Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had er min of meer gister nog eentje.
Maar ik ga om dat soort dingen niet sad doen, ik weet meestal wel wanneer ik iets kan beginnen, maar als ik dat niet doe, tja, kun je je beter maar niet te lang druk over maken, kansen genoeg, en zelf geloof ik ook dat als je echt voor de ware staat je geen seconde twijfelt en ook er alles aan zal doen ![]() |
![]() |
|
![]() |
zo'n 2 jaar geleden kwam ik een geweldig lieve en leuke jongen tegen op de bus en we spraken direct af om de avond erna samen naar een leuk festival in de buurt te gaan samen en dat was heel erg gezellig,heb heel lang met m gepraat en in z'n armen gelegen en zo en hij was verschrikkelijk lief en best wel knap maar toen was ik nog niet echt klaar voor een relatie dus heb ik allemaal redenen gezocht waarom ik toch niks met hem kon beginnen,nuja niet erg 'hij zou maanden wachten op mij' nuja,vervolgens wou hij nog afspreken en heb ik m constant afgescheept.maandje later kom ik m weer tegen en ie vraagt wrom ik m niet meer had gebeld dus ik zeggen dat ik z'n nr kwijt was,hij z'n nr geven,ik beloven te bellen,nooit gedaan,vervolgens,zo'n jaar later loop ik m nog es tegen het lijf,weer geeft die zijn nummer,weer beloof ik te bellen,weer doe ik het niet (waarom toch?ik heb nochthans veel aan hem gedacht),nu zijn we nog zo'n hele tijd later en ik voerde een gesprek met een vriend laatst en heel toevallig kwam die jongen ter sprake,een vriendin van die vriend van me was naar het schijnt stapelverliefd op hem,nuja,ik besloot om m'n gsm weer te laten maken en hem een berichtje te zenden,wat ik dus gisteren-morgen gedaan heb,heel luchtig berichtje met een smoes wrom ik m niet gebeld heb (echte uitleg past niet in een berichtje)en de vraag hoe et nog met m gaat.Nu heb ik nog steeds geen antwoord.Nu kan het zijn dat hij van nr veranderd is of dat hij,zoals ie toen al plande inderdaad film is gaan studeren in Portugal (maar hij plande zoveel die ie uiteindelijk nooit deed) en nu wordt ik compleet gek omdat ie niet terugzend en ik vraag me af met welke reden,annyway,ik denk niet dat ik nog ooit van hem ga horen.
![]() |
![]() |
|
![]() |
hij heeft geen internet.maar kheb vandaag gepraat met een vriend die een vriendin heeft die nog verliefd geweest is op die jongen(mja...).Die gaat nu als ie dat meisje nog es ziet vragen of zij z'n nr heeft,maar dat kan nog lang duren (en hij zou dat wel es kunnen vergeten te vragen)voor ik dat in handen krijg (weet trouwens niet of ze z'n nieuw nr heeft of z'n oud nr want weet niet hoe lang het geleden is dat ze verliefd was op hem)nuja,ik ga dus wel zien,hopelijk heb ik vlug dat nummer,t'is afwachten.wel klote dat ik me 3 dagen heb zitten nerveus maken en heb zitten enerveren omdat ie niet terugzond,nu weet ik dus hoe hij zich gevoeld moet hebben toen ik telkens maar niet belde...
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe je zelf in elkaar ziet.
Zelf ben ik introvert. Ik beschik over goede sociale capaciteiten, maar deze uiten zich uitsluitend op zakelijk gebied. Ik voel simpelweg niet duidelijk genoeg aan of een meisje interesse heeft in mij of niet. Het slaat altijd om in "vage twijfels". Dit, in de zin van: "misschien is ze geinteresseerd in me, maar misschien ook niet". Gemiste kansen zat in ieder geval. Dat weet ik zeker. Ik laat uit mezelf eigenlijk elke kans liggen. Vooral de trein-posts herken ik ![]() Tegenwoordig neig ik wel naar deze insteek: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-03-2005 om 20:31. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke kansen en verrijking brengen de asielzoekers uit M-oosten ons? Sandervier | 13 | 11-03-2016 20:19 | |
De Kantine |
Saailent night, holy night #772 Verwijderd | 500 | 16-12-2009 14:49 | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien filmtopic Rooster | 498 | 11-01-2008 11:28 | |
Psychologie |
Het "belangrijkste" in je leven is weg, hoe verwerk je dat? Chloe Siere | 11 | 05-04-2004 16:19 | |
Liefde & Relatie |
1 keer zien en nooit meer Jones | 7 | 19-03-2004 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Gemiste kansen... Jamezy | 6 | 26-10-2001 09:36 |