Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2002, 19:33
gothicje
gothicje is offline
heej ik heb de laatste tijd heel sterk dat ik de gevoelens van andere voel! ja ik heb natuurlijk altijd wel in de gaten gehad als iemand zich klote voelt ofzo, maar nu als iemand in de war wordt ik dat zelf ook, is iemand verdrietig wordt ik dat ook......het is heel irritant want ik kan het niet van me afsluiten, en ik heb natuurlijk ook mijn eigen gevoelens en dan ook nog eens die van de andere erbij......ik heb het nu nog niet elke keer maar ik heb het steeds vaker! wat is het? en hoe kan ik het van me afsluiten?
Advertentie
Oud 09-07-2002, 20:12
kleine wicca
kleine wicca is offline
ja da komt wel vaker voor en kan inderdaad heel verveldn zijn omdat het wel lijkt of je alleen negatieve gevoelens overneemt.............?
Kep et gehad met een meisje waar ik vaak mee omging, egt alleen bij haar, maar het is bij ons vanzelf weggegaan (zij had het dus ook bij mij)
Je kan je ervoor afschermen door een "bal"van wit licht om je heen te visualiseren, zo blijven negatieve energieën buiten!!
Oud 10-07-2002, 11:36
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
Heb ik ook last van. dat is vervelend, heeel vervelend
maar wat doe jij er dan tegen??
Oud 10-07-2002, 11:38
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
ja da komt wel vaker voor en kan inderdaad heel verveldn zijn omdat het wel lijkt of je alleen negatieve gevoelens overneemt.............?
Kep et gehad met een meisje waar ik vaak mee omging, egt alleen bij haar, maar het is bij ons vanzelf weggegaan (zij had het dus ook bij mij)
Je kan je ervoor afschermen door een "bal"van wit licht om je heen te visualiseren, zo blijven negatieve energieën buiten!!
oh ik heb het alleen en hun niet bij mij, en heb het nu vooral bij mensen die ik goed ken maar het begint ook bij andere te komen.

en ik heb ook dat als iemand vrolijk doet en er vrolijk uitziet voel ik soms toch iets verdrietigs(of iets anders) om die gene heen, en als ik er dan naar vraag klopt het ook
Oud 10-07-2002, 12:24
whimSICal
whimSICal is offline
Ik heb dat altijd..

Daardoor kan mn stemming ineens heel erg omslaan..
Is behoorlijk irritant..
Oud 10-07-2002, 14:16
Verwijderd
ah emphatie, heb ik ook last van, ik kan me er op een een of andere manier voor dichtgooien. Ik visualiseer een link tussen mij en de andere, waar de gevoelens door stromen...dan visualiseer ik dat de link geblokeerd wordt.
Oud 10-07-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:

helemaal nix.
Ben ik het niet mee eens, je kan het namelijk verminderen...
Advertentie

Regels voor berichten