![]() |
||
Citaat:
en graag ook een eigen sociaal leven, een carriere en goede vaardigheden in bed. tsjah, en deze dingen kun je nou eenmaal niet verwachten van een jong jochie.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In alle jaren dat ik op de havo zit, heb ik nog NOOIT meegemaakt dat mensen van 14 al zo volwassen zijn. Het zijn echt allemaal nog kinderen. Ik val niet op dat soort mensen. Daar komt nog bij dat mijn broer ook zo oud is. Een kleine vergelijking is snel gemaakt vind ik, hij is ook nog erg kinderachtig. Ik vind het alleen wel vreemd dat meisjes van 17 geen 17 jarige jongen accepteren ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze staan er voor open en dat is eerder een uitting van volwassenheid dan puur een vriend van zoveel jaar ouders uitzoeken. Tegenwoordig kan ik enkel gniffelen om meiden van 15 die zich zo volwassen voelen en tegen mij begin te blaaten hoe volwassen ze zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
he bah zelfs als ik wil lukt het niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben op dat gebied schijnbaar raar, want ik ren soms nog steeds gillend door de gangen (gaat wel over ooit denk ik : P, ik ben alleen maar positief en vrolijk ![]() En daarnaast snap ik dat hele leeftijds probleem niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan die praatjes over wat ze allemaal al mee hebben gemaakt in hun vreselijke leven en dat ze daarom zo geweldig volwassen zijn...--kots-- Ik heb niet echt iets tegen meiden maar dit valt gewoon bijna altijd op bij meiden van die leeftijd, gelukkig is mijn vriendin een uitzondering...ook al ben ik 2 jaar ouder dan haar. ![]() En het gaat er idd om dat het klikt. Meiden denken dat de jochies in de brugklas te kinderachtig zijn(wat ook vaak zo is)..maar zij zijn dat ook op een andere manier. Mijn advies voor die kindjes is: Ga lekker buitenspelen/barbie spelen en geniet nog van je jeugd en vrijheid.^^ Op die leeftijd ben je 9 van de 10 keer niet klaar voor een relatie.(onder de 17/18 jaar ofzo) Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 14:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De 'hoerderigheid' straalt er gewoon vanaf. Zo erg zelfs dat ik echt heel blij ben dat ik ze met uitgaan niet tegen kom, want als ze zich dan nog 'beter'(slechte woordkeus i know) willen kleden is het echt drama.
||
Citaat:
zegt uiteraard weer een meisje van 13
||
![]() |
Citaat:
Ik kies ze meestal uit 1 jaar ouder, zelfde leeftijd of één jaar jonger. Met hele hoge uitzondering mag t verschil 2 jaar zijn, maar dan moet ze zich wel ouder gedragen (indien jonger), 2 jaar ouder is natuurlijk nooit een probleem ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@ Toilet duck: heel scherp jongen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vrouwen zien elkaar als sletten of hoeren als ze een beetje losbandig zijn geweest. Mannen geven elkaar een vette knipoog.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jaloezie? Vrouwen, help ons er eens uit. Waarom noemen jullie elkaar om het minste geringst sletten? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Best duf eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Verhaal ] Mijn naam is Ashley Kerz | 54 | 28-08-2005 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 |