Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik denk er overigens ook aan, maar ik ben nog maar 1e jaars. Ik ben daarom ook de mogelijkheden aan het bekijken van zoiets al tijdens je WO-studie. Maar vooralsnog lijkt het me een lastige zaak om HBO met WO te combineren, dus misschien ga ik over 3 jaar ook wel de verkorte variant doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp dus dat er meer mensen zijn die er op z'n minst aan denken om nog PABO te gaan doen na Pedagogiek op universitair niveau. Dat is wel 'fijn' om te weten; dat ik in ieder geval niet de enige ben. |
![]() |
||
Citaat:
Ik loop nu bijvoorbeeld stage op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen. Die kinderen zijn allemaal enkel- of meervoudig gehandicapt. Ik weet straks van alles over omgaan met die kinderen: wat autisme is, wat pdd-nos is, wat voor verstandelijke beperkingen er zijn, wat adhd inhoudt en ook hoe je met dat alles om kan gaan, wat hen kan helpen en wat juist niet. Maar ik mag het niet toepassen in de praktijk: ik mag geen docente worden op zo'n school. ![]() Ik vind het erg zonde; zeker omdat het onderwijs mij erg trekt. Met zo'n verkorte PABO zou dat probleem dus verholpen zijn.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En over dat laatste: op kamers kost nog altijd meer dan thuis wonen, zeker als je amper inkomsten hebt waaruit je de huur kunt betalen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Over duaal heb ik nog niets gehoord, eigenlijk. Ik zal nog eens naar wat meer informatie gaan zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HBO > WO [Natuurkunde] MartijnOmmel | 8 | 03-03-2016 22:40 | |
Studeren |
HBO naar WO-master (Bio/Chemie/Moleculair) Geality | 2 | 20-10-2014 15:44 | |
Studeren |
HBO Logistiek & Economie of WO Bedrijfskunde Verwijderd | 3 | 09-08-2010 16:36 | |
Studeren |
Vragen over HBO naar WO Bedrijfseconomie Verwijderd | 1 | 13-02-2009 20:42 | |
Algemene schoolzaken |
na HBO nog een studie, studiefinanciering? Verwijderd | 19 | 21-01-2006 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Geen toga voor hbo-doorstromers Charlottetje | 86 | 22-03-2004 17:54 |