Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2005, 20:46
Verwijderd
Haha ik weet dat het een beetje kinderachtig is, maar toch...

Ik was vandaag een beetje aan het grappen met een jongen uit mijn groep (''klas") op school. Op een gegeven moment waren we weer beetje serieus geeft ie mij ineens een knipoog. Ik wist echt niet hoe ik hier op moest reageren, heb hem daarna maar beetje genegeerd, iig had ik geen zin meer om met hem te lachen. Heeft het helemaal niks te beteken hoor, maar toch ik vind het echt raar van mezelf dat ik me zo ongemakkelijk erbij voelde. Ik voelde me echt een puber die voor het eerst in aanraking kwam met een jongen ofzo...
Ik krijg wel eens vaker knipogen (niet dat het dagelijks gebeurt, of dat het me echt boeit), maar dan is het meestal van docenten, of van de conducteur in de trein ofzo Iig van oudere mensen. Maar waarom voelde ik me nu zo ongemakkelijk? *pfft*
Hoe reageer jij als zoiets gebeurt? Hecht je er geen waarden aan (ik eigenlijk dus ook niet, maar toch kon ik daarna niet helemaal normaal doen), of vind je het spannend, ''uitdagend''?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2005, 20:52
Dotcom
Dotcom is offline
Omdat jij er wat van voelt, denk ik dat jij die jongen onbewust of bewust heel leuk vindt. Dat je je aangetrokken voelt.

Want zoals je al zegt, als oudere mensen (onaantrekkelijk) dit doen, dan voel je er niks bij.

Dus ik zou als ik jou was wat toenadering tot die jongen zoeken, want het feit dat je met hem kunt lachen en wat voelt van een knipoog is een goed teken.

Succes!
Oud 18-01-2005, 20:54
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
scheelt er net aan van wie het is!
Oud 18-01-2005, 20:58
Verwijderd
huh, een knipoog is toch helemaal niks? dat er een betekenis aan zit is toch alleen in films enzo?

Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 20:59
Roxjuh
Roxjuh is offline
@TS: I Love your avatar Super!

ontopic: Heb ik ook, ook met een jongen uit mijn klas (heb er maar 2 ) Maar die knipoogt echt als een homo.. Dus echt serieus neem ik het niet

Als een ander knipoogt, nouw, alst een leuke jongen is -> , maar hij zal maar eerst tot actie moeten overgaan, wil hij mij 'inpalmen'..
Oud 18-01-2005, 21:09
Nuck
Nuck is offline
Ik knipoog terug (nou ja meestal dan ).
Oud 19-01-2005, 01:26
Verwijderd
Boeiend, ik knipoog ook random naar lui. Dat moet je 's doen tegen een horde breezahs, ze raken d'r panisch van.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 01:46
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2005 @ 02:26 :
Boeiend, ik knipoog ook random naar lui. Dat moet je 's doen tegen een horde breezahs, ze raken d'r panisch van.
Evil Masj!

Ik krijg nooit knipoogjes van vrouwen, toch niet dat ik me kan herinneren...
Wel lieve glimlachen en dan glimlach ik terug als 'n aap.
Oud 19-01-2005, 02:25
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 19-01-2005 @ 02:46 :
Evil Masj!

Ik krijg nooit knipoogjes van vrouwen, toch niet dat ik me kan herinneren...
Wel lieve glimlachen en dan glimlach ik terug als 'n aap.
Ik kan je linken aan iemand die een apen-verslaving heeft? Maar ze is wel gristen. (a)

En ik ben niet evil, ik ben grappig.

> Hey, jij! Ze zeggen van jou dat je lesbisch bent, klopt dat?
< Jup. In fact, ik ben op weg naar het COC om daar hot steamin' love makin' te bedrijven met meerdere vrouwen. Zin om mee te gaan?

