Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.linuxiso.org/distro.php?distro=7
Download de install discs en schrijf deze direct op CD. Daarna gewoon booten vanaf CD1. Simpeler kan het niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niels: ik raad je aan om gewoon lekker met Windows te blijven werken. Daar kan je tenminste naar hartelust je oude games spelen en je filmpjes blijven kijken, want als ik dit topic zo doorlees kan je Linux amper spellen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mij ging het nog redelijk eenvoudig af allemaal .. maar ik wist sowieso alles van mijn eigen computer. Welke hardware erin zit, hoe Windows intern werkt .. hield me al bezig met systeem- en programma-ontwikkeling .. en ik leer snel. Heb toen ik begon met Linux en FreeBSD enorm veel gelezen. Zelf begon ik met FreeBSD 3.3 .. en vanaf het moment dat mijn vader het toen bestelde (we hadden toen nog ISDN) tot het moment dat we het binnen kregen (dikke week) had ik zo'n beetje alle tutorials en heel www.freebsd.org uitgelezen. Tsja, dan is het niet meer zo erg. Maar installeer niet zomaar Linux als je er geen verstand van hebt. Ga je gehaaid op je bek.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat scheelt wel .. printer al geconfigureerd? Werk je nu met GNOME of KDE? Heb je truetype fonts met anti-aliasing al aan de praat? Zie eens een paar mooie screenies: http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/549671/1/25 Tijd om te tweaken ![]() Vroeg de RH install btw ook naar de 2e CD deze keer of voldoet nu alleen CD 1? Moeilijke dingen zitten meestal in het delen van bestanden en printers (samba), en firewalls (iptables regels vormeren) .. of het ultieme probleem: sendmail configureren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
RTFM
als je de iso's hebt staan er readme bestanden op hoe het moet verder staat het op de site van red hat verder is de 1e cd als het goed is bootable verder staat op de eerste cd een map dosutils (ofzo) met uitleg voor windows gebruikers (en je kunt daar een bootup disk maken voor de install) en zoek anders het proggie linx4win (of was het winx4lin ??) om vanuit windows linux te installeren (proggie is eigenlijk van mandrake maar hoort ook met red hat te werken)
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Linux] Error reading header: cpio Bad Magic Verwijderd | 7 | 17-02-2004 23:08 | |
Software & Hardware |
[Linux] GRUB bootmenu verwijderen, probleempje met 2 schijven en meerdere OS's Orion16 | 9 | 16-12-2003 16:27 | |
Software & Hardware |
Linux installeren Pasboy | 3 | 11-08-2003 21:46 | |
Software & Hardware |
"ik wil met Linux beginnen!" dystopia | 17 | 18-01-2003 23:45 | |
Software & Hardware |
[Linux] RedHat 8 Installeren op Windows-PC Noisecrew | 9 | 02-12-2002 18:23 | |
Software & Hardware |
Linux Redhat versie 7.2 tarekh16 | 2 | 06-03-2002 18:25 |