Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dus het is wel netjes lijkt me? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
16 : 3,77 17 : 4,24 18 : 4,72 19 : 5,24 20 : 6,10 21 : 7,05 22 : 8,13 23 : 9,16 vanaf je 19 krijg je ook nog met "functie jaren" te maken waardoor je eventueel nog iets meer dan bovenstaande bedragen verdiend. Nog een vraagje welke afdeling werk je? Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heeft dat er iets mee te maken dan?
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Maar omdat je dan moest leren bestellen ;-), op houdbaar hebben we al een tijdje replenisment (binnenkort ook voor vers) waardoor je via het scherm alleen nog dingen extra moet bij bestellen, alles (inclusief) acties word door de computer bepaald. DSaarom vroeg ik het me af
||
Citaat:
Oo...ik ga maar naar houdbaar overlopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het idd erg weinig. Zelfstandigesupermarkten hebben een "andere" CAO dus het zou kunnen dat het daarin anders geregeld is, ik heb hier thuis allen de "CAO voor personeel van grootwinkel bedrijven in levensmiddelen". Een werkgever mag wel in POSITIEVE zin afwijken van de CAO maar niet in negatieve zin. Zodoende is de super waar je werkt een franchere en bij welke keten werk je? grtz ivo
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vomar Voordeelmarkt B.V. is bij deze CAO aangesloten dus vraag er eens naar in Bijlage 6 staat dat zij zijn aangesloten. Ledenlijst dateerd van 1 april 2003 maar sindsdien is er geen nieuwe CAO uit gekomen. Ik zou er toch naar gaan informeren het is iig niet volgens de CAO. Aannemende dat je er zeker vanbent dat het geen Franchise is want daarvoor geld deze CAO niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En op houdbaar moet je het zgn. verdienen, maar zelfs de besten worden geen verkoper 2. Terwijl het wel moet volgens CAO, zei eentje. Maarja, als je gaat zeuren lig je er snel uit.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik bedoelde dus dat bij osn op kassa je ook zeker wel meer moet kunnen dan de rest voor je verkoper 2 word grtz ivo
||
Citaat:
Gewoon kijken of er in de vakanite van die oproepen zijn en anders idd gewoon vragen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Palestinakomitee voert actie tegen AH hookee | 29 | 26-09-2009 11:50 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete voor school- AH personeel gezocht El Kim | 16 | 08-01-2004 17:58 | |
AH-medewerkers in cel na overmeesteren van winkeldief Verwijderd | 178 | 21-06-2003 17:17 | |
AH-medewerker en bewaker vast na schoppen dief Atje85 | 47 | 15-03-2003 08:38 | |
Stelling: veroordeling AH-medewerkers valt mee ikbenschipper1 | 17 | 12-01-2003 19:22 |