Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2002, 13:16
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
PSV!!!!!!
IEMAND ER iets op tege ?
neuh. Kom jij ook op het BB?
Oud 06-07-2002, 13:26
Krugdinho
Krugdinho is offline
*zet feyenoord aan kop*
Oud 06-07-2002, 13:26
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
samantha0016 schreef:
FEYENOORD
op jou kan ik bouwen
Oud 06-07-2002, 13:43
Firebolt
Firebolt is offline
<-- zie avatar

voor wie niet kunnen/willen zien:
FEYENOORD
Oud 06-07-2002, 15:41
Verwijderd
AGOVV!

maar op zich niet echt een voorkeur als het gaat om de eredivisie
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 12:33
naamloozzz
naamloozzz is offline
GALATASARAY
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:41
Go
Go is offline
Heerenveen! Dat een ploeg uit een klein gebied toch zo hoog in het klassement kan komen! (Ik kom trouwens ook uit Friesland)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 14:45
Shao
Shao is offline
Anderlecht
Oud 07-07-2002, 14:46
Go
Go is offline
Geen een. Zit niet op voetbal.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 09:33
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Ajax
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 12:54
Verwijderd
Ajax, Groningen en Parma
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 13:02
Verwijderd
AJAX Amsterdam
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 14:31
the Soulfly
the Soulfly is offline
PSV NATUURLIJK!!!!!!

RULES!!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 14:35
Verwijderd
bahbah wat een Stop 3 supporters hier allemaal
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 19:54
the Soulfly
the Soulfly is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
<-- zie avatar

voor wie niet kunnen/willen zien:
FEYENOORD
PSV !!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 19:55
the Soulfly
the Soulfly is offline
PSV
Niemand kan er gewoon onderuit. Ze worden gewoon kampioen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:16
Verwijderd
Je mag al in je handen klappen als het kampioenschap van Brabant er dit keer in zit.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 09:57
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Je mag al in je handen klappen als het kampioenschap van Brabant er dit keer in zit.
In je dromen, we winnen eerst de JOhan Cruyf Schaal daarna gaan we de championsleague winnen en de amstelcup en ook nog het landskampioenschap !!!

Vooruit nu rood witten vooruit PSV
Oud 16-07-2002, 12:09
AGH
AGH is offline
Gonzo, ik ben benieuwd waar jij de geruchten over Heerenveen vandaan hebt gehaald.
Dat is iets wat absoluut niet waar is!
Integendeel zelfs!

Sinds jaar en dag heeft Heerenveen een samenwerkingsverband met Zwolle, niet bepaald onze grootste vriend natuurlijk.
Rivaliteit met Heerenveen bestaat al geruime tijd, hoewel Heerenveen natuurlijk nooit in de gelegenheid is iets te presteren.
Sinds 1993 bestaat er een gevestigde haat vanuit Heerenveen naar de Eagles toe, omdat (toen nog beruchte jaren) tijdens de wedstrijd Heerenveen – GAE (1-4) er een invasie aan Deventernaren in het centrum en totale stadion van Heerenveen had plaatsgenomen.
Vanaf dat jaar begon de wedstrijd in Heerenveen te leven en werden we, na Cambuur, de grootste aartsvijand.
Omdat GAE in die tijd nog banden had met de ICF van West Ham United werd er in 1999 besloten met een grote groep af te reizen naar Heerenveen voor de wedstrijd in de intertoto tussen Heerenveen en West Ham.
Met een grote groep en vlaggen werd een plaatsje gezocht naast het ‘fanatieke’ vak van Heerenveen. Ongeregeldheden op de tribunes zorgden er voor dat de haat jegens de Eagles nog groter werd en daardoor komt het dat er bij welke ontmoeting tussen de Eagles en Zwolle wel een paar jongens van de Cross-Side van SCH aanwezig zijn.
Niet bepaald indrukwekkend, maar ach…
Van een samenwerkingsverband is dus totaal geen sprake!
Gelukkig niet!

Mocht er al een band bestaan dan is deze tussen de Eagles en Willem II.
De oude King-Side was ooit al een keer mee geweest bij een oude AZ – GAE en tijdens Euro 2000 is deze samenwerking verder uitgebreid toen een groepje van GAE problemen kreeg met een grotere groep van Den Haag.
Ook uitgebreid op Zembla geweest, maar helaas werden Apeldoorners hier voor Hagenezen aangezien.
Daarna zijn de Tilburgers een drietal keer mee geweest naar een uitwedstrijd, maar het bleef altijd maar bij kleine groepjes.

Verder bestaan er geen samenwerkingsverbanden.
Er bestaan talloze contacten tussen de harde kern van verschillende clubs.
PSV, FC Utrecht, Cambuur en Feyenoord willen nog wel eens kaarten verschaffen voor leuke wedstrijden.
In het buitenland zijn dat Beerschot, West Ham United en Sporting Lissabon.

Beerschot is op dezelfde manier ontstaan als Charlton Althletic bij jullie.
Gewoon tijdens een oefenwedstrijd dus.
Komen we misschien elkaar nog wel eens tegen bij een KV Mechelen – GBA.
En Aachen???
Dat is toch alleen leuk als Vitesse op bezoek komt?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 12:32
Verwijderd
Citaat:
MAGIC-MAN schreef:
[B] daarna gaan we de championsleague winnen
Succes in de eerste ronde.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 13:04
Verwijderd
Citaat:
MAGIC-MAN schreef:

In je dromen, we winnen eerst de JOhan Cruyf Schaal daarna gaan we de championsleague winnen en de amstelcup en ook nog het landskampioenschap !!!
get a life
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 13:58
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
AGH schreef:
*tekst*
Ah zo. Ik dacht eerst dat je een Zwollefan was. Maar je bent dus een Eagles aanhanger?

Iig als het competitieschema mee zit zullen we weer vaker van de partij zijn in Mechelen. En ook in Aachen. Btw klopt het dat de Eagles vroeger ook een band hadden met KV Mechelen?
Oud 16-07-2002, 16:44
AGH
AGH is offline
Voor zover ik weet niet.
Zou heel goed kunnen dat een aantal jongens de overeenkomstige clubkleuren als aanleiding hebben gezien om veelvuldig de plaatselijke KV te bezoeken.
Kan me nog wel herinneren dat een paar jaar terug een select groepje naar Racing Mechelen – KV Mechelen is geweest.
Dordrecht’90 heeft connecties met Racing, het was bekend dat de Dike-Side met een groep naar Mechelen zou gaan en zodoende werd deze wedstrijd ook op het prikbord gezet voor een bezoekje.

Maar het klopt inderdaad wel dat Zwolle een vriendschapsband heeft met Heerenveen.
Hehe, maak je borst maar nat als je naar het verre Zwolle mag afreizen!
Voor ons wordt het ook weer hoogtijd om terug te keren naar het hoogste plat.
Wedstrijden tegen Roda waren altijd koud, nat en klote maar de reis was altijd wel leuk!
Bestaat discotheek Peppermill in Heerlen nog steeds?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 16:48
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
AGH schreef:
Voor zover ik weet niet.
Zou heel goed kunnen dat een aantal jongens de overeenkomstige clubkleuren als aanleiding hebben gezien om veelvuldig de plaatselijke KV te bezoeken.
Kan me nog wel herinneren dat een paar jaar terug een select groepje naar Racing Mechelen – KV Mechelen is geweest.
Dordrecht’90 heeft connecties met Racing, het was bekend dat de Dike-Side met een groep naar Mechelen zou gaan en zodoende werd deze wedstrijd ook op het prikbord gezet voor een bezoekje.

Maar het klopt inderdaad wel dat Zwolle een vriendschapsband heeft met Heerenveen.
Hehe, maak je borst maar nat als je naar het verre Zwolle mag afreizen!
Voor ons wordt het ook weer hoogtijd om terug te keren naar het hoogste plat.
Wedstrijden tegen Roda waren altijd koud, nat en klote maar de reis was altijd wel leuk!
Bestaat discotheek Peppermill in Heerlen nog steeds?
Ja - de Peppermill bestaat nog hehe. Verrotte tent .
Zwolle zal wel een relaxed reisje worden. We hopen op meer eigen vervoer, maar zowel de KNVB als de club zit ons tegen.

En btw: jullie krijgen het dit jaar makkelijk tegen Fortuna en MVV.
Oud 16-07-2002, 20:55
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

En btw: jullie krijgen het dit jaar makkelijk tegen Fortuna en MVV.
Oud 17-07-2002, 10:06
NightmareZ
NightmareZ is offline
Ned: Ajax
Eng: Arsenal
Spa: Real Madrid
Ita : Inter
Bra: Vasco Da Gama

E.K. : Portugal
W.K. BRAZILIE

algemeen: BRAZILIEEEEEEEEEEEEEEE

Hekel : PSV , Argentinie

Beste speler ooit? : RONADLOOOOOOOOOOOOOOOO

Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 10:13.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 14:12
AGH
AGH is offline
MVV was altijd wel een leuke uitwedstrijd!
Stoelen uit de McDonalds, mooi grasveld en een Angel-Side bij de sportkantine.
Reisje Maastricht was altijd wel gezellig!
Totdat de vrijdag zijn intrede deed en je bij Nijmegen al drie uur in de file stond.
Van Fortuna weet ik niet meer zoveel af.
Het enige wat ik nog weet is dat ik als klein mannetje met de grote jongens mee mocht, omdat er toch niets mis kon gaan.
Ik heb nog wel een foto dat ik met mijn colaatje voor café de Suykerpot sta.
Bestaat de CFS nog steeds uit 10 man harde kern?????

Zwolle kan voor jullie inderdaad een leuk reisje worden!
Als je wat gaat drinken in de binnenstad moet je café Timeless nemen; altijd gezellig daar!
De KNVB en clubs werken over het algemeen al niet echt meer mee geloof ik.
Voor ons zijn het sowieso 17 verplichte combi’s volgend jaar, omdat we het een beetje hebben verkloot in Volendam vorig jaar.
Maar een combi hoeft nog niet de garantie te zijn voor een reisje in een bus met een gratis broodje pindakaas en kopje koffie, een toeter om je nek, politie om de drie meter en opgesloten zitten in een veel te gezellig uitvak.

Hebben jullie nu trouwens nog wel een echte aartsvijand die op het hoogste niveau speelt?
Of worden dat nu wedstrijden tegen PSV of Willem II????
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 14:33
niekske17
niekske17 is offline
RBC Roosendaal natuurlijk!!!
Oud 17-07-2002, 14:52
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
AGH schreef:
MVV was altijd wel een leuke uitwedstrijd!
Stoelen uit de McDonalds, mooi grasveld en een Angel-Side bij de sportkantine.
Reisje Maastricht was altijd wel gezellig!
Totdat de vrijdag zijn intrede deed en je bij Nijmegen al drie uur in de file stond.
Van Fortuna weet ik niet meer zoveel af.
Het enige wat ik nog weet is dat ik als klein mannetje met de grote jongens mee mocht, omdat er toch niets mis kon gaan.
Ik heb nog wel een foto dat ik met mijn colaatje voor café de Suykerpot sta.
Bestaat de CFS nog steeds uit 10 man harde kern?????

Zwolle kan voor jullie inderdaad een leuk reisje worden!
Als je wat gaat drinken in de binnenstad moet je café Timeless nemen; altijd gezellig daar!
De KNVB en clubs werken over het algemeen al niet echt meer mee geloof ik.
Voor ons zijn het sowieso 17 verplichte combi’s volgend jaar, omdat we het een beetje hebben verkloot in Volendam vorig jaar.
Maar een combi hoeft nog niet de garantie te zijn voor een reisje in een bus met een gratis broodje pindakaas en kopje koffie, een toeter om je nek, politie om de drie meter en opgesloten zitten in een veel te gezellig uitvak.

Hebben jullie nu trouwens nog wel een echte aartsvijand die op het hoogste niveau speelt?
Of worden dat nu wedstrijden tegen PSV of Willem II????
Ikzelf ga nog maar zelden mee i.v.m. werk en andere interesses. Heb wel seizoenskaart en de uitwedstrijden pak ik alleen de leuke uit. Aartsvijanden hebben we nog genoeg, ook al kunnen we vaak (nog) niet aan ze meten. Maar we zitten weer in de groei. Vroeger was het MVV die de grootste harde kern heeft, nu lijkt het erop alsof Roda erboven uitkomt.

De CFS heeft echter ook nog steeds een goeie groep op de been, maar ik denk dat die groep een beetje uitelkaar gaat vallen i.v.m. de degredatie en de financiële nood. Maar je weet maar nooit. En idd Suykerpot is het trefpunt van ze.

Gelukkig krijgen we binnenkort Roda JC - MVV voor de Amstel Cup. Dat komt voor velen als een godsgeschenk. Wordt meteen kijken of MVV nog leeft.

Hoe groot is de groep van Zwolle btw en hoe erg leeft het bij Excelsior?
Oud 17-07-2002, 16:23
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Ben niet echt voor voetbal in het algemeen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 20:03
Verwijderd
Citaat:
niekske17 schreef:
RBC Roosendaal natuurlijk!!!
die komt op plaats 2
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 10:31
LeiGif
LeiGif is offline
Citaat:
vijf schreef:
check mn naam en gok eens , helemaal met je eens vijf
]|I{•------» NAC «------•}I|[

Laatst gewijzigd op 18-07-2002 om 10:37.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 11:00
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

Ikzelf ga nog maar zelden mee i.v.m. werk en andere interesses. Heb wel seizoenskaart en de uitwedstrijden pak ik alleen de leuke uit. Aartsvijanden hebben we nog genoeg, ook al kunnen we vaak (nog) niet aan ze meten. Maar we zitten weer in de groei. Vroeger was het MVV die de grootste harde kern heeft, nu lijkt het erop alsof Roda erboven uitkomt.

De CFS heeft echter ook nog steeds een goeie groep op de been, maar ik denk dat die groep een beetje uitelkaar gaat vallen i.v.m. de degredatie en de financiële nood. Maar je weet maar nooit. En idd Suykerpot is het trefpunt van ze.

Gelukkig krijgen we binnenkort Roda JC - MVV voor de Amstel Cup. Dat komt voor velen als een godsgeschenk. Wordt meteen kijken of MVV nog leeft.

Hoe groot is de groep van Zwolle btw en hoe erg leeft het bij Excelsior?
Excelsior leeft niet echt.
Behalve een grote groep Feyenoorders die altijd even komt kijken.
Sinds ongeregeldheden rondom de combibussen van Excelsior ergens in ’98 is Excelsior altijd een verplichte combi voor ons en staat er altijd een welkomstcomité van de SCF op ons te wachten. Niet dat dit echt veel voorstelt, maar toch.
Andere jaren zijn we nog met kleine groepjes vooruit gereisd, maar het laatste jaar is de controle erg streng en goed. En met de combi ga ik niet mee, dus dit jaar ben ik niet geweest en ook de laatste wedstrijd voor de nacompetitie vorig jaar hebben we massaal gemist. Opvallend toen was dat er een grote groep van Helmond Sport aanwezig was om op zoek te gaan naar supporters van de Eagles; die er toen niet waren.

Zwolle kan een leuke groep op de been krijgen, mits de oude garde mee gaat.
Met Zwolle hebben we natuurlijk een leuke historie, maar vroeger was het toch vaak Go Ahead dat de sterkere was.
Eind jaren ’80 werd de D-Side van PEC Zwolle nog vaak bijgestaan door een groepje Ajacieden uit Wezep, maar door onderlinge problemen liggen deze twee groepen nu ook met elkaar in de clinch. Resultaat waren rellen rondom WHC – FC Zwolle in 1999.
Toen is het een hele tijd stil geweest, maar in 1994 kwam het weer tot ongeregeldheden bij de bekerwedstrijd tussen FC Zwolle en GAE, toen een groep van 80 Deventenaren de Zwolse kermis onveilig had gemaakt. Zelf was ik toen nog vrij jong en ben gewoon met de combi mee geweest.
Zelf ben ik bekend met Zwolle sinds 1996, toen we met 1100 man naar het Zwolle stadion waren afgereisd.
Oudere jongens uit Apeldoorn zijn toen gewoon met de lijnbus naar Zwolle gegaan en hebben daar de hele middag confrontaties gehad met de harde kern van Zwolle.
Zelf ben ik toen gewoon met de combi meegegaan, maar ook tijdens de wedstrijd kwam het tot confrontaties toen Zwollenaren en Eagles supporters het veld opkwamen.
Het jaar daarop werd duidelijk met wat voor een groep van Zwolle we te maken hadden. Een groep die gretig gebruik maakt van de verplichte combi.
Die thuiswedstrijd resulteerde in een aantal arrestaties en een heleboel kabaal vanuit de combibussen.
De wedstrijd erop in Zwolle ging wederom gepaard met ongeregeldheden en resulteerde in 40 arrestaties, daarna was het eigenlijk compleet afgelopen.
Zwolle kwam elk jaar met de bus naar Deventer, de enige rellen die er waren kwamen voort uit een kat en muis spel tussen politie en supporters.
Slechte resultaten van de Eagles zorgden ervoor dat het animo voor een ritje op eigen vervoer ook steeds minder werd en daarom werd er altijd maar vooruit gereisd met maximaal 35 man. Niet echt huiveringwekkend dus.
Bovendien viel in die jaren de complete kern van Zwolle weg.
Prominente leiderfiguren binnen de harde kern kwamen te overlijden.
Fonz, leider van de Zwolse Hooligans kreeg een auto-ongeluk na een houseparty en nam nog twee andere grote jongens binnen de HK mee.
Er gebeurde nog wel wat rondom wedstrijden, maar niet echt veel meer.
Bovendien kwam het altijd van één kant.
Slechts één keer ging het nog mis, toen GAE een oefenwedstrijd had in Heerde en Zwollenaren auto’s hadden gesloopt.
Een groep van 150 man wist toen het politiebureau te bestormen waar deze jongens opgesloten zaten, maar ze zaten veilig genoeg opgesloten.

De laatste maanden is alles weer een beetje in opkomst.

Bij GAE – FCZ vorig jaar kwam het tot ongeregeldheden op de tribune waarbij Harry Sinkgraven ook betrokken raakte en na de wedstrijd moesten de Zwolle supporters zo’n drie kwartier bij het uitvak blijven staan, omdat de politie de grootst mogelijke moeite had supporters weg te houden bij de bussen.
Daarna kwam het tijdens de nacompetitie bijna weer tot opstootjes.
GAE moest naar Cambuur, maar slechts 6 man van de 40 wisten aan te komen.
De 34 teruggestuurde jongens trokken naar Zwolle, waar de wedstrijd Zwolle – Telstar werd gespeeld, maar werden opgepakt.
Bij de laatste FCZ – GAE hebben we geprobeerd een boot te huren om zo via de Ijssel aan te meren in Zwolle en netjes op eigen vervoer zonder gezien te worden door de politie in Zwolle te kunnen arriveren. Helaas was de politie toch op de hoogte en mochten er op de bewuste zondag geen boten vertrekken vanuit Deventer.
De GAE – FCZ daarna stond ook weer garant voor wat spektakel.
Voor de wedstrijd waren plannen om de bussen op te wachten, maar helaas wist de politie ook weer achter deze plannen te komen en kwam aanzetten met een heel cordon camera’s, honden en knuppels alvorens de bussen voorbij kwamen suizen.
Ook was de groep van Zwolle toen weer wat groter. De groep probeerde zelfs door de hekken bij het uitvak te breken en er waren eindelijk weer eens wat minder petjes en shawls te zien in het uitvak.
Na de wedstrijd werden de bussen bekogeld en ontstond er een beetje een ongecoördineerde situatie. Bussen stonden stil, Eagles supporters klommen bussen in en Zwollenaren sprongen de bussen uit. Foutje van de politie.
Daarna werden er nog afspraken gemaakt op het station van Deventer, toen Zwolle naar TOP Oss moest.
Echter de trein met 80 Zwollenaren werd in Oss teruggestuurd en alle 80 zouden opgepakt worden wegens het plegen van vernielingen. De trein heeft ook nooit stilgestaan op het station Deventer en dus stonden daar 50 Eagles supporters die enkel gelopen hebben voor honden en politiepaarden.

Kortom, de groep van Zwolle is weer volop in groei.
Wij zijn altijd de grootste geweest, maar ik moet het nog zien als Zwolle volgend jaar weer degradeert. Ook al is het bij ons weer in opkomst, ik moet er toch niet aan denken dat Zwolle een grotere groep op de been kan brengen!!
Voor ons in ieder geval geen uitstapje naar Zwolle.
Al zal het tijdens vakanties, uitgaan en uitwedstrijden toch nog wel eens tot confrontaties komen. Hehe, wellicht als Zwolle naar Kerkrade moet!

Van MVV ben ik niet meer zo onder de indruk.
Vroeger hadden die toch wel een leuke kern en hoewel ze natuurlijk altijd al (samen met PSV) bekend stonden als ‘famous for not travelling’ moet ik zeggen dat ze zich ook bij thuiswedstrijden niet meer zo laten zien.
Twee jaar geleden is het nog even goed los gegaan tegen MVV in Maastricht.
Zelf heb ik, samen met vijf andere jongens, een behandeling gekregen van een groepje van 20 oudere MVV’ers/Feyenoorders.
Na telefonisch contact met de jongens met SV en de jongens in het uitvak zijn we toen richting de sportkantine getrokken waar de Angel-Side (nu SFM geloof ik hè???) zich altijd ophoudt. Maar verder dan wat middelvingers achter een politielinie kwamen ze niet en ze lieten het gewoon toe dat hun jonge garde rake klappen moest oplopen en moest lopen in eigen McDonalds.

Wat ik heb gehoord van jongens van Ajax en Feyenoord (jongens die op jullie tribune plaats hadden genomen) ben ik toch geneigd te constateren dat Roda JC nu toch wel de grootste kern heeft van Limburg.

Ik ben wel benieuwd wat we van Fortuna kunnen verwachten.
Op zich is de tegenstand in de Eerste Divisie wel aardig, maar samen met Cambuur staat GAE toch wel op een gedeeltelijk 2e plaats waar niemand ons vanaf kan stoten denk ik.
Dordrecht, Helmond en Haarlem zijn wel aardig maar zijn het toch niet helemaal.
Aan de andere kant, in de Ere Divisie hebben we denk ik met onze huidige groep weinig in te brengen tegen de gevestigde clubs.
Naar horen van de oude garde is onze groep nog nooit zo goed en hecht geweest, maar toch net iets te jong denk ik.
Prioriteit nummer 1 blijft voor mij volgend jaar om toch gewoon voetbal te kunnen kijken, maar ik ben bang dat dit er weinig in zal zitten met al die combi’s en voetbal op vrijdag.

Is het een beetje te doen om op eigen vervoer naar Sittard te rijden????
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 12:53
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
AGH schreef:

Ja. En eerst De Suykerpot opzoeken op de Markt. Vervolgens naar die rattenbak van ze.

In ieder geval bedankt voor de info's. Kunnen wel eens goed van pas komen .
Oud 18-07-2002, 13:21
Verwijderd
Citaat:
jackassbreda schreef:

check mn naam en gok eens , helemaal met je eens vijf
]|I{•------» NAC «------•}I|[
kijk!! deze jongen hed verstand van voetbal
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 13:24
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef:

schijt aan de combi!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 10:49
AGH
AGH is offline
Hehe, inderdaad...!

Maar NAC, als je dan op eigen vervoer met de trein gaat denk er dan wel om: 'Steek je hoofd niet uit het raam!'
Was altijd wel leuk tegen NAC!

Tot bij Sparta???????????
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 11:12
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef:
Hehe, inderdaad...!

Maar NAC, als je dan op eigen vervoer met de trein gaat denk er dan wel om: 'Steek je hoofd niet uit het raam!'
Was altijd wel leuk tegen NAC!

Tot bij Sparta???????????
zekerz en in breda spelen we weer om de Andro Knel bokaal!!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:45
niekske17
niekske17 is offline
Citaat:
vijf schreef:

die komt op plaats 2
bij mij lekker niet, bij mij komt nac op de 2e plaats
Oud 19-07-2002, 15:11
AGH
AGH is offline
Ach ja, NAC heeft in ieder geval een vriendschapsband met Sparta.
Wat Den Haag, Haarlem, RBC en Utrecht daar moesten zoeken bij de laatste Sparta – GAE is me nog steeds een raadsel.
O ja, Utrecht om Sparta te bedanken voor het ontnemen van Vitesse van Europees Voetbal.

Bij de volgende NAC – Germinal Beerschot willen we wel weer graag kaarten hebben hoor!!!!

Groeten vanuit het vak naast de enige echte B-Side
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:59
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef:
Bij de volgende NAC – Germinal Beerschot willen we wel weer graag kaarten hebben hoor!!!!
en dan weer op de grond geslagen worden door de ME
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:11
AGH
AGH is offline
Of door jongens van Germinal naar de EHBO gebracht worden???
Je rode capuchon verliezen.
Groningers met hakbijlen.
Heel raar allemaal dat GBA!!

Maaskant, wij willen weer rood/gele verf aan de Beatrixstraat!

Volgend jaar nog leuke plannen voor Willem II uit?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:58
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef:
Of door jongens van Germinal naar de EHBO gebracht worden???
Je rode capuchon verliezen.
Groningers met hakbijlen.
Heel raar allemaal dat GBA!!

Maaskant, wij willen weer rood/gele verf aan de Beatrixstraat!

Volgend jaar nog leuke plannen voor Willem II uit?
mwoah die Stillems lopen ons altijd uit te dagen over Internet dus vorig seizoen gingen we er op in, maar toen renden ze weg
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 15:35
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
De AFC Ajax natuurlijk!!!
Ajax 4ever!

Ik hoop dat Sikora alsnog komt maar ik vind die Ognjenovic ook een goede 2de hoor. Van mijn part bieden ze hem meteen een 5jarig contract aan.
Oud 21-07-2002, 17:47
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
De AFC Ajax natuurlijk!!!
Ajax 4ever!

Ik hoop dat Sikora alsnog komt maar ik vind die Ognjenovic ook een goede 2de hoor. Van mijn part bieden ze hem meteen een 5jarig contract aan.
Lekker slim dat. Ten eerste moet Ajax van het spelersoverschot af en dat doe je niet door twee spelers voor dezelfde positie te kopen. En ten tweede weet je niet hoe goed die Ogjenovic is en of hij opnieuw snel geblesseerd raakt. Dus een contract van meer dan twee jaar zou je hem zeker niet moeten geven. Zeker omdat Ajax niet meer dure salarissen wil betalen, voor spelers die ze niet (meer) nodig hebben.

Maar Ognjenovic komt zeker niet meer. Dus zal Sikora wel komen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 22:56
SMC
SMC is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

Hier uit Maastricht kijken we ook al verlangend uit naar de wedstrijd!

Maar ff terug naar de topic:

M'n favo clubs:

Nederland : MVV
Belgie : Standard Liege
Frankrijk : Ol. Marseille
Spanje : Hmm ... doe dan maar Real Madrid
Italie : AS Roma/Sampdoria
Duitsl*nd : Geen 1. Als ik moet kiezen , trekt me Hansa Rostock het meest aan.(Waarom weet ik ook niet).
Engeland : Voorheen Spurs , tegenwoordig meer Millwall (Heeft overigens nix te maken met die reportage over 'Hooligans'!
Schotland : Celtic
Portugal : Benfica
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 10:00
AGH
AGH is offline
Tja, uitdagingen via internet blijf je altijd houden.
Ik heb gehoord over die actie, maar heb ook begrepen dat er veel zogenaamde 'internet-hooligans' tussen liepen die op de vlucht gingen.

Zelf heb ik het niet zo op Willem II, maar ik ben ervan onvertuigd dat ook deze jongens wel een redelijke groep op de been kunnen brengen. Kwestie van tijd.

Gooien van golfballen/bommen tegen Dordrecht heeft naar mijn inziens weinig met voetbal te maken.
Maar succes volgend jaar!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:16
faith666
faith666 is offline
Citaat:
samantha0016 schreef:
FEYENOORD
Helemaal mee eens!
Oud 22-07-2002, 20:18
faith666
faith666 is offline
[QUOTE]AGH schreef:
[B]

Excelsior leeft niet echt.
Als ze echt niet leefden, waarom doen ze het nu dan zo goed??? Echt niet alleen door feyenoord want die zijn ook neit dom en houden de beste spelers zelf wel!
Oud 23-07-2002, 22:08
Diesel
Diesel is offline
Nederland: FEYENOORD

Duitsland: LEVERKUSSEN

Engeland: MANCHESTER UNITED

Italie: AC MILAN

Turkije: GALATASARAY

Spanje: REAL MADRID
Reageren

Regels voor berichten