Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Go ask Alice (geschreven door een anoniem iemand) is ook een heel mooi boekje. Wel Engels, maar goed te begrijpen (ik heb em begin 4e gelezen) Gaa ook over een meisje die verslaafd is aan drugs, maar verder weet ik t verhaal niet echt meer. |
![]() |
|
Go ask alice is ook in het nederlands verkrijgbaar, die versie is ook goed, natuurlijk niet zo goed als het origineel, maar dat zijn vertalingen bijna nooit. het heet geloof ik 'het onkruid en de bloem'.
|
Junkies van Melvin Burgess (als ik 't goed heb)
Gaat over een meisje en een jongen die van huis weglopen en gaan zwerven op straat. Ze komen in aanraking met krakers en gaan aan de drugs. Heeeeeel goed boek, aanrader!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het onkruid en de bloem is ook een mooi boek, Parallel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En kan je em gewoon bij de videotheek halen? Lijkt me best mooi om te zien |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(da weet ik hoeveel ik moet zoeken in de bieb ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mwah, opzich wel leuk boek, niet veel bijzonders bedankt allemaal ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Het onkruid en de bloem ?? wie de shcrijver is weet ik niet meer maar is wel mooi eennuh van Virginia Andrews heeft verschillende 'series'geschreven die bijna allemaal gaan over jongeren met problemen enzo ; zijn echt de moeite waard om te lezen! nouja veel leesplezier
![]() groetjes Myrthe!! p.s.: iets met Life: die boeken zijn allemaal van verschillende schrijvers maar er staat zo'n speciaal logo op 't boek waar ze wel snel aan te herkennen zijn hoor! Maar moet je maar bijv. ff naar het boek : afscheidsbrief-Bobje Goudsmit kijken! Is trouwens ook een heel mooi boek! (zoals hierboven al stond ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[GS] boeken over de sengoku periode in Japan Psycholord | 2 | 18-12-2005 15:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verrassend verhaal] De pessimist Deel I Verwijderd | 26 | 02-01-2005 14:30 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Boeken met als motief/motto/genre: 'gekheid' Vlooienband | 1 | 15-02-2003 07:37 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |