Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar hoe zou je het willen zien?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is het niet Mark ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() haha |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
(ja ik verveel me helemaal dood en dan ga ik onzin posten, gelukkig komt er zo cabaret.)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
geen verwijt oid, ik vroeg het me gewoon af.
||
Citaat:
Voor mijn part hoeft een forumbaas niet neutraal te zijn, maar de manier waarop McCaine hier en op 'zijn' andere forums tekeer gaat getuigt niet van wel erg veel respect voor andere meningen. Iets wat je trouwens wel vaker ziet bij rechts extremisten. Het feit dat je (ja, ik heb het nog steeds over dezelfde) ook van anderen toelaat dat er rustig rond wordt gescholden, siert je ook niet erg. Al wordt het nog 100 keer 'recht op vrije meningsuiting' of 'tja, dat is internet' genoemd, dingen als godslastering, aanhoudend gescheld of intimidatie(zeker van forumbazen) horen niet thuis op een scholierenforum. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik had het niet over één hoopje posts, maar over een algemeen beeld dat ik heb. Veel schelden, roepen, tieren en pochen met beledigende foto's. Weinig inhoud. Jammer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zie: hier en hier ![]() McCaine is een prima, neutrale forumbaas ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Krijg een dikkere huid. Als iemand zegt dat alle "athiesten" varkens zijn, dat de moeders van alle "athiesten" de kk keel moet worden doorgesneden en dat ze daarna nog verkracht moeten worden (de "athiesten"), ga ik toch ook niet janken, huilen en zeiken dat alle atheisten beledigd worden? "In het openbare debat moet gekwetst kunnen worden" - willekeurig beroemd persoon wiens naam ik effe kwijt ben. Trouwens. Als we dan toch met betweterige vingertjes gaan wijzen. AsianDF, Mujahideen, Rafiq, ikkeleerlinge zijn nou ook niet precies mensen met 'voorbeeldig' gedrag. Net zo min als Nare, Machiavelli, ik en vele anderen zich ook altijd 'voorbeeldig' gedragen. En nu niet gaan zeiken over een "voorbeeld functie", McCaine houd met zijn mening de boel aardig op scherp. En ook hij mag een mening hebben. Als die mening niet "respectvol" (Jaaaaaaah, daar hebben we dat godvergeten kankerwoord weer!) genoeg is voor jou. Tough luck, shit happens, life's a bitch and then you die. Je hebt er maar mee te leren leven. Weet je wat, laten we dat hele "Religie" forum maar opheffen, dan kan niemand zich meer boos maken over het feit dat ik (en met mij vele anderen) het geloof (vaak nog wel mét argumenten!) tot de grond toe zitten af te branden. Of nog beter, als je er niet tegen kan, sodemieter toch op naar 100% islamitische, joodse of christelijke forums. Bah, dit gezeik begint me gigantisch de keel uit te hangen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat betreft die tweede opmerking, daarin heeft hij gewoon gelijk en het was nog een vreselijk grappige opmerking ook. Ik zie niet in hoe hij met de constatering dat 'witte idioten met spikekapsels meer bij de Nederlandse cultuur horen dan bruine idioten met flashy mobieltjes' de hele moslimgemeenschap beledigt. En ik, hoezeer ik ook probeer daar niet aan toe te geven, begin echt steeds meer de indruk te krijgen dat de moslims op dit forum inderdaad echt onaanvaardbaar lange tenen hebben. ![]() |
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar inderdaad, ook McCaine mag zijn mening hebben. En ook hij moet die kunnen uiten. Daarom is mijn vraag hier: Waar ligt de grens? (Als er uberhaupt wel een grens wordt getrokken) Citaat:
![]() Ik kan wel tegen kritiek! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Anderszins wil ik nog even opmerken dat het weinig zin heeft je echt heel boos te gaan maken, ik ben ook maar een idioot die op internetfora rondhangt en weet net zo weinig van wat dan ook als iedereen hier. Dat gedoe over "en dat voor een forumbaas" lijkt me dan ook nogal misplaatst; die functie gaat over het vrijwillig opruimen van internetrotzooi, niet over een pretentie van geweldige kennis en objectiviteit of iets dergelijks.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
beetje zwak om selectief te quoten waardoor ik er slechter uitkom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik had net zo goed kunnen posten dat paarse lama's de wereldmacht over gingen nemen, had net zoveel waarde gehad. en de Jihad is ook de heilige oorlog tegen de ongelovigen, tenminste dat is hoe het mij altijd is verteld. als het niet klopt, vertel me dan alsjeblieft wat het wel is precies, want ik kan er niet tegen als ik iets niet precies weet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat je er wat aan zult hebben en dat je voortaan niet zomaar iets aanneemt wat niet juist is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals je ziet is de interpretatie die jij er aan gaf dus niet juist, maar je bent niet de enige ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
I've got the saai-in' pneumonia #490 Verwijderd | 500 | 10-01-2009 13:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Drie-eenheid Louiise | 184 | 10-12-2005 20:22 | |
Muziek |
Waar denken jullie aan als jullie aan metal denken? Upior | 14 | 28-09-2002 09:30 | |
Software & Hardware |
[mp3/wav] cd branden; hoe mp3 naar wav? Mindfields | 20 | 29-07-2002 09:34 | |
ARTistiek |
kogel door de kerk ( het stiltelokaal) Koningin van de Nijl | 1 | 09-03-2002 15:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijbel of Koran???? Think twice | 129 | 22-02-2002 21:47 |