> Hey, jij bent die ene, die enge, die gothic Is het waar dat je zelfmoord wil plegen?
< Uhuh. Ik snijd binnen nu en een paar minuten m'n polsen door. Ik zou maar aan de kant gaan, anders bloed ik op je.

Breezahtuig. Aanpakken die handel
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 02:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2005 @ 03:25 :
Ik kan je linken aan iemand die een apen-verslaving heeft? Maar ze is wel gristen. (a)

< Jup. In fact, ik ben op weg naar het COC om daar hot steamin' love makin' te bedrijven met meerdere vrouwen. Zin om mee te gaan?

> Hey, jij bent die ene, die enge, die gothic Is het waar dat je zelfmoord wil plegen?
< Uhuh. Ik snijd binnen nu en een paar minuten m'n polsen door. Ik zou maar aan de kant gaan, anders bloed ik op je.

Hardcore of medium? Medium I can handle.

LooooooooooooooooooooooooL
Oud 19-01-2005, 02:43
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 19-01-2005 @ 03:34 :
Hardcore of medium? Medium I can handle.

LooooooooooooooooooooooooL
Hardcore^666.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 02:47
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2005 @ 03:43 :
Hardcore^666.
Laat maar hangen dan, ik wil 'n vrij braaf meisje, maar ook weer niet té.
Oud 19-01-2005, 07:53
Phlox
Phlox is offline
Ik word er ook altijd heel verlegen van
Maar ja, een knipoog kan zoveel betekenen. Kan er nu niet uithalen wat hij er precies mee bedoeld
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 12:13
WolterB
WolterB is offline
Ligt er aan na wat voor soort opmerking het komt en hoe het gesprek toen liep
Oud 19-01-2005, 12:34
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

Breezahtuig. Aanpakken die handel [/size]
nee joh, je kunt altijd lol met die gasten beleven, en als je eenmaal met ze aan de praat bent(als ik dus al heel dronken ben en het me niet zoveel uitmaakt met wie of wat ik praat ) trakteren ze me zelfs omdat ze toch denken dat ik een armetierige sloeber ben

ontopic: Knipoog is zo veel minder dan leuk oogcontact
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 15:29
bracelance
bracelance is offline
als je je druk maakt over knipogen dan stort over 2 jaar echt je wereld in.
Oud 19-01-2005, 15:32
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 18-01-2005 @ 21:54 :
scheelt er net aan van wie het is!
Inderdaad.
Maar ik heb trouwens juist dat wanneer leeftijdsgenoten het doen dat ik mij er niet ongemakkelijk bij voel.
Maar als bijvoorbeeld de baas van mijn stage ofzo het doet dat ik er gelijk zo'n vies gevoel bij krijg (ongemakkelijk)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 15:42
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 18-01-2005 @ 21:46 :

Ik was vandaag een beetje aan het grappen met een jongen uit mijn groep (''klas") op school. Op een gegeven moment waren we weer beetje serieus geeft ie mij ineens een knipoog. Ik wist echt niet hoe ik hier op moest reageren, heb hem daarna maar beetje genegeerd, iig had ik geen zin meer om met hem te lachen. Heeft het helemaal niks te beteken hoor, maar toch ik vind het echt raar van mezelf dat ik me zo ongemakkelijk erbij voelde. Ik voelde me echt een puber die voor het eerst in aanraking kwam met een jongen ofzo...
Ik krijg wel eens vaker knipogen (niet dat het dagelijks gebeurt, of dat het me echt boeit), maar dan is het meestal van docenten, of van de conducteur in de trein ofzo Iig van oudere mensen. Maar waarom voelde ik me nu zo ongemakkelijk? *pfft*
Hoe reageer jij als zoiets gebeurt? Hecht je er geen waarden aan (ik eigenlijk dus ook niet, maar toch kon ik daarna niet helemaal normaal doen), of vind je het spannend, ''uitdagend''?
Jezus, je doet net alsof 'ie je drie keer de liefde betuigd heeft. Het is maar een knipoog. Als een ouder iemand het doet geef je er niets om, maar bij iemand van je eigen leeftijd wel. Je lijkt inderdaad wel een puber.

OT:
Als een jongen (die ik ken) mij een knipoog geeft knipoog en lach ik vriendelijk terug. Als iemand die ik niet ken het doet lach ik alleen maar.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 15:47
filia dei
filia dei is offline
Een jongen die knipoogt altijd heel overdreven, en dan gaan we steeds verder van die gebaartjes maken, zwoel langs je lippen likken, op je vinger zuigen, etc... steeds verderr...t 'is een soort spelletje geworden, wie 't verst durft te gaan.

Als 'gewone' jongens als begroeting ofzo knipogen, knipoog ik gewoon terug.
Oud 19-01-2005, 17:08
Verwijderd
Sjonge, waarom moeten sommige mensen nou zo stom antwoorden. Ik heb in mijn eerste post al gezegd dat het nergens op slaat, dat het kinderachtig is... Dus tsjaa ik weet het het is stom, maar dat toch niks aan mijn gevoel/ de ongemakkelijkheid wat ik op dat moment kreeg.

Natuurlijk maak ik me er niet druk over, maar gewoon meer het was nogal raar hoe dat toen ging, en zeer ongemakkelijk...

@ bracelance: En pfft mijn wereld stort over 2 jaar in kom op doe niet zo flauw zeg... Het enige moment in mijn leven dat mijn wereld in stortte was toen mijn vader overleed. Toen ik 13 was kon ik me niet druk maken over knipogen, omdat ik me toen moest bezig houden met mijn zieke, opgegeven vader. Dus gun me dit ...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 18:04
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 19-01-2005 @ 18:08 :

@ bracelance: En pfft mijn wereld stort over 2 jaar in kom op doe niet zo flauw zeg... Het enige moment in mijn leven dat mijn wereld in stortte was toen mijn vader overleed. Toen ik 13 was kon ik me niet druk maken over knipogen, omdat ik me toen moest bezig houden met mijn zieke, opgegeven vader. Dus gun me dit ...
oh sorry
Oud 19-01-2005, 18:07
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 19-01-2005 @ 13:34 :
nee joh, je kunt altijd lol met die gasten beleven, en als je eenmaal met ze aan de praat bent(als ik dus al heel dronken ben en het me niet zoveel uitmaakt met wie of wat ik praat ) trakteren ze me zelfs omdat ze toch denken dat ik een armetierige sloeber ben

ontopic: Knipoog is zo veel minder dan leuk oogcontact
Ja, maar als je zat bent is iedereen ineens gezellig, dus wat dat betreft
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 19:15
Multilot
Multilot is offline
Citaat:

Omg... Beetje jammer dit...

ontopic: Ik zou een of ander spel meespelen
Oud 19-01-2005, 19:20
Verwijderd
knipogen is wel een beetje fout, er zijn toch wel subtielere manieren op iemand te laten merken dat je hem of haar leuk vindt? ik knap af op mannen die knipogen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 19:43
Verwijderd
Tsjaa ik was sowieso al duidelijk van mening dat die jongen niet mijn type is. Daarnaast heb ik een vriendje, en dus totaal geen interesse in andere jongens.

Eigenlijk normaal als iemand me een knipoog geeft, zeker als ik die jongen goed ken, dan doet dat me echt niks, ik lach dan altijd terug. Maar deze keer ik weet niet wat het was. Het was gewoon ongemakkelijk. We hadden eerst met nog wat mensen lopen grappen over seks, en daarna kwam dit ineens, beetje apart moment om het zo maar te noemen. Het was niet tijdens uitgaan, we hadden geen alchohol op, het was gewoon normaal, uit het niets...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2005, 19:49
ZerO
ZerO is offline
zzzz het is maar een knipoog, maar wie weet wil hij je nemen
Oud 23-01-2005, 18:01
sinaasappeltje>
sinaasappeltje> is offline
ik had dus precies t zelfde :_)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:57
Landslide
Landslide is offline
Er zat gewoon iets in zijn oog.
Oud 23-01-2005, 19:00
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2005 @ 19:07 :
Ja, maar als je zat bent is iedereen ineens gezellig, dus wat dat betreft
wat is zat zijn toch leuk

(maakte dat knipoogje jou ook zo nerveus? )
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:29
Philemon
Philemon is offline
Ik lach altijd maar gewoon terug..
En dan nog een vraagje: Hebben jullie ook van die 'leuke' leraren op school die denken populair te zijn door naar leerlingen te knipogen? Gek word ik ervan..
Oud 24-01-2005, 11:07
Verwijderd
Ik geloof niet echt dat er een bepaalde betekenis achter zit.

Tijdens een presentatie geef ik wel eens een knipoog naar een groepsgenoot om te laten merken dat hij/zij het goed doet.

Ik blijk ze vaak te geven als ik weg ga, zowel bij jongens als bij meisjes. Dus ik bedoel er niets mee. Maar bij mijn opleiding en in mijn dagelijks leven is het belangrijk dat mensen een goede indruk van je hebben.

Opleiding spw en in het dagelijks leven geef ik veel voorlichtingen en werk ik met mensen in de zorg. Verder help ik vaak mee op opendagen en dan is een eerste indruk belangrijk.

Maar op de een of andere manier geef ik een knipoog en het schijnt dat mensen dat aangenaam vinden als een gesprek eindigt.. Ik heb het mezelf ooit eens aangeleerd voor een opdracht om te kijken of er verschil is tussen wel een knipoog en geen knipoog, maar blijkbaar doe ik het nu bijna altijd
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 11:14
Verwijderd
Mannen, vrouwen... mensen bewerken je ook als ze niets van je willen.
Dus een knipoog hoeft niks te betekenen, kan net zo hard spel zijn. Vandaar ik er mezelf maar aangenomen dat er nooit wat achter zit, mits er andere dingen bij komen kijken

Gewoon een knipoog terug.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 12:18
Verwijderd
Citaat:

Hahahaha <3 Binnenkort ga ik beginnen met hoofstuk 1 van the big friendly giant in te spreken.
En ontopic: Ik krijg alleen knipogen van vieze enge veel te oude mannen. Dus ik hecht er nooit waarde aan.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 13:15
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 18-01-2005 @ 21:46 :

Ik was vandaag een beetje aan het grappen met een jongen uit mijn groep (''klas") op school.
echt een topic met een groep 8/1e klas niveau
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 14:03
lukas15
lukas15 is offline
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 14:17
Iduna
Iduna is offline
Als er iemand naar me knipoogt, glimlach ik. Het ligt er wel een beetje aan wie het is en de gehele context. Maar over het algemeen gaat t zo.
Ik knipoog weleens als ik lach, maar daar bedoel ik dan weer niks mee.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 22:16
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 24-01-2005 @ 14:15 :
echt een topic met een groep 8/1e klas niveau
Jaja, gelukkig was die opmerking nog niet geweest. Weet je wat pas erg zou zijn, als ik dit serieus zou schrijven, zonder erbij te zeggen dat het kinderachtig is...

En verder, zoals ik ookal gezegd heb, toen jij in groep 8/ 1e klas zat kon je je hiermee bezig houden, ik was alleen met mijn vader met een hersentumor die zou overlijden bezig.
En ja ik had me toen ook liever met dingen bezig gehouden waarmee jij je bezig hield in groep 8. Pfft dus bespaar me je commentaar.

En waarom die stomme rolleyes erachter, of was je opmerking sarcastisch bedoeld soms
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 22:18
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 24-01-2005 @ 23:16 :
Jaja, gelukkig was die opmerking nog niet geweest. Weet je wat pas erg zou zijn, als ik dit serieus zou schrijven, zonder erbij te zeggen dat het kinderachtig is...

En verder, zoals ik ookal gezegd heb, toen jij in groep 8/ 1e klas zat kon je je hiermee bezig houden, ik was alleen met mijn vader met een hersentumor die zou overlijden bezig.
En ja ik had me toen ook liever met dingen bezig gehouden waarmee jij je bezig hield in groep 8. Pfft dus bespaar me je commentaar.

En waarom die stomme rolleyes erachter, of was je opmerking sarcastisch bedoeld soms
Je moet je niet zo veel van die dingen aantrekken. Beetje nutteloos.

Knip oog is liefde!, al zie je wel vaak, dat veel mensen al gauw een knip oog geven, als ze dat tegen mij doen krijgen ze een glimlach terug.
Oud 24-01-2005, 22:22
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
bertbart schreef op 19-01-2005 @ 20:20 :
knipogen is wel een beetje fout, er zijn toch wel subtielere manieren op iemand te laten merken dat je hem of haar leuk vindt? ik knap af op mannen die knipogen
Mooi, ik ga voortaan knipogen...Zekerheid dat er geen homo's achter me aankomen

(slappe inkoppertjes zijn niet grappig )
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 22:28
Verwijderd
Ik kreeg laatst een knipoog van een hond, ik voelde me echt gevleid.

maar even serieus.. een knipoog krijgen is altijd leuk, je voelt je gewaardeerd enzo, maar er zitten zoveel verschillende betekenissen achter.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 19-01-2005 @ 20:15 :
Omg... Beetje jammer dit...

ontopic: Ik zou een of ander spel meespelen
offtopic: schnappi!!!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 10:24
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 25-01-2005 @ 10:54 :
offtopic: schnappi!!!
Echt Offtopic: Damn, da's vreemd, m'n zusje is echt 20
Oud 25-01-2005, 10:32
deringmeester
deringmeester is offline
kninogen is fun!
Je moest eens weten hoe een vent van 45 kijkt als ik knipoog!
maar ik doe het niet om mensen te versieren ofzo, eerder om mensen vreemd te laten kijken.
Oud 25-01-2005, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 25-01-2005 @ 11:24 :
Echt Offtopic: Damn, da's vreemd, m'n zusje is echt 20
ja, vreemd hé ik mis die 'tien' wel een beetje... niet dat ik het erg vind om twintig te zijn! twintig is ook cool! maar ik mis die tien eerder... 'linguïstisch'
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 24-01-2005 @ 23:22 :
Mooi, ik ga voortaan knipogen...Zekerheid dat er geen homo's achter me aankomen

(slappe inkoppertjes zijn niet grappig )
ga jij maar lekker knipogen naar homo's... veel plezier
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 11:30
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 24-01-2005 @ 23:16 :

sjeeeez, je bent een grote meid.. stel je niet zo aan.. het was maar een héél klein flauw kinderachtig grapje
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:25
saturday
saturday is offline
Ik vind knipogen altijd zo dom.
Ik knipoog nooit.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 17:05
MB
MB is offline
ik knipoog ook weleens, vaak als ik een grappige opmerking maak ofzo, om duidelijk te maken dat het iig niet serieus is. Of gewoon als ik oogcontact heb met iemand die ik ken, het betekent helemaal niks...
Oud 25-01-2005, 18:50
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
bertbart schreef op 25-01-2005 @ 12:13 :
ga jij maar lekker knipogen naar homo's... veel plezier
Ik was la bang dat er meer uitleg nodig was
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 19:07
Sprinkle
Sprinkle is offline
Ik zou me er niet teveel van aantrekken, knipoog zelf ook en bedoel het meestal gewoon vriendelijk
Knipogen kan ook een subtiele manier zijn om iemand te laten merken dat je hem/haar leuk vindt.
Het is ook de manier waarop het gedaan word natuurlijk
Reageren

Regels voor berichten