Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2005, 12:43
shy gurl
shy gurl is offline
Voor school moet ik een verslag maken van de film 'orfeo negro' maken, maar het probleem is dat ik ziek was toen we die film gingen bekijken. Ze hebben hem niet bij de videotheek, dus ik kan hem ook niet alsnog kijken. Heeft iemand die film gezien en weet die nog waar over ging?
Alvast bedankt
Oud 05-03-2005, 13:00
tigertje
tigertje is offline
was dat niet die film met dat Braziliaanse carnaval.
Orfeus wordt daarin gespeeld daar een donkere man. En hades is een slechterik en lokt haar mee naar een plek mett allemaal elektrische kabels. Daar gaat eurydice dood en orfeus gaat haar zoeken in het ziekenhuis.

de rest is me allemaal vaag bijgebleven tis ook anderhalf jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 13:32
Sketch
Sketch is offline
Als je toen ziek was lijkt me dat een goede reden om geen versslag te hoeven maken.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 14:10
shy gurl
shy gurl is offline
Maar ik moet zelf aan de film zien te komen, en in de videotheek hebben ze hem niet. Zij had hem geleend van iemand uit Maatsstrciht, en dat is niet echt dichtbij. Volgens haar moet ik zelf aan de videobanmd zien te komen . En aangezien het werkstuk 10% meetelt, vind ik het een beetje zonde om niks in te leveren. Ik heb 1/3 deel van de film gezien: ik was twee lessen ziek en eentje niet. Dus als iemand meer over deze film weet, reacties zijn meer dan welkom
Oud 06-03-2005, 18:12
innogen
innogen is offline
www.imdb.com?
Oud 03-04-2005, 02:10
JCG
JCG is offline
www.kazaa.com www.mirc.com www.emule.org?
Oud 03-04-2005, 08:08
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
shy gurl schreef op 05-03-2005 @ 15:10 :
Maar ik moet zelf aan de film zien te komen, en in de videotheek hebben ze hem niet. Zij had hem geleend van iemand uit Maatsstrciht, en dat is niet echt dichtbij. Volgens haar moet ik zelf aan de videobanmd zien te komen . En aangezien het werkstuk 10% meetelt, vind ik het een beetje zonde om niks in te leveren. Ik heb 1/3 deel van de film gezien: ik was twee lessen ziek en eentje niet. Dus als iemand meer over deze film weet, reacties zijn meer dan welkom
Ok, dus jouw lerares heeft een video laten zien die in de wijde omtrek niet te krijgen is, en verwacht nu dat jij 'm wel even ergens vandaan trekt? Dat zou ik niet pikken hoor, ik zou naar de afdelingsleider stappen (of mentor, wat het beste werkt). Zij had die video geleend, dan kan ze 'm nog een keer lenen, en dan aan jou geven zodat jij 'm ook kunt kijken.

En je kunt altijd nog even googlen naar een samenvatting of recensie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten