Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2005, 15:53
Melissa83
Melissa83 is offline
Hoe denken jullie hierover?
Ik heb best wat 'mannelijke vrienden' gehad, maar op de een of andere manier worden ze dus altijd verliefd

Hierdoor gaan de vriendschappen kapot en tja, eigenlijk werkt het nooit.
Nu ga ik al een paar maanden met een jongen om, gewoon gezellig, lekker stappen enzo en ouwehoeren, verder niks.
Maar de laatste paar weken merk ik toch wel wat veranderingen in zijn gedrag, en volgens een vriendin van mij is hij verliefd.

Oke........dit was dus niet de bedoeling he.
Ik vind het gewoon leuk zoals het nu gaat, en heb geen verdere gevoelens voor hem.
Ik wil hem niet kwijt als vriend en wil hem niet kwetsen, maar het begint me een beetje op mijn zenuwen te werken.

nou kan ik bovenstaande dus gewoon tegen hem zeggen, maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt.

Hoe maak ik dit subtiel duidelijk...ik weet niet hoe ik zo'n gesprek moet beginnen.. zit je gezellig te lullen en dan ineens 'hey maar ik weet niet wat jij voelt, maar je moet hier niks achterzoeken hoor '

Not done.

tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2005, 16:19
RanC
RanC is offline
Één tip. Voor al die vrouwen op de hele wereld.

"Subtiele" tips werken niet. Als je iets wilt moet je het hem direct, op de man af, zeggen.

En tja... als 'ie gaat janken, verdrietig, etc. is door die bekenning.

Shit happens.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 16:47
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
Melissa83 schreef op 05-03-2005 @ 16:53 :
Hoe maak ik dit subtiel duidelijk...ik weet niet hoe ik zo'n gesprek moet beginnen.. zit je gezellig te lullen en dan ineens 'hey maar ik weet niet wat jij voelt, maar je moet hier niks achterzoeken hoor '

Not done.
Well done juist.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 16:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik weet niet hoé jij precies met die jongen(s) omgaat/bent omgegaan, maar het helpt vaak als je niet aan ze gaat zitten volgens mij. Tenminste, iedere keer als ik op een goede vriendin verliefd werd, was dat deels omdat ze altijd de hele tijd aan me zaten/we veel lichamelijk contact hadden. Vermijd dat.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 16:58
Verwijderd
Inderdaad, duidelijkheid is belangrijk.
Subtiele hints werken echt niet.

Maar probeer wel jezelf te blijven bij hem zoals je altijd bij hem bent. Want ik kan je vertellen, uit eigen ervaring, die jongen wilt het je (nog) niet vertellen, omdat ie bang is dat jullie vriendschap verandert / vermindert of zelfs kapot gaat, dat jij wat meer gesloten naar hem zal zijn.

En als je het hem rechtuit vertelt (en het drinkt door) dat zal voor hem moeilijk zijn ja, maar dat is maar tijdelijk en zal jullie vriendschap wel blijven.

Ik zit nu in het schuitje dat ik meer voor m'n beste vriendin ben gaan houden, maar dat ik het niet wil vertellen, vanwege die dingen die ik net noemde.
En het drinkt eigenlijk ook nu pas tot me door, met het lezen van dit topic, dat ze al zo duidelijk tegen me is geweest als ze maar kan zijn.

Dus daarom, wees duidelijk, want zelfs de meest duidelijke dingen dringen nog lang niet altijd door.
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-03-2005 @ 17:57 :
Ik weet niet hoé jij precies met die jongen(s) omgaat/bent omgegaan, maar het helpt vaak als je niet aan ze gaat zitten volgens mij. Tenminste, iedere keer als ik op een goede vriendin verliefd werd, was dat deels omdat ze altijd de hele tijd aan me zaten/we veel lichamelijk contact hadden. Vermijd dat.
Vind ik niet. Ik heb ook best wat lichamelijk contact met m'n beste vriendin (op wie ik dus ook verliefd ben), maar ik zou juist niet willen dat ze dat nu veranderde. Ik wil juist dat er helemaal niets veranderd. Liever met die onmogelijke gevoelens rondlopen, dan een vriendschapsrelatie waarin je je beperkt voelt.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 17:33
Vice
Vice is offline
Duidelijkheid is idd belangrijk. Je moet zo'n persoon vooral geen valse hoop geven. Maar ik geef toe dat dat soms moeilijk is. Misschien is het handig om samen een keer af te spreken en precies vertellen hoe je over jullie vriendschap denkt.
Het kan bij hem hard aankomen, maar hij weet waar hij aan toe is.
Oud 05-03-2005, 17:47
scrooping~paper
scrooping~paper is offline
Hmm, ik heb het ook al n paar keer meegemaakt, dat ik heel goed met jongens op kon schieten en echt bevriend met ze raakte en ze daarna ineens zeiden dat ze verliefd waren. Maar bij mij is er helemaal niets veranderd. Gewoon duidelijk zeggen dat je niets meer wilt dan vriendschap en daar komt hij echt wel overheen. Kom allemaal goed
Oud 05-03-2005, 18:42
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
RanC schreef op 05-03-2005 @ 17:19 :

"Subtiele" tips werken niet. Als je iets wilt moet je het hem direct, op de man af, zeggen.

Shit happens.
altijd dat moeilijk doen omdat het perse subtiel gezegd moet worden..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 18:55
filia dei
filia dei is offline
de truuc bij jongens als échte vrienden behouden en zorgen dat ze niet verliefd op je worden is om niet aan ze te zitten, geen dingen te zeggen als wat ben je een lieverd, en vaker check dat korte rokje, of wow wat een leuk meisje zeggen.

Maar goed, in jouw geval moet je het ondertussen wel duidelijk zeggen. En als je niet durft te zeggen 'hey, ik zie je alleen maar als vriend' uit het niets... moet je het gesprek zo draaien dat je kan zeggen 'ik heb er zo'n hekel aan dat als je vrienden bent met een jongen dat ie dan verliefd op je wordt' Zowiets..? (of is dat té subtiel nog jongens?) dan kan je er misschien iets aan toevoegen als 'zoals jij bevoorbeeld, jou zie ik echt als vriend, en als jij nu ook inneens verliefd op me zou worden zou dat alles verpesten'
Oud 05-03-2005, 19:30
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
filia dei schreef op 05-03-2005 @ 19:55 :
de truuc bij jongens als échte vrienden behouden en zorgen dat ze niet verliefd op je worden is om niet aan ze te zitten, geen dingen te zeggen als wat ben je een lieverd, en vaker check dat korte rokje, of wow wat een leuk meisje zeggen.
Ja, inderdaad.. Als je de verkeerde signalen geeft, en je daarna gaat afvragen waarom je geen vriendschappen kan behouden, tsja.. ehhh voor een buitenstaander is dat allemaal logisch etc.

Zo lang je maar geen signalen geeft valt het wel mee.
Oud 05-03-2005, 19:41
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

Shit happens.
Als RanC metroidminded niet tegenspreekt heeft hij gelijk

-wet van metroidminded(sorry dat ik die voor deze keer van je leen)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, in jouw geval moet je het ondertussen wel duidelijk zeggen. En als je niet durft te zeggen 'hey, ik zie je alleen maar als vriend' uit het niets... moet je het gesprek zo draaien dat je kan zeggen 'ik heb er zo'n hekel aan dat als je vrienden bent met een jongen dat ie dan verliefd op je wordt' Zowiets..? (of is dat té subtiel nog jongens?) dan kan je er misschien iets aan toevoegen als 'zoals jij bevoorbeeld, jou zie ik echt als vriend, en als jij nu ook inneens verliefd op me zou worden zou dat alles verpesten'
Die vriendin van mij bracht het op de volgende manier:
We gaan nogal veel met elkaar om en iedereen denkt dat we wat hebben of snel een relatie zullen krijgen, en iedereen zegt / vraagt dat ook aan ons.
Toen zei ze tegen mij 'vind jij het ook niet zo vervelend dat iedereen denkt dat we wat we hebben? We zijn gewoon goede vrienden en dat wil ik zo houden. En elke keer als ze vragen wanneer we iets krijgen dan zeg ik gewoon van nooit.'

Nouja, dat waren niet haar letterlijke woorden, maar lijkt er wel op. En nog wat van die dingetjes die het redelijk duidelijk maken.
En dat deed pijn en ik wilde het niet doorhebben, maar dat moet wel.
Nu ben ik zover dat ik nog steeds hetzelfde voor d'r voel, maar eigenlijk ook een sterkere vriendschapsband en voel ik mezelf een stuk rustiger.

Ik vraag me nu alleen af of ze doorheeft wat ik voor d'r voel of niet.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 20:12
Luna
Luna is offline
ehja, herkenbaar.
maar zolang hij jou niet verteld dat hij je leuk vindt, is het officieel ook niet zo dus moet je het gewoon negeren
En als hij erover begint kun je het toch gewoon zeggen.
Oud 05-03-2005, 22:53
Methuselah
Methuselah is offline
Heb genoeg vriendinnen waar ik niets voor voel, is perfect mogelijk.
Oud 06-03-2005, 00:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Olafant schreef op 05-03-2005 @ 17:58 :
Vind ik niet. Ik heb ook best wat lichamelijk contact met m'n beste vriendin (op wie ik dus ook verliefd ben), maar ik zou juist niet willen dat ze dat nu veranderde. Ik wil juist dat er helemaal niets veranderd. Liever met die onmogelijke gevoelens rondlopen, dan een vriendschapsrelatie waarin je je beperkt voelt.
Maar denk je niet dat, als jullie dat lichamelijk contact niet hadden gehad, de kans veel kleiner was geweest dat je meer van haar had gewild?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 00:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 05-03-2005 @ 20:30 :
Ja, inderdaad.. Als je de verkeerde signalen geeft, en je daarna gaat afvragen waarom je geen vriendschappen kan behouden, tsja.. ehhh voor een buitenstaander is dat allemaal logisch etc.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Ik heb ooit een tijd meegemaakt waarin een ontzettend goede vriendin van me, die een relatie had met m'n beste vriend at that time, bij alles wat wij samen deden constant aan me zat. Tot half 2 's nachts lagen we op haar bed te kletsen. Als we op haar kamer tv keken, dan lagen we samen op bed, lag zij tegen me aan en had ik mijn handen op de meest onmogelijke plekken. En als we samen op mijn kamer zaten, zat ik op m'n bureaustoel, zij op mijn schoot op een manier dat ze mij kon aankijken, had zij d'r handen om mijn nek en liet ze toe dat ik mijn armen om haar middel legde. En tijdens het praten mij maar in de ogen blijven staren. En ondertussen niets meer dan vriendschap willen...

Vermijd dit!!!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 00:18
blupp
blupp is offline
Whehe, idd dat heb ik al vaak meegemaakt, volgens mij vinden die meiden het gewoon leuk die aandacht, sommigen zullen het vast wel expres doen..net zoals jongens af en toe ook slijmen bij andere meiden en ze niet doorhebben wat voor 'schade' dit kan aanbrengen in een vriendschappelijke relatie.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 00:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
blupp schreef op 06-03-2005 @ 01:18 :
net zoals jongens af en toe ook slijmen bij andere meiden en ze niet doorhebben wat voor 'schade' dit kan aanbrengen in een vriendschappelijke relatie.
Dit volg ik niet echt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 00:29
blupp
blupp is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-03-2005 @ 01:21 :
Dit volg ik niet echt.
Ow, nou jongens zijn ook niet allemaal ff slim en gaan soms ook bij een (goeie) vriendin extra lief doen terwijl ze al een vriendin hebben bijvoorbeeld of hij niets meer dan vriendschap voor haar voelt. Meid kan dan ook op hem vallen.
Misschien komt het trouwens vaker bij meiden voor omdat zij anders met elkaar omgaan....is maar een theorie hoor, maar meiden die hebben t vaak over elkaars haar blabla en dan zullen ze ook wel vaak aan elkaar zitten en elkaar lieverd noemen. Alleen vergeten ze dan dat jongens dat (vaak) anders op kunnen vatten...just a theory
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 11:31
Custom
Custom is offline
Gewoon zeggen! Heb een jaar zitten kloten op die manier met een goeie vriendin waar ik verliefd op was, en dat sucks!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 11:44
RanC
RanC is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 05-03-2005 @ 20:41 :
Als RanC metroidminded niet tegenspreekt heeft hij gelijk

-wet van metroidminded(sorry dat ik die voor deze keer van je leen)
Hey, hoe zou ik iemand met een geloofsverbod-bord als ava en guinness in z'n sig kunnen tegenspreken? <3
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 11:46
bloemetje16
bloemetje16 is offline
hmm klinkt zeeer bekend dit ! ga zelf ook veel vrienden ipv vriendinnen.. en heb t zelf vaak meegemaakt.. helaas...
maar je moet het gewoon heel eerlijk zeggen en er overpraten, wil niet zeggen dat een vriendschap anders kapot gaat , maar het wordt er iig niet makkelijker op !

succes
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook heel openlijk op andere kerels gaan geilen waar hij bij is.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 12:27
Verwijderd
Waarom werkt die vriend je op je zenuwen? En je hebt het via een vriendin gehoord, maar is hij wel echt verliefd... Anders is het helemaal stom om erover te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 14:10
Gadje
Gadje is offline
ik zou wel wat meer mannelijk vrienden willen hebben, en niet dat ze/je gelijk aan een relatie denkt.
ik vind jongens op een bepaalde manier toffer dan meisjes
maar het is goed mogelijk, een vriendin van me heeft best veel jongensvrienden, ok en daarvan zijn er wel een paar verliefd op haar, dat wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2005, 14:19
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:

Ik heb trouwens vrij veel vrouwelijke vriendinnen, maar volgens mij hebben ze geen gevoelens voor mij ofzow (en andersom iig niet).

Ah ik bedenk me net de perfecte (mss wat harde) oplossing!
Neem een vriend!
Oud 06-03-2005, 14:34
Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Citaat:
Melissa83 schreef op 05-03-2005 @ 16:53 :
Hoe denken jullie hierover?
Ik heb best wat 'mannelijke vrienden' gehad, maar op de een of andere manier worden ze dus altijd verliefd

Hierdoor gaan de vriendschappen kapot en tja, eigenlijk werkt het nooit.
Nu ga ik al een paar maanden met een jongen om, gewoon gezellig, lekker stappen enzo en ouwehoeren, verder niks.
Maar de laatste paar weken merk ik toch wel wat veranderingen in zijn gedrag, en volgens een vriendin van mij is hij verliefd.

Oke........dit was dus niet de bedoeling he.
Ik vind het gewoon leuk zoals het nu gaat, en heb geen verdere gevoelens voor hem.
Ik wil hem niet kwijt als vriend en wil hem niet kwetsen, maar het begint me een beetje op mijn zenuwen te werken.

nou kan ik bovenstaande dus gewoon tegen hem zeggen, maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt.

Not done.

tips?
ik zit vaak met hetzelfde probleem

de smsjes worden intiemer, ze proberen meer en langer lichamelijk contact te leggen, t oogcontact duurt langer waardoor je je ongemakkelijk gaat voelen en wegkijkt... wat ze toch weer oppakken als een vorm van flirten..

een echte oplossing heb ik er helaas ook niet voor, tis altijd moeilijk om iemand af te wijzen.
persoonlijk leg ik er veel nadruk op hoeveel de vriendschap voor me betekent, en ook veel te zeggen dat ik echt niet toe ben aan een vaste relatie...
(woon in een dorp en zeg er dus maar niet bij dat ik al een vriendin heb )

WAT IS DAT EIGENLIJK MET JONGENS!? Waarom worden ze zo snel verliefd op je als ze denken dat je beschikbaar bent?!
(sorry voor de generalisatie... ff frustratie uiten )
Oud 06-03-2005, 14:43
bloemetje18
bloemetje18 is offline
Ik zit ook een beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb ook een goede vriend, maar daar kan ik geen hoogte van krijgen. De ene keer doet hij alsof hij wel verliefd is en de andere keer is hij afstandelijk enzo. Het lijkt alsof ze je eerst leuk vinden en dan gewoon neutraal vrienden willen worden en zo hopen op meer. Ik weet het ook niet.
Oud 06-03-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-03-2005 @ 01:04 :
Maar denk je niet dat, als jullie dat lichamelijk contact niet hadden gehad, de kans veel kleiner was geweest dat je meer van haar had gewild?
Misschien, maar zonder die lichamelijkheid was mijn band met haar ook lang niet zo goed geweest, denk ik.
Ik ben er wel blij mee hoe het is zoals het nu is, ze is nog altijd wel m'n beste vriendinnetje en ga meer en beter met d'r om dan met wie dan ook. Ookal doet het soms nog zo'n pijn dat sommige gevoelens niet wederzijds zijn.

Misschien dat als ik nieuwe vriendinnen maak, ik die lichamelijke contacten meer zal vermijden ja. Maar zoals het nu is wil ik niets veranderen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 15:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 06-03-2005 @ 15:19 :
(Ik heb trouwens vrij veel vrouwelijke vriendinnen
Ik heb dan ook nog nóóit gehoord van 'mannelijke vriendinnen'.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 16:14
Jessy
Jessy is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-03-2005 @ 16:44 :
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 16:19
Verwijderd
Citaat:
homo's ?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 19:05
Vice
Vice is offline
Citaat:
Vriendinnen die zich als kerels gedragen.
Oud 06-03-2005, 19:32
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Elke echte man weet dat je geen vrienden kunt zijn met een vrouw, hooguit zakelijke vrienden ofzo, collega's dus of iets in die trant. Een echte man weet dat hij alleen maar met andere mannelijke vrienden goed zal kunnen praten, het is nou eenmaal zo. Ik ken een jongen die de hele dag om een meisje heenhangt, zij gelooft dat hij gewoon vrienden met haar wilt zijn, maar na een lang gesprek met hem bleek maar weer dat mannelijke vrienden niet mogelijk zijn als vrouw zijnde, het enige wat hij namelijk wilde was een relatie, en dat wilde maar niet lukken omdat hij zo'n stumper was. Tja,

Natuurlijk kan je wel mannelijke vrienden hebben als het de vrienden zijn van vriendinnen. Maar dan leer je elkaar meer kennen als 'vrienden van'

Anyway, als je met een man uitgaat moet je niet denken dat hij je niet zal zien als een (misschien) toekomstige vriendin. Misschien was hij wel 'zoekende'....
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 19:45
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Heb op dit moment hetzelfde probleem. Het subtiel duidelijk maken werkt vaak niet bij jongens heb ik ondervonden dus heb ik gewoon gezegd: 'Ik val niet op jouw soort en het zal ook never nooit wat worden'. Dat werkte nóg niet en dus heb ik, toen ik een vriend kreeg gezegd dat ie enorm jaloers en enorm groot was en wist waar ie woonde Toen leek hij even op te houden maar dan nog blijf ik het gevoel hebben als ik bij hem ben dat ie meer wil. Nu heeft hij kennis gemaakt met mn broer. Die heb ff met hem gepraat en sindsdien gaat het wel wat beter. maarja toch blijf ik me altijd afvragen of ie nou met me omgaat om de vriendschap of omdat ie meer wil. Denk dat het pas echt ophoudt als hij verliefd op een ander wordt.
Oud 06-03-2005, 19:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 06-03-2005 @ 20:32 :
Elke echte man weet dat je geen vrienden kunt zijn met een vrouw, hooguit zakelijke vrienden ofzo, collega's dus of iets in die trant. Een echte man weet dat hij alleen maar met andere mannelijke vrienden goed zal kunnen praten, het is nou eenmaal zo. Ik ken een jongen die de hele dag om een meisje heenhangt, zij gelooft dat hij gewoon vrienden met haar wilt zijn, maar na een lang gesprek met hem bleek maar weer dat mannelijke vrienden niet mogelijk zijn als vrouw zijnde, het enige wat hij namelijk wilde was een relatie, en dat wilde maar niet lukken omdat hij zo'n stumper was. Tja,

Natuurlijk kan je wel mannelijke vrienden hebben als het de vrienden zijn van vriendinnen. Maar dan leer je elkaar meer kennen als 'vrienden van'

Anyway, als je met een man uitgaat moet je niet denken dat hij je niet zal zien als een (misschien) toekomstige vriendin. Misschien was hij wel 'zoekende'....
Hey, wat grappig, je lult niet alleen op N&A uit je nek, maar hier ook nog!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 20:00
saturday
saturday is offline
Citaat:

Je moet niet alleen van jezelf uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 20:07
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:

Je kent "een jongen".

Misschien val jij wel voor hem?

Leuke veralgemening trouwens.
Oud 07-03-2005, 02:16
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Rippin Kittin schreef op 06-03-2005 @ 15:34 :
WAT IS DAT EIGENLIJK MET JONGENS!? Waarom worden ze zo snel verliefd op je als ze denken dat je beschikbaar bent?!
(sorry voor de generalisatie... ff frustratie uiten )
Dan moet je niet zeggen dat je zo alleen bent en zò graag een vriendje wilt terwijl je je tieten laat zien
Oud 07-03-2005, 07:40
Verwijderd
Vrouwen en hun mannelijke vrienden.

[Generalisatie] Zodra meiden jongens als hun "vrienden" gaan zien zijn ze verdoemd om het maar even heel erg superplat te zeggen. Meiden gaan zeuren over dat ze vrijgezel zijn en dat ze hoe mooi ze ook zijn blijkbaar geen aandacht van jongens krijgen en zeggen ook nog eens dat ze balen dat jongens de subtiele hints niet snappen. Ondertussen (als dat gemeend zou zijn) zou dat overduidelijk zijn (met dat doel ik op dat de meid op de gozer kickt) maar ondertussen is het puur gezeur van de vrouwen. Genoeg flash filmpjes e.d. over vrouwen en hoe ze tegen hun goede mannelijke niet homo vrienden aankijken.[/Generalisatie]

Zoals methuus zegt kan het ook goed gaan en dat heb ik ook ondervonden. Echter kan het ook gebeuren dat die meiden verliefd worden. Sommige mensen gaan vriendschappen aan met de gedachte erachter een liefdevolle relatie die verder gaat dan normale vrienden te starten en dus ook fysiek contact e.d. willen. Doe je erg weinig behalve dan het generaliserende verhaaltje niet op te hangen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 07:49
Optima
Optima is offline
zowat alle mannen die ik als vriend heb gehad, zijn verliefd op mij geworden.

Ik denk dat een bepaalde dosis aandacht, bij mannen een bepaald hormoon losweekt, waardoor ze verliefd worden op een vrouw. Als je maar lang genoeg en frequent genoeg met ze om blijft gaan, is het onvermijdelijk dat ze verliefdheid gaan voelen.

Nu is deze verliefdheid anders dan de op-het-eerste-gezicht-tot-over-je-oren-verliefd, maar toch, het is erg vervelend voor een vrouw, omdat je dan kunt denken of je misshcien de verkeerde signalen hebt afgegeven:

NEE

Mannen zijn gewoon vreemd. Eigenlijk staat er op iedere mannelijke vriendschap een houdbaarheidsdatum: daarna worden ze verliefd en moet je het contact een tijdje verbreken, het liefst ervoor al.

veel sterkte verder
Oud 07-03-2005, 08:30
Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 07-03-2005 @ 03:16 :
Dan moet je niet zeggen dat je zo alleen bent en zò graag een vriendje wilt terwijl je je tieten laat zien
zeg ik ook niet
Oud 07-03-2005, 08:35
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Zolang je duidelijk bent tegen jongens is er niets aan de hand lijkt me. ik heb ook voornamelijk jongetjes als vriendjes
Oud 07-03-2005, 08:39
Wuotan
Wuotan is offline
Vind ik ook.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 08:41
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
wij zijn het wel veel met elkaar eens he
Oud 07-03-2005, 08:41
Wuotan
Wuotan is offline
Puik toch?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 09:17
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Optima schreef op 07-03-2005 @ 08:49 :
daarna worden ze verliefd
Dat is natuurlijk onzin. Ik ben toch niet verliefd op elke meid waar ik veel mee omga.
Oud 07-03-2005, 09:29
Wuotan
Wuotan is offline
Citaat:
EggeD schreef op 07-03-2005 @ 10:17 :
Dat is natuurlijk onzin. Ik ben toch niet verliefd op elke meid waar ik veel mee omga.
Wel.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 09:32
blacky
blacky is offline
De meeste van mijn gewone vrienden zijn mannen en nee geen last van verliefdheid van een van de kanten.
Ik heb wel vrienden die ooit verliefd op me zijn geweest, maar ik heb gewoon gezegd dat ik dat niet op hun was en juist die mensen zijn nu m'n beste vrienden......duidelijkheid en daar houden ze van i.p.v. hints, want die begrijpen ze toch niet.

Laatst gewijzigd op 07-03-2005 om 09:35.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 09:41
Optima
Optima is offline
Citaat:
EggeD schreef op 07-03-2005 @ 10:17 :
a) je hebt al een vriendin
b) je hebt geen behoefte aan een vriendin
c) je wordt niet snel verliefd
d) je bent homo
e) je bent een uitzondering op de regel
Reageren

Regels voor berichten