![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
.. ik heb natuurlijk geen idee hóe ze dat te weten komen, maar meestal als je een infuus krijgt, ben je al geopereerd.. toch? Dus is er toch wat tijd erachter te komen of je er tegen kan of niet... (Als je een kaartje in je portemonnee doet, zullen ze dat vast vinden. Anders vinden ze wel een ID-kaart en zoeken ze familie/vrienden van je op. Die kunnen het vast wel vertellen...)
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
(De ene keer dat ik in de ambulance lag, kreeg ik bloed..) ... ik weet het ook niet.. |
![]() |
|
That's a good question. Maar ik denk dat men niet als een wilde glucose gaat toedienen. Misschien (weet ik ook niet) is het zo dat die glucose op bepaalde delen wordt toegediend waar er geen afstoting oid kan plaatsvinden en geen allergische reactie. Maar glucose ontstaat toch altijd bij de vertering? Ohnee, dat hoeft natuurlijk niet als er geen zetmeel aanwezig is, want dan ontstaat er ook geen maltose uit amylase
![]() Maar ik denk dat het wel gecontroleerd zal worden oid.. Ik weet het eigenljk ook niet. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hm, glucose lijkt me wel riskant, wat als die persoon diabetes mellitus heeft?
Dat heeft 1/30 Nederlanders. Heeft mijn neefje van 5 ook... dat is echt een rotziekte... ![]() Maar ja, ik weet niet precies hoe het zit. Idee: bel gewoons eens het ziekenhuis op, vraag iemand van de EH, die kunnen je vraag wel beantwoorden. ![]() Ja, gewoon de goede mensen bereiken... ![]() |
![]() |
|
Ik heb een antwoord gekregen:
Na een OK krijg je glucosue/zout infusie. Behalve diabeten die spuiten, die krijgen alleen maar glucose. Zaak is dan wel om regelmatig het bloedsuikergehalte te controleren. Het klinkt raar, je zou zeggen geef hun alleen maar zout, maar de kans op een te lage suikerspiegel is dan groot. Een te hoge suiker is niet zo ernstig als een te lage.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat vinden jullie van de Sate kroket ? Spsup19 | 39 | 18-01-2005 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Players... Ik snap eigenlijk de bewoording er niet goed van :S Spray rebel | 16 | 14-01-2005 00:47 | |
Muziek |
Wat ik me nou afvraag he Svavl | 6 | 12-02-2004 15:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
freek :D AtHell | 8 | 04-09-2002 15:30 | |
Psychologie |
Weet niet meer wat ik wil enzow met lang verhaal eraan vast geknoopt. Black Sugar | 2 | 26-04-2002 22:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat ik me nou afvraag... Me2u | 4 | 16-03-2002 10:43 |