Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmm ik weet het niet haar moeder is heel vriendelijk ik weet dat via mail vriendinnen die haar hebben ontmoet dat ze aardig is in het boek zegt ze niet dat ze haar gepusht heeft
maarja ik weet dat natuurlijk niet zeker het kan natuurlijk wel zo zijn in ieder geval is het nog altijd knap wat ze heeft bereikt vind ik maar britney zegt in het boek zelf van ik deed niks tegen me zin toen ze op een musicail school zat wou ze na 2 jaar naar huis en ze gingen ook naar huis en verhuisde haar moeder zij altijd van als jij jhet niet meer wil zeg je het maar en dan stoppen we ermee maar britney wou het zelf ze zong en danste al toen ze net kon lopen ik denk dan niet dat ze gepusht is want toen ze klein was wou ze zelf op dansen en die dingen xuzzies
|
![]() |
Oja, Oprah Winfrey wordt hier boven genoemd. Die bewonder ik echt enorm. Haar shows zijn zo positief en inspirerend, zij roelt echt!
Verder.....Leonardo DiCaprio...niet omdat hij een zgn. hunk is, maar omdat het echt een goede acteur is. (vooral in "What's eating Gilbert Grape" en "The Basketball Diaries") |
![]() |
|
![]() |
Wie bewonder je?
Ik bewonder als eerst mezelf, dan Hans Teeuwen en als derde mijn tweede persoonlijkheid, die altijd, schizofreen als zij is, altijd op de voorgrond wil staan. Maar dat kan niet, want Napoleon en Pamela Anderson gaan gewoon niet samen. Wie bewonder je? Ik bewonder als tweede Snterklaas, omdat hij het al zo lang uithoudt zonder dood te gaan en elk jaar maar weer genoeg Airmiles spaart om voor iedereen cadeautjes te kopen en gewoon doorgaat met discrimineren en zwarten in dienst blijft houden. Wie bewonder je? Ik bewonder mijn ouders. Die hebben deze rancuneuze recalcitrante jongen gemaakt en het kwakje niet op de kachel gespoten. Op zich geen kwalijke zaak als je ziet wat voor vruchten het afwerpt momenteel. Wie bewonder je? Ik bewonder allymcbeal. Voor het openenen van deze topic. ![]()
|
Vera Mann!!
Ze is coolie, kan onwijs mooi zingen, goed acteren..lalala...maar nu weet ik nog steeds niet of ze een officiele website o.i.d. heeft?? (zie http://forum.scholieren.com/Forum14/HTML/000208.html), ik kan hem niet vinden namelijk ![]()
|
de mensen om mij heen, en mezelf
van theater: julia robberts (dunno why, ze kan goed spelen) angela schijf. silvia millekamp (vrolijkheid zelfe) henk votel (hij leerde me niet mezelf te zijn op het theater) enne ik ben zijn naam kwijt maar zijn rol niet ace ventura.. ... carey jim? ja zoiets jim carey ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een lekker ding echt wel!! ;-)) Maar bewonderen gaat voor mij wat te ver. Ik bewonder Socrates, Gallileo Gallilei, Einstein....tja, mensen die gewoon iets bereikt hebben....zelfs daar waar ze achter stonden voor dood zouden willen gaan.(zoals Socrates.) Groetjes Ben(die eigenlijk zoveel mensen wel iets bijzonders heeft vinden doen...Moeder Theresa, Edward Witten etc. :-))
||
![]() |
Citaat:
bewonder ook nog wel anderen,Wim Sonneveld en Edith Piaf bijvoorbeeld, helaas alle twee al een tijdje overleden. en Chris Lomme bewonder ik ook zeg...
|
![]() |
Ik bewonder dildo's omdat ze altijd de anus ingaan, en daar kan het flink tochten. Ze kunnen het smerige werk opknappen en ze doen het toch.
Leve de dildo's!!
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
Muziek |
Welke zanger/zangeres vind je nou echt te gek? Verolo | 17 | 22-02-2013 00:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!) hhendrikxx | 57 | 26-03-2005 14:20 | |
De Kantine |
Wie bewonder je het meest? Knutselsmurfie | 125 | 12-02-2004 10:55 | |
Psychologie |
Omgang mensen met minderwaardigheidscomplex Miracle | 17 | 19-03-2003 21:18 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |