Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2005, 20:57
Persoontje
Persoontje is offline
Hmm.. ik zit nu een beetje met een rotgevoel.. Ik heb nu sinds ongeveer 2 maanden een vriend en alles gaat super!! Als we samen zijn hebben we het echt heerlijk en hij is ook gewoon echt superlief. Helaas kan ik hem niet altijd zien aangezien er zo'n 150 kilometer tussen zit.. Ik ken hem al behoorlijk lang en ik weet daardoor wel dat hij in relaties altijd heel trouw is en door wat vervelende eerste relaties behoorlijk voorzichtig is geworden (hij is behoorlijk wat ouder en heeft ook wel wat meer langere relaties gehad dan ik..)

Maar nu kwam hij van het weekend weer langs.. Ik kreeg zn telefoon in mn handen omdat ik geen beltegoed meer had om een teamgenootje te smsen.. Toen ik in zn outbox keek om dat berichtje naar nog een paar andere dat smsje te sturen.. Tussen al mijn berichten (oeps..) stond er ook nog 1 naar zn beste vriendin. Nieuwsgierig als ik ben las ik deze dus en daar schrok ik van.. Het was gewoon precies hetzelfde (lieve/geile) smsje als wat hij naar mij had gestuurd, alleen dan voor mijn naam de hare!!

Heb hem niet laten weten dat ik dat berichtje heb gelezen, alleen daarna heel subtiel naar het onderwerp "vreemdgaan" gegaan.. Hij zei toen dat hij in tijden niet meer zo verliefd is geweest en dat hij zoiets ook nooit zou doen dus dat ik daar ook echt niet bang voor hoef te zijn.. Zondag was dat gewoon alles wat ik wilde horen, maar nu begin ik weer te twijfelen..

Vrijdag zie ik hem weer.. Wat zouden jullie in zo'n situatie doen?? Ben er toch behoorlijk wat onzekerder van geworden.. (is eigenlijk niet echt iets voor mij..)
Oud 21-03-2005, 21:01
herr renz
herr renz is offline
wees eerlijk tegen hem, zeg em dat je dat berichtje hebt gelezen en vraag wat het te betekenen heeft...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 21:02
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Persoontje schreef op 21-03-2005 @ 21:57 :
Hmm.. ik zit nu een beetje met een rotgevoel.. Ik heb nu sinds ongeveer 2 maanden een vriend en alles gaat super!! Als we samen zijn hebben we het echt heerlijk en hij is ook gewoon echt superlief. Helaas kan ik hem niet altijd zien aangezien er zo'n 150 kilometer tussen zit.. Ik ken hem al behoorlijk lang en ik weet daardoor wel dat hij in relaties altijd heel trouw is en door wat vervelende eerste relaties behoorlijk voorzichtig is geworden (hij is behoorlijk wat ouder en heeft ook wel wat meer langere relaties gehad dan ik..)

Maar nu kwam hij van het weekend weer langs.. Ik kreeg zn telefoon in mn handen omdat ik geen beltegoed meer had om een teamgenootje te smsen.. Toen ik in zn outbox keek om dat berichtje naar nog een paar andere dat smsje te sturen.. Tussen al mijn berichten (oeps..) stond er ook nog 1 naar zn beste vriendin. Nieuwsgierig als ik ben las ik deze dus en daar schrok ik van.. Het was gewoon precies hetzelfde (lieve/geile) smsje als wat hij naar mij had gestuurd, alleen dan voor mijn naam de hare!!

Heb hem niet laten weten dat ik dat berichtje heb gelezen, alleen daarna heel subtiel naar het onderwerp "vreemdgaan" gegaan.. Hij zei toen dat hij in tijden niet meer zo verliefd is geweest en dat hij zoiets ook nooit zou doen dus dat ik daar ook echt niet bang voor hoef te zijn.. Zondag was dat gewoon alles wat ik wilde horen, maar nu begin ik weer te twijfelen..

Vrijdag zie ik hem weer.. Wat zouden jullie in zo'n situatie doen?? Ben er toch behoorlijk wat onzekerder van geworden.. (is eigenlijk niet echt iets voor mij..)
Als je het mij vraagt gebruikt hij je! Ik zou gewoon zeggen dat je 'Het' gezien hebt op zijn mobieltje. Let op zijn reactie. Als je dit doet weet je meteen waar je aan toen bent. Hélas.

Ik zeg hier vaak dat het anker het symbool voor de hoop is; neem dit niet té letterlijk!
Oud 21-03-2005, 21:25
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Frankrijk schreef op 21-03-2005 @ 22:02 :
Als je het mij vraagt gebruikt hij je! Ik zou gewoon zeggen dat je 'Het' gezien hebt op zijn mobieltje. Let op zijn reactie. Als je dit doet weet je meteen waar je aan toen bent. Hélas.

Ik zeg hier vaak dat het anker het symbool voor de hoop is; neem dit niet té letterlijk!
Vindt het een beetje onzin om na één zo'n sms'je te stellen dat hij je zou gebruiken. Kan me wel voorstellen dat het niet zo leuk is om zoiets te lezen, maar god, ik heb ook wel eens pikante sms'jes naar gewone vriendinnen gestuurd zonder dat het serieus wat betekende...

Anyways, je moet hem er gewoon mee confronteren, anders blijft het bij jou alleen maar knagen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 21:37
Verwijderd
Confronteer hem er mee. Straks stuurde hij dat berichtje naar haar om te plagen, je weet het maar nooit.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 21:45
Verwijderd
Nah, het is toch behoorlijk bot om precies hetzelfde smsje nog naar een ander meisje te sturen.. zeker als het een bepaald soort smsje is, zoals hier.. blijkbaar een lief/geil smsje, iets waar zij wat bij voelde (neem ik aan ) en waarvan ze dacht dat hij het meende.
Het lijkt me erg pijnlijk om erachter te komen dat je vriendje juist dát smsje naar z'n beste vriendin heeft gestuurd.

Ik zou hem er wel mee confronteren ja. Ik vind het echt raar en heel respectloos tegenover jou.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 21:49
Verwijderd
Confronteren, zeker weten.
Ik heb vroeger van mn ex eens wat mails gelezen (zit heel verhaal aan vast, al tig keer verteld, dus als je wilt lezen moet je maar goed zoeken ) en toen heb ik hem daar ook mee geconfronteerd.. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 21:50
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik vind het echt een klote streek van hem en je mag hem er echt wel op attent maken. dan weet je gelijk wat je aan hem hebt. ik denk niet dat wij je verder kunnen helpen, maar dat je het toch echt bij je eigen vriend moet zijn
Oud 21-03-2005, 21:51
ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Praten. Ook al heb jij zomaar het smsje(s) gelezen wat niet voor jou bestemd was, hij is degene die verkeerd bezig is. Hij is degene die op het moment keihard zit te liegen. Spreek hem op het smsje(s) aan. En vergeet vooral niet dat hij degene is die verkeerd bezig is, niet jij.
Oud 21-03-2005, 21:53
Verwijderd
Wat chateaudenise zegt is ..
Ik weet nog dat ik me zo ongelooflijk schuldig en stom etc vond. Ik haatte mezelf omdat ik zn mail had gelezen. Tot ik besefte van: he, je kunt van alles zeggen, en ja, ik had je mail niet moeten lezen nee, maar het is nou eenmaal gebeurd. Dat wát ik las is toch wel wat erger dan dat ik je mail las.
Mijn ex was altijd goed in de rollen omdraaien (dus zo alles draaien dat ik me weer schuldig voelde etc etc) en dat wilde ik niet laten gebeuren (gek genoeg was hij absoluut niet boos dat ik zn mail had gelezen.. wel probeerde hij te zeggen van: doordat jij allemaal dingen vertelde over ons kwam ze veel dichterbij dan ik wilde en daardoor....
Sukkel ).
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 21:55
Persoontje
Persoontje is offline
Ik denk dat ik hem er inderdaad donderdag maar even mee "confronteer".. Ik vertrouw hem ook wel als hij zegt dat er niets achter zit, opzich kan je het ook wel van andere kanten bekijken.. (het hoeft niet geil te zijn.. ) maar voelt gewoon een beetje lullig dat het gewoon precies hetzelfde berichtje is..

Maar ik vind het wel een beetje lastig om daar over te beginnen.. dat berichtje was toch niet voor mij bedoelt? Ik zou het ook niet zo fijn vinden als hij al mijn berichtjes/mailtjes zou lezen.. (niet dat dat veel spannends is.. maarja..)
Oud 21-03-2005, 21:56
Verwijderd
Dat noemen ze nou "op heterdaad betrappen". Dumpen dus.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-03-2005 @ 22:56 :
Dat is wel een beeeetje snel hoor.. In mijn ogen dan.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 21:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
ChateauDenise schreef op 21-03-2005 @ 22:51 :
Praten. Ook al heb jij zomaar het smsje(s) gelezen wat niet voor jou bestemd was, hij is degene die verkeerd bezig is. Hij is degene die op het moment keihard zit te liegen. Spreek hem op het smsje(s) aan. En vergeet vooral niet dat hij degene is die verkeerd bezig is, niet jij.
So true.
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-03-2005 @ 22:53 :
Wat chateaudenise zegt is ..
Ik weet nog dat ik me zo ongelooflijk schuldig en stom etc vond. Ik haatte mezelf omdat ik zn mail had gelezen. Tot ik besefte van: he, je kunt van alles zeggen, en ja, ik had je mail niet moeten lezen nee, maar het is nou eenmaal gebeurd. Dat wát ik las is toch wel wat erger dan dat ik je mail las.
Mijn ex was altijd goed in de rollen omdraaien (dus zo alles draaien dat ik me weer schuldig voelde etc etc) en dat wilde ik niet laten gebeuren (gek genoeg was hij absoluut niet boos dat ik zn mail had gelezen.. wel probeerde hij te zeggen van: doordat jij allemaal dingen vertelde over ons kwam ze veel dichterbij dan ik wilde en daardoor....
Sukkel ).
Idd.. ik vind het ook gewoon stom dat ik dat gelezen heb, vooral omdat ik nu mezelf er alleen mee heb.. Misschien maak ik er ook wel een groter drama van dan dat het is, maarja, dat mag hij uitleggen..
Verwijderd
Citaat:
Persoontje schreef op 21-03-2005 @ 22:55 :
Ik denk dat ik hem er inderdaad donderdag maar even mee "confronteer".. Ik vertrouw hem ook wel als hij zegt dat er niets achter zit, opzich kan je het ook wel van andere kanten bekijken.. (het hoeft niet geil te zijn.. ) maar voelt gewoon een beetje lullig dat het gewoon precies hetzelfde berichtje is..

Maar ik vind het wel een beetje lastig om daar over te beginnen.. dat berichtje was toch niet voor mij bedoelt? Ik zou het ook niet zo fijn vinden als hij al mijn berichtjes/mailtjes zou lezen.. (niet dat dat veel spannends is.. maarja..)
Het is misschien wel lastig, maar als je zijn kant hoort is dat vaak al een opluchtin. Of het nou positief of negatief is Je kunt je dan in ieder geval geen dingen meer in je hoofd halen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 21:58
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-03-2005 @ 22:56 :
Hmm.. een verzonden berichtje vind ik altijd nog wat anders dan ze "op heterdaad betrappen"...
Oud 21-03-2005, 22:01
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-03-2005 @ 22:57 :
Het is misschien wel lastig, maar als je zijn kant hoort is dat vaak al een opluchtin. Of het nou positief of negatief is Je kunt je dan in ieder geval geen dingen meer in je hoofd halen.
Ja, dat is zo.. want nu zit ik er nog wel met een k*tgevoel mee.. Ik ga het gewoon proberen op dat onderwerp te brengen en kijken wat hij erover te zeggen heeft en hoe het nou zit.. Waarschijnlijk valt het ook wel mee, als hij het gewoon uit kan leggen zit ik er verder ook niet meer mee..
Oud 21-03-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Persoontje schreef op 21-03-2005 @ 23:01 :
Ja, dat is zo.. want nu zit ik er nog wel met een k*tgevoel mee.. Ik ga het gewoon proberen op dat onderwerp te brengen en kijken wat hij erover te zeggen heeft en hoe het nou zit.. Waarschijnlijk valt het ook wel mee, als hij het gewoon uit kan leggen zit ik er verder ook niet meer mee..
Uhu.. Met mijn ex had ik vaak de beste gesprekken als we 's avonds in bed lagen.. Ik lekker in zn armen en dan praten.. Dat was altijd zo fijn.
Op dat soort momenten had ik ook het idee dat ik alles kon zeggen en helemaal mezelf kon zijn.
Ik weet niet of jullie ook van dat soort momenten hebben?

En ik denk dat als je er zo mee zit hij het ook wel zal merken? Bedoel: je kropt alles toch wel een tijd lang op..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 22:11
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-03-2005 @ 23:04 :
Uhu.. Met mijn ex had ik vaak de beste gesprekken als we 's avonds in bed lagen.. Ik lekker in zn armen en dan praten.. Dat was altijd zo fijn.
Op dat soort momenten had ik ook het idee dat ik alles kon zeggen en helemaal mezelf kon zijn.
Ik weet niet of jullie ook van dat soort momenten hebben?

En ik denk dat als je er zo mee zit hij het ook wel zal merken? Bedoel: je kropt alles toch wel een tijd lang op..
Die momenten hebben wij idd ook wel.. als ik heel relaxed tegen m aanlig kunnen we het echt over vanalles hebben.. Donderdag op vrijdag komt ie weer logeren dus ik denk dat ik het dan wel kan laten vallen.

Ik denk inderdaad ook wel dat hij wel iets merkt (hij merkt altijd alles ), gister hadden we het ineens ook over vreemdgaan, was hij ook heel eerlijk over zn vorige vriendinnen, vandaar dat ik misschien een beetje te overdreven erop reageer. Toen nog niet over dat berichtje gehad, maar ik denk dat dat donderdag wel gaat lukken.. Hoop dat het positief is, want stiekem vind ik hem wel heeeeeeeeeel erg leuk...
Oud 21-03-2005, 22:52
Matjong
Matjong is offline
Misschien kampt die jongen wel met een gigantisch gebrek aan creativiteit en verstuurd hij daarom dat sms'je aan twee mensen. Of is hij totaal niet handig met het maken ervan en stuurt hij het uit gemak naar twee personen. Redenen genoeg te denken (hoe slap ze ook mogen klinken), maar zoals iedereen al zegt, de enige manier om erachter te komen is om het er gewoon met hem over te hebben.

Begrijp overigens wel dat het niet leuk is om te zien dat hij precies hetzelfde sms'je heeft verstuurd aan twee personen... Maar over wat hebben we het precies? Iets als "Hoi liefie, ik mis je, en ik zou alles voor over hebben om nu bij je zijn... kus" of zoiets onzinnigs (zie, ik ben ook niet creatief ), dat stuur ik ook wel eens gewoon aan vriendinnen zonder daar iets mee te bedoelen... Of ben ik nu raar?

Het is natuurlijk wel lomp van em, maar goed, iedereen doet wel eens stomme dingen... Confrontereer hem er gewoon mee en kijk goed naar zijn reactie, voor die tijd zou ik echt niet oordelen.

En pff @ al die reacties over misbruik en dumpen om een sms'je. Reageren jullie ook zo overdreven als je vriendje/vriendinnetje eens een (in jouw ogen wellicht iets te intieme, ook al is het zo niet bedoeld) knuffel aan een vriend/vriedin geeft?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 07:52
saartjeh
saartjeh is offline
eerlijk zeggen
en weetje
misschien,
stuurde hij eerst die vriendin een sms
en toen wat veranderd omdat jij paar dingen daarvan ook moest weten
en toen stuurde ie die naar jou, maar soms blijft die andere naam dr bij staan ofzow, das bij mijn tel wel zo iig.
of misschien stuurde ie ut per vergissing naar haar
of stuurde hij sms van: ja dit heb ik naar mijn vriendin gestuurd
zoiets
dat kan altijd
maarja, vreemdgaan is ook wat anders indd als smsje, dus dat hij zegt dattie niet vreemdgaat zegt ook weer nix
gewoon eerlijk zeggen, ja misschien kun je waarheids iets verdraaiendat je TOEVALLIG op de verkeerde klikte hihi, neej grapje
maar gewoon vertellen
kom je dr vanzelf wel achter
misschien valt wel mee joh
suc6
Oud 22-03-2005, 09:58
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
ChateauDenise schreef op 21-03-2005 @ 22:51 :
Juist, en met wat voor rare smoesjes ie dan ook mag aankomen, bedenk dan maar wat chaeeaudenise heeft gezegd!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 10:18
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
heb dit ook meegemaakt met mn ex. hij deed al geheimzinnig over zn telefoon, dat dat prive was enzo. en ja dan ga ik er natuurlijk in kijken. ook allemaal geile smsjes naar een meisje enzo... ik ben kwaad geworden, en hij heeft beloofd t niet meer te doen. maar hij ging er gewoon mee door. op een gegeven moment is t toen ook uitgegaan. niet hierdoor, maar t hielp er wel aan mee.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 11:09
Verwijderd
Ik vind het niet netjes om zomaar elkaars smsjes te gaan lezen, daar komt alleen maar ellende van meestal! Elkaars e-mail lezen of post openmaken doe je toch ook niet? Maar goed, misschien moet je het in jouw geval maar opbiechten, want het is natuurlijk niet zo leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2005, 11:55
Mucky
Mucky is offline
Citaat:

Mijn ex was altijd goed in de rollen omdraaien (dus zo alles draaien dat ik me weer schuldig voelde etc etc) en dat wilde ik niet laten gebeuren
Kheb een paar dagen geleden hetzelfde meegemaakt. We hadden al een tijdlang ruzie waardoor ik me behoorlijk slecht voelde en door bepaalde omstandigheden kreeg ik wat mails van hem en een meisje in m'n handen, wat niet echt holp er stonden nogal verdachte dingen in (en ik voelde me ook schuldig dat ik ze gelezen had).Ik heb het proberen verkroppen wat daar instond enzo (omdat ik bang was dat hij boos ging zijn dat ik z'n mails las)(en hij kon ook zo goed de rollen omdraaien), maar dat was een heel slecht idee. K heb hem er dan gewoon mee geconfronteerd en we hebben gewoon alles uitgepraat en nu is alles weer zo super als vroeger
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 12:11
sgaapje
sgaapje is offline
Die 'meteen dumpen' reacties hier zijn nogal overdreven. Het is maar een smsje. Maar het is wel goed om hem ermee te confronteren. Ik hoop voor je dat het allemaal mee blijkt te vallen en dat het gewoon pesterig ofzo bedoeld was. Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 12:16
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 22-03-2005 @ 12:09 :
Ik vind het niet netjes om zomaar elkaars smsjes te gaan lezen, daar komt alleen maar ellende van meestal! Elkaars e-mail lezen of post openmaken doe je toch ook niet? Maar goed, misschien moet je het in jouw geval maar opbiechten, want het is natuurlijk niet zo leuk.
Ik heb gewoon het wachtwoord van mijn vriends emailaccount hoor, en andersom. Ook is het geen probleem als we elkaars smsjes lezen. Dit houdt niet in dat we elkaar constant controleren ofzo. Want het is echt niet zo dat we elkaar niet vertrouwen, het is meer uit pure nieuwsgierigheid. Dus ik zie het probleem er niet zo van in.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 12:19
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 22-03-2005 @ 12:09 :
Hmwoah, tja... hmm... misschien niet nee Ach ja, de een vind het vervelend de ander maakt het niks uit (mij boeit het persoonlijk niks bijvoorbeeld), maar als je het eenmaal gelezen hebt is het kwaad geschied, en het enige wat je dan nog rest is er over praten met diegene.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 12:52
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Mijn ex was altijd goed in de rollen omdraaien (dus zo alles draaien dat ik me weer schuldig voelde etc etc) en dat wilde ik niet laten gebeuren (...)
Ja, dat had ik ook vaak met mijn ex. Het is misschien fout dat je zijn mails leest, of zijn sms'jes, maar als je er niet over durft praten gaat het alleen maar meer aan je vreten.

Er dus gewoon over praten, desnoods je excuseren dat je zijn sms'je hebt gelezen, maar je niet laten ompraten dat jij diegene bent die in fout is, want dat is hij in de eerste plaats met zo'n sm'jes te sturen (tenzij hij er een verklaring voor heeft, en dan zal ie ook niet snel boos worden)

Uit mijn ervaring bleek wel dat als hij boos werd, of me een schuldgevoel trachte aan te praten, dat hij serieus fout bezig was en niet eerlijk was tegen me
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 13:11
Verwijderd
Ik was in een soort van 'shock' ... Ik kon niets meer.. Behalve trillend liggen op bed. Ik was helemaal aan t shaken. (gelukkig) alleen bij hem thuis en hij was werken...
Ik kon ook niet eens huilen, niet boos worden, niets op dat moment.
Toen heb ik een vriend gebeld, die was aan t werk, daarna een vriendin, daar mee gepraat wat ik nou moest doen, óf naar huis óf blijven (ik zou eigenlijk weg zijn voordat hij thuis kwam) en daarna mijn moeder gebeld die zei: ik haal je nú op en dan ga je lekker thuis zitten en neem gewoon de tijd die je nodig hebt...
Ik heb toen een brief getypt op zijn pc en die opgeslagen, een bureaublad gemaakt wat verwees naar dat document..
Thuis heb ik alleen maar in een donkere kamer in bed gelegen en gehuild en ik was zooo bang dat hij niet zou reageren ofzo.. Maar gelukkig belde hij toen op en hebben we het er over gehad. Hij moest eigenlijk leren voor tentamens ofzo, daarom zou ik die zondag niet bij hem zijn, maar hij wilde toch wel dat ik zou komen, dus ik ging de volgende dag alweer naar hem waar we het er nog eens over hebben gehad. (zn vader: hé, ben je er alweer? ging je gisteren uit eten ofzo, dat je niet bleef slapen? )

Ik ben zo blij dat ik het toen verteld had. Ik zou het zo moeilijk hebben gehad als ik t voor me had gehouden (ten eerste ben ik helemaal niet zo en ten tweede wordt het dan alleen maar erger)..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 13:18
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-03-2005 @ 14:11 :
Ik was in een soort van 'shock' ... Ik kon niets meer.. Behalve trillend liggen op bed. Ik was helemaal aan t shaken. (gelukkig) alleen bij hem thuis en hij was werken...
Ik kon ook niet eens huilen, niet boos worden, niets op dat moment.
Toen heb ik een vriend gebeld, die was aan t werk, daarna een vriendin, daar mee gepraat wat ik nou moest doen, óf naar huis óf blijven (ik zou eigenlijk weg zijn voordat hij thuis kwam) en daarna mijn moeder gebeld die zei: ik haal je nú op en dan ga je lekker thuis zitten en neem gewoon de tijd die je nodig hebt...
Ik heb toen een brief getypt op zijn pc en die opgeslagen, een bureaublad gemaakt wat verwees naar dat document..
Thuis heb ik alleen maar in een donkere kamer in bed gelegen en gehuild en ik was zooo bang dat hij niet zou reageren ofzo.. Maar gelukkig belde hij toen op en hebben we het er over gehad. Hij moest eigenlijk leren voor tentamens ofzo, daarom zou ik die zondag niet bij hem zijn, maar hij wilde toch wel dat ik zou komen, dus ik ging de volgende dag alweer naar hem waar we het er nog eens over hebben gehad. (zn vader: hé, ben je er alweer? ging je gisteren uit eten ofzo, dat je niet bleef slapen? )

Ik ben zo blij dat ik het toen verteld had. Ik zou het zo moeilijk hebben gehad als ik t voor me had gehouden (ten eerste ben ik helemaal niet zo en ten tweede wordt het dan alleen maar erger)..
Aww Maar wat je gelezen had was waarschijnlijk wel iets ernstiger dan dat van topicstarter dan of niet?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 14:15
Verwijderd
Heb ik ook wel eens gedaan en het bezorgt je inderdaad een kutgevoel.
Maar goed, ze zeggen wel eens dat eerlijkheid het langst duurt, dus heb ik mijn vriend gezegd: Ik ben heel stom geweest en heb iets gedaan wat niet helemaal spoort, maar nu zit me dat de hele tijd dwars.
Gewoon uitleggen en praten dus!

Heeeel veel sucses ermee
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Matjong schreef op 22-03-2005 @ 14:18 :
Aww Maar wat je gelezen had was waarschijnlijk wel iets ernstiger dan dat van topicstarter dan of niet?
Ik denk het wel, maar daar kan ik niet over oordelen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 15:23
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-03-2005 @ 15:25 :
Ik denk het wel, maar daar kan ik niet over oordelen.

Volgens mij is datgene wat jij gelezen heb idd wel behoorlijk wat ernstiger dan waar ik het over heb.. wel supervervelend voor je zeg!! Het gaat hier om een berichtje, midden in de nacht tijdens een feestje gestuurd, waarin zoiets staat van: Ik voel je bij je, dans nu zelfs met je.. Ik mis je en ik zou zooooooo graag bij je willen liggen nu.. (weet het niet precies meer, heb t nadat ik dat bij hem had gelezen uit mn inbox gegooid ) Naja, de volgende ochtend kwam ie ook zo snel mogelijk naar me toe.. maar het is gewoon een beetje vervelend om te zien dat een berichtje dat toch "speciaal" voor me voelde ook onveranderd (naja, andere naam) naar iemand anders is gestuurd..

Waarschijnlijk overdrijf ik ook, er zal vast wel iets anders mee bedoelt worden.. Maar toch ga je erover twijfelen..
Oud 22-03-2005, 15:28
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
wow Dat je dat kunt volhouden om er niks over te zeggen!! Als ik dat gelezen had bij m'n vriend was ik direct heel evil geworden denk ik....
Maargoed ik denk dat je het het beste wel even kunt vragen anders blijf je er maar aan denken en kom je er nooit achter. iig succes ermee
Oud 22-03-2005, 15:30
Verwijderd
Citaat:
WPWW schreef op 22-03-2005 @ 16:28 :
wow Dat je dat kunt volhouden om er niks over te zeggen!! Als ik dat gelezen had bij m'n vriend was ik direct heel evil geworden denk ik....
mie toe
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 15:37
Bo
Bo is offline
Citaat:
Persoontje schreef op 22-03-2005 @ 16:23 :
..waarin zoiets staat van: Ik voel je bij je, dans nu zelfs met je.. Ik mis je en ik zou zooooooo graag bij je willen liggen nu..
Of het nu goed of slecht is dat je het berichtje hebt gelezen, het is nu toch al gebeurd! En reden genoeg om hier eens een goed gesprek over te hebben..

Ik vind het niet normaal dat je vriend zo'n berichtje naar een ander meisje stuurt, ook niet als het zijn beste vriendin betreft en al helemaal niet als hij jou precies hetzelfde berichtje gestuurd heeft!

Confronteren dus.. en laat je weten hoe het gegaan is?
Oud 22-03-2005, 15:55
spemmey
spemmey is offline
Weleens gehad dat je per ongeluk een smsje voor iemand anders bedoeld naar iemand stuurt die je heel veel smst ???

Kan dat t niet zijn?? Gewoon ff vragen dus
Oud 22-03-2005, 15:58
Verwijderd
Citaat:
spemmey schreef op 22-03-2005 @ 16:55 :
Weleens gehad dat je per ongeluk een smsje voor iemand anders bedoeld naar iemand stuurt die je heel veel smst ???

Kan dat t niet zijn?? Gewoon ff vragen dus
Ze vertelde dat hij haar naam veranderd had in de naam van dat meisje.. Lijkt me dus een beetje vaag als dat verkeerd verstuurd was
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Persoontje schreef op 22-03-2005 @ 16:23 :
Volgens mij is datgene wat jij gelezen heb idd wel behoorlijk wat ernstiger dan waar ik het over heb.. wel supervervelend voor je zeg!! Het gaat hier om een berichtje, midden in de nacht tijdens een feestje gestuurd, waarin zoiets staat van: Ik voel je bij je, dans nu zelfs met je.. Ik mis je en ik zou zooooooo graag bij je willen liggen nu.. (weet het niet precies meer, heb t nadat ik dat bij hem had gelezen uit mn inbox gegooid ) Naja, de volgende ochtend kwam ie ook zo snel mogelijk naar me toe.. maar het is gewoon een beetje vervelend om te zien dat een berichtje dat toch "speciaal" voor me voelde ook onveranderd (naja, andere naam) naar iemand anders is gestuurd..

Waarschijnlijk overdrijf ik ook, er zal vast wel iets anders mee bedoelt worden.. Maar toch ga je erover twijfelen..
Hmm.. Ja.. Naja, bij mij was t ook een opeenstapeling en wel iets heftiger zeg maar.. Maar dan nog! Ook van zo'n smsje snap ik heel goed dat je dat echt veel doet!
Ik hoop dat het goed gaat. (Donderdag toch?)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 16:04
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-03-2005 @ 16:59 :
Hmm.. Ja.. Naja, bij mij was t ook een opeenstapeling en wel iets heftiger zeg maar.. Maar dan nog! Ook van zo'n smsje snap ik heel goed dat je dat echt veel doet!
Ik hoop dat het goed gaat. (Donderdag toch?)
Donderdagavond ja.. Ik weet alleen echt niet zo goed hoe ik het moet beginnen, aangezien ik dat berichtje zondag heb gelezen en het dus waarschijnlijk ook niet meer in zn telefoon staat.. Naja, de mijne heb ik dus gewist.. Denk dat ik het maar heel subtiel erop laat komen, en misschien dat er wel een ander berichtje in zn outbox staat (omg.. als dat zo is... )

Het kan idd niet zo zijn dat dat berichtje "per ongeluk" naar haar is gestuurd, haar naam stond er namelijk boven.. Zondag kwam het er gewoon niet van het er over te hebben, had ook een beetje het idee dat het wel meeviel, maar nu ga ik er toch wel weer behoorlijk over twijfelen...
Oud 22-03-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Persoontje schreef op 22-03-2005 @ 17:04 :
Donderdagavond ja.. Ik weet alleen echt niet zo goed hoe ik het moet beginnen, aangezien ik dat berichtje zondag heb gelezen en het dus waarschijnlijk ook niet meer in zn telefoon staat.. Naja, de mijne heb ik dus gewist.. Denk dat ik het maar heel subtiel erop laat komen, en misschien dat er wel een ander berichtje in zn outbox staat (omg.. als dat zo is... )

Het kan idd niet zo zijn dat dat berichtje "per ongeluk" naar haar is gestuurd, haar naam stond er namelijk boven.. Zondag kwam het er gewoon niet van het er over te hebben, had ook een beetje het idee dat het wel meeviel, maar nu ga ik er toch wel weer behoorlijk over twijfelen...
je kunt toch goed iets zeggen van (op een goed moment he ): Schat, ik heb er de hele week over gedacht en ik moet het gewoon even kwijt. Vorige week toen ik een smsje stuurde met jouw telefoon zag ik dat in jouw outbox een berichtje naar die en die stond.. Ik las dat berichtje en zag dat jij hetzelfde naar mij hebt gestuurd. (blabla.. dan leg je uit hoe je je voelt en of hij het uit wil leggen)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 16:13
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-03-2005 @ 17:07 :
je kunt toch goed iets zeggen van (op een goed moment he ): Schat, ik heb er de hele week over gedacht en ik moet het gewoon even kwijt. Vorige week toen ik een smsje stuurde met jouw telefoon zag ik dat in jouw outbox een berichtje naar die en die stond.. Ik las dat berichtje en zag dat jij hetzelfde naar mij hebt gestuurd. (blabla.. dan leg je uit hoe je je voelt en of hij het uit wil leggen)
Zo kan ik het idd wel brengen ja.. alleen is dat denk ik toch wat makkelijker gezegd dan gedaan.. Ben echt totaal niet het type om hem als het ware te "controleren" en zn smsjes te lezen en ik ben denk ik gewoon bang voor wat ik dan kan horen..

Maar bedankt voor jullie steun! Denk dat ik hem toch maar echt moet confronteren..
Oud 22-03-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Persoontje schreef op 22-03-2005 @ 17:13 :
Zo kan ik het idd wel brengen ja.. alleen is dat denk ik toch wat makkelijker gezegd dan gedaan.. Ben echt totaal niet het type om hem als het ware te "controleren" en zn smsjes te lezen en ik ben denk ik gewoon bang voor wat ik dan kan horen..

Maar bedankt voor jullie steun! Denk dat ik hem toch maar echt moet confronteren..
Het is altijd eng ja. Maar vertel ook gewoon hoe jij je er onder voelt en onder heb gevoelt de afgelopen week.
Ik was ook helemaal niet zo. Ik zat altijd op zn pc en ik was soms wel benieuwd of hij ook met haar mailde ofzo, maar ik heb nooit ook maar dat icoontje aangeklikt, doelbewust om te kijken wat er in zn inbox zou staan. En toen was t toevallig dat ik op de interneticoon wilde klikken en toen op de outlook klikte (sneldingen op startbalk) en toen zag ik ineens allemaal mailtjes van haar.. Tja.. Als je dan titels ziet.. Dan is t leed snel geschied..

Gewoon er over beginnen als jullie lekker knus en vertrouwd met elkaar zijn donderdag.
*knuft*
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 16:24
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-03-2005 @ 17:16 :
Het is altijd eng ja. Maar vertel ook gewoon hoe jij je er onder voelt en onder heb gevoelt de afgelopen week.
Ik was ook helemaal niet zo. Ik zat altijd op zn pc en ik was soms wel benieuwd of hij ook met haar mailde ofzo, maar ik heb nooit ook maar dat icoontje aangeklikt, doelbewust om te kijken wat er in zn inbox zou staan. En toen was t toevallig dat ik op de interneticoon wilde klikken en toen op de outlook klikte (sneldingen op startbalk) en toen zag ik ineens allemaal mailtjes van haar.. Tja.. Als je dan titels ziet.. Dan is t leed snel geschied..

Gewoon er over beginnen als jullie lekker knus en vertrouwd met elkaar zijn donderdag.
*knuft*
Dat is echt wel behoorlijk klote zeg.. als je er per ongeluk achter komt dat ie ondertussen eigenlijk allemaal mailtjes naar haar aan het sturen is, terwijl je dat eigenlijk helemaal niet wilde weten en er ook helemaal niet op ingesteld was dat allemaal te lezen!! Maar toen je hem dat verteld heb.. was dat ook de reden dat het uit ging? Echt lullig zeg... *knuft terug*

Maar ga t hem overmorgen dan toch maar gewoon vertellen en kijken wat ie erover te zeggen heeft.. Naja, eigenlijk geloof ik ook wel dat het goed gaat komen (of iig, dat hoop ik).. want er staat ook nog een heeeeeel leuk weekend samen te wachten (ik hou van paasweekend!!) en het zou toch wel behoorlijk vervelend zijn als dat verpest wordt door 1 stom smsje naar zn beste vriendin.. Bahbahbah, wat laat ik me toch ook opfokken!!
Oud 22-03-2005, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Persoontje schreef op 22-03-2005 @ 17:24 :
Dat is echt wel behoorlijk klote zeg.. als je er per ongeluk achter komt dat ie ondertussen eigenlijk allemaal mailtjes naar haar aan het sturen is, terwijl je dat eigenlijk helemaal niet wilde weten en er ook helemaal niet op ingesteld was dat allemaal te lezen!! Maar toen je hem dat verteld heb.. was dat ook de reden dat het uit ging? Echt lullig zeg... *knuft terug*

Maar ga t hem overmorgen dan toch maar gewoon vertellen en kijken wat ie erover te zeggen heeft.. Naja, eigenlijk geloof ik ook wel dat het goed gaat komen (of iig, dat hoop ik).. want er staat ook nog een heeeeeel leuk weekend samen te wachten (ik hou van paasweekend!!) en het zou toch wel behoorlijk vervelend zijn als dat verpest wordt door 1 stom smsje naar zn beste vriendin.. Bahbahbah, wat laat ik me toch ook opfokken!!
Het heeft wel meegespeeld ja. Want wat ik las vergat ik niet zomaar 1,2,3.. Al duurde het nog wel twee maanden voordat het uiteindelijk uitging. Maar zij was de grootste aanleiding in mijn ogen..

Komt wel goed denk ik.. Ik hoop dat ie een goede reden heeft.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 16:32
Sade
Sade is offline
Ik heb laatst iets soortgelijks meegemaakt, m'n vriend had zijn telefoon bij me laten liggen en ik las bepaalde smsjes van een sms-sessie met zijn ex-vriendin... ik ken het gevoel dus wel van iets lezen dat je eigenlijk niet, maar toch ook wél wilt weten.
Onze situatie is alleen anders, dus ik heb hem er niet mee geconfronteerd.

In jouw geval zou ik hem er wel mee confronteren, laat je niet klem zetten als hij boos wordt dat je ze gelezen hebt, want hij zit meer fout dan jij. Succes ermee
Oud 22-03-2005, 16:34
WolterB
WolterB is offline
Idd, zoals bijna iedereen hierboven ook al zegt: confronteren ermee.

Zeg hem dat je het gelezen hebt (wat ik persoonlijk niet vind kunnen, ondanks je nieuwsgierigheid) en vraag hem waarom hij dat stuurde.
Nu hopen dat hij een eerlijk antwoord geeft.
Oud 22-03-2005, 17:33
esprit-chick
esprit-chick is offline
k zou er niet te veel achter zoeken als je daar verder geen redenen toe hebt

veel jongens noemen meisjes standaard in sms jes of op msn lieverd oid, ze zijn gewoonm niet zo creatief als wij vrouwen om voor een speciaal persoon n ander sms je te verzinne, zo moet je t denk ik meer zien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten