Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2001, 16:45
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Film/tv/theater/musical/dans... Tell me!
Oud 06-07-2001, 16:57
Tampert
Tampert is offline
mezelf!!

Eehm... Daar vraag je me wat. Ik bewonder niet echt iemand op het moment. Er zijn wel een aantal types, maar écht bewonderen... nee.
Oud 06-07-2001, 19:44
Ingemar
Ingemar is offline
Herman van Veen!
Een beetje raar misschien, maar ik vind het een geweldige man/ artiest. Hij kan onwijs goed muziek maken en goed zingen. Hij heeft mooie liedjes geschreven en gezongen en hij heeft leuke humor. Bovendien vind ik het een sympathieke man. Hij komt heel aardig over.
Toneel kan hij ook goed, leuke gezichtsuitdrukkingen. Hij kan dus van alles, maar blijft er nuchter onder, vind ik.
Oud 07-07-2001, 07:04
Piccola
Piccola is offline
Uuh zou het zo niet weten...
Ik denk Robin Williams!
Oud 07-07-2001, 07:10
Piccola
Piccola is offline
Ik weet het!
Julia Roberts! Gewoon een geweldige vrouw!
Oud 07-07-2001, 08:54
?
? is offline
me zelf
Oud 07-07-2001, 10:04
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Hey, ik kan natuurlijk ook zélf eens antwoord geven...
Ik bewonder Carine Crutzen (Wij Alexander, Oud Geld). Als ik ooit zoals zij zou kunnen spelen, dan heb ik toch wel mn doel bereikt, denk ik.
Oud 07-07-2001, 11:44
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Pfhhh vind ik een moeilijke vraag. Ik kijk ook niet zoveel films en tv dus tja.....ik zou t zo ff niet weten. Een aantal jaren terug vond ik dat jonge meisje uit Party of Five heel goed...
Oud 07-07-2001, 12:14
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
...Ik kijk ook niet zoveel films en tv dus tja...

Neeeeeej, dat bedoel ik niet... Ik bedoel eigenlijk alles dat met 'performen' te maken heeft.
Oud 07-07-2001, 13:29
rieneke
rieneke is offline
nick carter! zeker weten echt wel
Oud 07-07-2001, 13:57
Winner
Winner is offline
jou!

(lief he)
Oud 07-07-2001, 14:03
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Citaat:
Winner schreef:
jou!

(lief he)

(komt er natuurlijk: neeeeeee mad, dat was niet voor jou... kan me nix schelen! )
Oud 08-07-2001, 00:17
BlueSunshine
BlueSunshine is offline
Ehmm...heb je ff een uurtje? ;-) Timo Bakker, Benno Hoogveld, Rolf van Rijsbergen, Björn van der Auwera, Stanley Burleson, Antonie Kamerling, Robbert Besselaar, Doris Baaten, Annette Nijders...en nu ben ik er vast nog een heleboel vergeten, dus bij deze alvast de excuses...!
Oud 08-07-2001, 10:12
Heelduh
Heelduh is offline
Thomas Acda en Viggo Waas, die kunnen gewoon alles: prachtig zingen, toneel spelen, en ze zijn supergrappig/adrem...
(en Viggo is ook nog eens onwijs knap, maar dat vind ik eigenlijk geen criterium om iemand om te bewonderen)
Oud 08-07-2001, 10:40
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
ally mcbeal schreef:

Neeeeeej, dat bedoel ik niet... Ik bedoel eigenlijk alles dat met 'performen' te maken heeft.

Ja OK, maar dan weet ik het nog niet......als ne iets te binnen schiet laat ik het wel ff weten.....
Oud 08-07-2001, 13:11
blue_angel
blue_angel is offline
britney spears

nu zullen jullie ongetwijfelt gaan lachen ofzo

maar ik vind het zo knap wat ze bereikt heeft in haar leven toen ze 4 jaar was begon ze er al alles aan te doen om de top te bereiken ze heeft er zoveel voor over gehad en ze is het nog gelukt ook haar ouders hebben haar ontzettend gesteund en haar familie het hele dorp waar ze woonde
nou als je dat boek heart te heart leest van haar en haar moeder wow dat is echt mooi

haar hele levens verhaal staat erin ik denk dat je dan op een hele andere manier naar britney kijkt en over haar denkt zoals vele haters dat doen die kijken alleen naar haar buitenkant zoals die sexy kleding enzo en dat ze er als een slet uitziet enz

