![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind roken dom, daar niet van, maar ik vind het ook nogal kinderachtig om er constant over te gaan zemelen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar er zijn inderdaad mensen die het doordraven. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Weer een weekend naar de haaien.. ![]() ![]() Edit: En jij dan? ![]()
Laatst gewijzigd op 16-01-2005 om 05:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien kan mevrouw Ikkeleerlinge voor de grap eens een BRON aandragen. Dat zou eens fijn zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je stelt dat cellen in je lichaam significant sneller afsterven door de gevolgen van een rookverslaving. In plaats van daarop in te gaan door te antwoorden dat de roker dan zelf moet weten, vroeg ik jou om een bron van je stelling. Ga nou de zaken niet omdraaien.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Goed nieuws uit Schotland
Citaat:
Hopelijk gaat Schotland druk uitoefenen op de rest van het Verenigd Koninkrijk, zodat het hele land rookvrij komt. Met dan Engeland en Italie rookvrij, dan komen we ergens in Europa! Want dit moet gewoon zo snel mogelijk Europees geregeld worden. Wat een onzin dat dat per lidstaat moet! Maar in Bhutan.... Kijk, dit gaat zelfs mij te ver ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 07:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit is NIEUWS! Dit bericht kreeg ik niet onder mijn ogen. Dus ik denk ik post het even in Nieuws & Achtergronden. But don't worry. Ik ga NU slapen (9:37). Uitgaan en feesten is leuk, maar je moet toch eens naar bed he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Grote keten van pubs in Engeland wordt rookvrij
Citaat:
Verder: Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 01:05. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik nu zou zeggen wat op mijn lippen ligt te branden, dan zou ik weer 2 weken worden gebanned. ._.
Maar goed, ik ben geestelijk volwassen, dus doe ik het beleefd: Beste hhendrikxx, heb jij überhaupt wel door dat jij de ENIGE bent die dit goed nieuws vindt? Op die ikkeleerlinge na dan, maar die word toch niet meer serieus genomen. |
![]() |
|
RanC, ik moet je daar toch echt terugfluiten, voor iedereen behalve rokers is dit postief nieuws.
Dat jij het hardste mensen kan afkraken betekent niet dat je gelijk hebt.
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Dat is gek.. we leven nu dus al sinds mensenheugenis in een omgekeerde wereld? Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bekijk het nou eens objectief: roken is vies, goor en ongezond. Is het niet asociaal een ander daarvan mee te laten 'genieten'.... Maar blijf vooral roken als je dat zo graag wilt. Dat is jou keuze. Ik wil zelf kunnen weten of ik me blootstel aan kankerverwekkende rook of niet. En daarvoor is het dus noodzakelijk dat ALLE publieke ruimtes rookvrij zijn. En ja: thuis mag je roken! En ja: ik heb geen problemen met rookruimtes in cafe (mits afgesloten) En ja: het verkeer is ook vies En ja: ook drank levert problemen op Maar we hebben het hier over ROKEN. Een vieze, gore gewoonte. Wil je verkeer aanpakken? DOEN! Alcoholmisbruik terugdringen: I will support you! Maar deze gaat over roken! |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Zo links kan zelfs Gauloises niet zijn... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En wat is er nou erg aan een avondje niet roken of af en toe eventjes naar een rookruimte lopen? |
![]() |
||
Citaat:
Geef eens antwoord op mijn inhoudelijke post. Punt 2: Jij weet hopelijk ook wel dat wat je daarnet zegt eigenlijk geen argument is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |