Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2005, 18:58
Luna
Luna is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-02-2005 @ 21:18 :
En een eigen kamer/huis?Vaste werkplaats?
op zn minst ja.
en graag ook een eigen sociaal leven, een carriere en goede vaardigheden in bed.
tsjah, en deze dingen kun je nou eenmaal niet verwachten van een jong jochie.
Oud 26-02-2005, 21:43
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
Sonnebloem schreef op 25-02-2005 @ 14:32 :
Toen ik 14 was viel ik ook op wat oudere jongens...
Vooral als je bedenkt hoe mijn klasgenootjes waren toen ik in de 2e/3e zat...De meisjes waren over het algemeen wat "volwassener"
Maar denk dat t gewoon aan t meisje of jongen ligt, maar een jongere vriend zou ik nie zo snel hoeven...maar das mijn persoonlijke mening
Ik zal ook maar eens wat neerzetten hier.
In alle jaren dat ik op de havo zit, heb ik nog NOOIT meegemaakt dat mensen van 14 al zo volwassen zijn. Het zijn echt allemaal nog kinderen. Ik val niet op dat soort mensen. Daar komt nog bij dat mijn broer ook zo oud is. Een kleine vergelijking is snel gemaakt vind ik, hij is ook nog erg kinderachtig. Ik vind het alleen wel vreemd dat meisjes van 17 geen 17 jarige jongen accepteren Hij MOET in 99/100 gevallen ouder zijn. Het gaat toch om hoe je bij elkaar past en hoe je jezelf in de ander kan vinden dan "ow hij is ouder dus dat is stoerder"
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Codaz schreef op 26-02-2005 @ 22:43 :
Ik zal ook maar eens wat neerzetten hier.
In alle jaren dat ik op de havo zit, heb ik nog NOOIT meegemaakt dat mensen van 14 al zo volwassen zijn. Het zijn echt allemaal nog kinderen. Ik val niet op dat soort mensen. Daar komt nog bij dat mijn broer ook zo oud is. Een kleine vergelijking is snel gemaakt vind ik, hij is ook nog erg kinderachtig. Ik vind het alleen wel vreemd dat meisjes van 17 geen 17 jarige jongen accepteren Hij MOET in 99/100 gevallen ouder zijn. Het gaat toch om hoe je bij elkaar past en hoe je jezelf in de ander kan vinden dan "ow hij is ouder dus dat is stoerder"
De meiden die bij voorbaat jongens van eigen over jongere leeftijd uitsluiten zijn vaak zelf iets minder snel volwassen. Meiden die dat nl niet doen zijn volwassen genoeg om in te zien dat ondanks vervelende ervaringen met jongens van eigen leeftijd en jonger er ook genoeg jongens kunnen zijn van hetzelfde niveau mentaal gezien.
Ze staan er voor open en dat is eerder een uitting van volwassenheid dan puur een vriend van zoveel jaar ouders uitzoeken. Tegenwoordig kan ik enkel gniffelen om meiden van 15 die zich zo volwassen voelen en tegen mij begin te blaaten hoe volwassen ze zijn.

Citaat:
nare man schreef op 26-02-2005 @ 12:53 :
Jezus, als mensen dat ongelooflijk ongenuanceerde 'meisjes zijn eerder volwassen dan jongens' nou eens achterwege zouden laten.
Dat is hun argument nr 1 omdat het ergens bewezen is
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 23:20
Verwijderd
Ik denk dat de verklaring dat meisjes volwassener zijn, vooral geldt onder de 17/18.
Ik bedoel, kijk nou naar die jongetjes van 14, die zijn vaak nog super klein en rennen nog door de gangen.
De jongens trekken wel bij hoor. Nu (ik ben dus 17) wordt het echt al eens stuk minder.
Ik denk dat met meer komt omdat meisjes vaak graag iemand willen om tegenop te kijken en jongens om iemand tegen zich op te laten kijken haha .
En ook, een wat ouder iemand die al wat meer van het leven gezien heeft enzo, die wat serieuzer is, ja dat willen meisjes vaak wel.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 23:25
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 27-02-2005 @ 00:20 :
Ik denk dat de verklaring dat meisjes volwassener zijn, vooral geldt onder de 17/18.
Ik bedoel, kijk nou naar die jongetjes van 14, die zijn vaak nog super klein en rennen nog door de gangen.
De jongens trekken wel bij hoor. Nu (ik ben dus 17) wordt het echt al eens stuk minder.
Ik denk dat met meer komt omdat meisjes vaak graag iemand willen om tegenop te kijken en jongens om iemand tegen zich op te laten kijken haha .
En ook, een wat ouder iemand die al wat meer van het leven gezien heeft enzo, die wat serieuzer is, ja dat willen meisjes vaak wel.
Ja en jongens vinden het niet erg om een meid als vriendin te hebben die niets van het leven heeft gemerkt.. misschien ook een deel.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 23:29
JCG
JCG is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 27-02-2005 @ 00:20 :
Nee, 14 jarige meisjes rennen niet gillend rond .
Oud 26-02-2005, 23:30
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 27-02-2005 @ 00:29 :
Nee, 14 jarige meisjes rennen niet gillend rond .
Nee want die zijn 2 jaar eerder volwassen en heus niet gemiddeld en zijn dus 16 en die lopen niet rond door de ga.. wacht nee..

he bah zelfs als ik wil lukt het niet
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 26-02-2005 @ 23:55 :
Dat is hun argument nr 1 omdat het ergens bewezen is
Stiekem wordt hun gedrag volledig gedicteerd door de Break Out!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 01:49
blupp
blupp is offline
Ik zie t zo.
Jongens onder de 17 ongeveer 'rennen door de gangen', ze genieten van hun jeugd en bij de meiden wordt het er met de paplepel ingegoten dat ze snel volwassen horen te zijn en de barbies toch echt moeten weggooien als ze 12 jaar zijn(waardoor ze dus beginnen met zichzelf op te maken...frustraties he ) Ipv door de gang rennen kijken veel van die typische trutjes alleen maar soaps en denken ze daar levenservaring aan op te doen.
Misschien komt t omdat meisjes op een bepaalde leeftijd ongesteld worden en dan dat gezeik van hun moeders aanhoren dat dat bij het volwassen zijn hoort en dat ze zich dan opeens heel wat voelen.
Btw, meisjes van 13 kunnen niet door de gangen rennen tegenwoordig want dan gaat hun haar/make up foutzitten en breken hun hakken misschien af.
Ik vind t dus ook meer dan logisch dat meiden vooral op de oudere jongens vallen, ze denken ''HA hij is net zo volwassen als ik''(terwijl t vaak genoeg voorkomt dat de meid die jongen na een week dumpt uit verveling..poe wat volwassen, maar de jongen kan natuurlijk ook zo zijn) Uiteindelijk ligt t ook aan je karakter, de iets ruimdenkendere mensen hebben misschien vaker wat met iemand van hun eigen leeftijd omdat ze niet naar dat geblaat luisteren van meisjes zij standaard zus en jongens standaard zo.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 02:46
bracelance
bracelance is offline
ik snap het ook niet...
Oud 27-02-2005, 11:42
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
blupp schreef op 27-02-2005 @ 02:49 :
Ik zie t zo.
en bij de meiden wordt het er met de paplepel ingegoten dat ze snel volwassen horen te zijn en de barbies toch echt moeten weggooien als ze 12 jaar zijn(waardoor ze dus beginnen met zichzelf op te maken...frustraties he ) Ipv door de gang rennen kijken veel van die typische trutjes alleen maar soaps en denken ze daar levenservaring aan op te doen.

Btw, meisjes van 13 kunnen niet door de gangen rennen tegenwoordig want dan gaat hun haar/make up foutzitten en breken hun hakken misschien af.
Ik vind t dus ook meer dan logisch dat meiden vooral op de oudere jongens vallen, ze denken ''HA hij is net zo volwassen als ik''
Hahaha! Dat zie je idd steeds vaker, jonge meisjes worden ook steeds kleiner, waardoor die peuken er steeds groter uitzien, vaag fenomeen...
Ik ben op dat gebied schijnbaar raar, want ik ren soms nog steeds gillend door de gangen (gaat wel over ooit denk ik : P, ik ben alleen maar positief en vrolijk )

En daarnaast snap ik dat hele leeftijds probleem niet . Ik val zowel op ouder als jonger...Het gaat er toch om of het klikt? Of ligt dat aan mij?
Oud 27-02-2005, 12:04
CtB
CtB is offline
Ik val wel op meiden van m'n eigen leeftijd, en die blijken dus ook op mij te vallen.

Ps: geen idee waarom.
Zij is 15, ik ben 15.
Oud 27-02-2005, 12:53
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
CtB schreef op 27-02-2005 @ 13:04 :
Ik val wel op meiden van m'n eigen leeftijd, en die blijken dus ook op mij te vallen.

Ps: geen idee waarom.
Zij is 15, ik ben 15.
Dan heb je mazzel
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 14:03
Vice
Vice is offline
Ik heb er zelf ook ervaring mee. Toen ik nog in de brugklas zat waren ook genoeg meisje die geilde op jongens uit de 6e klas. En geloof me, ze waren absoluut niet volwassener dan hun mannelijke leeftijdgenoten. En dan vonden ze het nog raar ook dat die jongens uit de 6e klas geen interesse in hun hadden.
Oud 27-02-2005, 14:20
blupp
blupp is offline
Citaat:
Kaa schreef op 27-02-2005 @ 12:42 :
Hahaha! Dat zie je idd steeds vaker, jonge meisjes worden ook steeds kleiner, waardoor die peuken er steeds groter uitzien, vaag fenomeen...
Ik ben op dat gebied schijnbaar raar, want ik ren soms nog steeds gillend door de gangen (gaat wel over ooit denk ik : P, ik ben alleen maar positief en vrolijk )

En daarnaast snap ik dat hele leeftijds probleem niet . Ik val zowel op ouder als jonger...Het gaat er toch om of het klikt? Of ligt dat aan mij?
Hehe ik vind t leuker als een meid een beetje rondrent en af en toe zich uitleeft dan eentje die zich volwassen voordoet en zich gaat verkleden als een of andere vrouwelijke pimp en gaat roken omdat dat vet staat/volwassen overkomt.(denken ze)
En dan die praatjes over wat ze allemaal al mee hebben gemaakt in hun vreselijke leven en dat ze daarom zo geweldig volwassen zijn...--kots-- Ik heb niet echt iets tegen meiden maar dit valt gewoon bijna altijd op bij meiden van die leeftijd, gelukkig is mijn vriendin een uitzondering...ook al ben ik 2 jaar ouder dan haar.
En het gaat er idd om dat het klikt. Meiden denken dat de jochies in de brugklas te kinderachtig zijn(wat ook vaak zo is)..maar zij zijn dat ook op een andere manier. Mijn advies voor die kindjes is: Ga lekker buitenspelen/barbie spelen en geniet nog van je jeugd en vrijheid.^^ Op die leeftijd ben je 9 van de 10 keer niet klaar voor een relatie.(onder de 17/18 jaar ofzo)

Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 14:23.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 14:21
Sobe
Sobe is offline
Eerlijk gezegd vind ik het een probleem. Ik zou graag willen dat jongens van mijn leeftijd of 1 à 2 jaar ouder op mij zouden vallen. Ik ben 18, het gaat in de buurt komen, maar ik moet nog veel leren en dat verschil merk je met iemand van 26. Dat meisjes (dat verandert pas als je 21 bent ofzo) zich vooral zoveel ouder voordoen (!) kan ik me behoorlijk aan ergeren. Toegeven dat je het allemaal nog niet weet is een sterkte.

In ieder geval komen er alleen maar mannen van 25 jaar en ouder (zelfs in de 30) op me af (dit zijn niet hele lelijke mannen ofzo), terwijl ik gewoon een leuke jongen wil waarmee je samen alles kunt ontdekken.

Ach wat een problemen allemaal...
Oud 27-02-2005, 14:24
blupp
blupp is offline
Citaat:
Sobe schreef op 27-02-2005 @ 15:21 :
Eerlijk gezegd vind ik het een probleem. Ik zou graag willen dat jongens van mijn leeftijd of 1 à 2 jaar ouder op mij zouden vallen. Ik ben 18, het gaat in de buurt komen, maar ik moet nog veel leren en dat verschil merk je met iemand van 26. Dat meisjes (dat verandert pas als je 21 bent ofzo) zich vooral zoveel ouder voordoen (!) kan ik me behoorlijk aan ergeren. Toegeven dat je het allemaal nog niet weet is een sterkte.

In ieder geval komen er alleen maar mannen van 25 jaar en ouder (zelfs in de 30) op me af (dit zijn niet hele lelijke mannen ofzo), terwijl ik gewoon een leuke jongen wil waarmee je samen alles kunt ontdekken.

Ach wat een problemen allemaal...
Is geen probleem want op je 18e heb je heus niet perse een vriendje nodig, dat komt vanzelf wel.^^ Je kan in je eentje ook genoeg leren hoor en een gozer komt vanzelf wel als je er voor openstaat.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 14:32
Sobe
Sobe is offline
Ik red me dan ook prima hoor en geniet van mijn vrijheid

Alleen moet er niet alleen maar gedacht worden dat alle meisjes een zoveel oudere 'man' willen, net als dat de vrouwelijke pubers allemaal een stúk volwassener zijn.
Oud 27-02-2005, 14:45
dragonstorm
dragonstorm is offline
het geld niet voor iedereen, trouwens;

mijn vriendin is 17 (word dit jaar 18) en ik ben 16 (over een week 17
een andere gast precies hetzelfde, hij is btw ook op dezelfde dag als mij jarig
en weer 'n andere gast heeft 'n vriendin die 2 weken ouder is dan 'mzelf

dus niet alle jongens valle op jongere meisjes.

Verder moeten we ff kijken of we de zaken niet omdraaien, is het niet zo dat meisjes op oudere jongens vallen?

wat opvalt: de jongens die allemaal jongere vriendinnen hebben, zijn ook vooral de jongens die zichzelf in het weekend he-le-maal platzuipen...

dus ik denk dat gedrag (qua volwassenheid) wel iets ermee te maken heeft
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 14:49
Smobbo
Smobbo is offline
De jongens die op die lompe wannabe hoertjes/breezersletjes vallen zijn vaak ook van die kansloze gasten, die zelf ook nog vrij infantiel zijn... .
Ik vind het meestal niet erg als er een leeftijdsverschil is, het gaat gewoon om het gevoel...
Ps. mn vriendin is 1 jaartje ouder, maar dat maakt dus niets uit... imho
Oud 27-02-2005, 17:02
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-02-2005 @ 01:51 :
Stiekem wordt hun gedrag volledig gedicteerd door de Break Out!
Ja en meiden die het dus als argument gebruiken zijn 9 vd 10 keer 2 jaar later dan 2 jaar eerder volwassen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 19:32
ikkuh~ingetjuh
ikkuh~ingetjuh is offline
Meisjes van 13 willen graag volwassen overkomen. Maar dat zijn ze eigenlijk helemaal niet, ze willen wel een vriendje maar tegelijke tijd willen ze beschermd worden. En omdat een jongen van 17 zich veel volwassenner gedraagd dan een jongen van 13 kiezen ze die vaak uit.
Andersom precies het zelfde. Hij is 'volwassen' en 'stoer' voor jongere meisjes, voor meisjes van zijn eigen leeftijd is hij maar een normale jongen waarin ze niet echt geintreseerd zijn.

Tenminste zo denk ik dat het ongeveer werkt, voor veel mensen dan.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 19:45
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Ieder persoon (ja, zelfs meisjes van 13!) is uniek, en ik vind dat jullie hierom niet zomaar kunnen zeggen:

"Meisjes van 13 zijn gemiddeld twee jaar ouder!"

"Het leven van meisjes van 14 wordt gedicteerd door Break Out!"

"Meisjes van 13/14 kijken enkel naar soaps, en nemen daar hun voorbeeld aan."

"Die meisjes rennen tegenwoordig niet meer door de gangen, omdat hun haak / make-up dan fout gaat zitten of hun hak afbreekt."

Van die eerste drie ken ik wel een aantal voorbeelden, dat laatste is volgens mij afkomstig van een jongen die niet meer op de middelbare school zit, waardoor hij niet kan bepalen of dit ook echt zo is. Ook kent hij hoogstwaarschijnlijk geen 13-jarige meisjes, daar voelt hij zich toch wat te goed voor.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 19:53
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Limaon schreef op 27-02-2005 @ 20:45 :
Ieder persoon (ja, zelfs meisjes van 13!) is uniek, en ik vind dat jullie hierom niet zomaar kunnen zeggen:

"Die meisjes rennen tegenwoordig niet meer door de gangen, omdat hun haak / make-up dan fout gaat zitten of hun hak afbreekt."

Van die eerste drie ken ik wel een aantal voorbeelden, dat laatste is volgens mij afkomstig van een jongen die niet meer op de middelbare school zit, waardoor hij niet kan bepalen of dit ook echt zo is. Ook kent hij hoogstwaarschijnlijk geen 13-jarige meisjes, daar voelt hij zich toch wat te goed voor.
Het is aardig dat iemand nog een btje tegengas geeft, maar helaas is het bij mij op school (ja ik zit nog steeds op middelbaar (laatste jaar als het een btje goed gaat ) wel waar.
De 'hoerderigheid' straalt er gewoon vanaf. Zo erg zelfs dat ik echt heel blij ben dat ik ze met uitgaan niet tegen kom, want als ze zich dan nog 'beter'(slechte woordkeus i know) willen kleden is het echt drama.
Oud 27-02-2005, 20:01
Verwijderd
ja ik vind dat steeds meer van die wijfe er hoerig bij gaan lopen..
me zusje begint nu ook al
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 20:15
Experiment
Experiment is offline
Misschien omdat vrouwen zich op een gegeven moment zo volwassen gaan gedragen, de Libelle gaan lezen, kleren van de Steps gaan dragen ofzo? Geen idee
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 22:20
Smobbo
Smobbo is offline
ff heel wat anders, het valt me net op dat soulflytribe zegt dat die 'wijven' etc...
Is het nou niet vreemd om dat over andere vrouwen te zeggen?
(ja stom onderwerp i know, gewoon benieuwd )
Oud 27-02-2005, 22:38
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Limaon schreef op 27-02-2005 @ 20:45 :

zegt uiteraard weer een meisje van 13
Oud 27-02-2005, 22:54
Verwijderd
Was laatst een meid van 15 op me verliefd... beetje erg groot verschil vond ik dat zij niet zag

Meisjes vinden het stoer om een oudere vriend te hebben...

Jongens die in hun eigen leeftijdscategorie niet succesvol zijn zoeken het lager waar meisjes minder gewend zijn etc en misschien makkelijker te leiden zijn
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 22:55
Verwijderd
Zo mooi altijd dat vrouwen zich ouder en 'verder' voelen dan mannen, gewoon omdat ze zich dat wijs maken
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 23:38
Verwijderd
Okay, hier wordt dus gediscussieerd over de al dan niet juiste bewering dat meisjes over het algemeen twee jaar eerder volwassen zijn dan jongens en daarom de jongen vaak wat ouder is.

Sinds wanneer is volwassenheid aantrekkelijk en weegt het zo zwaar mee?!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 00:09
number9
number9 is offline
Citaat:
Myztic schreef op 27-02-2005 @ 23:54 :
Was laatst een meid van 15 op me verliefd... beetje erg groot verschil vond ik dat zij niet zag
Same here.

Ik kies ze meestal uit 1 jaar ouder, zelfde leeftijd of één jaar jonger. Met hele hoge uitzondering mag t verschil 2 jaar zijn, maar dan moet ze zich wel ouder gedragen (indien jonger), 2 jaar ouder is natuurlijk nooit een probleem
Oud 28-02-2005, 08:24
Smobbo
Smobbo is offline
Ik kies ze niet uit...
Zoiets plan ik niet, het gebeurt en dan let je niet op de leeftijd, althans het lijkt me minder waarschijnlijk dat je op iemand die veel jonger is valt, al zal het natuurlijk wel kunnen...
Oud 28-02-2005, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 28-02-2005 @ 09:24 :
Ik kies ze niet uit...
Zoiets plan ik niet, het gebeurt en dan let je niet op de leeftijd, althans het lijkt me minder waarschijnlijk dat je op iemand die veel jonger is valt, al zal het natuurlijk wel kunnen...
Ik niet, ik voelde me net haar oppasser en ze dacht heel leuk te zijn maar ik ergerde me de tering
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 10:06
toilet duck
toilet duck is offline
We kunnen uit deze discussie annex gedachtenwisseling een aantal conclusies trekken.

1-Bewezen of niet, de meeste jonge vrouwen tonen een misplaatste arrogantie omdat ze zich zogenaamd twee jaar ouder voelen dan jongens van dezelfde leeftijd. Het onderzoek waarover gesproken wordt beperkt zich naar mijn weten opzettelijk tot de term voelen. Ik geloof steeds meer dat dit geen toevallige woordkeuze is geweest.

2a-Jonge jongens houden zich over het algemeen graag bezig met zorgeloze activiteiten als rondrennen op de gangen en 's middags uit school een potje onvolwassen voetbal, met de nodige ruzies over de grootte van de goals natuurlijk.

2b-De meeste meisjes van die leeftijd kroppen hun frustraties in die tijd lekker op door 's middags naar As the World Turns te kijken. Vervolgens bellen ze een vriendin om de kinderachtige jongens uit hun eigen klas en de volwassen jongens uit de examenklassen te bespreken. Na het eten gaan ze eerst aan de koffie, want dat horen ze lekker te vinden op hun 14e en aansluitend gaat de tv aan om levenservaring op te doen aan de hand van Onderweg naar Morgen. Dit ritueel herhaalt zich vrijwel elke dag bij vrijwel ieder vrouwelijk individu van de besproken leeftijd.

3-De meeste jongens die op kleine meisjes vallen zijn inderdaad 'infantiele-gebrek-aan-intellect-lijers'.

4-Uiteraard wil ik niet alle meisjes van rond de 14 beledigen. Een enkeling kent haar plaats en gedraagd zich gewoon naar haar leeftijd. Lekker springtouwen en de hele zaterdag op het sportveld rondhangen. Deze categorie beschouwt de soap als vrijetijdsbesteding, en niet als lesmateriaal annex bijbel. Er is natuurlijk ook de categorie 14-jarige meisjes die zich met recht 'volwassener-dan-jongens' noemen. Ook deze meisjes wil ik bij deze buiten schot laten.

Voor alle meisjes op dit forum die denken dat ze tot de laatste categorie horen: slechts 5 procent van de meisjes hoort hier daadwerkelijk bij, dus tel zelf maar uit de boze reacties hoe groot de kans is dat de jouwe terecht is!

edit: Een fout in de zinsbouw aangepast

Laatst gewijzigd op 28-02-2005 om 10:38.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 10:32
Sobe
Sobe is offline
Citaat:
toilet duck schreef op 28-02-2005 @ 11:06 :
[Voor alle meisjes op dit forum denken dat ze tot de laatste categorie horen: slechts 5 procent van de meisjes hoort hier daadwerkelijk bij, dus tel zelf maar uit de boze reacties hoe groot de kans is dat de jouwe terecht is! [/B]
Ik hoop dat dat geurtje al niet is uitgewerkt, want *flush* daar werd een hoop weggetrokken!
Oud 28-02-2005, 10:34
Verwijderd
Mannen vallen op vrouwen die geschikt zijn om zo veel mogelijk kinderen te baren en vrouwen vallen op mannen met een hoge sociale status (die zijn vaak ouder).
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 12:26
bench140
bench140 is offline
Lekker krap, je kan ze alles wijsmaken. Alleen dat kinderachtige gedrag word je wel schijt en schijtziek van.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 12:45
Floris_22
Floris_22 is offline
Omdat meiden nou eenmaal wat eerder zich serieuzer en volwassener gaan gedragen, en dat is iets wat ik nog niet ben.
Ben bang dat ik een beetje laat op gang kom.
Maar dan moet je wel een wat jongere meid hebben anders is de lol er gauw af.
Oud 28-02-2005, 14:55
dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 27-02-2005 @ 23:20 :
ff heel wat anders, het valt me net op dat soulflytribe zegt dat die 'wijven' etc...
Is het nou niet vreemd om dat over andere vrouwen te zeggen?
(ja stom onderwerp i know, gewoon benieuwd )
ja, hoe komt dat? waarom praten vrouwen elkaar de grond in? Vrouwen zijn veel sneller elkaar te veroordelen als 'hoeren' en 'sletten' dan mannen dat doen....

@ Toilet duck:
heel scherp jongen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 15:05
-Will-
-Will- is offline
Mja ik val normaal op meiden die juist wat ouder zijn.

Jonge meisjes hebben vaak (niet altijd) een oppervlakkig gedachtenleven en zijn vaak (niet altijd) erg onzeker en/of jaloers.

En ze zijn absoluut niet te vertrouwen als ze er een beetje leuk uitzien

Ik heb nu ik erover nadenk nog nooit een vriendin onder de 18 gehad die niet is vreemdgegaan.
Oud 28-02-2005, 15:06
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 28-02-2005 @ 15:55 :
ja, hoe komt dat? waarom praten vrouwen elkaar de grond in? Vrouwen zijn veel sneller elkaar te veroordelen als 'hoeren' en 'sletten' dan mannen dat doen....

@ Toilet duck:
heel scherp jongen
Negatief vs positief:

Vrouwen zien elkaar als sletten of hoeren als ze een beetje losbandig zijn geweest.

Mannen geven elkaar een vette knipoog.
Oud 28-02-2005, 17:26
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
Experiment schreef op 27-02-2005 @ 21:15 :
Misschien omdat vrouwen zich op een gegeven moment zo volwassen gaan gedragen, de Libelle gaan lezen, kleren van de Steps gaan dragen ofzo? Geen idee
Dat is zoon onzin. Net alsof je ervaring uit een of ander blad haalt. Ow ik lees de cosmo whatever en daar staat dit in dus zal het wel zo zijn. Die blaadjes zijn pure onzin (fancy en dat soort rommel).
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 17:59
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
Codaz schreef op 28-02-2005 @ 18:26 :
Dat is zoon onzin. Net alsof je ervaring uit een of ander blad haalt. Ow ik lees de cosmo whatever en daar staat dit in dus zal het wel zo zijn. Die blaadjes zijn pure onzin (fancy en dat soort rommel).
Dat vind jij maar een hele hoop mensen zijn dat met je oneens.
Oud 28-02-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Codaz schreef op 28-02-2005 @ 18:26 :
als je de fancy leest af en toe dan zou je zeggen dat mensen erbij zweren
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 18:16
dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
-Will- schreef op 28-02-2005 @ 16:06 :
Negatief vs positief:

Vrouwen zien elkaar als sletten of hoeren als ze een beetje losbandig zijn geweest.

Mannen geven elkaar een vette knipoog.
Daar heb k het niet eens over: het zijn vrouwen die elkaar veroordelen als ze ook maar een centimeter te weinig rok aan hebben - terwijl 'n man een vrouw veel minder snel veroordeelt tot 'slet'. (of mis ik nu iets, dat kan )

Jaloezie? Vrouwen, help ons er eens uit. Waarom noemen jullie elkaar om het minste geringst sletten?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 18:17
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 28-02-2005 @ 19:16 :
Daar heb k het niet eens over: het zijn vrouwen die elkaar veroordelen als ze ook maar een centimeter te weinig rok aan hebben - terwijl 'n man een vrouw veel minder snel veroordeelt tot 'slet'. (of mis ik nu iets, dat kan )

Jaloezie? Vrouwen, help ons er eens uit. Waarom noemen jullie elkaar om het minste geringst sletten?
Dat schreef ik toch net. Je bent het niet met me eens maar je zegt wel hetzelfde?
Oud 28-02-2005, 19:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Leeftijd maakt bij mij geen ruk uit. Over het algemeen klinkt 18 leuker dan 24... maar voor mij maakt het eigenlijk niet uit. Dus ik kick er niet op.
Oud 28-02-2005, 19:28
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:

Jaloezie denk ik ja. De aantrekkingskracht van mannen op die korte rokjes of wat dan ook waardoor 'de slet' meer opvalt dan de 'veroordeler'.
Best duf eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 19:42
Vice
Vice is offline
Citaat:
Volgens mij is dit maar bij een kleine groep vrouwen. Maar ik denk dat het gewoon jaloezie is.
Reageren

Regels voor berichten