![]() |
||
Citaat:
Los daarvan beoordeel je ook nog eens andermans motieven zonder dat je daar van af weet, dus je gaat in feite tweemaal de mist in. Helpt de discussie niet echt, dus zullen we het schelden voor de rest maar achterwege laten?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het heeft nog steeds geen invloed op de scheiding tussen kerk en staat, aangezien die scheiding nog steeds bestaat, en het die scheiding geenszins beinvloed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mevrouw beweerd onwaarheden S. wijst haar daarop. |
![]() |
|||
Citaat:
Ik denk niet dat het slim is daaronder onderscheid te maken. Citaat:
Beiden begaan dus exact dezelfde beoordelingsfout.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Zie je zelf niet in hoe niet-serieus je overkomt?! ![]() Overigens moet ik zeggen dat je lachwekkend blijft. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het artikel erop gericht dat het bestuursorgaan besluiten onafhankelijk neemt ten opzichte van de burgers, en die besluiten kun je ook neutraal nemen als je er niet neutraal uiztiet. Wat wil je nu zeggen dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juno schuift de Islam dingen in de schoenen die niet kloppen zoals S. ze al weerlegd heeft |
![]() |
||
Citaat:
Een hoofddoek dragen gaat natuurlijk ten koste van anderen. Zie je zelf niet in hoe niet-serieus je overkomt?! ![]() Overigens moet ik zeggen dat je lachwekkend blijft. ![]() bedoel maar, ik kan op exact dezelfde manier ook uren doorgaan...
||
Citaat:
Aangezien jij ook geen gevolmachtigde van alle bestaande stromingen en meningen bent zit je er dus ook naast. ja, sorry hoor, ik probeer generalisaties te voorkomen hier.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ga maar fijn door met leugens verkondigen, daar wordt iedereen goed van! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"jaaa, maar dat geldt voor een of ander stroming binnen de Islam.. ergens in Irak geloven ze erin, volgens mij" ![]() En lekker makkelijk om het daarop te schuiven zeg ![]() Ik redeneer vanuit het soennitische stroming, aangezien dat de grootste Islamitische stroming is in Nederland. En nog iets over die verschillende stromingen: die verschillen gaan vaak niet over verschillende interpretaties, maar over verschillende handelingen en toekenningen |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Vertel mij eens: waarin belemmer ik jou als ik mijn hoofddoek op heb? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil dat je mijn vraag beantwoord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dan moet uitgerekend híj een 'klacht' indienen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leugenaar wel, omdat zij met leugens kwam. Heel logisch, als je het mij vraagt. Ik ga hier toch ook niet gillend leugens verspreiden over andere opvattingen? Als ik ergens geen weet van heb, houd ik mijn mond, en zo hoort het. |
![]() |
||
Citaat:
btw, het Turkse volk wil ook dat mensne de vrijheid hebben om een hoofddoek te dragen. De huidige premier had voor de verkiezingen allemaal praatjes van hoe zielig de meisjes zijn, die om hun hoofddoek worden geweigerd bij scholen. Dat was ook bij veel Turken de hoofdrede om op de huidige premier te gaan stemmen, maar die flikker heeft er tot nog toe niks aan gedaan. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het is wel opvallend om alleen degenen de citeren die jouw mening niet delen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 22:25. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ach ende wee, het eind van den wereld ist daer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb meer over de islam gelezen dan jullie denken, en dan niet door types a la Theo van Gogh of andere xenofoben. Maar lees de feministische vrouwelijke islamitische auteurs maar eens, die hun eigen ervaringen opschreven. Dat is een kijkje van binnenuit door wat minder fortuinlijke moslima's die de pech hadden om niet in nederland geboren te worden. Begin maar eens met N. El Sadaawi. Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 23:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, op die manier kunnen we ieders beweringen in twijfel trekken. Het is trouwens lastig ontkennen dat het beeld dat Juno schetst buiten Nederland wel degelijk voor komt. Puur het feit dat het niet past in je eigen beeld van een godsdienst betekent niet dat het niet waar is denk ik dan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel maar.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik vraag me nog steeds af waarom je daar gaat wonen als je het er zo verschrikkelijk vindt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoeken wat vinden jullie? Barb4 | 187 | 06-12-2007 13:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofddoeken verbod patricalientje | 452 | 04-11-2005 20:34 | |
Moet hoofddoek verboden worden bij ambtenaren? Hydrogen | 258 | 08-08-2005 12:29 | |
Charlois wil verbod hoofddoekjes voor baliemedewerkers Mirage2000 | 500 | 08-03-2005 11:27 | |
Steeds meer horeca bedrijven verbieden hoofddoekjes Quincy | 500 | 30-09-2004 19:53 | |
Advies: geen hoofddoek op school Isa | 366 | 22-01-2004 13:39 |