![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en anderen vallen me bij door te zeggen: jouw gewicht is zorgelijk vind je dat dan niet veroordelend?
||
![]() |
Citaat:
"Jouw BMI is veel te laag, je hebt ondergewicht! Als je niet uitkijkt wordt 't je dood nog 's! Ga naar een dokter, dit is hartstikke gevaarlijk!" Ja, ok, dat is aanvallen. En een BMI boven de 25 is pas gevaarlijk. En als jij iemand daar normaal, op een vriendelijke toon op wijst, zullen ze heus niet meteen boos worden. Als iemand mij zegt dat mijn BMI te hoog is, wat het ook is, wordt ik ook niet boos. Het is immers zo. Als je meteen begint te schreeuwen dat ik moet afvallen dan vind ik 't wat minder natuurlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar er zijn foto's van mijn moeder van ná haar zwangerschap van mij. Serieus, ik vind het eng. Net een anorexia-figuur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-03-2005 om 22:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
en jaa ik ben slank, maar ik vind nog wat slanker mooier, klaar Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen met ondergewicht die bewust willen afvallen hebben in mijn eigen serieus een probleem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het doet er niet toe hoeveel je eet, en of je je zelf uithongert of niet. Het gaat er om dat het idee van willen afvallen, terwijl je al ondergewicht hebt, niet goed is. Maar goed, dat moet je allemaal lekker zelf weten, als jij je lichaam wil verpesten moet je dat vooral doen. Ondergewicht is ongezond, chronisch ondergewicht is nog ongezonder. |
![]() |
||
Citaat:
en wat ik op een dag eet? pff, dat is zo verschillend maar vooruit, omdat jullie het zo graag willen, wat ik gisteren allemaal heb gegeten: gisterochtend begon ik de dag met spaghetti van de avond ervoor, 2 kiwi's en 4 koppen koffie (vroeg opstaan breekt je dag ja) in mijn pauze heb ik een mars en kaassouflé met curry op, kop koffie in een tussenuur erna een zakje buggles, een zakje hamka's, bullit tussenuur/pauze daarna, broodje kaassouflé met curry, bullit, wat aardbeiensnoepjes, half zakje buggles en een half broodje gezond die iemand niet meer hoefte toen ik thuis kwam noodles gemaakt avondeten, was iets met rijst, groenten en vlees geloof ik, + 4 glazen wijn daarna even wat geleerd met een bak vla, een kiwi en een half bonbonbloc, meer koffie de rest van de avond samen met iemand een pizza en een krat bier gedeelt interessant hoor ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 08:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lijntopic #34 Verwijderd | 500 | 23-02-2005 12:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 | |
Seksualiteit |
Vind jij je lichaam mooi? Super-Eefjuh | 158 | 22-05-2003 15:00 | |
Seksualiteit |
Voor de mannen : welk maatje vind je het mooist ? David | 126 | 28-04-2003 11:26 | |
Lifestyle |
Zelf kleding maken marlies | 44 | 06-03-2003 14:19 |