Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(want zoals de vrouwelijke helft van de ouderlijke macht altijd predikt: "Niet het vele is goed, maar het goede is veel.")
||
Verwijderd
|
Citaat:
en de vrouwelijke helft van de ouderlijke macht heeft niets te zeggen aangezien die helft zich op dit moment in frankrijk op een terrasje bevindt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En maakt het wat uit dan wat hij van zichzelf vind en of jij dat vind kloppen of niet. |
![]() |
||
Citaat:
Frustraties, frustraties.. haal mn post wel weg ofzo.. ![]() *bladibla, zucht* Owjah.. waar hou je je in hemelsnaam mee bezig als je zoiets al interressant vind om op te replaajen ![]() Bleegh.. eigenlijk geen zin in gezeik, laat maar ofzow..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet het eigenlijk niet, mn ouders zijn wel tevreden met hoe ik me nu kleed.
Alleen mn vader kan nog weles zeuren, die wil niet dat ik mn sneakers draag naar een voetbalwedstrijd ![]() Ik denk neit dat ze het leuk zouden vinden als ik me heel opzichtig zou kleden, heel hoerig bv. |
![]() |
|
mjah week eigenlijk nie zo goed, nie mogen... ik denk eigenlijk dat ik wel alles zou mogen, of zij het dan mooi zouden vinden is wat anders maar ze weten dat ik draag wat ik wil... en als ik dus in mn bikini in de winter wil gaan lopen dan zouden ze zeggen je bent gek maar wa meer kunnen ze doen... niks toch..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Psychologie |
Ouders die hun kind niet geloven littlestar24 | 49 | 11-10-2006 17:12 | |
Verhalen & Gedichten |
De reiziger, de toren. lestat080 | 4 | 29-08-2005 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal: Edward vivere | 4 | 02-03-2005 20:01 | |
De Kantine |
willen jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor me invullen.. Joyce | 50 | 04-01-2003 08:22 | |
Lifestyle |
vrij in je lijfstijl? mood indigow | 68 | 21-07-2002 21:18 |