15-06-2001, 16:14 | |
ontbijt:
- een half broodje met hagelslag ofzo - een halve beker melk - en dan neem ik soms zo'n vitaminepil in weet je wel. kleine pauze: nix grote pauze: - 1 of 2 broodjes - een beker yogi of nix na school: - een snoepie zoals een mars ofzo, of helemaal nix. avond eten: - gewoon een prakkie. normaal. die avond: - een koekie. - iets van een sultana of liga ofzo.
15-06-2001, 17:06 | |
Verwijderd
|
ontbijt:
beker melk + 1 broodje kleine pauze: 1 broodje (+ 1 flesje drinken verdelen over grote/kleine pauze) grote pauze: 1 broodje + wat drinken na school: sap en iets lekka's en een cracker ofzo, hangt er vanaf avondeten: gewoon eten (warm) in de avond: wat drinken en nog een beetje wat eten |
15-06-2001, 22:46 | |
ochtend 7.30
2 boterhammen met beleg 6 plakken ontbijtkoek 1/2 pak jus d orange paar glasen water middag 11.00 uur 4 boterhammen een reep mrs ofzo een kippepootje bij de febo of een kaas/ui stokbroodje een blikje fris middag 13.00 uur 4 boterhammen een reep mars ofzo een kippepootje bij de febo of een kaas/ui stokbroodje een blikje fris hetzelfde dus als 11.00 uur als ik thuis kom 15.00 uur een paar stukjes fruit wat chips, koek ofzo avondeten 18.00 uur 2 borden groenten 6/7 aardappelen 2 stuks vlees een half pak yoghurt en dan om 21.00 ofzo nog wat chips
16-06-2001, 00:03 | |
Ligt eraan hoe laat ik opsta, maar een gewone schooldag ziet er zo uit:
* ontbijt: 1 boterham, 1 glas chocolademelk of sinaasappelsap * grote pauze: 2 of 3 boterhammen, 1 blikje fris * als ik thuiskom van school: 1 glas fris, koekje * avondeten: warme maaltijd + toetje (vla ofzo) * in de loop van de avond: wat fris, koekje, soms chips * tussendoor (niet elke dag) fruit of snoep. Als ik vrij ben valt de grote pauze ongeveer weg. Ik vind t wel vrij gezond zo. |
16-06-2001, 15:03 | |
ontbijt
doordeweeks een boterham of een bakkie yoghurt met cruesli, in het weekend wordt er vaak uitgebreid ontbeten (verse broodjes, eitje enzo), meestal met thee of water 1e pauze niks, soms een appel of een boterham, ligt aan mijn hongergehalte 2e pauze (of gewoon smiddags thuis) 1 of 2 boterhammen, met soms iets van fruit ofzo, of yoghurt, en thee, water of cola light tussendoor alles wat er maar te vinden is savonds ligt eraan, maar in elke geval gewoon een volledige maaltijd en soms een toetje hmmz is wel beetje vaag dit maar het verschilt gewoon nogal...
16-06-2001, 15:22 | |
Ik ontbijt meestal niet, wegens geen tijd
Drink wel een beetje water of zo Pauze eet ik ook niets, wegens geen geld Middag eet ik meestal een broodje of zo, en drink water of cola light en 's avonds eet ik.. soms niets en soms een broodje of een koek of zo
16-06-2001, 16:15 | |
ik eet veel wat niet gezond is op school koop ik snoep en cola ofzow en als ik thuiskom bakt ons mam altijd wa eieren tosties pizza of zoiets
en snoep de hele dg door savonds eet ik kei veel net wat er is en meestal 2of 3 vega hamburgers vlees eten niet zo hweel veel en savonds chips en lekkerer rommel ik heb nou denk ik al zon beetje een jaar ofzow geen fruit meer gegeten oja tog wel in de sangria kannebn zit ook fruit |
16-06-2001, 20:48 | |
keej, ff denken vandaag heb ik op
10 uur : broodje + thee 12.30 uur : een plak cake + water 15.30 uur : een koek + thee 18.00 uur : een bordje soep + water aardbeien 19.30 uur : thee tussendoor drink ik water... normaal probeer ik wel tussen de middag gewoon een boterham te eten maar ik de laatste tijd ben al misselijk voordat ik mn mond opendoe
16-06-2001, 21:33 | |
ontbijt 7.30:
1 (meestal) bruine boterham met kwinkslag 1 glas melk kleine pauze 10.15: af en toe sultana's grote pauze 12.45: 2 boterhammen met kaas/smeerkaas 1 pakje yogi uit school 15.15: 1 glas thee + koekje en wat snoep avondeten: 2 scheppen groenten en 3 aardappels. Geen vlees 1 glas melk ....19.30/20.00 thee + koekje ....21.00 1 glas fris + af en toe (2x in de week) wat chips O ja ik eet elke dag 1 of 2 stuks fruit. En af en toe op school ofzow eet ik een twix ofzow. En heb af en toe een flesje water waaruit ik dan tussendoor drink. [Dit bericht is aangepast door girl -x- (16-06-2001).] [Dit bericht is aangepast door girl -x- (16-06-2001).]
17-06-2001, 10:22 | |
ochtend: 1 of een halve boterham met hagelslag ofzo, 1 glas melk soms thee
kleine pauze: klein blikje fanta ofzo, soms een koekje of zoiets grote pauze: 1 boterham met smeerkaas of kaas en 1 pakje drinken (dubbelfris of wicky) uit school: iets te drinken meestal water en een snoepje avond: noujah wat we hebben dan, maar daar eet ik maar heel weinig van. 20.30 rond die tijd: nog iets te drinken + koekje |
17-06-2001, 10:26 | |
Alles bij elkaar gezet ?
ontbijt : 100gram cornflakes om de dag door te komen (om de 2 1/2 uur eten) : 8 boterhammen kipfilet 3 appelstroop 8 eieren (zonder eigeel) Banaan Kwark avond eten : vaak pasta of rijst met kip of aardappels met vlees en groente na het trainen eiwit shake en dan thuis vaak nog wat boterhammen. stuk of 4 a 6.
17-06-2001, 19:17 | |
wat een verschillen hier!
nou op een doordeweekse dag eet ik meestal dit: *ontbijt: 1 boterham en een knackebrod (of hoe je dat ook schrijft) en melk ofzo. soms neem ik brinta of cornflakes ofzo *1e pauze: 3 boterhammen (meestal) en sinaasappelsap *2e pauze: heb ik meestal niet, maar anders eet ik niks, soms nog wat sinaasappelsap, als ik dat nog niet op heb. (heel soms neem ik een appelkoek ofzo) *na school: een kop thee en 2 koekjes (hangt eraf hoe groot ze zijn. later nog fruit *avondeten: hangt eraf wat we eten *'s avonds: nog 2 koekjes ofzo |
17-06-2001, 20:44 | |
ontbijt: niks
1e pauze: niks grote pauze: 2 of 3 broodjes 3e pauze (als ik die heb): niks thuis: 1 broodje, wat multivitamine avond eten: half bord vol of een hele als me pa dat opschept maar dan moet ie alsnog zzelf de helft opvreten, en dan drink ik de hele avond door multivitamine omdat ik nooi tijd heb om te drinken op school euh savonds missvhien wat chips/ appeltje/ kom yoghurt ofzoiets jezus best veel....
17-06-2001, 22:26 | ||
Citaat:
18-06-2001, 18:02 | |
als ontbijt eet ik 4 boterhammen met gekookte worst (je weet wel, van die worst, die eigenlijk in boerenkool hoort ), een appel, een glas sinaasappelsap, en een halve liter water.
1e pauze eet ik een snickers ofzo en 4 broodjes kaas bij de bakker, ook weer een halve liter water 2e pauze nog een tosti en nog een mars ofzo thuis veeel chocolade en koekjes (op school ook vaak nog meer!) voor het avondeten nog een bakje slagroomvla met aardbeien. Als avondeten eet ik veeeeel, + een toetje 's avonds meestal nog meer chocolade! Best erg, maar ja... ik kan het hebben, gna gna... Oh ja, als ik moet werken, begin ik om 10 uur. dan heb ik ontbeten (zie boven), dan krijg ik tussen de middag maar 2 (!!) broodjes, dus dan heb ik 's avonds echt HONGER! Dan eet ik dus een uitsmijter, een cheese-steak (= een half stokbrood, met warme mozzarella, ui, champignons etc.) en nog een broodje.... ik sta daar dan ook bekend als "het meisje dat altijd zoveel eet", erg hè?
18-06-2001, 18:41 | |
Verwijderd
|
ontbijt: nix.
1e pauze: 1 boterham + halve liter water. 2e pauze: 2 boterhammen + halve liter water. uit school: iets lekkers + glas cola ofzo. avondeten: 2 aardappels + lepel groente + klein stukje vlees oid. in de avond: iets lekkers. [edit] en een pakje kauwgom [/edit] ------------------ *To live is to die*I can't seem to fight my feelings*I was getting better but then you broke my will to live*RIP Bas*http://cu2.nl/kikkertjuh* [Dit bericht is aangepast door Sabje! (18-06-2001).] |
18-06-2001, 18:47 | |
Verwijderd
|
Ontbijt:
2 boterhammen met chocovlokken glas yo! kleine pauze: 2 liga's pakje wicky sinaasappelsap grote pauze: 4 boterhammen pakje wicky sinaasappelsap als ik thuiskom uit school: glas yo! zak chips/mars/bros/reep chocola/snoep (niet dat allemaal hoor maar iets van dat) avondeten: bord warm eten vlees choco ijsje 's avonds tussendoor: glas yo! en nog iets van mars/bros/koekje ofzo... |
18-06-2001, 19:24 | |
's ochtends 2 boterhammen met vleeswaren of iets zoet, en daarna nog grote kom yoghurt(iets meer dan halve liter ) als ik tijd heb
en melk uiteraard(ook grote mok..!) Tussen de middag op school 6 boterhammen,blikkie Dr.Pepper en een appel. 's avonds warme avondeten bestaande uit aardappels,bal gehakt en groente. Daarna weer yoghurt 's avonds laat meestal nog 4 boterhammen met vlokken ofzo.. en wat cola
18-06-2001, 21:18 | |
Verwijderd
|
's ochtends: boterhammetje + kopie thee
kleine pauze: 1a2 boterhammen tussendoor: appel grote pauzen: 2 boterhammen op de fiets naar huis 2e appel 's middags: koppie thee met een koekie en 2 snoepjes 's avonds: de warme hap en later op de avond: koffie met een koekje. En soms haal ik tussen door iets lekkers |
19-06-2001, 10:31 | |
* ik zit nu niet meer op school*
's ochtends: * een boterham met hagelslag/chocopasta * thee 's middags: * 2 of 3 boterhammen * vruchtensap tussendoor: * koekjes/snoep ofzow * cola 's avonds(1700) * boterham/chips ofzo 's avonds(2000) * avondeten(normaal) * fanta/water ofzo ehm jah soms ook nog wel fruit, maar ik drink wel vruchtensap waar veel vitamines in zitten enzow
19-06-2001, 12:08 | ||
Citaat:
Sorry dat moest er ff uit.
19-06-2001, 12:09 | |
Verwijderd
|
's ochtends: cornflakes met yoghurt & glas ice tea
tussendoor: dropjes ofzo, meer ice tea 's middags: meestal niks, soms boterham of broodje met nix of boter ofzo, met ice tea tussendoor: appel / plakje cake / koekje met warme thee 's avonds: beetje aardappels, groente, half stukje vlees (of hele kaassnitzel!), toetje, water 's nachts: cola met snoepje of chips niet dat ik dit elke dag eet, maar dit zijn ongeveer de hoeveelheden... valt wel mee zo te zien |
19-06-2001, 13:26 | |
Nou, ik doe ook maar mee:
~Ochtends~ > 2 Broodjes > 3 slokken water (=ruime schatting ) ~10 uur pauze~ > Broodje van de kantine > Wat slokjes hier en daar > Soms nog chocola ~Middagpauze~ > Wat brood of restjes van de avond daarvoor > Vruchtensap ~Na school~ > Iets van chocola/meloen/chips/crackers/of ander fruit > Iets te drinken ~Avondeten~ > Vooral groente > Dingen als aardappels/pasta/deeg etc. > Veel water Dat was het. Na het eten eet ik zelden nog iets. Ik zie nu trouwens dat ik wel eens wat meer mag drinken...
19-06-2001, 17:38 | |
morgen eet ik wat kellogs rond 10 wat koeken rond de middag 4 koffiekoeken savonds verschillend te zien wat mama klaar maakt en voor ga slapen nog wa koeken ni echt gezong maja
19-06-2001, 18:36 | ||
Citaat:
Nee zonder dollen ik sport heel veel, wil massa opbouwen en heb dus o.a. veel eiwitten nodig. Vandaar... oja en het gele gooi ik weg.. zal het es terug geven aan de kippen LOL..
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding-en-gezondheid topic deel 12 Verwijderd | 500 | 20-06-2006 22:35 | |
Eten & Drinken |
Wat eet jij op een dag? En waarom? Verwijderd | 21 | 17-03-2005 11:42 | |
Eten & Drinken |
hoeveel en wat drink jij op een dag Verwijderd | 40 | 17-01-2005 18:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #15!!!! Verwijderd | 303 | 25-08-2003 15:37 | |
Eten & Drinken |
wat eet jij op een dag:? MiSsSs | 71 | 01-08-2003 20:47 | |
Eten & Drinken |
wat eet jij op een dag?. load_harmony | 1 | 11-03-2003 18:39 |