Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kracht is, simpel gezegd, het resultaat op macro-schaal van de wisselwerking op micro-schaal tussen (virtuele) deeltjes. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij zijn sommige mensen wel open-minded ingesteld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe zwaar zijn jullie? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Innerlijke kracht is iets ondefiniëerbaars denk ik. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Inderdaad is het redelijk onzinnig om te discussiëren over een onderwerp waar iedereen andere ideeën bij heeft. Kracht op natuurkundig niveau is (onder andere geloof ik) een vector die de resultante van de massa maal de versnelling is (Newton enzo). Citaat:
Nu over de vraag; innerlijke kracht. Ik denk dat innerlijke kracht een resultaat is van jouw instelling, dan wel kijk op de wereld en training. Innerlijke kracht komt voor mijn gevoel heel dicht bij geloof te liggen en past meer bij Religie denk ik...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Natuurlijk niet! Hoe kan je ooit tot een vereenzelfigd idee komen als je er nooit over discussieerd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed beetje offtopic ![]()
||
Citaat:
kracht (de ~, ~en) 1 fysiek vermogen, sterkte van het lichaam of een deel daarvan => power 2 geestelijk, zedelijk en fysiek vermogen en de bundeling hiervan 3 [nat.] elke oorzaak die in staat is een lichaam in beweging te brengen of een bestaande beweging te veranderen 4 werking 5 factor die invloed uitoefent 6 werknemer maar wat ik in deze discussie probeerde te achterhalen was welke betekenis kracht voor jou persoonlijk heeft en welk idee je hebt bij het komen bij je persoonlijke kracht. Ik denk dat je niet een vasttaande definitie kunt gebruiken voor kracht en dat die voor ieder van ons verschillend is en dat is nu juist het interessante van de discussie: het zien van verschillende gezichtspunten en uiteindelijk achterhalen welke op jou het meest van toepassing is. Ik bedoel als er een boek zou zijn met alle antwoorden dan had ons leven toch ook weinig zin, ik denk dat je juist leeft om jouw eigen antwoorden te vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Je komt volledig in je eigen kracht te staan , als je er in slaagt je bewustzijn en onderbewustzijn te laten samenwerken , in plaats van met je bewustzijn tegen je onderbewustzijn te vechten. Die strijd kost je teveel levensenergie of kracht ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar de topic starter vroeg daar niet naar, maar naar het woord 'kracht' als in een figuurlijke zin, de innerlijke kracht. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien negeert de vraag de mensen die simpelweg dit 'innerlijke kracht' gedoe nonsens vinden. Ik val daar ook onder, aangezien dat idee simpelweg tussen de oren zit.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Alleen is het een oppervlakkige beschrijving van de wisselwerking tussen ons onderbewustzijn , het bewustzijn en ons fysieke lichaam. Als je wilt begrijpen hoe de wisselwerking tussen het bewustzijn en je ziel verloopt , zul je moeten begrijpen wat het "licht" inhoud. Dat "licht" komt rechtstreeks binnen op je ziel , al zou je denken dat je ogen enkel licht kunnen opvangen. Het "licht" dat je met je ogen opvangt , is maar een klein gedeelte van het spectrum dat het gehele "licht" werkelijk inhoud. Je ziel ontvangt wel het gehele spectrum van dat licht (denk dat dat electro-magnetisch is , maar ik vermoed dat er nog een andere vorm van energie bij betrokken is ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|