Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe hebben jullie wat gekregen dan? En waarom heb je hem dan nog nooit gezien? Vind je het zelf een echte relatie?
Ik moest eigenlijk lachen ![]()
|
afspreken... ja, want zo vind ik t ook geen echte relatie. Je weet niet eens hoe hij in t echt is, misschien speelt hij wel een hoop voor. Je weet maar nooit.
Heb je wel al eens met m gebeld? Dan zou je m toch ook wel eens kunnen ontmoeten? Of woont hij niet in Nederland? Al zou je m niet kunnen ontmoeten zou ik t een beetje zinloos vinden. Dan zou ik t eerder uitmaken en m proberen te vergeten of gewoon internetbuddy's te blijven.
|
7 maanden met een jongen die je nog nooit hebt gezien??
![]() Tja ik kan het niet echt een relatie noemen denk ik.. Misschien dat jullie via chatten enzo allemaal leuk met elkaar overweg kunnen, maar wie zegt dat dat in het echt ook zo is..? En een jongen die je nooit kunt zien, niet eens kunt zoenen of gewoon leuk mee knuffelen, leuke dingen doen samen.. allemaal dingen die eigenlijk toch wel bij een relatie horen, die kunnen jullie niet samen.. Ik vind jullie 'relatie'een beetje raar eerlijk gezegd.. De cyberzoentjes zullen toch ook wel een keer gaan vervelen? Spreek eens met hem af en kijk of hij wel echt is wat je wilt, en of je toch niet iets anders voorstelt bij een vriendje.. Want wat heb je nou eigenlijk aan een jongen die je nooit gezien hebt, hoe kan je daar zolang 'verliefd' op zijn?? Als hij op een makkelijk te overbruggen afstand woont, dan zou je gewoon af en toe eens af kunnen spreken maar dan nog zien jullie elkaar niet vaak.. En als je nu zelf ook het nut er niet meer van in ziet, beeindig het dan en ga in je omgeving naar een leuke jongen zoeken die jou meer kan geven dan een cyberkusje..
|
ik zie het meer als een soort hele goede vriend ipv je vriendje zegmaar
maar ga een keer in het echt naar hem toe? wijs je trouwens ook echt jongens af voor hem in het echt enzo?
|
ok wat een vreselijk vaag verhaal... maar ok ik kon er nog iets van maken na 5 keer lezen.
mmz dit is wat ik dacht dat je had geschreven: je bent aan het flirten geweest over internet en nu vind je dat je al 7 maanden een vriend hebt reactie van mij: niet om het een of ander maar liefde kan wel geheel op woorden zijn opgebouwt toch lijkt het me niet dat jij van een relatie mag spreken als je de desbetreffende persoon nog niet eens gezien hebt want imo is liefde niet alleen woorden maar ook een gevoel van samenzijn met een persoon, dus niet iets wat je samen met je beeldscherm en een annoniem persoon doet.
||
Citaat:
Soms vind ik het best wel eng dat veel mensen die woorden ook overnemen. ![]()
|
kil
![]() Anyway, zoals al iedereen voor mij heeft gezegd.. ik vind niet dat je 'wat hebt' als je elkaar alleen over i-net spreekt en belt ofzow.. pas als je elkaar irl hebt gezien heb je een compleet beeld van elkaar en dan is het ook mogelijk om iets te krijgen etc. Maar goed ik vind die adviezen van je vriendinnen nogal erg kinderachtig.. 'hij heeft het toch niet door'.. dat is geen instelling en ik hoop ook niet dat je dat echt van plan was verder.. het lijkt me inderdaad een goed idee om elkaar eens te ontmoeten, om te kijken of jullie elkaar in het echt ook zo leuk vinden als over internet.. want het kannatuurlijk zijn dat het helemaal niet klikt irl.. Nah.. verder heb ik niet zoveel te melden denk ik ![]()
||
Citaat:
Ik weet niet of het een typfout is van het meisje of dat ze ergens anders vandaan komt, maar ik ga dr dus vanuit dat het 'jongen' is ![]()
|
whahahahahhahahahahahahahahhaahahhaah...
noem je dat een relatie.? ![]() ![]() eigelijk hebben jullie niet echt iets.. via internet... en ik geef je vriendinnen gelijk sorry dus maakt het uit er zijn nog veel meer jongens.. die je kunnen knuffelen enzo |
![]() |
||
Citaat:
Denk niet dat je echt kunt spreken van een relatie ook eigenlijk.. ![]() Maar er staan genoeg meningen van mensen en advies.. ![]()
|
![]() |
eyz girl, als je hem nooit heb gezien kan je niet van relatie spreken weet je, je weet niet hoe hij echt is, of hij lief is, of hij niet eigenlijk een vriendin heeft, en nog wel meer van die digen. dus je hebt naar mijn idee 2keuzes, of kappen ermee, of afspreken! i wish you good luck
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
OK, sorry mensen... ik was er even niet omdat mijn internet het niet deed ze moesten het maken en zo ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vreemde mensen die limburgers ![]() 'k ga er morgen 2 ontmoeten ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
mja, 'k zou't ook niet echt ene relatie durven noemen, misschien wel een speciale band die kan worden uitgewerkt tot een relatie. Want, het kan in't echt nog es erieus tegenvallen hoor.
Nu, 't kan ook heel goed eindeigen natuurlijk, ik nl. nog zo'n geval. Een vriend van me verkeert met een meisje dat hier toch wel 100 km verder woont en die 2 zijn nu ook stel, maar ze zien elkaar niet veel, z'n ouders weten d'er zelfs niets van. Maar ze menen 't wel, daarvoor ken ik hem al te goed. Dus ja, spreek af en zie wat er gebeurt!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
mwah.. bij mij si hetzelfde overkomen.. heb ook 4 maanden iets met een jongen gehad.. die ik door allerlei omstandigheden niet heb kunnen zien;. dat is waarschijnelijk ok egweets waarom het uiteindelijk niet werkte.,. we belden elke nacht een paar ur.. en aan de telfoon was het echt.. daarom was het misschien ook wel zow dat ik op het laatst smoesjuhs bedacht om niet met m hoeven aftespreken.. was te bang dat we in het ech niet z\o goed zouden klikken als aan de telfoon.. maar goed,, het in nomogelijk om voor eeuwig een relatie te hebben met iemand die je niet ziet..
spreek wat met hem af.. anders komt r nooit iets van in het ech.. en spreek gewoon met m af dat als jullie elkaar niet in het ech bevallen dat jullie dat gewoon eerlijk zeggen en vrienden blijven enzow.. succes!@
||
Citaat:
Je vind zelf iets, gelooft in iets... Als anderen dit belachrlijk vinden.. SO WHAT? Ontmoet die jongen gewoon... Wat heb je te verliezen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Over wachten, whisky en een paar andere dingen Tovenaar | 9 | 14-01-2005 16:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Stikdood, een verhaal horsepills | 17 | 05-01-2005 12:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaaltje] Ciska -denkend Roosje | 15 | 01-01-2005 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |