Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2005, 14:07
Verwijderd
Citaat:
I-alone schreef op 11-02-2005 @ 16:11 :
Tjah, dat is nou eenmaal een risico wat je loopt.
Ik zou ook echt niet weten wat je moet doen, maar idd, het is geen wereldramp ofzo, dus nou ook niet gaan overdrijven, sorry hoor.
Geloof me, als het je zelf overkomt, dan zit je er toch wel iets meer mee dan met een wereldramp.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2005, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Olafant schreef op 12-02-2005 @ 15:07 :
Geloof me, als het je zelf overkomt, dan zit je er toch wel iets meer mee dan met een wereldramp.
Dat valt reuze mee, het is mij namelijk wel degelijk zelf overkomen en toen heb ik gewoon alle contact verbroken. Sim-pel.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 15:43
snuvvel
snuvvel is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-02-2005 @ 16:06 :
Dat valt reuze mee, het is mij namelijk wel degelijk zelf overkomen en toen heb ik gewoon alle contact verbroken. Sim-pel.
Ik denk niet dat dat voor iedereen zo simpel is als dat het voor jou was.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 16:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zoals Snuvvel al zegt, is het niet voor iedereen zo simpel. De meeste mensen zijn minder koel en afstandelijk, meer emotioneel en minder pragmatisch dan jij -of wat ik van jou uit je posts op kan maken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-02-2005 @ 17:06 :
Zoals Snuvvel al zegt, is het niet voor iedereen zo simpel. De meeste mensen zijn minder koel en afstandelijk, meer emotioneel en minder pragmatisch dan jij -of wat ik van jou uit je posts op kan maken.
Autisten zijn mensen van tegenstellingen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Voor mij is het niet zo simpel.

Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje als TS.
Ik weet ook dat mijn beste vriendin niets voor mij voelt, ik weet het al lang en dat is ook duidelijk.
Zij weet niet wat ik voel.
Ik vertel haar ook (nog) niets, omdat ik de vriendschap niet wil verpesten.
Sterker nog, ik wil zo graag mogelijk die vriendschap in stand houden, en ja, dat kost best veel moeite om dat te kunnen accepteren, bij haar te zijn zonder dat ik juist dat ene kwijt kan. Maar het is wel altijd supergezellig, leuk en vertrouwensvol samen, dat wil ik niet kwijt.
En daar komt nog bij dat ze bij mij op school zit en ik haar dus zo goed als elke doordeweekse dag zie.

Ik leef liever met een beetje moeite met haar als goede vriendin, dan dat ik zonder haar leef.

En eerlijk gezegd, ik zit er meer mee, dan ik kan wakker liggen over die tsunami of over hongersnood. Cru, maar waar.

Laatst gewijzigd op 12-02-2005 om 16:43.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 17:16
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-02-2005 @ 18:09 :
Je hebt een aantal opties.

1. Huilen in een hoekje.
2. Wachten tot het overgaat en doen alsof er niks aan de hand is.
3. Het vertellen en de vriendschap verneuken.
4. Een vriendin zoeken (ook al ben je niet verliefd) en haar vergeten.
5. Alle contact verbreken.
persoonlijk raad ik optie 4 aan
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 17:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 12-02-2005 @ 18:16 :
persoonlijk raad ik optie 4 aan
Dus iemand anders gebruiken om een ander te vergeten? En natuurlijk zelf komen klagen dat je geplayed/gebruikt bent, als het je zelf overkomen is.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 17:35
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-02-2005 @ 01:55 :
Ik snap mezelf niet. Dit is al de 4e keer dat ik verliefd word op een vriendin van me; de derde keer op m'n beste vriendin. Waarom werken vriendschappen met vrouwen 9 van de 10 keer niet voor me? Sorry, ik ben een beetje over de zeik omdat we een goede avond zouden hebben en omdat die nou dus zo is gelopen; W. opeens weg, ik alleen met haar...
Ken je die filmscene uit de Godfather Part I, waarin de godfather de huilende Johny Fontaine een klap in zijn gezicht geeft en zegt dat ie zich niet zo moet aanstellen?
Als dit nu alles is wat jouw bezighoudt en dus nu het belangrijkste probleem in je leven is, dan ben jij een lucky bastard.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 17:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 12-02-2005 @ 18:35 :
Ken je die filmscene uit de Godfather Part I, waarin de godfather de huilende Johny Fontaine een klap in zijn gezicht geeft en zegt dat ie zich niet zo moet aanstellen?
Tuurlijk! Geweldige film!

Citaat:
Als dit nu alles is wat jouw bezighoudt en dus nu het belangrijkste probleem in je leven is
Nee.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 17:52
snuvvel
snuvvel is offline
maar euh.. hoe zit het nu? Nog steeds hetzelfde of is er al een vooruitgang geboekt?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 18:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
snuvvel schreef op 12-02-2005 @ 18:52 :
maar euh.. hoe zit het nu? Nog steeds hetzelfde of is er al een vooruitgang geboekt?
Ik heb haar sinds die zaterdag -nu een week geleden- niet meer gezien, noch gesproken. Ik houd eventjes afstand nu. Als ik haar weer zie of spreek, gaan we gewoon op de oude voet verder. Zolang als ik dat uithou, that is.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-02-2005 @ 18:19 :
Dus iemand anders gebruiken om een ander te vergeten? En natuurlijk zelf komen klagen dat je geplayed/gebruikt bent, als het je zelf overkomen is.
Je kunt natuurlijk wel constant de goedzak uithangen, maar dan blijven mensen over je heen lopen, hè. Bovendien zijn vrouwen dol op klootzakken, niet luisteren naar vrouwen die iets anders beweren.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 19:31
qghp
qghp is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-02-2005 @ 19:05 :
Ik heb haar sinds die zaterdag -nu een week geleden- niet meer gezien, noch gesproken. Ik houd eventjes afstand nu. Als ik haar weer zie of spreek, gaan we gewoon op de oude voet verder. Zolang als ik dat uithou, that is.

En zolang zei je geen klootzak gaat vinden omdat je niets meer van je laat horen de rest van de week denk ik he....
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 19:52
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-02-2005 @ 22:09 :
Ik waardeer je inbreng echt, maar ik weet zeker dat ze me zoiets nooit zal vergeven, 'dronken' of niet.
Misschien heb je wel gelijk ja, kennelijk hebben nogal veel mensen problemen met mijn reply. Terwijl dit toch vaak een manier is die vaak gewerkt heeft bij vrienden van mij. Omdat je soms niet realiseert hoe t klikt als je elkaar zoent, zonder dat je elkaar gezoend hebt

Maar je hebt wel gelijk, het kan de vriendschap ook verpesten. Misschien kun je er beter over praten, maar het grote nadeel daarin ligt echt dat ze afstand van je zal nemen. Iets wat je echt niet wil. Het blijft een lastige situatie

sterkte
Oud 12-02-2005, 20:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 12-02-2005 @ 20:31 :
En zolang zij je geen klootzak gaat vinden omdat je niets meer van je laat horen de rest van de week denk ik he....
Nou, sinds dat ik van de middelbare school af ben, is het contact toch al minder. Het was niet vreemd als we mekaar alleen maar bijv. in het weekend spraken. Dus dat is nog niet zo erg op zich. Maar wat ik bedoelde is: ik moet nog zien hoelang het goed gaat zonder dat ik haar iets vertel.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 21:09
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Lilything schreef op 07-02-2005 @ 16:07 :
nah.....

de enige reden dat je t verteld is omdat je wil dat die andere jou ook ziet zitten (kom op jongens dat is de kern)
zeggen dat je afstand wil nemen ivm verliefdheid=dom!

1. je ziet dr nooit meer
2. ze weet dat jij verliefd bent op haar

wat veel handiger is, gewoon kijken of je van een knuffel ns een echte kus kan maken wijst ze af, ach je had gezopen volgende dag weet je er nix meer van....(ja dus not, maar dat hoeft zij niet te weten)

en anders is zij lekker in de war en gaat ze er lekker over nadenken, en jij bent vast een leuke jongen dus dat komt dan wel goed

Liefs...
Dit is een goede...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 21:11
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef op 12-02-2005 @ 22:09 :
Dit is een goede...
je bent de eerste die dat zegt
Oud 12-02-2005, 21:22
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Lilything schreef op 12-02-2005 @ 22:11 :
je bent de eerste die dat zegt
Ja Maarja, een andere goede situatie kan ik me ook niet echt voorstellen... Dus wat ik zou doen is gewoon voor je houden wat je voelt. Ze heeft een vriend dus actie ondernemen lijkt me nu niet handig... Bovendien is de kans inderdaad veel te groot dat je haar kwijt raakt als je het verteld. En dat zou ik niet riskeren, want nu heb je haar tenminste nog! Je kunt haar tenminste nu nog zien en spreken en knuffelen!

Een tijdje geleden heeft een goede vriend van mij laten weten dat ie verliefd op me is... Ik was altijd best wel close met hem maar ik merk nu aan mezelf dat ik wat meer afstand neem. Ik knuffel hem niet meer zomaar en hem aanraken doe ik ook niet. (Ik heb ook een vriend trouwens). Alleen met hem zijn vind ik nu juist vreselijke situaties omdat ik bang ben dat ie er weer over gaat beginnen ofzo.. (dat ie me leuk vindt..) Ik had liever gehad dat ie het nooit had laten weten.

Misschien als het ooit uit gaat tussen haar en haar vriend zou je kunnen laten merken dat je meer voor haar voelt... Misschien dat het dan wederzijds is/wordt. Maar zolang ze een vriend heeft, heeft het geen zin om het haar te vertellen. Ze maakt het toch niet uit met haar vriend en het levert alleen maar ongemakkelijke situaties op.

Ik begrijp dat je je kut voelt. Vooral omdat je het aan niemand kunt vertellen... Maar het is denk ik wel het beste zo. Je hebt haar tenminste nog als goede vriendin en als je haar niet kwijt wilt zou ik gewoon niets aan de situatie veranderen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 22:52
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef op 12-02-2005 @ 22:22 :
Ja Maarja, een andere goede situatie kan ik me ook niet echt voorstellen... Dus wat ik zou doen is gewoon voor je houden wat je voelt. Ze heeft een vriend dus actie ondernemen lijkt me nu niet handig... Bovendien is de kans inderdaad veel te groot dat je haar kwijt raakt als je het verteld. En dat zou ik niet riskeren, want nu heb je haar tenminste nog! Je kunt haar tenminste nu nog zien en spreken en knuffelen!

Een tijdje geleden heeft een goede vriend van mij laten weten dat ie verliefd op me is... Ik was altijd best wel close met hem maar ik merk nu aan mezelf dat ik wat meer afstand neem. Ik knuffel hem niet meer zomaar en hem aanraken doe ik ook niet. (Ik heb ook een vriend trouwens). Alleen met hem zijn vind ik nu juist vreselijke situaties omdat ik bang ben dat ie er weer over gaat beginnen ofzo.. (dat ie me leuk vindt..) Ik had liever gehad dat ie het nooit had laten weten.

Misschien als het ooit uit gaat tussen haar en haar vriend zou je kunnen laten merken dat je meer voor haar voelt... Misschien dat het dan wederzijds is/wordt. Maar zolang ze een vriend heeft, heeft het geen zin om het haar te vertellen. Ze maakt het toch niet uit met haar vriend en het levert alleen maar ongemakkelijke situaties op.

Ik begrijp dat je je kut voelt. Vooral omdat je het aan niemand kunt vertellen... Maar het is denk ik wel het beste zo. Je hebt haar tenminste nog als goede vriendin en als je haar niet kwijt wilt zou ik gewoon niets aan de situatie veranderen.
Tsja, in bepaalde situaties is er niets mis met die 'oeps wat doe ik nu' techniek, maar in deze situatie gaat dat echt niet werken. Sterker nog, in de situatie die je zelf schetst; had je het fijn gevonden als die beste vriend i.p.v. wat eerlijkheid gewoon zijn tong in je keel had gedouwd? Ga me niet vertellen dat je het relaxt zou vinden, of het kutsmoesje 'sorry ik was dronken' zou slikken. Misschien zou je het hem vergeven na een tijd, maar het zal de vriendschap allesbehalve goed doen. Bovendien is er nogal wat lef voor nodig lijkt me, om de dronken klootzak uit te hangen.

Het probleem is dus dat zijn beste vriendin al te kennen heeft gegeven dat het nooit wat zou worden. Een actie of het vertellen van-, waaruit blijkt dat hij toch hoop heeft en dat probeerd te tonen, zal alleen maar irritaties opleveren. Met de verliefdheid omgaan en niets vertellen of afstand nemen en vertellen waarom je dat doet is de enige manier om de vriendschap te kunnen behouden.

Maar goed, het blijft mijn mening hè.

Laatst gewijzigd op 12-02-2005 om 22:56.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-02-2005 @ 17:28 :
Autisten zijn mensen van tegenstellingen.
daar ben ik het mee eens
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:12
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
oneMen schreef op 12-02-2005 @ 23:52 :
Tsja, in bepaalde situaties is er niets mis met die 'oeps wat doe ik nu' techniek, maar in deze situatie gaat dat echt niet werken. Sterker nog, in de situatie die je zelf schetst; had je het fijn gevonden als die beste vriend i.p.v. wat eerlijkheid gewoon zijn tong in je keel had gedouwd? Ga me niet vertellen dat je het relaxt zou vinden, of het kutsmoesje 'sorry ik was dronken' zou slikken. Misschien zou je het hem vergeven na een tijd, maar het zal de vriendschap allesbehalve goed doen. Bovendien is er nogal wat lef voor nodig lijkt me, om de dronken klootzak uit te hangen.

Het probleem is dus dat zijn beste vriendin al te kennen heeft gegeven dat het nooit wat zou worden. Een actie of het vertellen van-, waaruit blijkt dat hij toch hoop heeft en dat probeerd te tonen, zal alleen maar irritaties opleveren. Met de verliefdheid omgaan en niets vertellen of afstand nemen en vertellen waarom je dat doet is de enige manier om de vriendschap te kunnen behouden.

Kijk, zo bedoel ik het dus ook helemaal niet. Ik bedoel niet dat ie gewoon lomp zijn tong in haar mond moet wurmen. Maar ik bedoel meer van, nouja als je aan het knuffelen bent, dat je haar bijvoorbeeld iets langer aankijkt dan normaal. En dat je haar dan aankijkt en haar gewoon een kusje geeft en kijkt wat er gebeurd. (vrienden geven elkaar ook wel eens een kus op de mon..) Dus niet op zo'n lompe manier...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:15
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
oneMen schreef op 12-02-2005 @ 23:52 :

Bovendien zeg ik verder ook duidelijk dat hij juist geen actie moet ondernemen. Lees anders mijn post nog eens.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 11:17
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 06-02-2005 @ 01:54 :
hier ga ik in mee
Oud 13-02-2005, 16:26
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-02-2005 @ 18:19 :
zo zal t mss klinken, maar je hoeft niet altijd even serieus in een relatie te stappen

de ene keer ben je heel erg verliefd en denk je op dat moment dat diegene de ware voor jou gaat zijn, mss heb jij dit alleen nog maar gehad, maar trust me niet iedereen stapt met dit idee in een relatie er zijn zat mensen die om 'optie 4' of om een nog andere reden aan een relatie beginnnen, eenzaamheid bijvoorbeeld, een goede seksvoorziening is ook een bekend motief

het klinkt mss lullig maar ik denk echt dat er zat van dit soort mensen zijn, en jij hoeft dat meisje ook weer niet zo te 'gebruiken' mss hebben jullie alsnog wel een leuke tijd en loopt het daarom nog niet zo dramatisch af....

succes ermee
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 18:29
oneMen
oneMen is offline
In de rondte neuken is een goede therapie voor liefdesverdriet.. dat is waar.
Oud 13-02-2005, 18:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
oneMen schreef op 13-02-2005 @ 19:29 :
In de rondte neuken is een goede therapie voor liefdesverdriet.. dat is waar.
1.) Ik ben niet in de positie om rond te kunnen neuken.
2.) Al zou ik wel in de positie zijn om dat te kunnen, dan nog zou ik het niet willen.

Anyway, ik durf niet eens meer iets tegen d'r te zeggen op msn.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 18:46
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-02-2005 @ 19:42 :
1.) Ik ben niet in de positie om rond te kunnen neuken.
2.) Al zou ik wel in de positie zijn om dat te kunnen, dan nog zou ik het niet willen.

Anyway, ik durf niet eens meer iets tegen d'r te zeggen op msn.
Ja lastig man.. het gaat wel weer over moet je maar denken Er is gewoon geen oplossing voor liefdesellende..
Oud 21-02-2005, 20:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het is uit tussen haar en haar vriendje.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:53
juno
juno is offline
Verliefdheid is verrukkelijk. De mooiste emotie die een mens kan hebben. Jemig man, wees blij en hou gewoon contact. de beste relaties komen voort uit vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 21-02-2005 @ 22:53 :
Verliefdheid is verrukkelijk. De mooiste emotie die een mens kan hebben. Jemig man, wees blij en hou gewoon contact. de beste relaties komen voort uit vriendschap.
Beantwoorde verliefdheid is verrukkelijk, anders is het gewoon vrij vervelend.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-02-2005 @ 21:49 :
Grijp je kans!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 21-02-2005 @ 21:49 :
Niet te lang wachten, want voor je het weet komt ze weer iemand anders tegen en dan voel je je helemaal kapot.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 13:23
100%hallal
100%hallal is offline
Ok, go for it! Je moet het nu aan haar vertellen. Vertel haar dat je al veel langer met deze gevoelens zit. Fuckin' hell, er wordt hier behoorlijk gedaan alsof het een misdaad is om op iemand verliefd te worden. Als iemand mij verteld dat hij verliefd op me is, voel ik me gevleid. Wat mijn gevoelens ook zijn. Ik zou diegene absoluut niet laten vallen, of hij moet wel heel vervelend en opdringerig worden.....
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 13:32
Custom
Custom is offline
Been there, done that. Ben pas ook 2 x echt verliefd geweest, 2x op een hele goeie vriendin. Gewoon gezegd (en nee dat is niet makkelijk en doe je zomaar), uitgelegd wat en hoe, en ondanks dat het nooit wat is geworden ben ik nog steeds met beiden bevriend.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 14:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik wil haar niet benauwen, of beknellen. Of als een aasgier me op m'n prooi storten. Jongens, het is pas een dagje uit! Ik wil niet overhaast te werk gaan, omdat ik bang ben haar dna kwijt te raken. Maar ik wil ook niet te lang wachten, tot het te laat is. Status: confused.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 14:38
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-02-2005 @ 15:01 :
Ik wil haar niet benauwen, of beknellen. Of als een aasgier me op m'n prooi storten. Jongens, het is pas een dagje uit! Ik wil niet overhaast te werk gaan, omdat ik bang ben haar dna kwijt te raken. Maar ik wil ook niet te lang wachten, tot het te laat is. Status: confused.
Je moet er nu iig heel erg voor haar zijn, haar opvangen waar ze er ruimte voor geeft, maar jezelf niet opdringen, niet te nadrukkelijk aanwezig zijn en ook als ze erom vraagt of het duidelijk maakt even afstand nemen van haar.
Op die manier geef je aan dat je er voor haar wilt zijn en haar wilt steunen, wat je zeker doet als je er in deze situatie voor haar bent.
Mocht er een goed gesprek komen over gevoelens, schroom dan niet eerlijk te zijn en naar je gevoel te luisteren en vertel haar wat jij voelt. jij weet ook dat je gewoon als vrienden verder kunt gaan als zij niets voor jou voelt en ik neem aan dat zij ook beseft dat jij haar niet laat vallen als zij zegt dat ze niet meer wil dan dit.
Oud 22-02-2005, 14:40
*Rupsje*
Citaat:
Je kunt haar in ieder geval bellen of bij haar langs te gaan om te kijken hoe het met haar gaat! (ik neem aan dat ze het niet bepaald leuk vindt dat het uit is). Dan ben je er voor haar en dat zal ze wel fijn vinden als jullie echt goede vrienden zijn toch? En dan is er natuurlijk contact.. Je moet dan misschien niet meteen laten merken dat jij haar wel ziet zitten, laat haar eerst even hier overheen komen. Maar zorg wel dat je er voor haar bent en dat je contact hebt, want als ze er dan eenmaal overheen is, dan ben jij in de buurt...! Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wel, ik heb haar net gebeld. Dat was een verhelderend gesprek. Zij heeft het uitgemaakt met haar vriendje, omdat hij haar bezwaarde. Het ging altijd over hem, nooit eens over haar. Als zij ergens mee zat, draaide hij het toch weer terug op hem. Als zij oit lol had met d'r vrienden en 2 minuten geen aandacht voor hem had, maakte hij er een totaal drama van. Hij was een blok aan haar been.

Maar het belangrijkste: het kan niks worden tussen ons. Ik quote haar even: "Voorlopig wil ik helemaal een relatie meer" en "het eerstkomende halfjaar geen vriendje voor mij". Ook: "relaties op je 16e stellen toch niks voor en zorgen alleen maar voor verplichtingen".

Bovendien was ze constant een andere vriend op aan het hemelen. Misschien weet iemand nog uit mijn begintijd op dit forum dat ik een goede vriendin had met wie ik een 'knuffel-knuffel-hang-knuffel-omarm-omarm-knuffel-aanraak-streel-streel-knuffel'-relatie had, zonder dat we iets hadden? Zoiets heeft zij met die gozer. Dus na dat halfjaar wordt hij haar nieuwe vriend.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:47
meisje
meisje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-02-2005 @ 21:10 :
Wel, ik heb haar net gebeld. Dat was een verhelderend gesprek. Zij heeft het uitgemaakt met haar vriendje, omdat hij haar bezwaarde. Het ging altijd over hem, nooit eens over haar. Als zij ergens mee zat, draaide hij het toch weer terug op hem. Als zij oit lol had met d'r vrienden en 2 minuten geen aandacht voor hem had, maakte hij er een totaal drama van. Hij was een blok aan haar been.

Maar het belangrijkste: het kan niks worden tussen ons. Ik quote haar even: "Voorlopig wil ik helemaal een relatie meer" en "het eerstkomende halfjaar geen vriendje voor mij". Ook: "relaties op je 16e stellen toch niks voor en zorgen alleen maar voor verplichtingen".

Bovendien was ze constant een andere vriend op aan het hemelen. Misschien weet iemand nog uit mijn begintijd op dit forum dat ik een goede vriendin had met wie ik een 'knuffel-knuffel-hang-knuffel-omarm-omarm-knuffel-aanraak-streel-streel-knuffel'-relatie had, zonder dat we iets hadden? Zoiets heeft zij met die gozer. Dus na dat halfjaar wordt hij haar nieuwe vriend.
Als ze geen relatie ( met jou) wil, is ze niet verliefd.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:48
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 22-02-2005 @ 21:47 :
Je hebtmensen die ondanks verliefdheid zichzelf blijven wijsmaken dat een relatie op dat moment 'niet verstandig' is.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Misschien weet ze het gewoon nog niet
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Een open deur hoéft niet ingetrapt te worden.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:58
meisje
meisje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-02-2005 @ 21:57 :
Een open deur hoéft niet ingetrapt te worden.
Ik bedoelde het niet gemeen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:02
Verwijderd
Mark, wat is het geworden tussen jou en dat meisje met wie je die knuffel-knuffel-etc. relatie had?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:06
Verwijderd
als ik jou was, zou ik het gewoon vertellen. (als je dat nog niet gedaan hebt, ik weet niet hoe oud deze post is)
als het een ECHTE vriendin is dan accepteert ze jou zoals je bent, en vind het niet erg.
ik denk dat ze niet zo erg reageerd als ze een echte vriendin is.
en dat het meevalt en oplucht als je het vertelt hebt.
ik had zelf ook een probleem endat heb ik ook vertelt tegen me v riend waar ik meezat over m'n eigen lichaam.
en hij reageerde d'r heel lief op.
je moet het gewoon zeggen, het gevoel opkroppen is ook niet goed.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Hou regelmatig en spontaan contact maar dring je niet op, ga niet zeiken als ze een keer niet af kan spreken.

Good things come to those who wait
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
meisje schreef op 22-02-2005 @ 21:58 :
Ik bedoelde het niet gemeen.
Dat weet ik.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-02-2005 @ 22:08 :
Hou regelmatig en spontaan contact maar dring je niet op, ga niet zeiken als ze een keer niet af kan spreken.

Good things come to those who wait
Kortom maanden op de loer liggen omdat het meisje waarschijnlijk te naief is door te hebben wat je eigenlijke intenties zijn.

Ik weet niet of dat het beste advies is, aangezien het hem ook kan slopen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 22-02-2005 @ 22:02 :
Mark, wat is het geworden tussen jou en dat meisje met wie je die knuffel-knuffel-etc. relatie had?
Ging uit met haar vriendje, kreeg een nieuw vriendje, mekaar een tijd niet gesproken, genegeerd, en nu zijn we weer vrienden. Zonder geknuffel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten