![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje als TS. Ik weet ook dat mijn beste vriendin niets voor mij voelt, ik weet het al lang en dat is ook duidelijk. Zij weet niet wat ik voel. Ik vertel haar ook (nog) niets, omdat ik de vriendschap niet wil verpesten. Sterker nog, ik wil zo graag mogelijk die vriendschap in stand houden, en ja, dat kost best veel moeite om dat te kunnen accepteren, bij haar te zijn zonder dat ik juist dat ene kwijt kan. Maar het is wel altijd supergezellig, leuk en vertrouwensvol samen, dat wil ik niet kwijt. En daar komt nog bij dat ze bij mij op school zit en ik haar dus zo goed als elke doordeweekse dag zie. Ik leef liever met een beetje moeite met haar als goede vriendin, dan dat ik zonder haar leef. En eerlijk gezegd, ik zit er meer mee, dan ik kan wakker liggen over die tsunami of over hongersnood. Cru, maar waar. Laatst gewijzigd op 12-02-2005 om 16:43. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als dit nu alles is wat jouw bezighoudt en dus nu het belangrijkste probleem in je leven is, dan ben jij een lucky bastard. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En zolang zei je geen klootzak gaat vinden omdat je niets meer van je laat horen de rest van de week denk ik he.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar je hebt wel gelijk, het kan de vriendschap ook verpesten. Misschien kun je er beter over praten, maar het grote nadeel daarin ligt echt dat ze afstand van je zal nemen. Iets wat je echt niet wil. Het blijft een lastige situatie sterkte
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Een tijdje geleden heeft een goede vriend van mij laten weten dat ie verliefd op me is... Ik was altijd best wel close met hem maar ik merk nu aan mezelf dat ik wat meer afstand neem. Ik knuffel hem niet meer zomaar en hem aanraken doe ik ook niet. (Ik heb ook een vriend trouwens). Alleen met hem zijn vind ik nu juist vreselijke situaties omdat ik bang ben dat ie er weer over gaat beginnen ofzo.. (dat ie me leuk vindt..) Ik had liever gehad dat ie het nooit had laten weten. Misschien als het ooit uit gaat tussen haar en haar vriend zou je kunnen laten merken dat je meer voor haar voelt... Misschien dat het dan wederzijds is/wordt. Maar zolang ze een vriend heeft, heeft het geen zin om het haar te vertellen. Ze maakt het toch niet uit met haar vriend en het levert alleen maar ongemakkelijke situaties op. Ik begrijp dat je je kut voelt. Vooral omdat je het aan niemand kunt vertellen... Maar het is denk ik wel het beste zo. Je hebt haar tenminste nog als goede vriendin en als je haar niet kwijt wilt zou ik gewoon niets aan de situatie veranderen. |
![]() |
||
Citaat:
Het probleem is dus dat zijn beste vriendin al te kennen heeft gegeven dat het nooit wat zou worden. Een actie of het vertellen van-, waaruit blijkt dat hij toch hoop heeft en dat probeerd te tonen, zal alleen maar irritaties opleveren. Met de verliefdheid omgaan en niets vertellen of afstand nemen en vertellen waarom je dat doet is de enige manier om de vriendschap te kunnen behouden. Maar goed, het blijft mijn mening hè.
Laatst gewijzigd op 12-02-2005 om 22:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
de ene keer ben je heel erg verliefd en denk je op dat moment dat diegene de ware voor jou gaat zijn, mss heb jij dit alleen nog maar gehad, maar trust me niet iedereen stapt met dit idee in een relatie er zijn zat mensen die om 'optie 4' of om een nog andere reden aan een relatie beginnnen, eenzaamheid bijvoorbeeld, een goede seksvoorziening is ook een bekend motief het klinkt mss lullig maar ik denk echt dat er zat van dit soort mensen zijn, en jij hoeft dat meisje ook weer niet zo te 'gebruiken' mss hebben jullie alsnog wel een leuke tijd en loopt het daarom nog niet zo dramatisch af.... succes ermee |
![]() |
||
Citaat:
2.) Al zou ik wel in de positie zijn om dat te kunnen, dan nog zou ik het niet willen. Anyway, ik durf niet eens meer iets tegen d'r te zeggen op msn. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op die manier geef je aan dat je er voor haar wilt zijn en haar wilt steunen, wat je zeker doet als je er in deze situatie voor haar bent. Mocht er een goed gesprek komen over gevoelens, schroom dan niet eerlijk te zijn en naar je gevoel te luisteren en vertel haar wat jij voelt. jij weet ook dat je gewoon als vrienden verder kunt gaan als zij niets voor jou voelt en ik neem aan dat zij ook beseft dat jij haar niet laat vallen als zij zegt dat ze niet meer wil dan dit.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Good things come to those who wait ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet of dat het beste advies is, aangezien het hem ook kan slopen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[boek] Onmisbare nachten (titel is nog veranderbaar) Verwijderd | 10 | 26-08-2008 16:56 | |
Lifestyle |
Hebben jullie ook zo'n fijne dag? Verwijderd | 500 | 19-06-2007 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
zwoele avond bierkoning | 2 | 17-01-2006 22:34 | |
Liefde & Relatie |
ff jullie mening over dit Martijngr | 25 | 29-03-2003 23:50 | |
Drugs & Alcohol |
Pure MDMA-poeder Heroïn Chique | 25 | 23-03-2003 13:58 | |
Psychologie |
Alcohol Faery | 41 | 01-04-2002 01:01 |