|
|
|
||||||||
| Bekijk resultaten poll: Mortal Kombat of Street Fighter | |||
| Mortal Kombat |
|
78 | 56.52% |
| Street Fighter |
|
60 | 43.48% |
| Aantal stemmers: 138. Je mag niet stemmen in deze poll | |||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens waren Eternal Champions en Samourai Showdown ook best vette spellen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
, veel lightattacks combineren met fierce attacks en afmaken met supermoves / instant supers
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Guilty Gear X heb ik ook helemaal de pleuris gespeeld op de dreamcast; 'k herinner me een Faust en een Sol iig Maar als je een game als street fighter al X jaren speelt geef je andere beat 'm ups eigenlijk al weinig kans, simpelweg omdat je denkt dat er niet iets beters meer op de markt is. Het moet dan ook echt van dermate kwaliteit zijn om er een beetje in de buurt van te komen, en 'k moet toegeven dat Guilty Gear welliswaar een waardige tegenstander is vanwege de lekker aircombo's en de gave soundtrack, maar karakters als Akuma mis ik gewoon
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
)
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sub zero is een ander verhaal. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vermoed dat de mensen die allemaal MK kiezen omdat 't geweldadiger was etc... niet de ware gameplay elementen van SF waarderen, ik bedoel, kun je 99 hit combo's/parry's doen met MK? Met SF is het -hoe ziek het ook is- mogelijk, check wat filmpjes van evolution op www.shoryuken.com.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Scorpion, Sub-Zero, Reptile, Rain, Human Smoke, Noob Saibot, Cameleon en Ermac? Of Mileena, Kitana en Jade? Of Sektor, Cyrax en Smoke? ![]() Ach, Bij street Fighter waren Ken en Ryu in deel 2 precies hetzelfde qua moves en Sagat had ook een erg grote vergelijke, behalve dat hij hoog/laag kon schieten en de Tiger Knee had ipv die wervelwindtrapgedoeding
|
|
|
|
||
|
Citaat:
) is soul calibur 2 en daar had je ook een block knop, maar dat was tenminste nog verder uitgewerkt met counteren enzo. Bij MK moest je maar geluk hebben en het knopje op tijd vinden om te blokken..naja dat is mijn ervaring dan. ![]() Laten we allemaal een nieuw account maken op het forum en massaal street fighter stemmen. ![]()
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
SC2 sprak me altijd aan omdat het samuraiventjes enzo had en hakken met wapens is gewoon dikke pret. Geen idee hoe tekken werkt, ik weet wel dat je volgens mij niks kan met DOA voor je moves uit je kop hebt geleerd.
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Games |
Vraag aan mede moderne games pessimisten knijtert! | 53 | 06-07-2006 11:45 | |
| Lifestyle |