Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Inderdaad, duidelijkheid is belangrijk.
Subtiele hints werken echt niet. Maar probeer wel jezelf te blijven bij hem zoals je altijd bij hem bent. Want ik kan je vertellen, uit eigen ervaring, die jongen wilt het je (nog) niet vertellen, omdat ie bang is dat jullie vriendschap verandert / vermindert of zelfs kapot gaat, dat jij wat meer gesloten naar hem zal zijn. En als je het hem rechtuit vertelt (en het drinkt door) dat zal voor hem moeilijk zijn ja, maar dat is maar tijdelijk en zal jullie vriendschap wel blijven. Ik zit nu in het schuitje dat ik meer voor m'n beste vriendin ben gaan houden, maar dat ik het niet wil vertellen, vanwege die dingen die ik net noemde. En het drinkt eigenlijk ook nu pas tot me door, met het lezen van dit topic, dat ze al zo duidelijk tegen me is geweest als ze maar kan zijn. Dus daarom, wees duidelijk, want zelfs de meest duidelijke dingen dringen nog lang niet altijd door. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo lang je maar geen signalen geeft valt het wel mee.
||
Citaat:
-wet van metroidminded(sorry dat ik die voor deze keer van je leen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We gaan nogal veel met elkaar om en iedereen denkt dat we wat hebben of snel een relatie zullen krijgen, en iedereen zegt / vraagt dat ook aan ons. Toen zei ze tegen mij 'vind jij het ook niet zo vervelend dat iedereen denkt dat we wat we hebben? We zijn gewoon goede vrienden en dat wil ik zo houden. En elke keer als ze vragen wanneer we iets krijgen dan zeg ik gewoon van nooit.' Nouja, dat waren niet haar letterlijke woorden, maar lijkt er wel op. En nog wat van die dingetjes die het redelijk duidelijk maken. En dat deed pijn en ik wilde het niet doorhebben, maar dat moet wel. Nu ben ik zover dat ik nog steeds hetzelfde voor d'r voel, maar eigenlijk ook een sterkere vriendschapsband en voel ik mezelf een stuk rustiger. Ik vraag me nu alleen af of ze doorheeft wat ik voor d'r voel of niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik heb ooit een tijd meegemaakt waarin een ontzettend goede vriendin van me, die een relatie had met m'n beste vriend at that time, bij alles wat wij samen deden constant aan me zat. Tot half 2 's nachts lagen we op haar bed te kletsen. Als we op haar kamer tv keken, dan lagen we samen op bed, lag zij tegen me aan en had ik mijn handen op de meest onmogelijke plekken. En als we samen op mijn kamer zaten, zat ik op m'n bureaustoel, zij op mijn schoot op een manier dat ze mij kon aankijken, had zij d'r handen om mijn nek en liet ze toe dat ik mijn armen om haar middel legde. En tijdens het praten mij maar in de ogen blijven staren. En ondertussen niets meer dan vriendschap willen... ![]() Vermijd dit!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien komt het trouwens vaker bij meiden voor omdat zij anders met elkaar omgaan....is maar een theorie hoor, maar meiden die hebben t vaak over elkaars haar blabla en dan zullen ze ook wel vaak aan elkaar zitten en elkaar lieverd noemen. Alleen vergeten ze dan dat jongens dat (vaak) anders op kunnen vatten...just a theory ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens vrij veel vrouwelijke vriendinnen, maar volgens mij hebben ze geen gevoelens voor mij ofzow (en andersom iig niet). Ah ik bedenk me net de perfecte (mss wat harde) oplossing! Neem een vriend!
||
Citaat:
![]() de smsjes worden intiemer, ze proberen meer en langer lichamelijk contact te leggen, t oogcontact duurt langer waardoor je je ongemakkelijk gaat voelen en wegkijkt... wat ze toch weer oppakken als een vorm van flirten.. ![]() een echte oplossing heb ik er helaas ook niet voor, tis altijd moeilijk om iemand af te wijzen. ![]() persoonlijk leg ik er veel nadruk op hoeveel de vriendschap voor me betekent, en ook veel te zeggen dat ik echt niet toe ben aan een vaste relatie... (woon in een dorp en zeg er dus maar niet bij dat ik al een vriendin heb ![]() WAT IS DAT EIGENLIJK MET JONGENS!? Waarom worden ze zo snel verliefd op je als ze denken dat je beschikbaar bent?! ![]() (sorry voor de generalisatie... ff frustratie uiten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben er wel blij mee hoe het is zoals het nu is, ze is nog altijd wel m'n beste vriendinnetje en ga meer en beter met d'r om dan met wie dan ook. Ookal doet het soms nog zo'n pijn dat sommige gevoelens niet wederzijds zijn. Misschien dat als ik nieuwe vriendinnen maak, ik die lichamelijke contacten meer zal vermijden ja. Maar zoals het nu is wil ik niets veranderen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien val jij wel voor hem? ![]() Leuke veralgemening trouwens. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
b) je hebt geen behoefte aan een vriendin c) je wordt niet snel verliefd d) je bent homo e) je bent een uitzondering op de regel
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen kevints98 | 5 | 16-11-2013 12:25 | |
Liefde & Relatie |
Verlegen + hopeloos daphne29 | 17 | 12-04-2011 15:09 | |
Liefde & Relatie |