Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2005, 15:33
Iceracer
Iceracer is offline
Hoe kan ik vet op de buik en de benen wegtrainen?

Ik doe nu twee keer in de week mountainbiken.
op woensdagavond 1,5 uur op het asfalt met redelijk hoge intensiteit en op de zondagmorgen 2,5 uur in een gemiddeld tempo, maar ik krijg het vet er niet vanaf.

Zijn er misschien nog andere manieren om dat te doen(niet op de sportschool want daar ben ik nog te jong voor, duurt nog 1 jaar), of moet ik gewoon vaker fietsen?
__________________
Holland is the place where you can ask the police to light your joint of the street
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2005, 15:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Spieren = hoge intensiteit
Vet weg = lage intensiteit (lage weerstand, zeg maar)
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:54
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
Doe het 's ochtends op de nuchtere maag, zo verbrand je meer vet. Eet direct na het mountainbyken wel wat.
Verder op je voeding letten: Brinta, brood, magere kwark, kip, absoluut geen chips, koek, snoep.
Meerdere keren eten per dag(5 tot 10 keer): je grote maaltijden verspreiden over kleine porties de hele dag door.
Net zoveel eten dat je nog lekker in je vel zit, je moet niet drastisch weinig gaan eten, want als je daar dan mee stopt zitten de kilo's er zo weer aan.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:56
Verwijderd
Je kan er ook stacker 4 pillen bij nemen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 11:48
Monster
Monster is offline
Je kunt ook intensief gaan trainen op de sportschool, zet je vet om in spieren.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 13:58
Verwijderd
Waarom mag je niet naar de sportschool dan? Ik doe dat ook gewoon
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 14:31
NG
Avatar van NG
NG is offline
Lijkt het je niets om eens te gaan hardlopen? Er zijn op internet een hoop loopschema's voor beginners te vinden waar je mee uit de voeten zou kunnen. Wat ik er van weet is dat je van lopen meer vet kwijt raakt dan fietsen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 14:39
hi
hi is offline
heeft hard lopen nu ook zin om vet weg te trainen op je buik? Of moet je dan tegelijkertijd dat vet omzetten in spieren?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 14:55
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
heb ik toch nog wat aan mn studie.

Je moet tussen de 40% en 70% van je maximum trainen 1 uur om de dag
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 21:42
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
gewoon geen vette troep eten.. dan komt t wel goed
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 21:26
Verwijderd
BarbapapaX studeert er blijkbaar voor...

als je dan ook die 40 tot 70 procent van je maximum wil weten, hartslagmeter? Miss een beetje duur, maar je ziet wel wat je inspanning ongeveer is.

( ik kan dat ding alleen ook nog niet goed aflezen, moet je daar weer hulp bij zoeken... )
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 16:15
Verwijderd
Citaat:
hi schreef op 09-01-2005 @ 15:39 :
heeft hard lopen nu ook zin om vet weg te trainen op je buik? Of moet je dan tegelijkertijd dat vet omzetten in spieren?
Vet hoopt zich in eerste op in je buik, als je gaat hardlopen en dus callorieen gaat verbrand slinkt je buik het snelst. Let wel dat als je bv graag een wasbordje wil is het verstandig om eerst het vet eraf te zweten zodat je spieren beter zichtbaar worden. Daarna of gelijktijdig situps doen...

Maar goed @ topic starter, het belangrijkste is constant op je voeding letten. Eet veel zuivel met granen, vezelrijk bruin brood met bv halva-jam, veel fruit en tussendoor een musli reep of sultana ofzo. Maar zo min mogelijk tot geen snacks zoals een mars, zit zeer veel vet in en bepaalde zoetstoffen die nog veel giftiger zijn dan suiker. Wat snacken kan bijna niemand weerstaan en dat is ook niet nodig, maar denk gewoon goed na als je iets pakt, oh dat is al m'n 4e koekje...

Komt wel goed toch
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 18:03
LiqqY
LiqqY is offline
Citaat:
Iceracer schreef op 05-01-2005 @ 16:33 :
Hoe kan ik vet op de buik en de benen wegtrainen?

Ik doe nu twee keer in de week mountainbiken.
op woensdagavond 1,5 uur op het asfalt met redelijk hoge intensiteit en op de zondagmorgen 2,5 uur in een gemiddeld tempo, maar ik krijg het vet er niet vanaf.

Zijn er misschien nog andere manieren om dat te doen(niet op de sportschool want daar ben ik nog te jong voor, duurt nog 1 jaar), of moet ik gewoon vaker fietsen?
Brian je mag wel sporten, ik zat zelf met 15 jaar al op de sportschool dus
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 19:23
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
Ave schreef op 09-01-2005 @ 14:58 :
Waarom mag je niet naar de sportschool dan? Ik doe dat ook gewoon
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 22:14
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
Citaat:
Monster schreef op 07-01-2005 @ 12:48 :
Je kunt ook intensief gaan trainen op de sportschool, zet je vet om in spieren.
wow, dat klinkt interresant leg uit!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 22:42
hardhitter
hardhitter is offline
Dude.. tuurlijk mag je naar de sportschool. probleem wat de mensen maken die het je verbieden is dat ze bang zij dat je teveel aan de gewichten gaat hangen waardoor je minder zou groeien (in de lengte that is, niet in de breedte ).

zolang je genoeg (gezond) eet is er geen probleem, en kan je ook gewoon met gewichten trainen. omdat je dan extra voedingsstoffen binnen krijgt waardoor je dus gewoon doorgroeid.
heb je geen zin om extra te eten ga dan bijvoorbeeld alleen cardio-en (van die fiets, hardloop en weet ik veel machines).
een uur verschillende machines gebruiken lijkt mij afwisselender en makkelijker vol te houden dan een uur hardlopen ofzo.

succes, en ow... het beste is gewoon een sport te kiezen die je superleuk vind (voor mijn part hockey) en lid worden van een club. sporten is op de lange termijn gewoon het makkelijkst vol te houden met iets wat je echt leuk vind!

later
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 09:58
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 25-01-2005 @ 23:42 :
Dude.. tuurlijk mag je naar de sportschool. probleem wat de mensen maken die het je verbieden is dat ze bang zij dat je teveel aan de gewichten gaat hangen waardoor je minder zou groeien (in de lengte that is, niet in de breedte ).

zolang je genoeg (gezond) eet is er geen probleem, en kan je ook gewoon met gewichten trainen. omdat je dan extra voedingsstoffen binnen krijgt waardoor je dus gewoon doorgroeid.
heb je geen zin om extra te eten ga dan bijvoorbeeld alleen cardio-en (van die fiets, hardloop en weet ik veel machines).
een uur verschillende machines gebruiken lijkt mij afwisselender en makkelijker vol te houden dan een uur hardlopen ofzo.

succes, en ow... het beste is gewoon een sport te kiezen die je superleuk vind (voor mijn part hockey) en lid worden van een club. sporten is op de lange termijn gewoon het makkelijkst vol te houden met iets wat je echt leuk vind!

later
Ik zit al bij een mountainbikeclub.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 10:11
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hij is 15, waarschijnlijk nog niet uitgegroeid dus is het onverstandig nou te gaan trainen, je groei zal langzaam aan stoppen dus je zal niet al te groot worden naar alle waarschijnlijkheid dan. En krachttraining in de groei lijdt tot foute groei in de botten, wat later flinke klachten kan opleveren.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2005, 11:39
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 26-01-2005 @ 11:11 :
Hij is 15, waarschijnlijk nog niet uitgegroeid dus is het onverstandig nou te gaan trainen, je groei zal langzaam aan stoppen dus je zal niet al te groot worden naar alle waarschijnlijkheid dan. En krachttraining in de groei lijdt tot foute groei in de botten, wat later flinke klachten kan opleveren.
gewoon gezond eten en veel fietsen, dat kan nooit kwaad.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:04
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
ja rond de 70% van je maxi hartslag gaan zitten en dan lekker pielen... zeg maar fietsen in 'praattempo' op deze manier verbrand je vet! wanneer je harder gaat rijden, zal het vet worden omgezet in spieren, maarja daar wordt je dus niet lichter van! maar het wegrainen van vet is wel een kwestie van tijd, dus als je het even niet merkt, moet je gewoon doorgaan!! op den duur zul je vanzelf resultaat zien! en als sporter letten op je voeding is ook belangrijk, laat die vette dingen liggen en eet een sinaasappel of zoiets dergelijks.
zorg wel dat je voldoende vitamines binnenkrijgt en bovenal is het natuurlijk belangrijk dat je plezier blijft houden aan het fietsen!!
succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 19:20
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Stradivarius schreef op 10-01-2005 @ 22:26 :
BarbapapaX studeert er blijkbaar voor...

als je dan ook die 40 tot 70 procent van je maximum wil weten, hartslagmeter? Miss een beetje duur, maar je ziet wel wat je inspanning ongeveer is.

( ik kan dat ding alleen ook nog niet goed aflezen, moet je daar weer hulp bij zoeken... )
Dat was ik ok van plan, en ik weet ook hoe je trainingszones kunt bepalen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 22:08
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Veel fietsen, rennen en steppen in de fitnesszaal!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 17:29
lautie
Avatar van lautie
lautie is offline
Ik zou zeggen ga lekker spinnen ik heb het net twintig minuutjes gedaan als proef, en dat is echt intensief. Lekker op muziek en dan een hunk die de les verzorgt. Volgens mij is dat een van de effectiefste manieren om je vet eraf te trainen...in combinatie met op je eten letten dan.
__________________
I'm not to be trusted, I'm human
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 17:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Spinnen is inderdaad lomp. Zwembaden zweet worden daar na elke sessie afgevoerd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 17:41
lautie
Avatar van lautie
lautie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-02-2005 @ 18:35 :
Spinnen is inderdaad lomp. Zwembaden zweet worden daar na elke sessie afgevoerd
De ramen waren dus ook echt helemaal beslagen
__________________
I'm not to be trusted, I'm human
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid vet op armen weg trainen?
Meertje
19 23-07-2006 17:19
Lichaam & Gezondheid buikspieroefeningen
sansan
54 31-10-2005 19:57
Lichaam & Gezondheid Strakke buik
x-ViXeN-x
21 19-06-2004 08:35
Lichaam & Gezondheid the Abswing werkt niet!
on the rocks
25 27-01-2004 16:42
Lichaam & Gezondheid bovenarmen dunner
SuPaHWoMaN
10 31-07-2003 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.