Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: Mortal Kombat of Street Fighter
Mortal Kombat 78 56.52%
Street Fighter 60 43.48%
Aantal stemmers: 138. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2004, 21:54
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
SF is sinds deel 2 een parodie op zichzelf (gaap)

Nee, geef mij maar MK!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2004, 15:05
AirRaid
AirRaid is offline
Mortal Kombat met een mega voorsprong
Oud 24-01-2004, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 20-01-2004 @ 22:54:
SF is sinds deel 2 een parodie op zichzelf (gaap)

Nee, geef mij maar MK!
MK niet?

Brutality!
Babality!
Anamality!

De 1e 2 zjn zowiezo kut met peren en de derde is wel cool, ware het niet dat veel lui dezelfde hebben. De extra ninja's uit Ultimate MK3 zijn wel cool. Een aap die achter iemand aanrent is cool ~~
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 22:21
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Streetfighter vond ik te lastig met al die vage dingen erin... Mortal Kombat II blijft voormij de leukste... MKI is ook leuk en de rest is rotzooi... zeker met al die stompzinnige combo's en andere rotzooi..
Oud 25-01-2004, 20:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Hoewel ik vroeger een hardcore MK-fan was en dus Streetfighter helemaal afkraakte, ben ik nu ik wat ouder ben toch tot inzicht gekomen dat Streetfighter altijd beter is geweest. Vooral sinds de tekenstijl van de serie over ging van traditioneel naar Animé ben helemaal verliefd op de serie. Sterker nog, ik vind alle 2d anime-vechtspellen te gek. Ja zelfs nog veel leuker dan 3d varianten als Soul Calibur.

Must haves:

Capcom vs Snk 2: Eo en Marvel vs. Capcom 2.. Fighting games worden gewoon niet beter dan dit. Het is dus erg jammer dat Developer Sammy het overgenomen heeft van Snk, want de nieuwste aflevering in de serie, Snk vs Capcom: Chaos, schijnt een bittere teleurstelling te zijn.

Edit: als ik dat plaatje van Mortal Kombat 1 zie, begint het wel weer een beetje te kriebelen.

Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 20:46.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 14:29
Verwijderd
Check dit dan ff http://www.sammystudios.com/games/ggx2/screens.htm

Ik denk dat ik wel aso veel reclame voor GGX2 probeer te maken

Heeft 20 chars waarvan een stuk of 9 a 10 redelijk traditioneel en de rest is enorm vaag. Een jongen die opgevoed is als meisje die met een jojo vecht. Een heks met een gitaar, Een vent die vervloekt is en met zijn geest vecht, een gast die bezeten is(zeker niet te verwarren met vorig genoemde!), een engelachtig typ waarvan de ene vleugel een engel is en de ander een duivel

Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 14:31.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 14:34
Verwijderd
MK is altijd wel vet geweest met die finishing moves en typische characters. Ik had gister MK deception gespeeld op PS2 die zag er gelikt uit

Streetfighter daarentegen met zn 3D verhaal vind ik dan weer minder, alhoewel het eerste deel erg tof was.

Ryu en Ken de fijnste personages en bij MK Sektor,Lui Kang, Sub zero en Scorpion.

Ik kan eigenlijk niet kiezen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 16:22
Verwijderd
Zodra MK6 30 piek is haal ik hem. Sta nu op het moment bijna 300 rood
Ff me spaarrekening plunderen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 16:25
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Go bump van meer dan een jaar
Zelf ben ik meer een SF dan een MK speler, maar zoveel verschil maakt het niet voor me.
Oud 20-02-2005, 16:26
Love & Peace
Love & Peace is offline
Street fighter, mijn allereerste computerspel

Maar mortal kombat was ook wel vet, met die fatalities en dat je een blok door midden moest slaan.

Dat waren nog eens spellen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Emphasis schreef op 15-01-2004 @ 15:22 :
Ik kies.. One Must Fall 2097. Omdat ik een rebel ben
En MK en SF lagen me nooit zo, helaas.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 16:55
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ben niet van mening veranderd.

Ik vind Mk nog steeds een stuk oppervlakkiger en gemakszuchtiger dan alle Street Fighter spellen.
Oud 20-02-2005, 17:03
Verwijderd
En Sf vind ik dan weer een stuk simpeler dan GG
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 17:36
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Mortal Kombat

Het sfeertje enzo, en natuurlijk de characters. Scorpion, Raiden en Sub-Zero zijn voor mij de meest originele characters ooit gemaakt. Ik mis er waarschijnlijk nog wel wat.

Guile was trouwens de shit in Street Fighter.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 18:43
Love & Peace
Love & Peace is offline
chun li was dé shit. Vooral dat truukje dat ze op der kop in de lucht met haar voeten ging draaien
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-01-2004 @ 21:43 :

Must haves:

Capcom vs Snk 2: Eo en Marvel vs. Capcom 2.. Fighting games worden gewoon niet beter dan dit. Het is dus erg jammer dat Developer Sammy het overgenomen heeft van Snk, want de nieuwste aflevering in de serie, Snk vs Capcom: Chaos, schijnt een bittere teleurstelling te zijn.
Wtf? SNK vs Capcom:Chaos vind ik dus echt een van de beste spellen uit de versus serie. Het tempo is iets rustiger, en iets meer oldschool feel gewoon. Het exceeden, guardbreaken zijn toffe features (alhoewel laatstgenoemde niet opkan tegen het parryen van SF3:3rd), je moet 't gewoon proberen voordat je uitspraken erover doet Toen ik de graphics zag schrok ik ook even vooral tov 3rd strike en Cap vs SNK2 (EO???? WTF, ben je een morron ofzo , (instant) supermoves doe je nog altijd gewoon stoer manualwise ). Marvel vs Capcom 2 heb ik ws het meeste lol mee gehad, maar kan heel snel chaotisch overkomen voor de beginnende SF'er. Persoonlijk moet ik zeggen dat X-men vs Street Fighter de beste SF is . De beste SF karakter allertijden moet toch echt wel Shin-Gouki (God Akuma) zijn , 'k floep er zo 16 hit combo's mee en dat is zelfs nog weinig

Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 12:46
Verwijderd
Die reply van hem is wel een jaar oud he
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 22:47
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ninh schreef op 21-02-2005 @ 19:19 :
Wtf? SNK vs Capcom:Chaos vind ik dus echt een van de beste spellen uit de versus serie. Het tempo is iets rustiger, en iets meer oldschool feel gewoon. Het exceeden, guardbreaken zijn toffe features (alhoewel laatstgenoemde niet opkan tegen het parryen van SF3:3rd), je moet 't gewoon proberen voordat je uitspraken erover doet Toen ik de graphics zag schrok ik ook even vooral tov 3rd strike en Cap vs SNK2 (EO???? WTF, ben je een morron ofzo , (instant) supermoves doe je nog altijd gewoon stoer manualwise ). Marvel vs Capcom 2 heb ik ws het meeste lol mee gehad, maar kan heel snel chaotisch overkomen voor de beginnende SF'er. Persoonlijk moet ik zeggen dat X-men vs Street Fighter de beste SF is . De beste SF karakter allertijden moet toch echt wel Shin-Gouki (God Akuma) zijn , 'k floep er zo 16 hit combo's mee en dat is zelfs nog weinig

[afbeelding]

Whoa whoa whoa!

Take a chill pill, man!

Ik heb het spel inmiddels ook allang gespeeld. In eerste instantie via de "wonderful ways of the Rom" en later ook nog op de Xbox gekocht. Ik ben het met je eens dat het ouderwetse SNK(Playmore)stijltje wel een fijne afwisseling is na al die flitsende hectiek van de Capcom-interpretaties. En er zit inderdaad voldoende diepgang, maar zoals zo vaak bij SNK moet je er even voor gaan zitten. Maar ik vind het gewoon verschrikkelijk jammer dat ze het spel zo gestript hebben van alle flashy fuzz, want daar hield ik nou juist van. Toegegeven, Capcom vs. SNK 2: EO ontbeert het old school technisch vernuft(waar ik ook erg op gesteld ben, mind you) van Chaos, maar de graphics, uitgebreide keuzemogelijkheden, de hoeveelheid special moves en de bombastische effecten maken toch dat ik er veel meer plezier aan beleef. Bovendien ben ik verslaafd aan alles wat ruikt naar Animé, dus dat speelt ook mee

Ik denk dat SNK vs. Capcom Chaos veel beter had kunnen zijn als SNK eens wat minder haar eigen weg ging en op z'n minst een beetje naar Capcom ging kijken. Ik weet dat SNK te trots is om toe te geven dat Capcom een geduchte concurrent is(lijkt me logisch), maar het moet toch niet al te moeilijk zijn om het beste van twee werelden in elkaar te verenigen, dacht ik zo? In ieder geval niet in deze tijd. Want met om nou na een spel met 44 karakters om uit te kiezen aan te komen zetten met een miezerige 24...... Nou ja, ik vond het in ieder geval wel kicken om de Street Fighter Characters weer eens in een andere tekenstijl te zien

Ennuh.....Wat bedoel je met "EO????? Ben je een moron ofzo?"? Dat is toch echt de naam van het spel op de Gamecube en Xbox. Misschien niet in de Arcade en op de PS2, maar die versies heb ik niet gespeeld.
Oud 23-02-2005, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 22-02-2005 @ 23:47 :
Whoa whoa whoa!

Take a chill pill, man!

Haha, no flame intended.

Citaat:
Ik heb het spel inmiddels ook allang gespeeld. In eerste instantie via de "wonderful ways of the Rom" en later ook nog op de Xbox gekocht. Ik ben het met je eens dat het ouderwetse SNK(Playmore)stijltje wel een fijne afwisseling is na al die flitsende hectiek van de Capcom-interpretaties. En er zit inderdaad voldoende diepgang, maar zoals zo vaak bij SNK moet je er even voor gaan zitten. Maar ik vind het gewoon verschrikkelijk jammer dat ze het spel zo gestript hebben van alle flashy fuzz, want daar hield ik nou juist van. Toegegeven, Capcom vs. SNK 2: EO ontbeert het old school technisch vernuft(waar ik ook erg op gesteld ben, mind you) van Chaos, maar de graphics, uitgebreide keuzemogelijkheden, de hoeveelheid special moves en de bombastische effecten maken toch dat ik er veel meer plezier aan beleef. Bovendien ben ik verslaafd aan alles wat ruikt naar Animé, dus dat speelt ook mee
Het strippen van 'flashy' fuzz is geen keuze geweest maar noodzaak . Het spel draait namelijk nog op neo-geo moederborden van pakweg 18 jaar geleden (!!!) . Cap vs SNK2 zal bij mainstreamers eerder aanslaan denk ik vanwege de betere uitvoering in media, maar ook in gameplay is 't goed (de verschillende grooves). Ik mis alleen echt de strikers, die je ook tegen komt in de KoF serie en Marvel/X-men vs SF series Gaf het altijd een leuke twist . Bovendien de mogelijkheid van juggelen is er ook uitgehaald bij cap vs snk2 evenals bij chaos, dat aircombo's onmogelijk maakt

Citaat:
Ik denk dat SNK vs. Capcom Chaos veel beter had kunnen zijn als SNK eens wat minder haar eigen weg ging en op z'n minst een beetje naar Capcom ging kijken. Ik weet dat SNK te trots is om toe te geven dat Capcom een geduchte concurrent is(lijkt me logisch), maar het moet toch niet al te moeilijk zijn om het beste van twee werelden in elkaar te verenigen, dacht ik zo? In ieder geval niet in deze tijd. Want met om nou na een spel met 44 karakters om uit te kiezen aan te komen zetten met een miezerige 24...... Nou ja, ik vond het in ieder geval wel kicken om de Street Fighter Characters weer eens in een andere tekenstijl te zien
Laat ik het zo zeggen, de karakters waar ik mee speelde zaten er iig in . (Alhoewel evil ryu jammerlijk ontbrak zat gelukkig violent ken er wel bij, dat ook erg vermakelijk was )

Citaat:
Ennuh.....Wat bedoel je met "EO????? Ben je een moron ofzo?"? Dat is toch echt de naam van het spel op de Gamecube en Xbox. Misschien niet in de Arcade en op de PS2, maar die versies heb ik niet gespeeld.
EO doelt op Easy Operation, ofwel instant supermoves. Ik dacht dat je hier ook aan deed, dat lame zou zijn . Zelf heb ik 't spel al eerste gespeeld op de dreamcast, en daar was dus nog geen EO (pas bij xbox en gc dacht ik).
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 12:31
skeleton
skeleton is offline
Mortal Kombat 2 uber alles
Oud 23-02-2005, 23:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ninh schreef op 23-02-2005 @ 13:15 :
Haha, no flame intended.
Gelukkig maar

Citaat:
Het strippen van 'flashy' fuzz is geen keuze geweest maar noodzaak . Het spel draait namelijk nog op neo-geo moederborden van pakweg 18 jaar geleden (!!!) . Cap vs SNK2 zal bij mainstreamers eerder aanslaan denk ik vanwege de betere uitvoering in media, maar ook in gameplay is 't goed (de verschillende grooves). Ik mis alleen echt de strikers, die je ook tegen komt in de KoF serie en Marvel/X-men vs SF series Gaf het altijd een leuke twist . Bovendien de mogelijkheid van juggelen is er ook uitgehaald bij cap vs snk2 evenals bij chaos, dat aircombo's onmogelijk maakt
Ja, dat wist ik ook. Maar ik vind het gewoon ontzettend jammer. Noodzaak of niet.

En yep, dee grooves zijn voor mij het hoogtepunt van Capcom vs. SNK en een van de redenen dat ik het spel persoonlijk superieur acht op gameplay gebied. Die grooves zorgen, mits je er goed gebruik van maakt, voor een enorme verdieping van de spelervaring. En dat werkt enigszins compenserend voor de naar mijn smaak wat al te toegankelijke basisgameplay. Het is gewoon leuk als een spel voldoende toegankelijk is voor een groot publiek maar tegelijkertijd ook de hardcore beat em up fan wat extra’s kan bieden. Op die manier kun je op zelf verschillende speeltechnieken gebruiken tegen verschillende menselijke tegenstanders. En op dat punt verliest SVC Chaos aan kracht, want het is eigenlijk alleen leuk om te spelen tegen een geoefende speler.

En de strikers kan ik eigenlijk wel missen, alhoewel het erg leuk werkt in Marvel vs. Capom in combinatie met de automatische tag team set ups. Vooral als je dan met z’n drieën tegelijk een een super move uitvoert levert het echt vuurwerk op. Ik vind het jammer dat deze serie definitief ten einde is. Maar goed, we zullen wel zien wat EA gaat doen met de Marvel characters.

Citaat:
Laat ik het zo zeggen, de karakters waar ik mee speelde zaten er iig in . (Alhoewel evil ryu jammerlijk ontbrak zat gelukkig violent ken er wel bij, dat ook erg vermakelijk was )
Tja....Evil Ryu.....

Ik vond het in ieder geval jammer dat er niet wat meer Dark Stalkers en Final Fight charachters in zaten. Guy, Felicia en B.B Hood waren leuk geweest. En ik vind het de hoogste tijd dat Tung Fu Rue weer eens uit de kast wordt getrokken(inclusief natuurlijk zijn Hulk-out vermogens(), die na Fatal Fury 1 voor zover ik weet niet meer zijn geïmplementeerd). En Ultra-Rugal. Maar goed dat is misschien weer iets voor Capcom vs. SNK 3, als die er ooit nog komt.

Maar ik ben het met je eens dat ondanks dat de selectie beperkt is, ze niet de verkeerde keuzes hebben gemaakt. Vega/Bison, Bison/Vega, Ryu, Terry Bogard, Kyo, Violent Ken, Akuma en mijn all time favoriete SNK character Iory. Die is echt zo stoer! Alleen al om naar te kijken.

Wat vind je trouwens van KoF 2003?

Citaat:
EO doelt op Easy Operation, ofwel instant supermoves. Ik dacht dat je hier ook aan deed, dat lame zou zijn . Zelf heb ik 't spel al eerste gespeeld op de dreamcast, en daar was dus nog geen EO (pas bij xbox en gc dacht ik).
Ha ha, nee hoor, ik doe praktisch nooit aan EO, dat zou echt te makkelijk zijn Het was gewoon puur dat ik de titel van het spel opsomde. Bij de Xbox versie is deze functie trouwens VOLSTREKT overbodig, aangezien de meeste Xbox controller types(inclusief de standaard geleverde controller) prima geschikt zijn voor 2d vechtspellen. Op de GC is het het wel een ander verhaal. Die controller is namelijk juist een verschrikking om dit soort spellen mee te spelen, met name door de veel te kleine en hinderlijk geplaatste D-pad. Dus bij de GC versie kan ik het begrijpen. Maar gelukkig wordt je door Capcom voor de keuze gesteld.
Oud 24-02-2005, 18:50
Frank
Frank is offline
MK heeft een vettere film
Oud 24-02-2005, 21:54
JetX
JetX is offline
Citaat:
Frank schreef op 24-02-2005 @ 19:50 :
MK heeft een vettere film
MK by far.

Die film was inderdaad veel beter dan SF.
Oud 25-02-2005, 00:08
Verwijderd
Citaat:
JetX schreef op 24-02-2005 @ 22:54 :
MK by far.

Die film was inderdaad veel beter dan SF.
Alsjeblieft, trek die vergelijking niet! SF: The movie was echt een rampzalige flop. De anime daarentegen is erg goed vind ik, vooral deel 1

@Dinalfos: KoF2003 vind ik 1 van de beste KoF's , 'k weet nog dat ik de eerste dag dat de kast bij de nedgame in a'doorn zat, dat ik er binnen 1 uur 25 euro in had gegooid (was m'n allereerste keer dat ik in aanraking was met een SNK game op de versus serie na )

K', Iori, Kyo was m'n line-up op aanraden van de winkeleigenaar nadat ik vertelde dat ik vervent street fighter speler was

Ik zit nu samen met een andere maat van me die ik trouwens heb leren kennen @ HCC dagen bij een stand met SNK vs Cap: chaos, om een tournament te gaan organiseren in NL. Goal: to bring back oldschool beat 'm ups

Laatst gewijzigd op 25-02-2005 om 00:10.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 00:51
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Reverend schreef op 14-01-2004 @ 13:53 :
Nu, Den grote poll, de beslissing, het uiteindelijke gevecht, wie geeft wie de uiteindelijke Babality?

Ik vind het een verschrikkelijke moeilijke keuze. Zelf heb ik meer tijd besteed aan Street fighter, omdat ik daar eerder in aanraking mee kwam, maar Mortal Kombat heeft ook een zeer vernuftige sfeer, die mij in de positieve zin des woords kippenvel verschaft.

Uiteindelijk gaat mijn stem toch uit naar street fighter. Mede door de stoere vechtersbaas Ryu

Laat uwer stem horen!
Offtopic: Hoe lang heb over dat stukje nagedacht

Mortal Kombat
Oud 27-02-2005, 16:02
Menahem
Menahem is offline
Mortal Kombat.

De graphics van Street Fighter doen mij niks. Trouwens, ik kan de hele street fighter serie niet volgen...lijkt meer een opsomming van een power rangers serie.
Oud 02-03-2005, 15:15
MikeyMo
MikeyMo is offline
Mortal Kombat. Fo sho.

Hoe vet was het om tournamentjes te doen met vrienden en dan vette finishing moves (animality, fatality en shit) te doen!

En jah, ik weet niet wat er eigelijk zo vet aan was, misschien het gebrek aan beter, maar ik heb het echt ongelovelijk vaka gespeeld
Oud 07-03-2005, 13:06
moenbase
moenbase is offline
vind t wel jammer dat t plaatje van SF t nou nie doet
Oud 08-03-2005, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 27-02-2005 @ 01:51 :
Offtopic: Hoe lang heb over dat stukje nagedacht

Mortal Kombat
Ik had hem gewoon direct overgekopieerd van een topic van mij op GoT.

wat een kick
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 12:11
Anarchy 99
Anarchy 99 is offline
Moeilijke keuze MK of SF

Mortal Kombat 3 ulimited was wel het hoogte punt van de MK reeks.., daar hadden ze tenminste alle bekende erin. Tegenwoordig krijg je allemaal rare figuren erbij die nix aan zijn.
Ook zijn de fatalitys stukken minder, in deel 3 had je er een paar per persoon, nu maar 2..

SF..
Tja vroeger helemaal kapot gespeeld.
Die uppercuts van Ryu ownen

Maar Killer Instinct hoor ook wel in ut rijtje..Speelt lekker en lekkere combo's

Top 3:
Mortal kombat
Killer Instinct
Street fighter
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 13:17
Verwijderd
net ff MK6 gehaald. Is nu maar 30 euri dus dat kan er wel van af. Hopelijk doet die me deel5 vergeten, want dat was een gemist schot
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 11:09
Donny must die
Donny must die is offline
kkan niet kiezen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 15:25
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 13-03-2005 @ 12:09 :
kkan niet kiezen
Jij als fan Aziatische films en Animé zou toch moeten gaan voor Street Fighter, vind ik
Oud 14-03-2005, 10:31
Vork
Vork is offline
Citaat:
Morridin schreef op 12-03-2005 @ 14:17 :
net ff MK6 gehaald. Is nu maar 30 euri dus dat kan er wel van af. Hopelijk doet die me deel5 vergeten, want dat was een gemist schot
Hehe, heb em toevallig zaterdag ook gehaald. En tot nu toe bevalt ie me al een stuk beter dan MK5 (niet dat ik die slecht vond).
Oud 14-03-2005, 10:44
Below_Zero
Below_Zero is offline
Mortal Kombat rocks!
Oud 14-03-2005, 17:26
M@niac
M@niac is offline
Dead or Alive, veeeeel beter
Oud 14-03-2005, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Vork schreef op 14-03-2005 @ 11:31 :
Hehe, heb em toevallig zaterdag ook gehaald. En tot nu toe bevalt ie me al een stuk beter dan MK5 (niet dat ik die slecht vond).
Juh, maar ik vond de Fatality's tegenvallen(niet dat het spel daarom moet draaien, maar als je dan toch een finishing move kunt doen wil ik wel een goede(Sterf Quan Chi!)) en ik vond dat ondanks de 3 stylen pp dat dat net iets te mager was uitgewerkt(erg weinig combo's). Ik heb deel 6 tot nu toe maar een paar uurtjes gespeeld, maar het vechten gaat al fijner(al baal ik nog steeds dat Scorpion(tuurlijk begin ik met hem) weer zijn skullfireball niet heeft) en ik ben al verslaafd aan puzzlekombat
De konquest komt de replay ook wel wat te goede, dmv de koins die je er kunt halen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 17:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
M@niac schreef op 14-03-2005 @ 18:26 :
Dead or Alive, veeeeel beter
Nee. Nou ja, wel dan Mortal Kombat, maar niet dan Street Fighter natuurlijk
Oud 15-03-2005, 17:48
M@niac
M@niac is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 15-03-2005 @ 18:37 :
Nee. Nou ja, wel dan Mortal Kombat, maar niet dan Street Fighter natuurlijk
Street Fighter was idd de shit, maar dan alleen om van die computerkasten, echt zo heerlijk he
Oud 16-03-2005, 21:32
Verwijderd
Citaat:
M@niac schreef op 15-03-2005 @ 18:48 :
Street Fighter was idd de shit, maar dan alleen om van die computerkasten, echt zo heerlijk he
Die moet ik mijden, voordat ik 't weet sta ik er alweer veel te lang achter en zit ik er veel te veel muntjes in te werpen. SF 3rd strike + Ninh = dodelijk
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 23:12
Pugsley
Pugsley is offline
Street Fighter.

Gameplay gaat gewoon veel dieper. Kspeel nog vaak genoeg SFA3 op de DC. En ja, die prefereer ik boven alle 3d beat 'm ups. Na Mortal Kombat 4 vind ik 't eigenlijk stukken minder geworden. Kheb Deception nog niet gecheckt maar die draait schijnbaar wel op dezelfde engine als Deadly Alliance. En bij DA ontbrak voor mij toch een beetje dat oude vertrouwde Mortal Kombat sfeertje

Enfin, SF is naar mijn mening nog altijd hands down de koning.
Oud 17-03-2005, 00:02
JCG
JCG is offline
ik wil weer naar kroatie, daar staat in een speelhal een oldskool arcade kast met streetfighter erop. Heerlijk keihard op die knoppen rammen
Oud 17-03-2005, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Pugsley schreef op 17-03-2005 @ 00:12 :
Street Fighter.

Gameplay gaat gewoon veel dieper. Kspeel nog vaak genoeg SFA3 op de DC. En ja, die prefereer ik boven alle 3d beat 'm ups. Na Mortal Kombat 4 vind ik 't eigenlijk stukken minder geworden. Kheb Deception nog niet gecheckt maar die draait schijnbaar wel op dezelfde engine als Deadly Alliance. En bij DA ontbrak voor mij toch een beetje dat oude vertrouwde Mortal Kombat sfeertje

Enfin, SF is naar mijn mening nog altijd hands down de koning.
Mk6 is al weer een hele verbetering ten opzichte vsn deel 5.
Plus dat Puzzle Kombat 0wned
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 19:19
Verwijderd
En toch roeleert OMF2097 über SF en MK.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 08:41
Verwijderd
En GGX roeleert weer OMF2097
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 18:58
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Morridin schreef op 19-03-2005 @ 09:41 :
En GGX roeleert weer OMF2097
En GGX2:R roeleert uber de uber uberste uber.
Oud 19-03-2005, 19:39
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
OMF2097 (battlegrounds zuigt zwaar) > Naruto GNT3 > SF > MK
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 17-03-2005 @ 11:18 :
Mk6 is al weer een hele verbetering ten opzichte vsn deel 5.
Plus dat Puzzle Kombat 0wned
Puzzle Kombat == slappe ripoff van Super Puzzle Fighter (het origineel, dat al sinds TIJDEN op de markt is) heerst uber alles
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Oni Shikio schreef op 19-03-2005 @ 20:39 :
OMF2097 (battlegrounds zuigt zwaar) > Naruto GNT3 > SF > MK
Naruto GNT3 is aardig, maar om een of andere reden blijf ik SF de shit vinden, snellere gameplay + het feit dat ik combo's voor akuma redelijk goed geoefend heb over de jaren.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 23:44
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Ninh schreef op 20-03-2005 @ 00:26 :
Naruto GNT3 is aardig, maar om een of andere reden blijf ik SF de shit vinden, snellere gameplay + het feit dat ik combo's voor akuma redelijk goed geoefend heb over de jaren.
Ik krijg combos in vechtspellen juist nooit onder de knie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten