Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 13:58
vaag
vaag is offline
Metal:
Mijn ninsl00r. Hij is wel heet , maar ik had eens een foto gevonden van vroeger en die was erg hoor. Verder kan hij geen geheimpjes houden , dus vertel ik hem nooit meer geheimpjes. Alleen als heel het forum het mag weten , dan vertel ik het metal !
Advertentie
Oud 11-03-2005, 14:52
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 10-03-2005 @ 23:28 :
oja, volgens mij is haligh homo, maar hij is wel aardig.

nou nee hoor

Henk een hunk en de postbode van boz.
ferrie is koppig, kan geen beslissingen maken en wij zouden een slecht koppel zijn doordat niemand van ons de knoop kan door hakken.
backdo m'n mattie.

de rest wil ik niet analyseren.

Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 14:57.
Oud 11-03-2005, 16:53
Verwijderd
wishfulldreaming: beterwetertje
Oud 11-03-2005, 17:00
Teun
Teun is offline
Roxane:
Heeft in Bahrein gewoond.

AngelLena:

Freakjuh:
Veruit de leukste forumbazin.

Haligh:
Is wel okay.

Horror Kitty:
Heeft altijd geniaal haar en ik vind haar neus tof.

eXo:
Is de populairste forumer van 2004 en omdat ik een meeloper ben vind ik hem ook heel tof.

grandmommy:
Mooi en schrijft heel leuk.

Vice:
Tof haar.

Apomes:
De nieuwe Ridder, met als enig verschil dat Pommiej werkelijk gay is.

terror koe:
Heeft ook in Doetinchem gewoond.

Snuitermans:
Pientere jongeman.

Merels:
Interessant meisje.
Oud 11-03-2005, 17:04
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
bertbart: schattig,lief en aardig en klein

Pan Am: kan je goed mee babbelen en swingen, ook lief

Otis: oot is heet en heel lief, klaar.

Noé: aardig/lief meisje en ik vind dr mooi.

Le Bitch: deze doe ik ook (ondanks wat hier beneden staat) want ik moet zeggen dat ik me echt doodlach om zijn posts en dat mag wel gezegd worden

verder ken ik niemand echt persoonlijk dus ik weet dan ook niet echt wat ik moet zeggen
Oud 11-03-2005, 17:07
Metal
Metal is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-03-2005 @ 09:05 :
doe niet zo verschrikkelijk moeilijk, wicht

metal: dat baseer je ook echt op 1 post ofzo
haha neehoor
Oud 11-03-2005, 17:08
merels
merels is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 11-03-2005 @ 18:04 :
b

verder ken ik niemand echt persoonlijk dus ik weet dan ook niet echt wat ik moet zeggen
maar in principe is dit toch voor mensen die je niet kent, naast die je wel kent? Hoe ze overkomen hier?

Of is dat niet de bedoeling teun?
Oud 11-03-2005, 17:09
Teun
Teun is offline
Citaat:
merels schreef op 11-03-2005 @ 18:08 :
maar in principe is dit toch voor mensen die je niet kent, naast die je wel kent? Hoe ze overkomen hier?

Of is dat niet de bedoeling teun?
Uhm, iedereen is vrij zijn/haar eigen draai eraan te geven?
Oud 11-03-2005, 17:11
merels
merels is offline
Citaat:
Teun schreef op 11-03-2005 @ 18:09 :
Uhm, iedereen is vrij zijn/haar eigen draai eraan te geven?
ja zo kan je het ook opvatten
Oud 11-03-2005, 17:15
Teun
Teun is offline
Citaat:
merels schreef op 11-03-2005 @ 18:11 :
ja zo kan je het ook opvatten

Okay, voordat Leonoor weer denkt dat ik zit te spammen.

Leonoor

Koekjes
Is okay.

Snoodaard
Ons aller droge snoodaard, hoe kan je niet van hem houden?

ZerO
Lekker wijf.

Lepra de Clown
Ondanks dat 'ie een hypocriete punker is vind ik hem wel okay
Al heeft 'ie wel een foute nickname.

Mr. Ed
Heeft een vriendin!
Oud 11-03-2005, 17:23
merels
merels is offline
justakid: tof en leuke stijl.
teun: leuke stijl wel geloof ik en aardig denk ik. beetje vreemd soms
Henk Mul ! : interessant, ben wel benieuwd hoe hij er uitziet
Noe/hermione: ik ben wel benieuwd naar hun outfits
monolo: pretty
snuitje: stabiel en volgens mij handsome\
tom violence: soms wat overdreven bitchy maar ach
apomes: komt wat verwend over
Oud 11-03-2005, 18:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Teun schreef op 11-03-2005 @ 18:00 :
en ik vind haar neus tof.

owja zero is idd een lekker wijf en toen ik voor t eerst in bergen op zoom uitging was zij daarbij, goede herinneringen en nostalgie, toen waren we nog alto. en ze kan heerlijk roddelen en is altijd wel hyperactief en dat is stoer.
Oud 11-03-2005, 21:21
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Roxane schreef op 11-03-2005 @ 17:53 :
achgut mokkeltje werd er niet naar je geluisterd

is het echt zo erg

roxane: heeft nogal een groot egooo
Oud 11-03-2005, 21:30
grandmommy
grandmommy is offline
pfff dan zal ik ook eens een zwengel aan het grote rad der onfortuinlijke analyses geven:

( kut, altijd moeilijk, met wie te beginnen)

-tom violence is ontzettend mooi en ik ben jaloers op d'r, verder is ze kritisch en soms ziet ze welwillende mensen slechter in dan ze zijn.

lepra den clown een erg aardige jongen, goede humor en een goeie kop ziet het leven volgens mij af en toe wel iets teveel van de goede kant, maar soms is dat juist in zijn voordeel

cha0s wordt steeds meer emo, volgens mij heeft ie over een tijdje een emobril kan je goed mee praten, varierend van films tot muziek tot maatschappelijke onderwerpen, is erg maatschappelijk betrokken naar mijn idee. maar hij doet natuurlijk alsof ie heel punk is he

Teun veul te knappe jongen met een hele rits aan mooie kijkmijeffeonzekerzijn-liedjes, maar stiekem heeel zeker van zichzelf, offeh juist omgekeerd. kan niet zo goed hoogte van hem krijgen door al die piem0ltekeningen, om eerlijk te zijn.

Henk Mul! meesterlijke reply's, meesterlijke woordspelingen. klinkt heel raar maar ik denk dat hij een genie is, volgens mij wordt hij later belangrijk. ik zou echt niet weten hoe ie eruit ziet maar ik denk altijd dat hij stiekem arnon grunberg is

Fairuz webcambebe met hitpotentie, kan fat zingen en ze is lekkaahh en ik vind d'r chineesjes-act mooi.

Bertbart Break-out! babe lieve jongen en een feesterd geloof ik. ken hem natuurlijk maar oppervlakkig. hij lijkt wel een beetje op een ex van me

horror kitty is heet en heeft gaaf haar en een groot gevoel voor mooie dingen. heeft alles en iedereen wel goed door maar niet alles en iedereen heeft haar goed door heb ik het idee. en ze heeft inderdaad een mooie neus en mooie lippen

haligh krullen is volgens mij of heul flauw bezig of heul serieus. maar dat zal ik wel compleet mis hebben. is twee maanden jonger dan ik, maar ehm, dat heeft hier verder niks mee te maken natuurlijk. is volgens mij heimelijk verliefd op metrosexuele post punk en emo muzikanten.

cut_off aardige jongen markante goeie kop, maakt gave deuntjes

snuit surfdude en te geil en aardig en verder zal het wel, hij is bovenal geil en ook nog eens heel geil.

japie krek0l is een hele lieve zachtaardige jongen, een beetje onzeker maar wel heet. en hij moet z'n vriendinnetje dumpen want ik vind dat ze te onaardig tegen hem is. monsieur krekel heeft een geil kapsel en voetbalt graag en dat is heel tegenstrijdig allemaal.

metal zie snuitermans

biep lief en klein en mooi en heet en lang zwart haar=

born to lose bowlingking die heftig op zoek is naar een bowlingqueen, houdt van z'n lichaam en z'n tattoo's en zijn stijl is geil. verveelt zich volgens mij vaak maar bezoekt ook vaak feesten en partijen om daarna brak zijn beklag te doen. toffe keerl

nah en nu heb ik ze wel weer gehad geloof ik. indien ik iemand volledig verkeerd heb beoordeeld, hiero een disclaimer. ik wil niet in elkaar gerost worden door gekwetsten.
Oud 11-03-2005, 21:31
grandmommy
grandmommy is offline
ohja japie je bent ook wel ruig af en toe hoor
Oud 11-03-2005, 21:39
Verwijderd
herm: gezellig, koffieleut en super sexy als ze dant
noé: bitch
otis: super grappig
pan am: grappig, bitch
herione chique: knap en lief
le bitch: knettergek en heeeeeeel lief
zaara: lievig popje
ridder: héél schetig
teun: heel raar
en avelon die ik laatst toevallig tegen kwam is hip
Oud 11-03-2005, 21:41
Verwijderd
en freakjuh vind ik de liefste forumbaas, kusje
Oud 11-03-2005, 21:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
grandmommy, ik ben werkelijk diep geroerd.

grandmommy is volgens mij compleet gestoord en hyperactief alleen ik hoop dat ze geen brabants accent heeft al komt ze dan uit dorst. en het is een lekker wijf met lieve ogen.
Oud 11-03-2005, 21:49
vixen
vixen is offline
cha0s: aardig jong., lieve (ex)punker waar je leuk mee kan praten
655321: what can I say, mn tweelingzusje en leuker wordtet niet
lepra: aardig joch
grandmommy: grappig meisje, incl. pony
ridder: schooljoch, met leuk haar en leuk hoofd
blenderhead: nog n aardig joch met krullies
born to lose: miaauuww
Oud 11-03-2005, 22:40
Teun
Teun is offline
Hermione
Ik deed Hermi te kort met mijn veel te korte analyse.
Ze is gewoon een super tof en aardig mens. Eentje waar je van op aan kan. Daarbij is ze enorm heet en wil ik haar flamoesje tegen mijn knoesje.

Bertbart
Vindt mij raar, maar dat is positief zegt hij.
Ik vind dat Bart een leuke studie doet en is heel aardig, al hebben we wel eens mot op MSN. Hij heeft zo'n beetje Lifestyle gemaakt tot wat het nu is in mijn ogen.

Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 22:48.
Oud 11-03-2005, 22:50
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Teun: iemand die ik niet begrijp maar die me wel aan het lachen maakt

Hermione: die ga ik morgen meeten (weet niet of ze dat zelf weet) en ik ben erg benieuwd, hoor alleen positieve verhalen

Fragile: mooi meisje en humor

Metal: ik dig hem net als iedereen geloof ik
Oud 11-03-2005, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 11-03-2005 @ 13:58 :
he bedankt he
o ja leep is een kutpunker
Oud 11-03-2005, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 06-04-2004 @ 18:16 :
nou, daar gaat ie dan:

Dying Bride
Mijn lieve vriendinnetje, die eigenlijk al lang niet meer op het forum te vinden is. Valt voor mij weinig meer te analyseren aangezien ik haar elke week een paar dagen zie.

eXo
De forum-clown, en ik lach me elke keer weer kapot met dat slappe geouwehoer van hem. In het echt een stukje stiller, alhoewel hij wel non stop zeurt "of we nu eens gaan blowen"

Nighttime Bird
Ewout is gewoon een toffe gast en valt veel mee te lachen. Is best stil maar kan soms briljante dingen doen/zeggen

Lepra De Clown
Klasgenoot, ook al zie ik hem weinig wegens mijn en zijn hoge absentie. Blowen zuipen en Simpsons zijn niet zijn hobby maar des te meer zijn obsessie. Altijd lache en huiswerk met hem maken is ook altijd leuk, aangezien er dan geen reet gebeurd. En natuurlijk Lepra

Otherside
Vriendinnetje van bovengenoemde (nog steeds?)
Van hetzelfde laken een pak. Alhoewel ik nog niet veel met haar gepraat heb IRL, omdat in ieder geval 1 van ons te verlegens is, lijkt ze me een echt tof waif om een keer mee uit te gaan of iets dergelijks

Reverend
Klasgenoot van me. 1 woord is genoeg: smokengamen

Cha0s
Lache gozer, goed om in de late uurtjes mee te ouwehoeren als iedereen kapot is en al ligt te pitten, en natuurlijk om Ivo mee te pesten

The Exploding Boy
Olga is natuurlijk 1 van mijn betere vrienden en we gaan dan ook graag met onzs vriendje en vriendinnetje oud en nieuwen, drum en bassen en ook housen. En binnenkort huiswarmen?

Avelon
Eigenlijk zie ik Brittje veel te weinig Kelly en ik komen binnenkort langs in A'dam! En britt is natuurlijk een knuffelbarelieveleukeexforumbazigeenooknogeseenssarcastisch

Anteverta
Iemand die ik eigenlijk alleen in Magni zie, terwijl ik eigenlijk ook wel es doordeweeks af wil spreken lijkt me gezellig, want Annemiekje is nu eenmaal gezellig, en is veel meer liefs dan ze eigenlijk zelf denkt.

Ik ben het een beetje zat eigenlijk... de volgende keer komen er weer meer. Ik heb nu alleen mensen gedaan die ik IRL ken.
Citaat:
Dr. Aep schreef op 06-04-2004 @ 21:09 :
perfect geanaliseerd. Ik ben ook een prima kerel.

1 schoonheidsfoutje...lepra = wel leuk.

rhinus

Heeft geen flauw benul hoe leuk lepra kan zijn.
Verder een aardige gozer, en ik kan me herinneren dat hij nog wel enkele intelligente posts doet, in tegenstelling tot een hoop andere forummers.
Citaat:
Dr. Aep schreef op 07-04-2004 @ 10:46 :
ik wilde je eerst ook doen, maar ik kreeg het niet voor elkaar je nickname goed te typen

~(S-|-)2v!lL~

Sommige mensen noem je "ouwe rukker". Bij Steve is dat terecht (en bij mij ook). Maandelijks wisselen wij onze beste pr0nsites uit.
Als we dat niet doen, maken we plannen voor een lowrider-zeepkist om eindhoven (of zo) te gaan Pwn3n
Verder heeft St3eve het natuurlijk met Biep, wat hij goed gedaan heeft, en hij is er volgens mij zelf ook best wel blij mee
Enn.... de laatste keer dat ik hem zag was hij een surfdude, en nu bijna een zakenmannetje Bovendien had hij me wel even moge nbellen toen hij van de zomer naar Zandvoort ging, aangezien dat 20 minuten fietsen is vanaf mn huis. en nou ben ik het zat, ik ga p0rn surfen
Citaat:
Dr. Aep schreef op 07-04-2004 @ 13:18 :
veel beter.

Yfkje doet veel moeite om andere mensen te analyseren.
Ze doet daarbij goed werk en is niet te beroerd om verbeteringen aan te brengen. Verder is ze nog een beetje een n00b op het forum en weet ze dus niet wat een n00b is.
ze is wel een lief meisje maar heeft nog niet zoveel vriendjes gemaakt op het forum.

zoiets
Citaat:
Dr. Aep schreef op 09-04-2004 @ 17:47 :
~Sjeherazade~

Sjeherezade heeft natuurlijk al een goede naam mee uit Duizend En 1 Nacht (jaha dat weet ik dan weer wel )
Ik heb nooit de eer gehad haar te mogen meeten, maar ze lijkt me erg tof en openminded en vooral anti-fascistisch (ole) oh ja en het feit dat ze een vlaams accent zal hebben is natuurlijk helemaal goed

biep
Biep is een behoorlijk knap meisje die ik alleen op de utrecht meeting heb gezien. Ik heb niet veel (lees: helemaal niet) met haar gepraat geloof ik. Ze lijkt me erg lief, en voor haar geld hetzelfde als voor Stevill, als je in Zandvoort bent moet je Bart bellen. Duh.

sorry
sorry, ken ik niet. Heeft 576 posts sinds oktober 2003 dus heeft 3.22 posts per dag.

Myuki
zelfde verhaal als sorry maar dan met minder posts.

zo klaar

wie dr niet bij staat moet het maar effe zeggen
Oud 11-03-2005, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 11-03-2005 @ 23:50 :

Hermione: die ga ik morgen meeten (weet niet of ze dat zelf weet) en ik ben erg benieuwd, hoor alleen positieve verhalen

Ohjaa met jou ga ik ook swingeh
Oud 11-03-2005, 23:23
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Hermione schreef op 12-03-2005 @ 00:20 :
Ohjaa met jou ga ik ook swingeh

ja
Oud 11-03-2005, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 12-03-2005 @ 00:23 :
[afbeelding]

ja
ja zooo twistah met miss k
Oud 11-03-2005, 23:26
Verwijderd
huh die gast heeft in eens maar 1 been en dan weer 2
Oud 11-03-2005, 23:29
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Hermione schreef op 12-03-2005 @ 00:26 :
ja zooo twistah met miss k
ik heb er zó'n zin in ik tril ervan!
Oud 11-03-2005, 23:30
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
bertbart schreef op 12-03-2005 @ 00:26 :
huh die gast heeft in eens maar 1 been en dan weer 2
niet kijk maar goed
Oud 11-03-2005, 23:39
innogen
innogen is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 11-03-2005 @ 13:24 :
ik ken hier niemand eigenlijk. maar jullie zullen vast allemaal heel lief leuk en aardig zijn
Oud 12-03-2005, 09:58
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 12-03-2005 @ 00:17 :
zo klaar

Like dude Biep en ik? das al even history als Michael Jackson.
Oud 12-03-2005, 10:08
Born to lose
Born to lose is offline
Citaat:
vixen schreef op 11-03-2005 @ 22:49 :

born to lose: miaauuww
grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Oud 12-03-2005, 10:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
zo klaar

volgens mij zag ik jou woensdag fietsen in rotterdam.
Oud 12-03-2005, 11:23
655321
655321 is offline
cha0s: Een van mn allerallerliefste jochjes waar ik heel veel van hou en die altijd goed is voor gesprekken over dingen die er soms nog minder over doen dan ze lijken. Of gesprekken die er wel toe doen en dan is het nog beter. Als we elkaar zien lijken we vaak wel een getrouwd stel.. maar das dan ook wel weer grappig want hij kan soms net zo zeuren om niks als ik. Of op zn teentjes getrapt zijn.
Hij lijkt wel heel stoer maar dat is ie voor geen meter en hij moet ook ophouden met doen alsof ie punk is want dat is duidelijk niet zo (meer). Enn hij is ook heel slim eigenlijk al heeft hij dat zelf helemaal niet door, of wel, maar dan wil hij het niet toegeven. He's just a big baaaby.

Blenderhead: Tja, darrrlin zatlapje van me. What else can I say. Hij moet een vriendin.

Lepra: Emoiffooprutpurrrk. Goeie gozer. Doet z'n best om heel punk en cool over te komen maar van binnen is het gewoon een schaapje. Maar wel een die veel kletst.

Vixen: Komt op andere mensen geloof ik vaak over als een arrogant rotkind maar dat komt alleen omdat ze zoveel zwarte zooi om dr ogen doet en daardoor heel boos lijkt te kijken steeds. Liefje.

Born to Lose: miaauw. Jochje dat heel veel gepest wordt door zn bastardvriendjes maar daar geloof ik weinig mee zit en door zn tattoos heel stoer wil lijken maar eigenlijk heel emo is.
Oud 12-03-2005, 11:46
O-Ren Ishii
O-Ren Ishii is offline
Bertbart
Mijn liefste forumvriendje en irl Uitgaan met Bart staat altijd garant voor een avond topentertainment. Ik denk dat we ooit nog eens een keer een klap gaan krijgen van iemand omdat we soms echt TE vervelend zijn. Verder is Bart net zo'n flirt als ik

Otis
Grote sl00r, en een hele lieve. Lief en knap gezichtje, en Otis durft alles. Ze valt met uitgaan nichten lastig En ze kan goed swingen en ze houdt van dezelfde hippe house-deuntjes als ik Ohja, stiekem wil ze een 18-jarig homo-jongetje zijn, omdat ze, als ze met Bart en mij uitgaat veel teveel leuke jongens tegenkomt

Noé
Noep lijkt heel tough, maar ze is eigenlijk heel adorable met haar appelwangetjes en haar lieve stemmetje. En ik blijf het zeggen; ze is stiekem een nerd, maar ze wil het niet toegeven Verder is ze natuurlijk hip met haar niemendalletjes en elvenbroches op haar b00b Noep kijkt tijdens het dansen net als ik, en is ondertussen heftig aan het flirten met alles wat los en vast zit.

Hermione
Echt een schat, ze heeft een gezichtje waar je blij van wordt als je er naar kijkt Verder is ze hip, houdt ze ook van swingen en ze is echt een fag hag in hart en nieren!

Marshall
Parijs-beeb. En ik ga ooit nog een keer z00nen met hem, maar eerst met zijn brabantse vrindje Binnenkort ga ik een keertje naar hem toe in Parijs Verder is Niels cute, en hij is altijd erg blij als ik hem een hip tech-house numemrtje stuur via MSN. We zijn allebei idolaat van Now & Wow

Teun
Stiekem ben ik een beetje op Teun, want hij is echt lief! Teun is qua karakter net een Golden Retriever ( ). We hebben wel dezelfde humor, en op MSN praten we over vanalles. Ik wil hem nog steeds een keer irl zien.

Heroïn Chique
Zag haar voor het eerst op mijn verjaardag en toen bleek dat ze me al eens in het vliegtuig naar de Dom. Rep. had gezien toen ik aan het werk was, maar ze durfde niks te zeggen Nien is een scheet, kan lekker swingen, en ze is in bepaalde opzichten net zo 'fout' als ik

LeBitch
Echt een idioot, maar wel een hele lieve! Heeft zelfs niet eens door dat hij spamt, omdat hij niet gewoon KAN posten! Ik moet altijd erg om hem lachen

The Fragile
Poppetje! Leuke kleren, knap meisje! Snel weer siggies roken bij Fish & Chips!

CB
Echt een stadswijf! In het bgein kon ik haar niet uitstaan, maar ze is echt vet! We hebben allebei in Amerika gewoond, en L00n is ook helemaal wild van NYC, net als ik.

Snoodaard
Rosé-h00rie En echt heel schattig; hetis echt zo'n type kleine broertje

Ridder
Corona's gedronken met Riddie in Grunn. Was erg gezellig, en Rid is een lieverd.
Oud 12-03-2005, 11:53
Verwijderd
ik ben geen nerd jij kleine pisnicht
Oud 12-03-2005, 11:54
O-Ren Ishii
O-Ren Ishii is offline
Citaat:
Noé schreef op 12-03-2005 @ 12:53 :
ik ben geen nerd jij kleine pisnicht
Wel, geef nou maar toe Je bent een nerd die in fantapetflessen piiiiihiiiiiist!

Oud 12-03-2005, 11:55
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik ken niemand in 't echt dus ik ga ze niet analyseren want datgene wat ik te zien krijg op dit forum zal waarschijnlijk niets zeggen over hun echte persoonlijkheid. Verder zal iedereen vast wel heel geil, heet, tof, lief, geweldig, knap, adorable, vet, schattig en grappig zijn.
Oud 12-03-2005, 11:59
O-Ren Ishii
O-Ren Ishii is offline
Citaat:
Roxane schreef op 11-03-2005 @ 17:53 :
Oh god, hou maar op
Oud 12-03-2005, 12:09
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
oh ken je hebt t me nog steeds niet vergeven he dat ik niets zei
Oud 12-03-2005, 12:10
Verwijderd
Citaat:
FayLa32 schreef op 12-03-2005 @ 12:55 :
Verder zal iedereen vast wel heel geil, heet, tof, lief, geweldig, knap, adorable, vet, schattig en grappig zijn.
Goed geraden ja
Oud 12-03-2005, 12:16
O-Ren Ishii
O-Ren Ishii is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 12-03-2005 @ 13:09 :
oh ken je hebt t me nog steeds niet vergeven he dat ik niets zei

Als je wat had gezegd dan had ik je gratis wijntjes en een business class-maaltijd kunnen geven! Heb ik bij Carm ook gedaan toen ze naar Mexico ging. En toen waren haar paps en mams verliefd op me geworden
Oud 12-03-2005, 12:18
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
O-Ren Ishii schreef op 12-03-2005 @ 13:16 :

Als je wat had gezegd dan had ik je gratis wijntjes en een business class-maaltijd kunnen geven! Heb ik bij Carm ook gedaan toen ze naar Mexico ging. En toen waren haar paps en mams verliefd op me geworden
fijn hoor praat vooral een schuldgevoel aan mijn ouders hadden je zeker geadoreerd
Oud 12-03-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
zo klaar

Effeeeee. (HA, zag je de grap?)

Nou, goed.
Hermione vind ik hip.
cha0s is een neppunkert want hij luistert emo, maar dat neem ik 'm niet kwalijk want hij is aardig. Daarbij heeft 'ie een SP-pas dus ik dig 'm.
SisterOfMercy is mijn telefoonslet en hij is tof.
Terror Koe zou sneeuwpoppen met me komen maken maar ze is ingesneeuwd. Desalnittemin weet ik zeker dat haar liefde voor Siouxsie haar warm heeft gehouden.
Dr. Aep is een krullebol en hij speelt Warhammer dus rrrr.
Dying Bride is een schat van een meid en ik adoreer haar want behalve lief en immer-vrolijk kan ze goed dansen en speelt ze ook Warhammer en heeft ze toffe humor en-en-en.
Mennuz ken ik sinds hij een vervelend jongetje was op het forum en CemeterySlut adviseerde haar polsen door te snijden. Desalnittemin is het een lief jong. Ook al leest 'ie dit waarschijnlijk toch niet.
Heroin Chique ken ik niet maar ze post plaatjes van Travolta in Pulp Fiction dus ik dig 'r.
Konstantine is een beetje gek maar dat geeft niks want ze was vroeger alto. Ze wordt stoned van kretek en dat is raar, maar ze is een roddelsmiecht en lacht ook nog 'ns om mijn grapjes dus ik vind haar aardiiiig.
eXeau is een droogkloot.
Henk Mul! is briljant.
Lepra is een clown.
Paranoide is te lui om verder te gaan.

En nou moet ik zeker ook nog de namen dikgedrukt maken. Het leven is zo zwaar
Oud 12-03-2005, 13:31
Maija
Maija is offline
ik ken eigenlijk hier niemand, dus..
Oud 12-03-2005, 14:11
Avelon
Avelon is offline
@ TV ik was vroeger ook wel een beetje gemeen soms, maar dat heb ik een beetje afgeleerd en sinsdien gaat het wel goed tussen nps en mij.
@nps ik vertelde laatst dat hele verhaal aan iemand hehe, en toen moest ik er ok eerlijk bij zeggen dat ik nooit had gemerkt dat jij en chaos me stom vonden dat wist ik pas veel later toen eXo mij wees op een lj stuk van chaos toen daarin zijn verbazing stond over dat ie me toch wel aardig vond. hehe. ik vond mezelf eigenlijk alleen maar grappig en dacht dat jullie dat ook vonden

ontopic:
Tommie: vind r best schattig eigenlijk en vooral erg grappig, hier en irl, swingt goed die meid
nps: ik vond r eigenlijk sowieso wel tof, lekker down to earth, grappig en weet k veel cool om dr tegen te komen
leno: mag altijd bij me slapen om dat ze zo lekker roddelt
exo: lang niet meer gesproken uhuh maar omdat hij me nooit meer aanspreekt maar ik vind m nog steeds tof
aep: agossiepossie wat een schatje en zn meisje ook
Oud 12-03-2005, 14:13
Vice
Vice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 12-03-2005 @ 14:07 :

Paranoide is te lui om verder te gaan.
Je hebt iedergeval wat geanalyseerd.

Daar ben ik nu echt veel te lui voor. En de meeste ken ik niet eens goed genoeg ervoor.
Oud 12-03-2005, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 12-03-2005 @ 15:13 :
Je hebt iedergeval wat geanalyseerd.

Daar ben ik nu echt veel te lui voor. En de meeste ken ik niet eens goed genoeg ervoor.
Mja, ik moet naar de AH. Al twee uur Maar ik verzin de hele tijd dingen die ik 'nog even snel' online moet doen want ik heb geen ziiiiin. Vandaar het geanalyseer, denk ik

Vooralsnog:
Vice is tof en heeft hitsig haar.
Oud 12-03-2005, 14:19
Avelon
Avelon is offline
noe: ik vond haar eigenlijk altijd kut maar ik vind dr vet cool in het echt en ook nog heel heet en artyy en lief en schattig
herm: ken ik niet echt maar ik droomde laatst nog over dr en toen was ze heel leuk
bertbart: eindelijk gezien, ha, hij is nog leuker in het echt, maar het is wel een druk baasje. soms vind ik m op t forum ook wle irritant hoor
heroin chick: kan ook lekker swingen ziet er goed uit, s[pontaan enthousiast enz
otis: ha zelfde als heroin, ze zijn wel schattig klein trouwens
monolo: chick. en ik ben fan van dr ze is heel lief en stoer.
rogue: ja daar wil ik nog wel s mee dansen
grrr: hehehehehehe
matt tracker: ik moest laatst om een post lachen
marte: vet schattig en vandaag ga ik dr ontmoeten. blond =

poe
Oud 12-03-2005, 14:53
Verwijderd
ooh aaf ik ga blozen hoor

rogue: lijkt me leuk want een vriendin van leen en leen is leuk. en ze ziet er heet uit en heeft hitsige poonies
rox: vond ik eerst altijd een hoer maar rox is best schattig en ongeduldig en ze zit bij mijn beste vr33ndin in de werkgroep
snoodaard: zou ik over een paar jaar zeker doen, hij is erg heet en zelden serieus en in het echt ook een cutie, ook heeft hij mijn verjaardagskaart van vorig jaar nog braaf aan zn muur hangen
escapism: lijkt me leuk, ik hou van gitaarjongens en is stiekem ook wel een beetje heet
metal: heb ik sinds kort op msn en is zeer goed voor mijn ego omdat hij of genadeloos slijmt, of mij gewoon het einde vindt. (is allebei goed!)
stevill: obsessed door spieren, moet weer dreads nemen, is lief en leuk om te msnen, en ik heb zelfs zijn telefoonnummer
lebitch: is gestoord en zit altijd naakt te msnen en dan zegt hij "LIES IK BEN NAAKT"
roos: is een leuk sletje en houd net zoveel van sletten als ik
susanne: is schattig, veel mensen hier vinden haar vervelend maar suus is de bom jeweet

als ik zin heb doe ik er nog meer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten