![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een probleem met mijn brander, als ik een audio cd maak, (van onder de 80 minuten dus voldoet aan de voorwaarden) begint ie keurig met branden. Maar na een tijdje, na ongever 50% stopt ie, een hoop geratel en dan loopt ie vast. Ik ctrl-alt-delete, hij reageert niet meer.
Het enige wat ik dan nog kan doen is taak beindigen. Vervolgens wil de cd eruit halen, krijg ik geen signaal. Daarbij krijg ik te horen als ik nero opstart: inCD heeft momenteel toegang tot meerdere recorders sluit dit af en start nero opnieuw af. Wat ik ook doe niets helpt. Ik heb geen idee van welk merk de brander is (site ervan is www.liteunit.com) en er staat verder nog op 52*24*52. Iemand een idee wat ik kan doen? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de site is trouwens www.liteonit.com |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
NEC heeft dat ook opgelost met zijn zogenaamde Z-CLV. Brand je een DVD op 8X, dan begint hij op 4X in CAV-mode. Ongeveer op 1/3 van de schijf versnelt hij tot 6X en op 2/3 nogmaals tot 8X, maar die stukken schrijft hij dus wel telkens in CAV-mode. Hij bouwt het trapsgewijs op. Dat is beter voor de burnkwaliteit. Ik geloof niet zo in 'de tijd niet hebben' om een CD/DVD te maken. Ik brand er ook een terwijl ik dit typ en dat gaat mooi op 2.4X. Lager gaat mijn ND-2510A niet. Bovendien, de tijdsduur op 4X, 6X en 8X is maar 15, 12 resp. 10 minuten. Dus het scheelt hooguit de helft in tijd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad is het kwaliteitsverschil tussen een 4X burn en een 8X burn echt heel groot, zelfs bij de beste Ritek/Taiyo 8X-media en een goede brander. Dat is die vijf minuten tijdwinst mij gewoon niet waard. |
![]() |
||
Citaat:
haha ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ben maar een studentje hč.
Laatst gewijzigd op 20-01-2005 om 23:42. |
![]() |
||
Citaat:
nou en ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar wat een mazzel dat mijn (oude) Philips Cd recorder CDR 880 alles lust, zowel goedkope data Cdr,s alsook de dure audio Cdr,s. En heb geen last van jitter, omdat er gewoon 1 op 1 gecopyeerd wordt. ![]() Tip: Koop gewoon orgineel. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik niet iig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet alleen uit principe, ook gewoon omdat ik het veel leuker vind om die zooi origineel te hebben. Daarnaast kan ik er vrij goedkoop aan komen, meestal, dus tjah...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder koop ik wel boeken, maar dat is alleen maar omdat boeken niet te downloaden zijn en het niet rendabel is om honderden pagina's bij de copyshop te kopiëren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Maar dan nog, die extra kosten worden niet voor niets gerekend. Dat het veel is, ben ik met je eens, maar het zijn nou juist de producten waar je niet voor het materiaal betaalt. Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
CDrom brander fout bij branden (onderbrekingen eerste track) Hakuna | 1 | 06-04-2010 17:31 | |
Software & Hardware |
[Nero] Fixatie Fout Verwijderd | 8 | 16-07-2006 20:47 | |
Software & Hardware |
[Harddisk] Nieuwe schijf blijkt DVD drive? BendeBen | 5 | 10-05-2004 14:10 | |
Software & Hardware |
CD-brander leest niet Mara | 11 | 21-01-2003 10:46 | |
Software & Hardware |
altijd fouten op cd na branden Verwijderd | 16 | 15-04-2002 20:14 | |
Software & Hardware |
Philips CDRW800 Cd Brander probleem Cybernetic Joosie | 7 | 28-08-2001 10:10 |