd, zeker door al die vuurwerkherrie die ik telkens hoorde.

Laatste droom:

ging over verkrachtingen (terwijl ik hier zelf nog nooit mee te maken heb gehad). Veel mensen werden verkracht en daarna ook vaak vermoord (met een geweer vaak, kwam vast doordat ik door m`n droom de vuurwerkklappen hoorde)

Het eindigde met een sprookje van doornroosje op toneel. D`r prins kwam haar redden en zei wilde hem omhelzen, zij werd hard weggeduwd en meegenomen om verkracht te worden. Daarna zong ze een lied (weet zelfs de melodie nog?) en keek ze in de spiegel en ze hadden een soort van systeem gebouwd met andere spiegels, zodat ik op een gegeven moment in die spiegel kwam als spiegelbeeld. Toen moest ik op het toneel komen en ook het stuk spelen dat de prins kwam. Ook hij duwde me hard weg (er was ook iets met z`n zwaard), maar ik kreeg de opdracht om hier tegenin te gaan en deed dat ook. En duwde heb weg, pakte z`n zwaard en hield deze voor z`n gezicht.

Toen was het stuk bijna afgelopen en stond ik met de originele doornroosje achter de coulissen. Toen kwam er een bekende zangeres op, terwijl die niet eens in het echt bestond. Ze had een heel bizar kapsel (rood met witte plukken erdoorheen) en doornroosje maakte een grap over het haar hoeveel de kapper niet aan iedere kant van haar haar verdiend zou hebben.

Toen was het stuk afgelopen en ging iedereen klappen.

Ik werd wakker en zag dat het half 5 was
Oud 31-12-2004, 15:44
Verwijderd
ik droomde dat ik een tentamen filosofie had en dat ik heel rustig aan deed. en toen het bijna tijd was ging ik pas hard werken, en toen ik het in moest leveren had ik de helft nog niet gemaakt. toen was ik echt heel erg aan het balen.

en toen ik wakker was realiseerde ik me pas na een paar minuten dat ik mijn filosofie tentamen vorige week al had en alle vragen af had overigens wel een aparte droom.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 15:45
Qamra
Qamra is offline
Ik heb gedroomd dat ik mijn moeder moest laten inslapen
Oud 31-12-2004, 15:48
VLeinV
VLeinV is offline
oh das ook geen gezellige droom

ik wil weer van die fijne dromen, dat je liever niet meer wakker wordt!
Oud 31-12-2004, 15:52
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
VLeinV schreef op 31-12-2004 @ 16:48 :
oh das ook geen gezellige droom
Feit; huilend in slaap vallen is niet leuk
Nieuw feit; huilend wakker worden is nog erger
Oud 31-12-2004, 15:54
Verwijderd
Over worteltjescake en roze aardbeiencake...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 15:55
VLeinV
VLeinV is offline
mee eens..

of schreeuwend wakker worden, das ook bizar! Heb het een paar keer meegemaakt. Eén keer sliep ik in een tent met 5 andere meden en had ze wakker gemaakt door mijn geschreeuw . Het bleek dat ik een meisje uit een andere tent riep in vreselijke paniek.
Oud 31-12-2004, 16:19
Fainne
Fainne is offline
ik weet niets meer van mijn droom, alleen dat iemand slippers aanhad.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 17:02
zus
zus is offline
Ik weet alleen nog dat het over mijn mentor ging
Oud 31-12-2004, 17:27
yavanna
yavanna is offline
ik ben het alweer een beetje kwijt maar het ging over gym en iemand zat heel dicht naast mij vond ik leuk maar toen gingen we hele vage roloefeningen doen met gym dat lukte dus voor geen meter ik was het zat ik vloog de lucht in en schreeuwde tegen die leraar dat ik eigenlijk veel beter was in gym dan hij omdat ik kon vliegen en hij niet. Daaag leraar.....
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 17:31
Nijn*
Nijn* is offline
Ik weet het niet meer precies maar het ging over een of andere wedstrijd waar ik aan mee deed ofzo, maar het was heel moeilijk..Nja
Oud 31-12-2004, 17:42
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
yavanna schreef op 31-12-2004 @ 18:27 :
ik ben het alweer een beetje kwijt maar het ging over gym en iemand zat heel dicht naast mij vond ik leuk maar toen gingen we hele vage roloefeningen doen met gym dat lukte dus voor geen meter ik was het zat ik vloog de lucht in en schreeuwde tegen die leraar dat ik eigenlijk veel beter was in gym dan hij omdat ik kon vliegen en hij niet. Daaag leraar.....

