![]() |
||
Citaat:
door haar ouders die zeuren de laatste weken alleen over haar vriend dat dat uitgemaakt moet worden OMDAT hij asperger heeft en ze weet niet wat ze wel en niet tegen hem kan zeggen ze heeft hem gevraagd of hij wel van haar kan houden omdat er mensen beweren dat mensen met asperger dat niet kunnen.. hij werd heel stil en ze kreeg geen antwoord wilde zijn hand pakken en hij trok terug na een tijdje had hij gezegd, ik heb wel een fijn gevoel bij je..
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laat je vriendin en/of haar vriend maar eens contact met mij hierover opnemen. Per slot van rekening weet ik wat het syndroom van Asperger precies inhoudt, en hoe er mee om te gaan valt.
||
Citaat:
![]() Goede bedoelingen waarschijnlijk, maar verkeerde uitvoering.
||
Citaat:
![]() waarschijnlijk is het ook zo met die reden dat ze het doen, maar een beetje over beschermend..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb gepraat je ze dreigde het WEER uit temaken 2e x deze week.. vriendje zei: "daar ben ik het niet mee eens" ze hebben gisteren nog gepraat maar daar weet ik niets van zit met griep thuis.. en ja hoe en wat nou? Geen flauw idee..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Syndroom van Asperger Sienna M | 26 | 10-04-2010 20:32 | |
Psychologie |
Asperger [autisme] of niet? PapaRoach<3 | 48 | 03-02-2009 15:23 | |
Psychologie |
Het syndroom van Asperger: helemaal zo gek nog niet mathfreak | 121 | 20-11-2003 20:57 | |
Psychologie |
Reply op " 'Syndroom van Asperger' bestaat niet " Daevrem | 1 | 10-11-2003 17:15 | |
Psychologie |
'Syndroom van Asperger' bestaat niet Rabbi Daniel | 4 | 07-11-2003 19:51 | |
Psychologie |
Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline Rabbi Daniel | 122 | 21-10-2003 20:45 |