![]() |
|
Verwijderd
|
Ik verwacht eigenlijk, als je aan de uitvoerende kant zit, dat het niet zo erg lekker is qua 'smaak' .. maar dat je het puur doet om de ander op te winden, wat natuurlijk ook weer uitwerkingen heeft op jezelf
![]() Dus dat het opwinden zelf zo leuk is, dat de 'smaak' weinig uitmaakt ![]() |
![]() |
|
Nee joh tuurlijk nie, homo ben je, of je bent het niet, dat heeft verder nix met rotte-vis-lucht-vagina's te maken
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
wat een gelul allemaal zeg. ik heb echt nog NOOIT een meisje gebeft dat naar vis smaakte of rook. als je dat zit te beweren heb je OF een heel vies meisje gelikt dat zich al een week niet gewassen had...OF nog nooit een meisje gebeft en zit je gewoon verhaaltjes te verzinnen. beffen ruikt en smaakt NIET naar vis. het heeft hooguit een beetje een zweterig soort geil luchtje en een zoute smaak, that's all. en of je dat lekker vind is een kwestie van smaak maar vis is het zeker niet. vis vind ik heel erg smerig...maar van een lekker potje likken ben ik niet vies hoor.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hahahahaha LOL! ![]() Jij voelde je zeker ook niet de slimste op dat moment!?!
||
Citaat:
![]() ![]() On-topic: het stinkt niet en tis heerlijk. Punt.
Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 01:21. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ik had eens sex met een meisjuh dat uhh niet echt een frisse geur had daarzo beneden. En de geur had niet veel weg van verotte vis.
Maar dat komt volgens mij alleen voor bij meiden die zich daar niet goed verzorgen, en het hoeft niet persee naar vis te ruiken hoor (want dat zit volgens mij ook meer tussen de oren, zal bij mij ook wel zo geweest zijn), maar het kan ook een ander sterk onprettig geurtjuh hebben. Jah en als iets eenmaal niet lekker ruikt dan smaakt het ook totaal niet lekker meer. Maar dat laatste heeft iedereen wel op de basisschool geleerd. Maar je kunt ook gewoon een wasknijper op je neus zettuh dan ruik juh niks meer en dan gaan beffen, dan proef je geen 'vieze' smaak meer ![]() Er zijn toch ook meiden die daar zowiezo altijd last van hebben, van die nare geurtjuhs daar beneden, ondanks dat ze zich daar goed verzorgen? Dacht dat ik zoiets ooit eens had gehoord |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ik vatte je te serieus op .. mijn gevoel voor humor laat me soms in de steek ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou nou das me wat hoor ligt er aan hoor bij 't ene meiske is 't als gebakken vis en bij 't ander als rauwe vis en bij weer 'n ander als bedorven vis dus keuze genoeg ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
whaaaaahahaha ik lig echt krom. Een vagina stinkt helemaal niet naar vis, tenminste als ie een beetje wordt schoongehouden. En bij beffen proef je ook geen vis hoor
![]()
||
Citaat:
![]()
|
eej,
dat een vagina naar 'vis ruikt' is een mannen-fabel... en bijdeweg... als je je, net zoals de meeste mensen, minimaal 1x per dag doucht, dan hangt er echt geen verdacht luchtje... het kan hooguit naar vaginaal vocht smaken, wat op zich niet naar Breezer-Lemon smaakt nee (duh!). Echt vies is ut niet- moet misschien ff-uh wennen, maar das dan ook alles... ik denk dat een mannelijk geslachts-deel veel meer stinkt als je 'm een paar dagen niet wast.... (what can i say? i've been there) ok peeps keep on ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Kan je een soa krijgen als je vriendin je zonder condoom pijpt? LRS. | 16 | 29-05-2010 21:47 | |
De Kantine |
Die saaie ouwe tijd, toen tieten nog ongevraagd gepwèpt mochten worden! #864 Verwijderd | 500 | 11-02-2010 14:09 | |
De Kantine |
de tips van tante kaat Hernuel Fan | 79 | 21-02-2009 21:06 | |
De Kantine |
The Great Gig In The Saai #288 Verwijderd | 501 | 21-07-2008 21:52 | |
Seksualiteit |
visgeur na eten van vis? Tulpje6 | 10 | 18-11-2003 18:20 | |
De Kantine |
Hoe krijg je de geur van uien van je handen? Roos | 21 | 20-06-2002 02:11 |