Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Allereerst de hele schrijstijl. Het zijn gewoon een paar puisterige pubertjes die alles wat in hun opkomt neerpleuren op deze site en binnen een klein uurtje weer klaar zijn met hun afgrijzelijke verhaaltje. Zulke columns verspreiden zich sneller als aids in Afrika... Een column moet trouwens ook een beetje leuk overkomen en moet lekker weg te lezen zijn. Bij die columns die ik hier lees is het allemaal niet het geval. En de onderwerpen, hoe verzin je het? Licht op de fiest of schrijven over hoe een columnist sinterklaas heeft gevierd. Citaat:
Allemaal leuk en aardig opzich, maar leest iemand überhaupt deze onzin wel eens? Of ben ik de eerste die de waarheid maar eens boven water haalt? Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat is je punt eigenlijk? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
post eens wat maar zeg dan alsjeblieft niet 'sneller als' in een vergelijking, want dan haak ik gelijk af. Trouwens, columns gaan toch vaak juist over allerdaagse dingen, die vaak erg herkenbaar zijn voor het publiek. Het publiek hier is 'puisterige pubertjes', zoals jij 'ze' noemt althans.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Of ben ik de enige die hierover zo denkt?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en wat ranc zegt, kan mij die lompe columns schelen. mocht dat wel het geval zijn bij iemand, ga dan niet op het forum zeuren maar ergens anders. en de enige manier waarop jij je recht zou kunnen halen is niet afkraken maar opbouwen dmv het goede voorbeeld te geven. |
![]() |
||
Citaat:
En ik zal eens een paar columns gaan plaatsen deze dagen, dus ga je mond spoelen. En de rest Ga je schamen!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens ik bedoel dit letterlijk hoor over die waardeloze verhaaltjes (kuch columns). En als ik er zo over denk ga ik misschien wel een poging wagen op het columnschap.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder is het columngedeelte los van het forum, dus ben je hier niet eens goed.
||
Citaat:
||
Citaat:
als columnist-in-wording moet je toch op zijn minst je eigen grappen kunnen verzinnen, en die niet jatten van gevestigde cabaretiers. En als je ze wel jat, vermeld dat op zijn minst een bron.
||
Citaat:
edit: voor alle duidelijkheid, het mag natuurlijk wel. Laatst gewijzigd op 07-01-2005 om 23:01. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
(Nee, niet de forummer) |
![]() |
||
Citaat:
Je interpunctie in de openingspost alleen al is slecht. Heel slecht. Je schrijfwijze, woordkeuze en zinsbouw zijn beneden alle peil en dan maak je ook nog eens de nodige taalfouten. Wat verwacht je nu? Dat we je enigszins serieus gaan nemen? Ik dacht het niet! Als je echt vindt dat je een betere column kan schrijven dan de columnisten van scholieren.com, verwacht ik wel wat meer van je dan het hoogst simplistische woordpapje dat je ons hierboven laat zien. Ik raad je aan eerst je weg terug te vinden naar een fatsoenlijke middelbare opleiding en iets meer aandacht aan de Nederlandse taal te besteden dan je tot nu toe hebt gedaan. Daarna mag je, heel misschien, weer eens een topic proberen te openen met betrekking tot de stelling die je in je eerste post deponeert.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
column: Hitlergrappen mogen weer! Eye of Sauron | 26 | 22-06-2006 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Columns op scholieren.com Dory | 37 | 13-08-2004 09:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Officiële Column-Reageertopic. ®Observer | 36 | 19-06-2003 20:58 | |
ARTistiek |