Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg hier vaak dat het anker het symbool voor de hoop is; neem dit niet té letterlijk!
||
Citaat:
Anyways, je moet hem er gewoon mee confronteren, anders blijft het bij jou alleen maar knagen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op dat soort momenten had ik ook het idee dat ik alles kon zeggen en helemaal mezelf kon zijn. Ik weet niet of jullie ook van dat soort momenten hebben? En ik denk dat als je er zo mee zit hij het ook wel zal merken? Bedoel: je kropt alles toch wel een tijd lang op.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk inderdaad ook wel dat hij wel iets merkt (hij merkt altijd alles ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er dus gewoon over praten, desnoods je excuseren dat je zijn sms'je hebt gelezen, maar je niet laten ompraten dat jij diegene bent die in fout is, want dat is hij in de eerste plaats met zo'n sm'jes te sturen (tenzij hij er een verklaring voor heeft, en dan zal ie ook niet snel boos worden) Uit mijn ervaring bleek wel dat als hij boos werd, of me een schuldgevoel trachte aan te praten, dat hij serieus fout bezig was en niet eerlijk was tegen me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij is datgene wat jij gelezen heb idd wel behoorlijk wat ernstiger dan waar ik het over heb.. wel supervervelend voor je zeg!! Het gaat hier om een berichtje, midden in de nacht tijdens een feestje gestuurd, waarin zoiets staat van: Ik voel je bij je, dans nu zelfs met je.. Ik mis je en ik zou zooooooo graag bij je willen liggen nu.. (weet het niet precies meer, heb t nadat ik dat bij hem had gelezen uit mn inbox gegooid ![]() Waarschijnlijk overdrijf ik ook, er zal vast wel iets anders mee bedoelt worden.. Maar toch ga je erover twijfelen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het niet normaal dat je vriend zo'n berichtje naar een ander meisje stuurt, ook niet als het zijn beste vriendin betreft en al helemaal niet als hij jou precies hetzelfde berichtje gestuurd heeft! Confronteren dus.. en laat je weten hoe het gegaan is? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat het goed gaat. (Donderdag toch?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het kan idd niet zo zijn dat dat berichtje "per ongeluk" naar haar is gestuurd, haar naam stond er namelijk boven.. Zondag kwam het er gewoon niet van het er over te hebben, had ook een beetje het idee dat het wel meeviel, maar nu ga ik er toch wel weer behoorlijk over twijfelen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar bedankt voor jullie steun! Denk dat ik hem toch maar echt moet confronteren..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was ook helemaal niet zo. Ik zat altijd op zn pc en ik was soms wel benieuwd of hij ook met haar mailde ofzo, maar ik heb nooit ook maar dat icoontje aangeklikt, doelbewust om te kijken wat er in zn inbox zou staan. En toen was t toevallig dat ik op de interneticoon wilde klikken en toen op de outlook klikte (sneldingen op startbalk) en toen zag ik ineens allemaal mailtjes van haar.. Tja.. Als je dan titels ziet.. Dan is t leed snel geschied.. Gewoon er over beginnen als jullie lekker knus en vertrouwd met elkaar zijn donderdag. *knuft* |
![]() |
||
Citaat:
Maar ga t hem overmorgen dan toch maar gewoon vertellen en kijken wat ie erover te zeggen heeft.. Naja, eigenlijk geloof ik ook wel dat het goed gaat komen (of iig, dat hoop ik).. want er staat ook nog een heeeeeel leuk weekend samen te wachten (ik hou van paasweekend!!) en het zou toch wel behoorlijk vervelend zijn als dat verpest wordt door 1 stom smsje naar zn beste vriendin.. Bahbahbah, wat laat ik me toch ook opfokken!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Komt wel goed denk ik.. Ik hoop dat ie een goede reden heeft. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||