Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik krijg nooit knipoogjes van vrouwen, toch niet dat ik me kan herinneren... ![]() Wel lieve glimlachen en dan glimlach ik terug als 'n aap. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben niet evil, ik ben grappig. > Hey, jij! ![]() < Jup. In fact, ik ben op weg naar het COC om daar hot steamin' love makin' te bedrijven met meerdere vrouwen. Zin om mee te gaan? > Hey, jij bent die ene, die enge, die gothic ![]() < Uhuh. Ik snijd binnen nu en een paar minuten m'n polsen door. Ik zou maar aan de kant gaan, anders bloed ik op je. Breezahtuig. Aanpakken die handel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() LooooooooooooooooooooooooL ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: Knipoog is zo veel minder dan leuk oogcontact ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb trouwens juist dat wanneer leeftijdsgenoten het doen dat ik mij er niet ongemakkelijk bij voel. Maar als bijvoorbeeld de baas van mijn stage ofzo het doet dat ik er gelijk zo'n vies gevoel bij krijg (ongemakkelijk) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Als een jongen (die ik ken) mij een knipoog geeft knipoog en lach ik vriendelijk terug. Als iemand die ik niet ken het doet lach ik alleen maar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: Ik zou een of ander spel meespelen
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (maakte dat knipoogje jou ook zo nerveus? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ontopic: Ik krijg alleen knipogen van vieze enge veel te oude mannen. Dus ik hecht er nooit waarde aan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder, zoals ik ookal gezegd heb, toen jij in groep 8/ 1e klas zat kon je je hiermee bezig houden, ik was alleen met mijn vader met een hersentumor die zou overlijden bezig. En ja ik had me toen ook liever met dingen bezig gehouden waarmee jij je bezig hield in groep 8. Pfft dus bespaar me je commentaar. En waarom die stomme rolleyes erachter, of was je opmerking sarcastisch bedoeld soms ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Knip oog is liefde!, al zie je wel vaak, dat veel mensen al gauw een knip oog geven, als ze dat tegen mij doen krijgen ze een glimlach terug.
||
Citaat:
![]() ![]() (slappe inkoppertjes zijn niet grappig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Surrogaat knipoog Verwijderd | 28 | 12-12-2006 00:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Buurmeisje Little Phoebe | 53 | 06-09-2006 12:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
door hebben dat je versierd oid wordt? anonieme_teddybeer | 64 | 05-12-2003 15:55 |