![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In een oorlog worden nu eenmaal mensenrechten geschonden. De tsjetsjenen doen even hard mee |
Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk we kunnen natuurlijk heel leuk gaan zeuren over wie er nu begonnen was en wie er nu het meeste recht heeft op dat land, maar dat is vrij zinloos omdat dat toch nooit helemaal te achterhalen is. Los daarvan heeft de bewering dat maschadov gewoon een terrorist is daar niets mee te maken en lijkt me die bewering gegrond |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denkje nou echt dat Rusland eeuwig een volk kan onderdrukken? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Russische soldaten komen om bij helikopterongeluk
MOSKOU - Vijftien Russische militairen zijn donderdag omgekomen bij een helikopterongeluk in de Russische deelrepubliek Tsjetsjenië. Volgens het Russische persbureau ITAR-TASS stortte de Mi-8 helikopter neer, nadat die tegen een electriciteitsdraad was gevlogen. De helikopter van grenstroepen van de federale veiligheidsdienst FSB verongelukte nabij de Tsjetsjeense hoofdstad Grozny. De Russische autoriteiten onderzoeken de toedracht van het ongeluk. Bron: www.nu.nl Bespaart toch wel weer een Stinger voor het Tsjetsjeense verzet.
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
|||
![]() |
http://www.russian-terror-in-chechnya.blogspot.com/
http://russian-genocide-over-chechen....blogspot.com/ (schokkende site) Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 23:57. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zie niet waarom dit opeens het opblazen van woonblokken, scholen of theaters goed kan praten... Op zich is het ook leuk als jullie foto's zouden posten van wat de 'vredelievende vrijheidsstrijders' allemaal uitvreten met burgers waarvan ze beweren dat die pro-Russisch zijn. Of doorbreek ik dan de propagandastroom?
||
![]() |
Citaat:
![]() volgens mij zat die hele flat vol met terroristen! ![]() of deze.. ![]() deze ook wel ja! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Deze tsjestjen-genocide is gewoon 'legaal' en niemand van de wereld die hier iets over zegt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
EN je zegt dat die soldaten een lange oorlog achter de rug hebben, en daardoor doordraaien. hoe denk je dat een Tjetsjeen reageert als zijn hele familie/vrienden op gruwelijke wijze is vermoord? Is een Tjetsjeen geen mens? is het bij hem opeens weer niet mogelijk dat hij doordraaft? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weiger alleen om de ene moordenaar boven de andere te verheffen. Over Grozny, raad es, duizenden strijders die zich in de stad verstoppen, jaren lang. Hoe denk je dat het er dan na een tijdje uit gaat zien? Dat is niet tegen burgerdoelen, dat heet bijkomende schade.
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het echt schokkend hoe jij deze gruweldaden probeert 'goed te praten'. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is toch wel het minste om ook de andere kant even te belichten.
||
Citaat:
Ik had toch wel meer van je verwacht dan in wanhoop maar de hele maatschappij beschuldigen.
||
![]() |
Citaat:
Deze hele oorlog wordt door iedereen verzwegen thanks to russia. |
![]() |
||||
Citaat:
Dat doe je dan ook met volle teugen: Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
@Onemen, vind dan maar eens een terrorist die wel iets geeft om anderen, volgens mij moet de eerste nog geboren worden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In het geval van de Tsjetsjenen vechten ze voor de rechten van hun volk en tegen de onderdrukking vanuit Rusland; dat lijkt me allesbehalve een egoïstisch streven.
||
Citaat:
Zonder types als Basajev en Maschadov was er nooit een tweede inval geweest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarbij is het nog geen reden om hun misdragingen en grove mensenrechtenschendingen goed te praten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja bij gebrek aan beter pin jij je maar daar op vast he ![]() Edit: Over jeltsin en zijn beoordelings capiteiten zullen we het maar niet hebben, rusland was met die dronkenlap aan het roer diep gezonken |
![]() |
||
Citaat:
Zoals Jeltsin zelf al zij: "wij politici zijn niet het probleem, dat zijn de media" ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou weet ik niet of ik deze theorie moet geloven. Maar het zou best mogelijk kunnen aangezien veiligheidsdiensten wel vaker gruwelijke dingen doen om er zelf beter van te worden. (denk aan de CIA in de VS bijvoorbeeld).
||
Citaat:
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Waarop stoelt die stelling dat Maschadov een terrorist is?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 |