Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nou nee hoor ![]() Henk een hunk en de postbode van boz ![]() ferrie is koppig, kan geen beslissingen maken en wij zouden een slecht koppel zijn doordat niemand van ons de knoop kan door hakken. backdo m'n mattie ![]() de rest wil ik niet analyseren.
Laatst gewijzigd op 11-03-2005 om 14:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Of is dat niet de bedoeling teun? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Okay, voordat Leonoor weer denkt dat ik zit te spammen. ![]() Leonoor ![]() Koekjes Is okay. ![]() Snoodaard Ons aller droge snoodaard, hoe kan je niet van hem houden? ZerO Lekker wijf. Lepra de Clown Ondanks dat 'ie een hypocriete punker is vind ik hem wel okay ![]() ![]() Al heeft 'ie wel een foute nickname. ![]() Mr. Ed Heeft een vriendin! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() owja zero is idd een lekker wijf en toen ik voor t eerst in bergen op zoom uitging was zij daarbij, goede herinneringen en nostalgie, toen waren we nog alto. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() is het echt zo erg ![]() roxane: heeft nogal een groot egooo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
zo klaar ![]() wie dr niet bij staat moet het maar effe zeggen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je wat had gezegd dan had ik je gratis wijntjes en een business class-maaltijd kunnen geven! Heb ik bij Carm ook gedaan toen ze naar Mexico ging. En toen waren haar paps en mams verliefd op me geworden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, goed. Hermione vind ik hip. cha0s is een neppunkert want hij luistert emo, maar dat neem ik 'm niet kwalijk want hij is aardig. Daarbij heeft 'ie een SP-pas dus ik dig 'm. SisterOfMercy is mijn telefoonslet en hij is tof. Terror Koe zou sneeuwpoppen met me komen maken maar ze is ingesneeuwd. Desalnittemin weet ik zeker dat haar liefde voor Siouxsie haar warm heeft gehouden. Dr. Aep is een krullebol en hij speelt Warhammer dus rrrr. Dying Bride is een schat van een meid en ik adoreer haar want behalve lief en immer-vrolijk kan ze goed dansen en speelt ze ook Warhammer en heeft ze toffe humor en-en-en. Mennuz ken ik sinds hij een vervelend jongetje was op het forum en CemeterySlut adviseerde haar polsen door te snijden. Desalnittemin is het een lief jong. Ook al leest 'ie dit waarschijnlijk toch niet. ![]() Heroin Chique ken ik niet maar ze post plaatjes van Travolta in Pulp Fiction dus ik dig 'r. Konstantine is een beetje gek maar dat geeft niks want ze was vroeger alto. Ze wordt stoned van kretek en dat is raar, maar ze is een roddelsmiecht en lacht ook nog 'ns om mijn grapjes dus ik vind haar aardiiiig. eXeau is een droogkloot. Henk Mul! is briljant. Lepra is een clown. Paranoide is te lui om verder te gaan. En nou moet ik zeker ook nog de namen dikgedrukt maken. Het leven is zo zwaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daar ben ik nu echt veel te lui voor. En de meeste ken ik niet eens goed genoeg ervoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vooralsnog: Vice is tof en heeft hitsig haar. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|