xuzzies yfke
Oud 10-07-2001, 16:33
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Citaat:
blue_angel schreef:
britney spears

nu zullen jullie ongetwijfelt gaan lachen ofzo

maar ik vind het zo knap wat ze bereikt heeft in haar leven toen ze 4 jaar was begon ze er al alles aan te doen om de top te bereiken ze heeft er zoveel voor over gehad en ze is het nog gelukt ook haar ouders hebben haar ontzettend gesteund en haar familie het hele dorp waar ze woonde
nou als je dat boek heart te heart leest van haar en haar moeder wow dat is echt mooi

haar hele levens verhaal staat erin ik denk dat je dan op een hele andere manier naar britney kijkt en over haar denkt zoals vele haters dat doen die kijken alleen naar haar buitenkant zoals die sexy kleding enzo en dat ze er als een slet uitziet enz

xuzzies yfke
Ik denk eerlijk gezegd dat dat met elke biografie is, ik heb pas een boek over Oprah Winfrey gelezen, en dan kijk je ook op een andere manier tegen iemand aan.
Ik vind het idd wel knap dat ze er zo voor is gegaan, maar ik denk dat je er toch wel rekening mee moet houden dat ze heel erg door dr moeder is gepusht... Tenminste, dat denk ik hoor.

Oud 10-07-2001, 18:18
blue_angel
blue_angel is offline
hmm ik weet het niet haar moeder is heel vriendelijk ik weet dat via mail vriendinnen die haar hebben ontmoet dat ze aardig is in het boek zegt ze niet dat ze haar gepusht heeft
maarja ik weet dat natuurlijk niet zeker het kan natuurlijk wel zo zijn in ieder geval is het nog altijd knap wat ze heeft bereikt vind ik

maar britney zegt in het boek zelf van ik deed niks tegen me zin toen ze op een musicail school zat wou ze na 2 jaar naar huis en ze gingen ook naar huis en verhuisde haar moeder zij altijd van als jij jhet niet meer wil zeg je het maar en dan stoppen we ermee maar britney wou het zelf ze zong en danste al toen ze net kon lopen ik denk dan niet dat ze gepusht is want toen ze klein was wou ze zelf op dansen en die dingen

xuzzies
Oud 09-10-2001, 15:15
Rain down on me
Rain down on me is offline
Mn Moeder..zeker weten!!
Oud 09-10-2001, 15:34
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Oja, Oprah Winfrey wordt hier boven genoemd. Die bewonder ik echt enorm. Haar shows zijn zo positief en inspirerend, zij roelt echt!
Verder.....Leonardo DiCaprio...niet omdat hij een zgn. hunk is, maar omdat het echt een goede acteur is. (vooral in "What's eating Gilbert Grape" en "The Basketball Diaries")
Oud 10-10-2001, 21:06
Deugenietje
Deugenietje is offline
Mireille Leveque, Belgische actrice die echt héél sympathiek is en weet hoe ze moet acteren
Oud 11-10-2001, 00:02
Ringmaster
Ringmaster is offline
Wie bewonder je?

Ik bewonder als eerst mezelf, dan Hans Teeuwen en als derde mijn tweede persoonlijkheid, die altijd, schizofreen als zij is, altijd op de voorgrond wil staan. Maar dat kan niet, want Napoleon en Pamela Anderson gaan gewoon niet samen.

Wie bewonder je?
Ik bewonder als tweede Snterklaas, omdat hij het al zo lang uithoudt zonder dood te gaan en elk jaar maar weer genoeg Airmiles spaart om voor iedereen cadeautjes te kopen en gewoon doorgaat met discrimineren en zwarten in dienst blijft houden.

Wie bewonder je?
Ik bewonder mijn ouders. Die hebben deze rancuneuze recalcitrante jongen gemaakt en het kwakje niet op de kachel gespoten. Op zich geen kwalijke zaak als je ziet wat voor vruchten het afwerpt momenteel.

Wie bewonder je?
Ik bewonder allymcbeal. Voor het openenen van deze topic. Wat heb je eraan om te weten wie wie bewondert? Wat leer je ervan? Voor jou klaarblijkelijk is het een leerproces. Who's hot, who's not?
Oud 27-10-2001, 13:30
Aurora
Aurora is offline
Vera Mann!!

Ze is coolie, kan onwijs mooi zingen, goed acteren..lalala...maar nu weet ik nog steeds niet of ze een officiele website o.i.d. heeft?? (zie http://forum.scholieren.com/Forum14/HTML/000208.html), ik kan hem niet vinden namelijk
Oud 27-10-2001, 20:34
heavinly
heavinly is offline
Kaite Holmes
Absoluut Katie Holmes.. vraag me niet waarom.. maar het is gewoon zo.. ik ben zo ontzettend fan van haar. Verder bewonder ik iedereen die in musicals speelt omdat ik dat ook wil
Oud 28-10-2001, 10:45
klein gek geitje
klein gek geitje is offline
de mensen om mij heen, en mezelf
van theater:
julia robberts (dunno why, ze kan goed spelen)
angela schijf.
silvia millekamp (vrolijkheid zelfe)
henk votel (hij leerde me niet mezelf te zijn op het theater)

enne ik ben zijn naam kwijt maar zijn rol niet
ace ventura..
... carey
jim?
ja zoiets
jim carey
Oud 28-10-2001, 11:31
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
rieneke schreef:
nick carter! zeker weten echt wel

Een lekker ding echt wel!! ;-))

Maar bewonderen gaat voor mij wat te ver.

Ik bewonder Socrates, Gallileo Gallilei, Einstein....tja, mensen die gewoon iets bereikt hebben....zelfs daar waar ze achter stonden voor dood zouden willen gaan.(zoals Socrates.)

Groetjes
Ben(die eigenlijk zoveel mensen wel iets bijzonders heeft vinden doen...Moeder Theresa, Edward Witten etc. :-))

Oud 28-10-2001, 17:23
sonniveen
sonniveen is offline
Citaat:
Ingemar schreef:
Herman van Veen!
Een beetje raar misschien, maar ik vind het een geweldige man/ artiest. Hij kan onwijs goed muziek maken en goed zingen. Hij heeft mooie liedjes geschreven en gezongen en hij heeft leuke humor. Bovendien vind ik het een sympathieke man. Hij komt heel aardig over.
Toneel kan hij ook goed, leuke gezichtsuitdrukkingen. Hij kan dus van alles, maar blijft er nuchter onder, vind ik.
ben ik helemaal mee eens, formidabel gewoon...

bewonder ook nog wel anderen,Wim Sonneveld en Edith Piaf bijvoorbeeld, helaas alle twee al een tijdje overleden.

en Chris Lomme bewonder ik ook zeg...

Oud 28-10-2001, 18:30
Verwijderd
Ko van Dijk en Mary Dresselhuys.(do i need to say more)
owja en Fedja van Huet.
Ik heb fedja in twee heel verschillende rollen gezien ( 'de grot'-de softie en 'wilde mossels'-de tough guy) en hij speelt het echt super!!!
Oud 29-10-2001, 11:02
Breezer
Breezer is offline
* Hans Teeuwen (gewoon geniaal)
* Bert Visscher (om zn uithoudingsvermogen )
* De Poema's (moooooooie liedjes)
* Annie MG Schmidt (een wonder)
Oud 29-10-2001, 17:04
Ringmaster
Ringmaster is offline
Ik bewonder dildo's omdat ze altijd de anus ingaan, en daar kan het flink tochten. Ze kunnen het smerige werk opknappen en ze doen het toch.

Leve de dildo's!!
Oud 29-10-2001, 19:35
metzondernix
metzondernix is offline
Ik bewonder Richard van Schaijk!
Wie Ries kent, die vindt 'm geweldig.
Oud 01-11-2001, 16:29
metzondernix
metzondernix is offline
En ik bewonder elke pierrot. elke mimespeler. elke acteur/actrice. al zijn ze amateurs. vooral als ze amateurs zijn (ikke )!
ik bewonder iemand die een elfjesbeeld kan maken. want dat ik moeilijk hoor!
Oud 26-11-2001, 17:59
metzondernix
metzondernix is offline
Ik bewonder... De mense van de horeca, de dames van de V&D... Iedereen die anderen bedient. Die mensen blijven maar vriendelijK!!
Oud 27-11-2001, 14:51
Gera
Gera is offline
Harry Jekkers is de enige die me ooit een traan ontfutseld heeft...met een liedje. Als ik íemand bewonder is het hem.
Oud 27-11-2001, 15:36
Bonzi2oo2
Bonzi2oo2 is offline
Muziek, Familie..

Regels voor berichten