Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2002, 00:07
s-mya
s-mya is offline
Ok laat me simpel zeggen
ik heb 7 mnd met een jongen maar heb hem nog nooit gezien..
Ik vond het eerst niet erg maar nou wel want ik vindt het een beetje omin saaai worden..
want ik heb hem nooit gezien dus dat wil zeggen ook nooit gezoend en ook nooit vastgehouden en dat mis ik denk ik van een jongen... en hij kan het niet aan mij geven.. ik weet niet echt wat ik moet doen... sommige zeggen om "hem te playen hij ziet je toch niet"
andere zeggen "jullie hebben niet echt met elkaar"
maar ik krijg nou gemengde gevoelen weet neit wat ik moet doen weten jullie het wel???????
Oud 09-07-2002, 00:14
Verwijderd
waarom spreek je dan niet een keer af...?
en ik vind ook niet dat jullie iets hebben want je hebt alleen iets over internet, en nog nooit ontmoet en gezoend enzo...dr kan nu al wel wat zijn, maar je moet het wel uitwerken in het echt..dat hoeft ook nie altijd te lukken..
kvind eht wel een beetje vaag om te zeggen dat je iets hebt met iemand die je nog nooit gezien hebt
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 01:41
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
kvind eht wel een beetje vaag om te zeggen dat je iets hebt met iemand die je nog nooit gezien hebt
Mee eens.. zou ik niet echt verkering willen noemen...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 07:19
Verwijderd
Citaat:
s-mya schreef:
Die zin alleen al

Hoe kun je nou met iemand hebben die je nog nooit gezien hebt? Je kunt niet eens weten hoe hij er echt uitziet (foto's kunnen ook van een ander zijn); niet weten of hij hetgene dat hij schrijft ook echt meent, of alleen maar verzint om jou te paaien .. you never know.

Heb je hem al wel via de telefoon gesproken?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 08:26
stout!
stout! is offline
Hoe hebben jullie wat gekregen dan? En waarom heb je hem dan nog nooit gezien? Vind je het zelf een echte relatie?

Ik moest eigenlijk lachen. Ik kan me niet voorstellen dat je een relatie kunt hebben met een jongen die je nog nooit hebt gezien, laat staan gezoend. Hoe weet je dat je verliefd op hem bent? Wat levert die relatie je op?
Oud 09-07-2002, 08:41
sas_andrea
sas_andrea is offline
afspreken... ja, want zo vind ik t ook geen echte relatie. Je weet niet eens hoe hij in t echt is, misschien speelt hij wel een hoop voor. Je weet maar nooit.

Heb je wel al eens met m gebeld? Dan zou je m toch ook wel eens kunnen ontmoeten? Of woont hij niet in Nederland?

Al zou je m niet kunnen ontmoeten zou ik t een beetje zinloos vinden. Dan zou ik t eerder uitmaken en m proberen te vergeten of gewoon internetbuddy's te blijven.
Oud 09-07-2002, 12:31
PardonMe
PardonMe is offline
7 maanden met een jongen die je nog nooit hebt gezien??
Tja ik kan het niet echt een relatie noemen denk ik.. Misschien dat jullie via chatten enzo allemaal leuk met elkaar overweg kunnen, maar wie zegt dat dat in het echt ook zo is..?
En een jongen die je nooit kunt zien, niet eens kunt zoenen of gewoon leuk mee knuffelen, leuke dingen doen samen..
allemaal dingen die eigenlijk toch wel bij een relatie horen, die kunnen jullie niet samen..

Ik vind jullie 'relatie'een beetje raar eerlijk gezegd.. De cyberzoentjes zullen toch ook wel een keer gaan vervelen?
Spreek eens met hem af en kijk of hij wel echt is wat je wilt, en of je toch niet iets anders voorstelt bij een vriendje..
Want wat heb je nou eigenlijk aan een jongen die je nooit gezien hebt, hoe kan je daar zolang 'verliefd' op zijn??

Als hij op een makkelijk te overbruggen afstand woont, dan zou je gewoon af en toe eens af kunnen spreken maar dan nog zien jullie elkaar niet vaak..
En als je nu zelf ook het nut er niet meer van in ziet, beeindig het dan en ga in je omgeving naar een leuke jongen zoeken die jou meer kan geven dan een cyberkusje..
Oud 09-07-2002, 13:31
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Dat defineer ik als een internetvriendschap, maar toch niet als een liefdesrelatie...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 13:42
stout!
stout! is offline
Citaat:
[^#ComeClose#'} schreef:
Dat defineer ik als een internetvriendschap, maar toch niet als een liefdesrelatie...
Ja precies, wat maakt dat je het als een relatie ziet?
Oud 09-07-2002, 13:45
moenbase
moenbase is offline
Het is maar wat je verkering noemen wilt.
Jullie hebben vast een relatie, maar zeker geen liefdesrelatie.

Waarom spreek je niet een keer met em af trouwens?
Oud 09-07-2002, 17:10
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ik zie het meer als een soort hele goede vriend ipv je vriendje zegmaar

maar ga een keer in het echt naar hem toe?

wijs je trouwens ook echt jongens af voor hem in het echt enzo?
Oud 09-07-2002, 17:30
AtHell
AtHell is offline
ok wat een vreselijk vaag verhaal... maar ok ik kon er nog iets van maken na 5 keer lezen.

mmz dit is wat ik dacht dat je had geschreven: je bent aan het flirten geweest over internet en nu vind je dat je al 7 maanden een vriend hebt

reactie van mij: niet om het een of ander maar liefde kan wel geheel op woorden zijn opgebouwt toch lijkt het me niet dat jij van een relatie mag spreken als je de desbetreffende persoon nog niet eens gezien hebt want imo is liefde niet alleen woorden maar ook een gevoel van samenzijn met een persoon, dus niet iets wat je samen met je beeldscherm en een annoniem persoon doet.
Oud 09-07-2002, 19:49
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
zus en zo schreef:

kil is ander woord voor jongen, kerel, vent e.d.
in mn klas zeggen ze dat woord altijd... is een woord voor allochtonen en verallochtoniseerden

Soms vind ik het best wel eng dat veel mensen die woorden ook overnemen.
Oud 09-07-2002, 19:52
KaNeeL
KaNeeL is offline
Citaat:
s-mya schreef:
Ok laat me simpel zeggen
Ik vond het eerst niet erg maar nou wel want ik vindt het een beetje omin saaai worden..
Oud 09-07-2002, 20:37
Aurora
Aurora is offline
kil

Anyway, zoals al iedereen voor mij heeft gezegd.. ik vind niet dat je 'wat hebt' als je elkaar alleen over i-net spreekt en belt ofzow.. pas als je elkaar irl hebt gezien heb je een compleet beeld van elkaar en dan is het ook mogelijk om iets te krijgen etc. Maar goed ik vind die adviezen van je vriendinnen nogal erg kinderachtig.. 'hij heeft het toch niet door'.. dat is geen instelling en ik hoop ook niet dat je dat echt van plan was verder.. het lijkt me inderdaad een goed idee om elkaar eens te ontmoeten, om te kijken of jullie elkaar in het echt ook zo leuk vinden als over internet.. want het kannatuurlijk zijn dat het helemaal niet klikt irl.. Nah.. verder heb ik niet zoveel te melden denk ik
Oud 10-07-2002, 12:15
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Ben ik de enige die het woord "kil" niet gebruikt en/of kent?
Hier in Limburg zeggen ze wel eens 'kel' (met een e ipv een i) en dat betekend jongen....
Ik weet niet of het een typfout is van het meisje of dat ze ergens anders vandaan komt, maar ik ga dr dus vanuit dat het 'jongen' is
Oud 10-07-2002, 13:38
girl18
girl18 is offline
whahahahahhahahahahahahahahhaahahhaah...
noem je dat een relatie.? sorry hoor maar je bent flink genaaid wanneer heb je hem voor het laats gesproken.? of deze jongen moet heel erg wanhopig zijn ik zou als ik jou was maar gewoon een ander vriend nemen want dat is echt geen vriend je hebt hem nog nooit gezien enzo en ik denk niet echt dat als je hem ontmoet het beter word.. ik heb ook zoiets gehad maar naar twee maanden smoesjes ontvangen van dat die niet wilt meeten heb ik gezegd ja dag sorry hoor maar ik kan niet met iemand iets hebben als ik die persoon nooit zie..

eigelijk hebben jullie niet echt iets.. via internet... en ik geef je vriendinnen gelijk sorry

dus maakt het uit er zijn nog veel meer jongens.. die je kunnen knuffelen enzo
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 13:39
stout!
stout! is offline
Jammer dat ze niet meer reageert want ik begon toch wel nieuwsgierig te worden
Oud 10-07-2002, 15:21
Eaglewing
Eaglewing is offline
Vind je het gek, dat ze niet reageert? Ze ook niet echt serieus genomen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:23
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Vind je het gek, dat ze niet reageert? Ze ook niet echt serieus genomen
Nou ja er staan eigenlijk wel genoeg serieuse reacties nog bij.. maar gloof dat iedereen een beetje verbaasd is dat iemand 7 maanden een 'relatie'ken hebben met iemand die ze nog nooit gezien heeft..
Denk niet dat je echt kunt spreken van een relatie ook eigenlijk..
Maar er staan genoeg meningen van mensen en advies..
Oud 10-07-2002, 17:05
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
eyz girl, als je hem nooit heb gezien kan je niet van relatie spreken weet je, je weet niet hoe hij echt is, of hij lief is, of hij niet eigenlijk een vriendin heeft, en nog wel meer van die digen. dus je hebt naar mijn idee 2keuzes, of kappen ermee, of afspreken! i wish you good luck
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 13:03
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

Hier in Limburg zeggen ze wel eens 'kel' (met een e ipv een i) en dat betekend jongen....
Ik weet niet of het een typfout is van het meisje of dat ze ergens anders vandaan komt, maar ik ga dr dus vanuit dat het 'jongen' is
kel = kerel?
Oud 22-07-2002, 21:12
s-mya
s-mya is offline
Citaat:
s-mya schreef:
Ok laat me simpel zeggen
want ik heb hem nooit gezien dus dat wil zeggen ook nooit gezoend en ook nooit vastgehouden en dat mis ik denk ik van een jongen... en hij kan het niet aan mij geven.. ik weet niet echt wat ik moet doen... sommige zeggen om "hem te playen hij ziet je toch niet"
andere zeggen "jullie hebben niet echt met elkaar"
maar ik krijg nou gemengde gevoelen weet neit wat ik moet doen weten jullie het wel???????

OK, sorry mensen... ik was er even niet omdat mijn internet het niet deed ze moesten het maken en zo .. maar ik ben het wel met de meeste van jullie eens nou laat me zeggen met jullie allemaal. en ik ga het uitmaken ook al was het niet echt aan..maar ik wil jullie wel bedanken voor jullie reactie..
Oud 22-07-2002, 21:14
girl18
girl18 is offline
Citaat:
s-mya schreef:

OK, sorry mensen... ik was er even niet omdat mijn internet het niet deed ze moesten het maken en zo .. maar ik ben het wel met de meeste van jullie eens nou laat me zeggen met jullie allemaal. en ik ga het uitmaken ook al was het niet echt aan..maar ik wil jullie wel bedanken voor jullie reactie..
mooi daar ben ik echt blij mee om te horen echt waar...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 21:46
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
we snappen alleen nog steeds niet waarom jullie elkaar nooit ontmoet heb? Mogen we weten wat daar de reden van is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2002, 22:12
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

ja zo kan je het ook vertale
Limburgs is echt een maffe taal hoor.. gaat wel ff verder dan alleen die zachte g

In het theatercafe hier int dorp stond op de wc deuren eerst ook altijd frollie (vrouwen) en kels (heren)
maar nu is het weer veranderd in heren en vrouwen

Vreemde mensen die limburgers
'k ga er morgen 2 ontmoeten
Oud 24-07-2002, 16:06
casey
casey is offline
mja, 'k zou't ook niet echt ene relatie durven noemen, misschien wel een speciale band die kan worden uitgewerkt tot een relatie. Want, het kan in't echt nog es erieus tegenvallen hoor.
Nu, 't kan ook heel goed eindeigen natuurlijk, ik nl. nog zo'n geval. Een vriend van me verkeert met een meisje dat hier toch wel 100 km verder woont en die 2 zijn nu ook stel, maar ze zien elkaar niet veel, z'n ouders weten d'er zelfs niets van. Maar ze menen 't wel, daarvoor ken ik hem al te goed.
Dus ja, spreek af en zie wat er gebeurt!
Oud 26-07-2002, 02:21
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
casey schreef:
mja, 'k zou't ook niet echt ene relatie durven noemen, misschien wel een speciale band die kan worden uitgewerkt tot een relatie. Want, het kan in't echt nog es erieus tegenvallen hoor.
Nu, 't kan ook heel goed eindeigen natuurlijk, ik nl. nog zo'n geval. Een vriend van me verkeert met een meisje dat hier toch wel 100 km verder woont en die 2 zijn nu ook stel, maar ze zien elkaar niet veel, z'n ouders weten d'er zelfs niets van. Maar ze menen 't wel, daarvoor ken ik hem al te goed.
Dus ja, spreek af en zie wat er gebeurt!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 02:28
Aafster
Aafster is offline
mwah.. bij mij si hetzelfde overkomen.. heb ook 4 maanden iets met een jongen gehad.. die ik door allerlei omstandigheden niet heb kunnen zien;. dat is waarschijnelijk ok egweets waarom het uiteindelijk niet werkte.,. we belden elke nacht een paar ur.. en aan de telfoon was het echt.. daarom was het misschien ook wel zow dat ik op het laatst smoesjuhs bedacht om niet met m hoeven aftespreken.. was te bang dat we in het ech niet z\o goed zouden klikken als aan de telfoon.. maar goed,, het in nomogelijk om voor eeuwig een relatie te hebben met iemand die je niet ziet..
spreek wat met hem af.. anders komt r nooit iets van in het ech.. en spreek gewoon met m af dat als jullie elkaar niet in het ech bevallen dat jullie dat gewoon eerlijk zeggen en vrienden blijven enzow..
succes!@
Oud 04-08-2002, 22:33
Icey
Icey is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

Precies
Veel travestieten in Limburg heette Kelly.
Vanwege Kel
Oud 04-08-2002, 22:35
Icey
Icey is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Vreemde mensen die limburgers
'k ga er morgen 2 ontmoeten
en bedankt
Oud 05-08-2002, 03:51
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
s-mya schreef:

Ben ik de enige die dit erg vind?
Je vind zelf iets, gelooft in iets... Als anderen dit belachrlijk vinden.. SO WHAT?
Ontmoet die jongen gewoon... Wat heb je te verliezen?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:50
Kimmzzie4u
Kimmzzie4u is offline
mijn beste vriendin had ook zo'n jongen... via de chat ofzo... ze belden wel maar nog nooit gezien, zelfs geen foto... zei noemde dat tegen iedereen "haar vriend"nou sorry maar als je een kill nog nooit heb gezien kan ik dat geen verkering noemen....
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:50
Kimmzzie4u
Kimmzzie4u is offline
mijn beste vriendin had ook zo'n jongen... via de chat ofzo... ze belden wel maar nog nooit gezien, zelfs geen foto... zei noemde dat tegen iedereen "haar vriend"nou sorry maar als je een kill nog nooit heb gezien kan ik dat geen verkering noemen....
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:07
Kazanka
Kazanka is offline
Citaat:
Kimmzzie4u schreef:
nou sorry maar als je een kill nog nooit heb gezien
hebben we 't hier over een bewoner der aarde, als in de vorm van een mens, een dier of gaat het over een buitenlands ras
Oud 07-08-2002, 09:49
Bauduin
Bauduin is offline
Hmmz, heel vaag allemaal.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 14:57
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
aaaah zeg dat nare woord kill nooit meer aaaarg
Oud 07-08-2002, 15:26
Kirk22
Kirk22 is offline
een kil? Een 'kerel' in het twents? snap er de ballen van en er dan ook nog verkering mee hebben terwijl je niet weet op wie eigenlijk. Misschien zat je er naast in de trein, weet jij veel.
Reageren

Regels voor berichten