|
|
Bekijk resultaten poll: Mortal Kombat of Street Fighter | |||
Mortal Kombat |
![]() ![]() ![]() ![]() |
78 | 56.52% |
Street Fighter |
![]() ![]() ![]() ![]() |
60 | 43.48% |
Aantal stemmers: 138. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoewel ik vroeger een hardcore MK-fan was en dus Streetfighter helemaal afkraakte, ben ik nu ik wat ouder ben toch tot inzicht gekomen dat Streetfighter altijd beter is geweest. Vooral sinds de tekenstijl van de serie over ging van traditioneel naar Animé ben helemaal verliefd op de serie. Sterker nog, ik vind alle 2d anime-vechtspellen te gek. Ja zelfs nog veel leuker dan 3d varianten als Soul Calibur.
Must haves: Capcom vs Snk 2: Eo en Marvel vs. Capcom 2.. Fighting games worden gewoon niet beter dan dit. ![]() ![]() Edit: als ik dat plaatje van Mortal Kombat 1 zie, begint het wel weer een beetje te kriebelen. ![]()
Laatst gewijzigd op 25-01-2004 om 20:46. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Check dit dan ff http://www.sammystudios.com/games/ggx2/screens.htm
![]() Ik denk dat ik wel aso veel reclame voor GGX2 probeer te maken ![]() Heeft 20 chars waarvan een stuk of 9 a 10 redelijk traditioneel en de rest is enorm vaag. Een jongen die opgevoed is als meisje die met een jojo vecht. Een heks met een gitaar, Een vent die vervloekt is en met zijn geest vecht, een gast die bezeten is(zeker niet te verwarren met vorig genoemde!), een engelachtig typ waarvan de ene vleugel een engel is en de ander een duivel ![]() Laatst gewijzigd op 27-01-2004 om 14:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
MK is altijd wel vet geweest met die finishing moves en typische characters. Ik had gister MK deception gespeeld op PS2 die zag er gelikt uit
![]() Streetfighter daarentegen met zn 3D verhaal vind ik dan weer minder, alhoewel het eerste deel erg tof was. Ryu en Ken de fijnste personages en bij MK Sektor,Lui Kang, Sub zero en Scorpion. Ik kan eigenlijk niet kiezen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 18:23. |
![]() |
||
Citaat:
Whoa whoa whoa! Take a chill pill, man! ![]() Ik heb het spel inmiddels ook allang gespeeld. In eerste instantie via de "wonderful ways of the Rom" en later ook nog op de Xbox gekocht. Ik ben het met je eens dat het ouderwetse SNK(Playmore)stijltje wel een fijne afwisseling is na al die flitsende hectiek van de Capcom-interpretaties. En er zit inderdaad voldoende diepgang, maar zoals zo vaak bij SNK moet je er even voor gaan zitten. Maar ik vind het gewoon verschrikkelijk jammer dat ze het spel zo gestript hebben van alle flashy fuzz, want daar hield ik nou juist van. Toegegeven, Capcom vs. SNK 2: EO ontbeert het old school technisch vernuft(waar ik ook erg op gesteld ben, mind you) van Chaos, maar de graphics, uitgebreide keuzemogelijkheden, de hoeveelheid special moves en de bombastische effecten maken toch dat ik er veel meer plezier aan beleef. Bovendien ben ik verslaafd aan alles wat ruikt naar Animé, dus dat speelt ook mee ![]() Ik denk dat SNK vs. Capcom Chaos veel beter had kunnen zijn als SNK eens wat minder haar eigen weg ging en op z'n minst een beetje naar Capcom ging kijken. Ik weet dat SNK te trots is om toe te geven dat Capcom een geduchte concurrent is(lijkt me logisch), maar het moet toch niet al te moeilijk zijn om het beste van twee werelden in elkaar te verenigen, dacht ik zo? In ieder geval niet in deze tijd. Want met om nou na een spel met 44 karakters om uit te kiezen aan te komen zetten met een miezerige 24...... ![]() ![]() Ennuh.....Wat bedoel je met "EO????? Ben je een moron ofzo?"? Dat is toch echt de naam van het spel op de Gamecube en Xbox. Misschien niet in de Arcade en op de PS2, maar die versies heb ik niet gespeeld.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Haha, no flame intended. Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() En yep, dee grooves zijn voor mij het hoogtepunt van Capcom vs. SNK en een van de redenen dat ik het spel persoonlijk superieur acht op gameplay gebied. Die grooves zorgen, mits je er goed gebruik van maakt, voor een enorme verdieping van de spelervaring. En dat werkt enigszins compenserend voor de naar mijn smaak wat al te toegankelijke basisgameplay. Het is gewoon leuk als een spel voldoende toegankelijk is voor een groot publiek maar tegelijkertijd ook de hardcore beat em up fan wat extra’s kan bieden. Op die manier kun je op zelf verschillende speeltechnieken gebruiken tegen verschillende menselijke tegenstanders. En op dat punt verliest SVC Chaos aan kracht, want het is eigenlijk alleen leuk om te spelen tegen een geoefende speler. En de strikers kan ik eigenlijk wel missen, alhoewel het erg leuk werkt in Marvel vs. Capom in combinatie met de automatische tag team set ups. Vooral als je dan met z’n drieën tegelijk een een super move uitvoert levert het echt vuurwerk op. Ik vind het jammer dat deze serie definitief ten einde is. Maar goed, we zullen wel zien wat EA gaat doen met de Marvel characters. Citaat:
![]() Ik vond het in ieder geval jammer dat er niet wat meer Dark Stalkers en Final Fight charachters in zaten. Guy, Felicia en B.B Hood waren leuk geweest. En ik vind het de hoogste tijd dat Tung Fu Rue weer eens uit de kast wordt getrokken(inclusief natuurlijk zijn Hulk-out vermogens( ![]() Maar ik ben het met je eens dat ondanks dat de selectie beperkt is, ze niet de verkeerde keuzes hebben gemaakt. Vega/Bison, Bison/Vega, Ryu, Terry Bogard, Kyo, Violent Ken, Akuma en mijn all time favoriete SNK character Iory. Die is echt zo stoer! Alleen al om naar te kijken. Wat vind je trouwens van KoF 2003? Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Die film was inderdaad veel beter dan SF.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @Dinalfos: KoF2003 vind ik 1 van de beste KoF's ![]() ![]() K', Iori, Kyo was m'n line-up op aanraden van de winkeleigenaar nadat ik vertelde dat ik vervent street fighter speler was ![]() Ik zit nu samen met een andere maat van me die ik trouwens heb leren kennen @ HCC dagen bij een stand met SNK vs Cap: chaos, om een tournament te gaan organiseren in NL. Goal: to bring back oldschool beat 'm ups ![]() Laatst gewijzigd op 25-02-2005 om 00:10. |
![]() |
||
Citaat:
Mortal Kombat
|
Mortal Kombat. Fo sho.
Hoe vet was het om tournamentjes te doen met vrienden en dan vette finishing moves (animality, fatality en shit) te doen! ![]() En jah, ik weet niet wat er eigelijk zo vet aan was, misschien het gebrek aan beter, maar ik heb het echt ongelovelijk vaka gespeeld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat een kick |
![]() |
|
Moeilijke keuze MK of SF
Mortal Kombat 3 ulimited was wel het hoogte punt van de MK reeks.., daar hadden ze tenminste alle bekende erin. Tegenwoordig krijg je allemaal rare figuren erbij die nix aan zijn. Ook zijn de fatalitys stukken minder, in deel 3 had je er een paar per persoon, nu maar 2.. SF.. Tja vroeger helemaal kapot gespeeld. Die uppercuts van Ryu ownen ![]() Maar Killer Instinct hoor ook wel in ut rijtje..Speelt lekker en lekkere combo's Top 3: Mortal kombat Killer Instinct Street fighter |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() De konquest komt de replay ook wel wat te goede, dmv de koins die je er kunt halen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Street Fighter.
Gameplay gaat gewoon veel dieper. Kspeel nog vaak genoeg SFA3 op de DC. En ja, die prefereer ik boven alle 3d beat 'm ups. Na Mortal Kombat 4 vind ik 't eigenlijk stukken minder geworden. Kheb Deception nog niet gecheckt maar die draait schijnbaar wel op dezelfde engine als Deadly Alliance. En bij DA ontbrak voor mij toch een beetje dat oude vertrouwde Mortal Kombat sfeertje ![]() Enfin, SF is naar mijn mening nog altijd hands down de koning. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Plus dat Puzzle Kombat 0wned ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|