Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Er zijn idd een paar uitzonderingen maar zo zijn de meiden verder gewoon bijna altijd. Ik ken wel een paar uitzonderingen...en die uitzonderingen hebben meestal ook een hekel aan hun 'vrouwelijke' leeftijdsgenoten, ze vinden ook dat ze te trutterig doen en die meiden maken ook gewoon lekker lol en maken zich niet zo druk om hun uiterlijk. Ik denk dat wel iets meer dan 5% van de meiden zo is. ![]() Er zijn in ieder geval wel ERG veel van die trutten ja...en ze kunnen ook overdreven bitchy kijken. ![]() En uhh @ t meisje van DERTIEN JAAR^^ , ik zat 2 jaar terug nog op de middelbare school, in 2 jaar kan niet vreselijk veel veranderen en soms ben ik nog wel eens op zo een school, ik loop btw ook wel es buiten rond en dan zie je al die trutjes al die op hun koets staan te wachten ofzo. ![]() ![]() En nog een voorbeeld dat die kindjes echt zwaaar worden beinvloed door soaps/media in t algemeen. Ik weet niet hoevaak ik t al heb gehoord van een meid.. 'Ik ben dik he? Moet je al die mooie meiden op tv es zien ![]() Pfff ![]() Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 01:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dát zal het zijn..
||
![]() |
Citaat:
![]() Met een kleine aanpassing, je was wat woordjes vergeten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Lees dan dit weer eens door sas
![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij ligt het maar net aan wat 'hot' is op mtv. Nu zijn dat pimps die zeggen veel meiden gescoord te hebben en sletten die korte rokjes dragen met driedubbele lagen makeup op hun gezicht. Dat is dus ook wat je ziet bij de massa 13-14-jarigen die denken dat zo zijn cool is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik bedoelde er ook mee dat jongens zich soms ook anders voordoen, maar alleen onder elkaar om stoer te doen..die typische meiden doen t bij iedereen. Daarom zei ik >>>ja behalve<<< als ze tegen elkaar verhaaltjes verzinnnen hoeveel meisjes ze al hebben verleid ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Een aanname die totaal nergens te staven valt ![]() ![]() [SIZE=0,5]Ik vind het persoonlijk meer een slap excuus voor 13 en 14jarige om zich als breezersletjes te gedragen....[/SIZE]
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Overigens ben ik zestien en vind ik mijzelf geestelijke superieur aan vrijwel elke klasgenote. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Conclusie: meisjes ZIJN absoluut niet volwassener dan jongens, maar ze DENKEN dat e volwassener zijn.
||
Citaat:
![]() Meisjes zijn echt niet volwassener, de gene die het denken te zijn, zijn altijd de meest kansloze van al die miepjes... Het is volgens mij vrij kinderachtig om de hele tijd te gillen als er iets tegen je gezegd wordt... Dat is namelijk bij mij op school het geval, als je tegen een bruggertje oploopt/ diegene omver loopt wordt er nog een half uur 'na-gegiecheld'. En ja dat doen ze tot en met ongv. de 3-4e klas (tenminste zo kansloos zijn ze hier ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat niet rekt, dat scheurt wel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Verhaal ] Mijn naam is Ashley Kerz | 54 | 28-08-2005 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 |