jeejjj vliegen is zo leuk! ik wil ook!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 18:16
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Fainne schreef op 31-12-2004 @ 18:42 :
jeejjj vliegen is zo leuk! ik wil ook!
jaah ik vind ut geweldig, ik droom dat heeeeel erg vaak, maar laatste tijd niet meer dus nu was ik wel blij...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 14:08
Briseïs
Briseïs is offline
Het was iets met boeken. Veel boeken. En een docent van me die ik niet herkende.
Oud 02-01-2005, 14:09
Ymir
Ymir is offline
ik heb niet geslapen en dus niet gedroomd
Oud 02-01-2005, 14:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
yavanna schreef op 31-12-2004 @ 19:16 :
jaah ik vind ut geweldig, ik droom dat heeeeel erg vaak, maar laatste tijd niet meer dus nu was ik wel blij...
Ja, vliegen in dromen is echt heerlijk...

Vannacht heb ik aan mijn conditie gewerkt; ik zwom en zwom en zwom
Oud 02-01-2005, 14:29
Remqo
Remqo is offline
dat weet ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 17:11
Fainne
Fainne is offline
weer iets vaags met wc's
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 17:13
Verwijderd
Iets over twee meetings
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 17:46
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
N00dles schreef op 02-01-2005 @ 18:13 :
Iets over twee meetings
FILLUMMEET!!!!!!
Oud 02-01-2005, 20:56
Briseïs
Briseïs is offline
ik droomde gister dat ik geband was
hihi

@rikkus: eh?
Oud 02-01-2005, 21:27
Vaj
Vaj is offline
Ik droomde dat ik ging kamperen op een parkeerplaats met mijn ex. Hij moest ergens naar toe en liet me lang wachten in een soort wachtkamer zoals bij de dokter. Daarna was het opeens druk op de parkeerplaats, dus gingen we op de fiets ergens anders heen, dat bleek een kerkhof te zijn.

Jaja dat zijn de betere dromen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 22:16
perfectme
perfectme is offline
Dat ik de beste vriend van Britney Spears was
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 02:41
Mawopma XIV
Mawopma XIV is offline
echt hele vage dromen over allemaal bekenden die ik ken van school enzo en van vroeger >_>
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 07:26
Wammus
Wammus is offline
Ik heb niet geslapen dus heb ik ook niet gedroomd.
Oud 03-01-2005, 07:27
Verwijderd
Ik droomde dat mijn hele bureau vol met wit spul was, en later opeens niet meer, en natuurlijk ook over allemaal gekke dingetjes.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 14:38
Sartre
Sartre is offline
Dat ik te laat kwam op mijn werk. Gebeurde nog bijna echt ook
Oud 03-01-2005, 14:47
Remqo
Remqo is offline
Ik had m'n chef gebeld dat ik later kwam omdat ik nog weg moest, toen kwam ik na de pauze op m'n werk en was ie boos en moest daarna in een andere ploeg
Toen pakte ik de trein naar huis, maar stapte een station te vroeg uit. Maar ik kwam bij een bakker die gebakjes voor me had, maar ik moest daarna wel op de schaaltjes lopen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 17:39
yavanna
yavanna is offline
Had vannacht hele vage droom, waarvan ik me er zo bewust van was dat ik droomde dat ik allemaal vage dingen ging doen die ik normaal nooooit zou doen (komt ook een beetje doordat ik heel erg geïrriteerd was in die droom denk ik). Ik was op school en wou naar de les, maar ik wist niet meer welke les we hadden, en voordat ik dat kon uitvogelen ging de bel al. te laat dus. Ik ging naar de congierge en ik zei dat ik te laat was en ik dus een briefje nodig had. Hij vroeg waarom ik te laat was, ik dus uitleggen dat ik was vergeten welke les ik had. Congierge moet hard lachen en zegt welke les ik heb. Ik mag weer weg, ik hoefde geen briefje (ik vroeg me wel af hoe ik dan in godesnaam de les in kon komen...). Maar ik bedacht me dat ik m'n boeken niet had, want die lagen in m'n kluisje omdat ik niet wist welke les ik had. Dus ik daarheen gaan.... Blijken alle kluisjes opgeblazen en door elkaargehaald te zijn! Ik werd zooooo kwaad. Ik ging maar naar de les (zonder boeken) en deed de deur open... alles was precies zoals normaal bij grieks, behalve dat ik dus te laat was. Ik mocht gewoon naar binnen maar ik had dus helemaal geen zin in die les. Toen kwam er echt een rare gedachte in m'n hoofd op. Ik dacht: "hee wacht een even, ik hoor hier helemaal niet op school te zijn, het is vakantie! Wat doe ik hier?" Dus ik vloog de lucht in. Leraar vraagt wat ik daar doe. Ik roep van boven: "Dit is een droom, het is vakantie!" Leraar zegt: Natuurlijk niet waarom ben je dan hier?" "omdat het een droom is natuurlijk kijk maar ik vlieg." Ik schreeuwde dus tegen die leraar dat het maar een droom was en ik vloog de klas door. M'n klasgenoten vonden het wel grappig en lachten zich rot om die leraar. Dus ik deed het raam open en vloog naar buiten. Leraar keek me na, en sprong toen opeens ook naar buiten. daar had ik dus niet op gerekend. Toen zei die vent iets over dat hij mij iets moest leren (jaaah grieks zeker) en trok mij mee. Ik ging zwemmen ofzoow en die leraar leidde me naar atlantis ofzoiets (????) en hij zag eruit als een zeemeermin (????????) ofzoiets en toen schopte ik die leraar en ging ik weer naar boven. Toen ik boven water kwam werd ik wakker.

Hmm... geen idee wat het betekent, misschien dat ik wil dat het altijd vakantie is ofzoow....
Ik vond het wel raar dat ik er helemaal van bewust was dat ik droomde. Had ik wel 'ns eerder maar dat was toch anders dan dit, toen ging ik geen leraren uitschelden...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 17:46
freud
freud is offline
De laatste (eergister):
Ik ga met 5 vriendinnen op reis. We komen aan op de luchthaven, blijkt dat één van m'n vriendinnen een hele homp drugs in m'n rugzak heeft gepropt. We vliegen hup, allemaal de gevangenis in. Die in Gent, op de Nieuwewandeling. Het blijkt daar heel mooi te zijn, vanbinnen, heel gezellig allemaal. Ik ween heelder dagen en de rest heeft plezier. Na een paar dagen verleid ik de cipier, en zo mocht ik dikwijls ontsnappen via de riool. Dan ging ik shoppen, naar m'n mama, of iets dergelijks.
Ineens kocht één van die vriendinnen een hond, van die cipier, en ik was fobisch voor die hond.

Vreemd, he?
Oud 03-01-2005, 19:44
ekeiraM
ekeiraM is offline
Ik droomde vannacht dat ik een tongpiercing had, en de piercing er telkens uitviel. Toen besloot ik er maar een stuk ijzerdraad doorheen te doen, en in het winkelcentrum met mijn ouders een nieuwe te gaan halen. Toen waren we in de V&D, en daar waren opeens allemaal dokters, die iemand anders piercing erin aan het doen waren. Mijn ouders wilde voor kleding gaan kijken, maar ik wilde heel graag een nieuwe piercing kopen, toen liepen we in een ondergronds winkelcentrum met heel veel rolband-dingen, en toen ging ik er op rennen, en vond dat heel erg grappig..

En toen werd ik wakker, en moest ik lachen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 19:48
marrel
marrel is offline
vanmorgen wist ik het nog, nu niet meer. Weet nog wel over wie, iemand van het forum iig... En over iets wat gister is gebeurd maar hoe het aan elkaar zat
Oud 04-01-2005, 16:01
Verwijderd
Dat ik een 7.2 voor mijn paper heb, maar dat de helft nog ergens en in een winkel lag en dat ik dat deel met een omweg naar de uni moest brengen. Ben er geloof ik nooit aangekomen...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 17:30
Mara
Mara is offline
Ik was op school, in een gang. Samen met wat vrienden. Tegenover ons een groep andere jongeren, die begonnen messen op ons te gooien. Op een gegeven moment gingen ze zelfs op ogen mikken enzo.

Ziek ja.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 17:58
yavanna
yavanna is offline
te erg voor woorden. Ik wilde het zo gauw mogelijk vergeten -> is min of meer gelukt behalve de beelden die blijven rondhangen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:45
standby
standby is offline
ik droomde dat ik naar huis wilde bellen, maar dat mijn toetsen van mobiel het niet deden, als ik een 0 intypte kwam er 12 te staan enzo, het ging echt nergens over...
Oud 05-01-2005, 03:05
VLeinV
VLeinV is offline
vanochtend moest ik vroeg werken.

Ik droomde dat ik tv zat te kijken (maar dan zat ik wel heel realistisch in de film).

Het ging over een groep kinderen die gekidnapped waren door 2 personen (ze waren rond de 30 ofzo) met behoorlijk wat wapens. Soms ging de groep naar buiten en dan werd ik 1 van die kinderen en probeerde te vluchten. Op een gegeven moment zat ik in de gedaante van een dik jongetje en zette het op rennen! Ik rende naar een boerderij, maar ik was moe in m`n benen, dus het ging niet zo hard. Gelukkig haalde ik het en verstopte me in hooibalen. Ik hoopte dat ze me niet zouden vinden, maar dat deden ze wel. Ik was ontzettend bang en vroeg aan de kidnappers of ze me alsjeblieft in 1 keer dood wilden schieten ipv van eerst in een been ofzo en dan lang pijn moeten lijden. Het was namelijk net nieuw jaar geworden.

Het bizarre is dat ik me de hele tijd besefte dat ik de afstandsbediening in m`n hand had om te kunnen zappen. Maar dat deed ik maar niet. Toen zo`n kidnapper het begreep dat ik (dus eigenlijk dat jongetje) graag in 1 keer dood wilde gaan, pakte hij z`n pistool en zei "gelukkig 200(..)".

Toen zapte ik eindelijk en werd ik wakker. Ik keek op m`n wekker en jawel.. ik had me verslapen
Oud 05-01-2005, 11:51
freud
freud is offline
Ik zat op de zijkant van het podium waar Gabriel Rios zong.
M'n ex kwam toe en ik zei: 'nee stt, ga weg, ik ben een groupie'. Na het optreden ging ik mee naar Gabriel Rios' huis, ik kreeg een rondleiding, maakte kennis met z'n vrouw (wat een rotmens, trouwens), en ik werd z'n vaste babysit.

En ik wou nog zo graag zijn groupie zijn
Oud 05-01-2005, 11:55
tsip
tsip is offline
Citaat:
freud schreef op 05-01-2005 @ 12:51 :
Ik zat op de zijkant van het podium waar Gabriel Rios zong.
M'n ex kwam toe en ik zei: 'nee stt, ga weg, ik ben een groupie'. Na het optreden ging ik mee naar Gabriel Rios' huis, ik kreeg een rondleiding, maakte kennis met z'n vrouw (wat een rotmens, trouwens), en ik werd z'n vaste babysit.

En ik wou nog zo graag zijn groupie zijn
wat droom jij veel
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:56
freud
freud is offline
Citaat:
tsip schreef op 05-01-2005 @ 12:55 :
wat droom jij veel
Ik slaap ook heel erg veel.
Oud 05-01-2005, 12:02
tsip
tsip is offline
Citaat:
freud schreef op 05-01-2005 @ 12:56 :
Ik slaap ook heel erg veel.
jajaja je gaat om 1:00 naar bed, en ik droom nooit als ik slaap, wat betekend daT?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:11
freud
freud is offline
dat je ofwel weinig REM-slaap hebt (en dat kan wijzen op een slaapprobleem) of misschien heb je wel genoeg REM-slaap, maar herinner je je droom gewoon niet als je opstaat.

Zit nu net in een periode dat ik 'm altijd nog weet; maar dat is anders geweest.

en betekenT.
Oud 05-01-2005, 13:34
Briseïs
Briseïs is offline
Ik droomde dat de hele medische faculteit, het ziekenhuis en de faculteit der sociale wetenschappen door mijn schuld instortten
Oud 05-01-2005, 13:45
freud
freud is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 05-01-2005 @ 14:34 :
Ik droomde dat de hele medische faculteit, het ziekenhuis en de faculteit der sociale wetenschappen door mijn schuld instortten
Wat deed je dan? Hard gillen of iets Waarlijks Gemeens met bommen ed?
Reageren

Regels voor berichten