Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat is mooi? Ieder zn eigen smaak
||
Citaat:
In Mozambique liggen ze dus wel OVERAL over het land. Daar hebben ze namelijk mijnen gelegd (burgeroorlog), waarna er een gigantische overstroming is geweest, zodat niemand nog weet waar die dingen liggen. Je mag daar dus echt alleen op de paadjes die de bewoners zelf (waarschijnlijk met wat ongevallen) hebben gemaakt lopen, en op de grotere wegen natuurlijk (wat daar trouwens gewoon zandwegen zijn, asfalt zie je nauwelijks). Wel redelijk willekeurig dus, en redelijk gevaarlijk. Verder ben ik niet in mijnen-landen geweest, dus ik weet niet hoe het daar is. En er zijn geen landen waar ik niet naartoe zou WILLEN. Er zijn wel een paar landen waar ik misschien niet naartoe kan gaan of waar je niet in komt, maar eigenlijk wil ik overal wel heen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En natuurlijk landen waar het koud is. Kunnen mooie landen zijn, maar op vakantie wil ik mooi weer.
Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 03:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik moet wel zeggen dat ik van de KLM een gratis ticket hier naar toe heb, ik zou niet snel zelf een ticket voor dit land kopen. |
![]() |
||
Citaat:
dan zet ik ook mijn principes aan de kant ![]() ![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4 Verwijderd | 500 | 15-05-2011 01:05 | |
De Kantine |
Zou jij willen emigreren? Severus | 108 | 09-09-2003 20:14 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |